Uvijek dobro informirani Auto Motor und Sport javlja kako će 31. listopada Liberty Media objaviti pravila za motore koja na snagu stupaju od 2021.
Trenutna generacija motora trpi velike kritike još od uvođenja 2014., stoga se već dugo vremena pričalo i raspravljalo o promjeni pravila. Glavni ciljevi novih pravila su bili jasni – motori moraju biti glasniji, jednostavniji i jeftiniji, a također se želi privući više proizvođača.
Motori bi trebali ostati V6 s dva električna motora – MGU-H i MGU-K koji će zajedno probiti granicu od 1000 konjskih snaga. U kombinaciji sa smanjenjem aerodinamičkih dijelova to bi trebalo učiniti bolide teškima za vožnju. Ideje o pogonu na sva četiri kotača te KERS-u na prednjoj osovini su odbačene zbog prevelike težine. Mnogi dijelovi bit će standardizirani radi smanjenja troškova.
Tjedan dana nakon pravila za motore, 7. studenog, trebala bi biti predstavljena i prva skica plana ograničenja budžeta koje bi se postepeno uvodilo od 2019.
AMuS također javlja da će doći do raspuštanja Strateške grupe i F1 komisije čime će doći do promjena u načinu donošenja odluka, dok će Ross Brawn sastaviti vlastiti tim inženjera s kojima će moći samostalno procjenjivati tehnička pravila.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nebi me uopće iznenadilo da novi motori krenu godinu ranije od planiranog
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
imaš pravo. I mene
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
koji novi?
evo kažu da će sve ostat po starom. možda standardiziraju neki dio. :D
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema šanse da će ih uvesti ranije. Ali evo kako se bliži taj trenutak, sve su sličniji trenutnim. Samo što će te neke skupe stvari biti standardizirane, tako da mogući novi proizvođači nebi trošili pare na razvoj svojih MGU-H i MGU-K…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako se kojim čudom desi da 2018 se svi motori približe u performansama , možda niti ne bude nekih velikih promjena.Ali pre malo je 4 motora za 20 utrku
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
3 motora za 21 utrku
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Užas,a
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Drago mi je što će nezavisni panel stručnih ljudi donositi odluke, a ne više subjektivci poput Strateške grupe i F1 komisije
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nadam se da ovaj put nema ekipe koja vec zna kakvi ce biti ti novi motori.
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što bi reko onaj štrumf Mrgud: Mrzim MGU-H……
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To če biti predstavljeno ali to neče biti zvanično već će se to onda razmatrati i sastančiti dok se ne slože svi …
Jači zvuk,jednostavniji motori da imamo više dobavljača i konkurentnijih momčadi i maknuti HALO.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maknuti HALO obavezno…
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko sam ja shvatio, razmatranje/raspravljanje/dogovaranje je već riješeno i ovo će biti konačni plan. Bit će mogućnosti za predlaganje promjena, ali ništa drastično ne bi se trebalo mijenjati.
O micanju haloa možemo samo sanjati, dobit će ga F1, F2 i FE, nema više nazad.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Opet da citiram pomenutog štrumfa: Mrzim HALO…..
1
0