F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Brendon Hartley najizgledniji kandidat za VN SAD-a umjesto Gaslyja

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Iako se posljednjih dana nije spominjao kao mogući kandidat za VN SAD-a u bolidu Toro Rossa, portal Motorsport.com piše da je Brendon Hartley trenutno prva opcija za talijansku momčad umjesto Pierrea Gaslyja.

U ekipu se do kraja sezone vraća Daniil Kvjat budući da je Sainz otišao u Renault, a Gasly će idućeg vikenda odraditi posljednju utrku japanske Super Formule kao bi pokušao osvojiti naslov prvaka. Francuz je u prvim nastupima za ekipu iz Faenze zadovoljio čelnike Red Bulla te će vjerojatno dobiti trkaće mjesto za 2018., ali mjesto njegovog timskog kolege zasad ostaje prazno, kao i mjesto u STR12 na VN SAD-a sljedećeg tjedna.

Hartley se čini kao opcija broj jedan, a vjeruje se da bi šef momčadi Franz Tost ovom Novozelanđaninu priliku mogao dati i za sljedeću sezonu. 27-godišnji Hartley je imao ulogu Red Bullovog rezervnog vozača 2009. i 2010., uz jedan odrađeni test 2008. za Red Bull i još jedan 2009. za Toro Rosso, nakon čega je ispao iz Red Bullovog juniorskog programa.

2012. je s Mercedesom sudjelovao na testu mladih vozača, provodeći nešto vremena i u momčadskom simulatoru. Trenutno ima dovoljno bodova na superlicenci kako bi se mogao utrkivati u Formuli 1, a trenutno se za Porsche natječe u World Endurance Championshipu gdje bi ovog vikenda u Fujiju mogao osvojiti naslov.

Toro Rosso i Red Bull kao drugu opciju navode Sebastiana Buemija, koji se za momčad iz Faenze utrkivao između 2009. i 2011.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Mercedes QFlash82 Donator Prikaži

    Dečko se fura na Olivera Dragojevića u mlađim danima.



    6

    0
  2. Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

    Otkud su samo njega izvukli? :D

    Šalu na stranu, zbilja je iznenađujuće da je Hartley prva opcija, niti je povezan s Red Bullovim programom već 7 godina, niti je povezan s Formulom 1 od 2013. kad je bio Mercedesov test vozač, niti ima neko ekstra marketinško značenje…Buemi mi se čini kao daleko logičnija opcija s obzirom na povezanost s Red Bullom i iskustvo s trenutnim bolidima s testiranja guma, ali eto, vidjet ćemo tko će na kraju voziti u SAD-u i kako će to proći.



    7

    0
    • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

      Politika Red Bulla.
      Vozio je za njih. Još uvijek je aktivan vozač, tj. non-stop sudjeluje u WEC-u, i možda još negdje?

      Ali ne poklapaju se dvije stvari:

      1. dugo nije vozio jednosjede ( open wheels )
      2. stvarno ga nema smisla angažirati za VN SAD-a, kraj toliko aktivnih vozača ( open wheels ).

      Osim ga ako stvarno namjeravaju staviti za cijelu 2018.-u u kokpit STR-a?



      3

      0
  3. Honda zekohonda Donator Prikaži

    At the moment, the story is just speculation, but from Porsche’s point of view, any request to do this would be no problem,” a Porsche spokesperson told RACER. “The only restriction on any of our drivers after Le Mans is that they must not be in a situation where they are competing with Porsche or any other VAG brand. The same was the case when Brendon was racing and ultimately winning at Petit Le Mans last weekend.


    0

    0