Brendon Hartley najizgledniji kandidat za VN SAD-a umjesto Gaslyja

Crankshaft

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Brendon Hartley najizgledniji kandidat za VN SAD-a umjesto Gaslyja

Crankshaft

Iako se posljednjih dana nije spominjao kao mogući kandidat za VN SAD-a u bolidu Toro Rossa, portal Motorsport.com piše da je Brendon Hartley trenutno prva opcija za talijansku momčad umjesto Pierrea Gaslyja.

U ekipu se do kraja sezone vraća Daniil Kvjat budući da je Sainz otišao u Renault, a Gasly će idućeg vikenda odraditi posljednju utrku japanske Super Formule kao bi pokušao osvojiti naslov prvaka. Francuz je u prvim nastupima za ekipu iz Faenze zadovoljio čelnike Red Bulla te će vjerojatno dobiti trkaće mjesto za 2018., ali mjesto njegovog timskog kolege zasad ostaje prazno, kao i mjesto u STR12 na VN SAD-a sljedećeg tjedna.

Hartley se čini kao opcija broj jedan, a vjeruje se da bi šef momčadi Franz Tost ovom Novozelanđaninu priliku mogao dati i za sljedeću sezonu. 27-godišnji Hartley je imao ulogu Red Bullovog rezervnog vozača 2009. i 2010., uz jedan odrađeni test 2008. za Red Bull i još jedan 2009. za Toro Rosso, nakon čega je ispao iz Red Bullovog juniorskog programa.

2012. je s Mercedesom sudjelovao na testu mladih vozača, provodeći nešto vremena i u momčadskom simulatoru. Trenutno ima dovoljno bodova na superlicenci kako bi se mogao utrkivati u Formuli 1, a trenutno se za Porsche natječe u World Endurance Championshipu gdje bi ovog vikenda u Fujiju mogao osvojiti naslov.

Toro Rosso i Red Bull kao drugu opciju navode Sebastiana Buemija, koji se za momčad iz Faenze utrkivao između 2009. i 2011.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9315 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Dečko se fura na Olivera Dragojevića u mlađim danima.



    6

    0
  2. Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

    Otkud su samo njega izvukli? :D

    Šalu na stranu, zbilja je iznenađujuće da je Hartley prva opcija, niti je povezan s Red Bullovim programom već 7 godina, niti je povezan s Formulom 1 od 2013. kad je bio Mercedesov test vozač, niti ima neko ekstra marketinško značenje…Buemi mi se čini kao daleko logičnija opcija s obzirom na povezanost s Red Bullom i iskustvo s trenutnim bolidima s testiranja guma, ali eto, vidjet ćemo tko će na kraju voziti u SAD-u i kako će to proći.



    7

    0
    • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

      Politika Red Bulla.
      Vozio je za njih. Još uvijek je aktivan vozač, tj. non-stop sudjeluje u WEC-u, i možda još negdje?

      Ali ne poklapaju se dvije stvari:

      1. dugo nije vozio jednosjede ( open wheels )
      2. stvarno ga nema smisla angažirati za VN SAD-a, kraj toliko aktivnih vozača ( open wheels ).

      Osim ga ako stvarno namjeravaju staviti za cijelu 2018.-u u kokpit STR-a?



      3

      0
  3. Honda zekohonda Donator Prikaži

    At the moment, the story is just speculation, but from Porsche’s point of view, any request to do this would be no problem,” a Porsche spokesperson told RACER. “The only restriction on any of our drivers after Le Mans is that they must not be in a situation where they are competing with Porsche or any other VAG brand. The same was the case when Brendon was racing and ultimately winning at Petit Le Mans last weekend.


    0

    0