F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vettel: Osjećam da sam iznevjerio Ferrari u Bakuu

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sebastian Vettel je priznao kako osjeća da je iznevjerio Ferrari svojim gubitkom živaca u Bakuu kada je namjerno udario bolidom u Mercedes Lewisa Hamiltona za vrijeme sigurnosnog automobila.

Razvila se velika kontroverza oko manijakalnog poteza koji je nastao kao rezultat Vettelovog mišljenja da ga je Hamilton testirao iznenadnim kočenjem, a suci su odlučili da je zaslužio kaznu zaustavljanja 10 sekundi u boksu.

Vettel se sada, nakon problema s pouzdanošću u Maleziji i Japanu na koje se teško može utjecati, prisjeća tog događaja kao nešto što se moglo izbjeći i kaže da je to bilo gore od sudara u Singapuru.

“Mislim da je Baku bio gori. Osjećam da sam iznevjerio ekipu jer sam napravio nešto što nas je potencijalno stajalo pobjede u utrci.”

“Iskreno, mislim da je Singapur bio utrkivanje i to se dogodi. Očigledno, jako nesretna situacija, ali ne znam koliko je već u povijesti bilo sudara na startu i koliko će ih još biti u budućnosti.”

“Ako sudjelujete u njima – uvijek je loše. Nema boljeg načina da se to opiše. Je li došlo u dobro vrijeme? Ne. Neće nikad biti dobro vrijeme za to. Prema tome, nije važno, dogodilo se, ne možemo to kontrolirati. Moramo se zato fokusirati na stvari koje možemo kontrolirati.”

Ipak, optimističan je oko Ferrarijeve budućnosti.

“Mislim da postoji potencijal u Ferrariju. Ljudi su tu, talent je tu. Sve ovisi o nama, o svima nama, da pokušamo raditi zajedno i uspijemo ostvariti naš cilj.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3333 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Samo jako…



    2

    0
  2. Izgleda da Seb jako grize kako bi sa Ferrarijem napravio ono sta je najveci od najvecih uspio (Michael Schumacher)… Jako mu je stalo da uzmu naslov tako da iduce godine mozemo ocekivati nabrijanog Seba…



    16

    0
  3. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nema kajanja. Sljedeci put promisliti glavom.



    8

    0
  4. Formula1 f1zd Prikaži

    Jesi..
    No čisto sumnjam da bi bilo dovoljno i da je pobijedio u Bakuu.



    7

    0
  5. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Ne kazem da nije pogrijesio, ali nebi ni to spasilo sezonu



    1

    0
  6. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Lijepo je to rekao, međutim……..
    Cijelo vrijeme dok sam čitao taj članak, mozak (vjerojatno neki zlobni podsvjesni naredbodavni komadić) mi nije dopuštao vidjeti ništa osim………..
    Sliku Vettela kako maše bijelom zastavom.

    Reži, grizi, vrijeđaj, napadaj, tuci se, svađaj se sa svima oko sebe, pogotovo konkurentom.
    Onda bar znam da je taj vozač našpanan do kraja.
    Ono, krvavo crvene žilice u očima pulsiraju……..

    Usporedivo je hmmm, sada će me biciklistički znalci demantiratri, ali shvatit ćete poantu.
    Recimo kod nekog profi biciklista na njemu odlučujućoj utrci i zadnjoj šansi za osvajanje….nečega,
    sa prenašpananim žbicama kotača bicikla + prenapumpanim gumama na lošem asfaltu ili na
    terenu na kojem je to izrazito rizično.
    Takvi kotači i gume mu daju recimo malo bolje performanse i malu teoretsku prednost u odnosu na konkurenciju u utrci koja mu je zadnja slamka spasa – presudna u borbi za pobjedu ….
    Ali mu drgačijim zvukom svakim okretom kotača daju do znanja trenutnu sklonost pucanju žbica ili iskakanju gume sa felge .
    Dovoljno je da kotači samo vide rupu na cesti. Ode sve k vragu.
    Tada je sve na vozaču.
    Ako je i vozač , zapravo biciklista mentalno našpanan kao i kotači …….ima šansu.
    Radar u glavi mu radi u Planckovim mjernim jedinicama (jako su male) 100 metara ispred bicikla i vidi svaki potencijalni problem, rupicu na cesti, ako treba i u publici.
    Ali, ako krene melodramatizirati, onda je bolje da ekipi odmah kaže: “Just forget it”
    U suprotnom, s takvim stavom će garantirano završiti oguljene guzice, koljena, nogu, ruku…

    Nakon ove izjave čini mi se da je tako i sa Vettelom.
    S takvim stavom može samo naletjeti na rupu (Maxa)

    p.s. (teorija zavjere, haarp, chemitr…….)
    Ipak se nadam da su te njegove riječi zapravo samo neko korporativno *ranje
    dostavljeno od prpošnog i taj tren pjesnički samokritično raspoloženog menagera za kontrolu
    korporativne štete.
    Vettel je, po stavci – 11.410 – b, dodatk 23/1, 23/2, 23/3, sklopljenoga ugovora, morao pročitati
    s papira ili naučiti na pamet. (ovisi da li se trenutna situacija opisuje dodatkom 23/2 ili 23/3)
    Ako je tako, preporučam tom korp. genitalcu, prije nego što dobije vritanjak s posla
    da pogleda uratke svoga kolege na radu u firmi koja zastupa Luju Ham Hama. (jabba the hut)
    Možemo mi te njegove komentare i preko njih njega mrziti, ali…..
    Tako se to radi.
    Borba za naslov do najsitnijeg detalja, zadnjeg daha…. otrova u zraku.
    Svakim novim komentarom Lujo ciljano škaklja živce Vettelu i svih zaposlenih u Ferrariju kojima treba škakljati živce.
    I to sve s pretežno s jednim komentarom u pravom trenutku prije utrke
    (dan ili mjesec, pravi se trenutak mora prepoznati. I to je vrsta umjetnosti.)

    Eto vam ili bar eto meni zadovoljavajućeg odgovora zašto npr: svječice u Ferrariju mogu gecrk,
    a, npr: meni u svim kramama koje sam za volanom silovao zadnjih 35 godina,
    nikada, ali nikada mi se nije desilo da kupim ili mi mehaničar stavi crknutu……. svječicu koja ne radi.

    Zato je ove godine Mercedes pobijedio još u proljeće.
    Srećom kolo sreće se okreće:
    “Okreće se kolo sreće, vrteći se ne pristaje, tko bi gori sad je doli, a tko doli ka gori se kreće.”
    Ferrari je nekada jako dobro znao kako se to radi.
    Čak i crvenim vlasuljama.
    Nema nam druge nego u borbi za naslov što vozača, što momčadi, uživati dogodine.
    Ove godine uživajmo u genijalnoj USA stazi sa duplom DRS zonom,
    Mexikom sa svojim tako zabavnim manjkavostima,
    Brazilom zato jer su tamo Brazilci, A gdje su Brazilci fešta je Interlagoski garantirana
    i ………… abu tabu za zabavu lokalnog glavosječe s hrpom naftnih polja by Herman Ecclestone i Bernie Tilke



    1

    0