Izdvojeno

Vettel: Osjećam da sam iznevjerio Ferrari u Bakuu

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel je priznao kako osjeća da je iznevjerio Ferrari svojim gubitkom živaca u Bakuu kada je namjerno udario bolidom u Mercedes Lewisa Hamiltona za vrijeme sigurnosnog automobila.

Razvila se velika kontroverza oko manijakalnog poteza koji je nastao kao rezultat Vettelovog mišljenja da ga je Hamilton testirao iznenadnim kočenjem, a suci su odlučili da je zaslužio kaznu zaustavljanja 10 sekundi u boksu.

Vettel se sada, nakon problema s pouzdanošću u Maleziji i Japanu na koje se teško može utjecati, prisjeća tog događaja kao nešto što se moglo izbjeći i kaže da je to bilo gore od sudara u Singapuru.

“Mislim da je Baku bio gori. Osjećam da sam iznevjerio ekipu jer sam napravio nešto što nas je potencijalno stajalo pobjede u utrci.”

“Iskreno, mislim da je Singapur bio utrkivanje i to se dogodi. Očigledno, jako nesretna situacija, ali ne znam koliko je već u povijesti bilo sudara na startu i koliko će ih još biti u budućnosti.”

“Ako sudjelujete u njima – uvijek je loše. Nema boljeg načina da se to opiše. Je li došlo u dobro vrijeme? Ne. Neće nikad biti dobro vrijeme za to. Prema tome, nije važno, dogodilo se, ne možemo to kontrolirati. Moramo se zato fokusirati na stvari koje možemo kontrolirati.”

Ipak, optimističan je oko Ferrarijeve budućnosti.

“Mislim da postoji potencijal u Ferrariju. Ljudi su tu, talent je tu. Sve ovisi o nama, o svima nama, da pokušamo raditi zajedno i uspijemo ostvariti naš cilj.”

Komentiraj

9 komentara

    • F1puls Portal
      Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      To je promo pamflet, nitko nam ga nije poslao pa ga nismo ni objavili.



      2

      0
      • Sebastian Vettel
        sf16-h Prikaži

        jel protuzakonito, ili? u to se ne upustam. ali legenda sporta kojeg svi tu pratimo dolazi nam h glavni grad, steta da nema objave. ja bii ga kao ljubitelj sporta htio srest, vjerujem da bi to htjelo jos ljudi ovdje.



        4

        0
  1. Izgleda da Seb jako grize kako bi sa Ferrarijem napravio ono sta je najveci od najvecih uspio (Michael Schumacher)… Jako mu je stalo da uzmu naslov tako da iduce godine mozemo ocekivati nabrijanog Seba…



    16

    0
  2. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Nema kajanja. Sljedeci put promisliti glavom.



    8

    0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Jesi..
    No čisto sumnjam da bi bilo dovoljno i da je pobijedio u Bakuu.



    7

    0
  4. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Ne kazem da nije pogrijesio, ali nebi ni to spasilo sezonu



    1

    0
  5. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Lijepo je to rekao, međutim……..
    Cijelo vrijeme dok sam čitao taj članak, mozak (vjerojatno neki zlobni podsvjesni naredbodavni komadić) mi nije dopuštao vidjeti ništa osim………..
    Sliku Vettela kako maše bijelom zastavom.

    Reži, grizi, vrijeđaj, napadaj, tuci se, svađaj se sa svima oko sebe, pogotovo konkurentom.
    Onda bar znam da je taj vozač našpanan do kraja.
    Ono, krvavo crvene žilice u očima pulsiraju……..

    Usporedivo je hmmm, sada će me biciklistički znalci demantiratri, ali shvatit ćete poantu.
    Recimo kod nekog profi biciklista na njemu odlučujućoj utrci i zadnjoj šansi za osvajanje….nečega,
    sa prenašpananim žbicama kotača bicikla + prenapumpanim gumama na lošem asfaltu ili na
    terenu na kojem je to izrazito rizično.
    Takvi kotači i gume mu daju recimo malo bolje performanse i malu teoretsku prednost u odnosu na konkurenciju u utrci koja mu je zadnja slamka spasa – presudna u borbi za pobjedu ….
    Ali mu drgačijim zvukom svakim okretom kotača daju do znanja trenutnu sklonost pucanju žbica ili iskakanju gume sa felge .
    Dovoljno je da kotači samo vide rupu na cesti. Ode sve k vragu.
    Tada je sve na vozaču.
    Ako je i vozač , zapravo biciklista mentalno našpanan kao i kotači …….ima šansu.
    Radar u glavi mu radi u Planckovim mjernim jedinicama (jako su male) 100 metara ispred bicikla i vidi svaki potencijalni problem, rupicu na cesti, ako treba i u publici.
    Ali, ako krene melodramatizirati, onda je bolje da ekipi odmah kaže: “Just forget it”
    U suprotnom, s takvim stavom će garantirano završiti oguljene guzice, koljena, nogu, ruku…

    Nakon ove izjave čini mi se da je tako i sa Vettelom.
    S takvim stavom može samo naletjeti na rupu (Maxa)

    p.s. (teorija zavjere, haarp, chemitr…….)
    Ipak se nadam da su te njegove riječi zapravo samo neko korporativno *ranje
    dostavljeno od prpošnog i taj tren pjesnički samokritično raspoloženog menagera za kontrolu
    korporativne štete.
    Vettel je, po stavci – 11.410 – b, dodatk 23/1, 23/2, 23/3, sklopljenoga ugovora, morao pročitati
    s papira ili naučiti na pamet. (ovisi da li se trenutna situacija opisuje dodatkom 23/2 ili 23/3)
    Ako je tako, preporučam tom korp. genitalcu, prije nego što dobije vritanjak s posla
    da pogleda uratke svoga kolege na radu u firmi koja zastupa Luju Ham Hama. (jabba the hut)
    Možemo mi te njegove komentare i preko njih njega mrziti, ali…..
    Tako se to radi.
    Borba za naslov do najsitnijeg detalja, zadnjeg daha…. otrova u zraku.
    Svakim novim komentarom Lujo ciljano škaklja živce Vettelu i svih zaposlenih u Ferrariju kojima treba škakljati živce.
    I to sve s pretežno s jednim komentarom u pravom trenutku prije utrke
    (dan ili mjesec, pravi se trenutak mora prepoznati. I to je vrsta umjetnosti.)

    Eto vam ili bar eto meni zadovoljavajućeg odgovora zašto npr: svječice u Ferrariju mogu gecrk,
    a, npr: meni u svim kramama koje sam za volanom silovao zadnjih 35 godina,
    nikada, ali nikada mi se nije desilo da kupim ili mi mehaničar stavi crknutu……. svječicu koja ne radi.

    Zato je ove godine Mercedes pobijedio još u proljeće.
    Srećom kolo sreće se okreće:
    “Okreće se kolo sreće, vrteći se ne pristaje, tko bi gori sad je doli, a tko doli ka gori se kreće.”
    Ferrari je nekada jako dobro znao kako se to radi.
    Čak i crvenim vlasuljama.
    Nema nam druge nego u borbi za naslov što vozača, što momčadi, uživati dogodine.
    Ove godine uživajmo u genijalnoj USA stazi sa duplom DRS zonom,
    Mexikom sa svojim tako zabavnim manjkavostima,
    Brazilom zato jer su tamo Brazilci, A gdje su Brazilci fešta je Interlagoski garantirana
    i ………… abu tabu za zabavu lokalnog glavosječe s hrpom naftnih polja by Herman Ecclestone i Bernie Tilke



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj košta, vrijeme košta, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez pomoći naših čitatelja - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Starački domovi F1 vozača: TV lica

Oktanski koktel // Ante Maras

Dolazimo do kraja našeg serijala o putevima kojima krenu F1 vozači nakon što napuste kraljicu motorsporta Za razliku od prijašnjih dijelova, u ovom ćemo se dotaknuti onih vozača koji su upravljač bolida zamijenili mikrofonom i slušalicama te postali komentatori i stručni analitičari TV kuća po pitanju Formule 1 Dobitna kombinacija za obje strane: televizijske kuće dobivaju vrhunske stručnjake koji svojim analizama i znanjem...

Što sve vozač vidi na ekranu volana

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Na primjeru Charlesa Leclerca i njegovog Ferrarija možemo jasno očitati što vozač vidi na ekranu svog volana Primjer ekrana na F1 volanu 1) Prethodni krug U gornjem lijevom kutu vidi se vrijeme posljednjeg odvoženog kruga, u ovom slučaju je iznad dvije minute jer se radilo o izlaznom krugu u kvalifikacijama 2) Broj okretaja Nova generacija bolida Formule 1 ne postiže više od 15 tisuća okretaja u minuti, ali samo...

Pogled u budućnost – 1. dio: Mercedes i Red Bull

Lociranje // Lovro Andraka

Iako više od polovice trenutnih vozača u Formuli 1 nije niti će tako skoro zagaziti u tridesete godine života, momčadi uvelike razmišljaju o mladim vozačima koji se tek razvijaju i probijaju kroz juniorske kategorije Ne samo da razmišljaju o njima, već ih imaju pod ugovorima i podupiru njihove karijere Razvijanje vlastitih mladih vozača u sklopu juniorskih akademija postalo je standard u suvremenoj F1 i zato danas gotovo sve...

Još kolumni