F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Nova pravila za motore bit će predstavljena 31. listopada

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Uvijek dobro informirani Auto Motor und Sport javlja kako će 31. listopada Liberty Media objaviti pravila za motore koja na snagu stupaju od 2021.

Trenutna generacija motora trpi velike kritike još od uvođenja 2014., stoga se već dugo vremena pričalo i raspravljalo o promjeni pravila. Glavni ciljevi novih pravila su bili jasni – motori moraju biti glasniji, jednostavniji i jeftiniji, a također se želi privući više proizvođača.

Motori bi trebali ostati V6 s dva električna motora – MGU-H  i MGU-K koji će zajedno probiti granicu od 1000 konjskih snaga. U kombinaciji sa smanjenjem aerodinamičkih dijelova to bi trebalo učiniti bolide teškima za vožnju. Ideje o pogonu na sva četiri kotača te KERS-u na prednjoj osovini su odbačene zbog prevelike težine. Mnogi dijelovi bit će standardizirani radi smanjenja troškova.

Tjedan dana nakon pravila za motore, 7. studenog, trebala bi biti predstavljena i prva skica plana ograničenja budžeta koje bi se postepeno uvodilo od 2019.

AMuS također javlja da će doći do raspuštanja Strateške grupe i F1 komisije čime će doći do promjena u načinu donošenja odluka, dok će Ross Brawn sastaviti vlastiti tim inženjera s kojima će moći samostalno procjenjivati tehnička pravila.

 

Podrži nas

Ljudi poput vas sve češće podržavaju neovisne organizacije poput Pulsmedia portala koje se odupiru clickbait naslovima i drže civiliziranu razinu komentiranja. Kako bismo nastavili raditi to što radimo - pozivamo i vas da pomognete.

Naš zadnji Donator je: Crash.
Donirajte i vi slobodan iznos na PayPal

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
549 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Williams Montoya Prikaži

    Nebi me uopće iznenadilo da novi motori krenu godinu ranije od planiranog



    7

    0
  2. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    Ako se kojim čudom desi da 2018 se svi motori približe u performansama , možda niti ne bude nekih velikih promjena.Ali pre malo je 4 motora za 20 utrku



    9

    0
  3. Mattia Binotto Tuzlaensis Prikaži

    Drago mi je što će nezavisni panel stručnih ljudi donositi odluke, a ne više subjektivci poput Strateške grupe i F1 komisije



    4

    0
  4. Nadam se da ovaj put nema ekipe koja vec zna kakvi ce biti ti novi motori.



    11

    0
  5. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Što bi reko onaj štrumf Mrgud: Mrzim MGU-H……



    1

    0
  6. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    To če biti predstavljeno ali to neče biti zvanično već će se to onda razmatrati i sastančiti dok se ne slože svi …
    Jači zvuk,jednostavniji motori da imamo više dobavljača i konkurentnijih momčadi i maknuti HALO.



    1

    0