Izdvojeno

Red Bull želi produljiti Ricciarda i Verstappena do 2020.

Piše: David Vidović

Prije 5 godina, 12 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Red Bull je još jednom posložio kockice svog juniorskog programa i izbio u vrh Formule 1 sa vjerojatno najjačom vozačkom postavom trenutno. Iako je Kvyat jedno vrijeme u Red Bullu izgledao kao da će i on biti čisti pogodak, na momente je bio i konkurentan Ricciardu, njegova epizoda u Formuli 1 se privodi kraju, kao što su ranije karijere prethodnih vozaća Red Bullovog juniorskog programa krenule nizbrdicom pošto nisu uspjeli doće do volana prve momčadi preko Toro Rossa.

U današnjoj Formuli 1 ugovorom se jako rijetko vozači vezuju za momčadi na dugo godina, i pošto je to slučaj Red Bull ima svako pravo da strahuje za svoje vozače koji su i naredne godine pod ugovorom, ali nakon toga otvaraju im se putevi prema Mercedesu i Ferrariju ukoliko ne žele ostati u Red Bullu.

Iako je Christian Horner ranije ove godine sa sigurnošću tvrdio da Carlos Sainz neće biti u drugom bolidu osim Toro Rossa sljedeće godine, Sainz će ipak voziti za Renault. Ali Španjolac se nije izvukao iz svog ugovora, kao što je Horner tvrdio, te je njegov prelazak u Renault “samo” posudba. Sada Horner želi da osigura svoju vozačku postavu do 2020. godine, kada se očekuju promjene u strukturi Formule 1, kao i moguće promjene pravilnika 2021.

“Ricciardu ističe ugovor na kraju 2018. pošto je potpisao ugovor na 5 godina s nama,” prenosi portal Motorsport, što znači da se Ricciardov ugovor iz Toro Rossa nije prenosio u Red Bull na početku 2014. kada je Daniel stigao kao zamjena za Webbera.

“Mi želimo zadržati oba naša vozača, to je jasno, i želimo ih osigurati do 2020. godine. Sainz je ostao pod ugovorom s nama jer želimo da se osiguramo da u slučaju da jedan od sadašnjih vozača napusti momčad sljedeće godine. Ali naš primerni cilj je zadržati Ricciarda i Verstappena koji obožavaju ovu momčadi.

“S Danielom je poseban situacija pošto se prvi put približava kraju ugovor s Red Bullom, nikada do sada nismo morali pregovarati s njim oko novog ugovora. Istina je da je Ricciardo tražen vozač i da nismo jedini koji ga žele u bolidu dugoročno.”

Komentiraj

12 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    meni najbolji duo na gridu trenutno, zaista su me pošteno nasmijali u onim video klipovima od RBR-a.



    6

    0
    • Ja i dalje ne volim verstapena makar je malo doso sebi..priznajem da je vrhunski vozac al nije simpa za razliku od ricciarda kojeg valjda simpatizira svatko ko gleda f1..ja se nadam da ce on doc u ferrari..djeluje mi to logicno jer kimi ima jos godinu dana ugovor kao i on..bas bi to volio :)



      10

      0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      U Ferrari može eventualno kad Vettel ode. Ne vjerujem da bi pristao bit vodonoša, a Ferrari još od 1995. nije imao u momčadi dva podjednaka vozača



      1

      0
  2. Iza Maxa je jak lobi koji ga gura i onako više su ga hvalili svi iako je bolje rezultate pravio Dani.. Mislim da pored Maxa nema šta tražit u Red Bullu, jer će bit druga violina. Po meni Max nijansu brži u jednom krugu, ali Dani daleko kompletniji vozač kojem priželjkujem mjesto u top timu. Sad da vozi za Ferrari ili Mercedes drugačija bi slika bila u šampionatu potpuno.



    6

    0
    • Sebastian Vettel 5
      Schumi Prikaži

      U čemu ga to Ricciardo dobija? U završavanju ispred kada ovaj odustane? Max je brži i u kvalifikacijama i u utrci. Samo je imao hrpu pehova ove sezone.



      2

      0
      • Kad se Max kršio po Monte Carlu, Daniel je vodio i pobijedio bih da ga nisu sjebali iz boxa, kako bi se opravdalo dovođenje svetog Maxa.. Jedno je biti brži a drugo biti kompletan vozač. Hamilton je hladno mogao biti prvak 2007 da je bio zreo u glavi. Max kad se sabere može biti nešto od njega, a dotad neka uči od Danija. Ono šveranje desno lijevo da se sačuva pozicija i slične gluposti, mogao bih do ujutro pisat, stvar je kome se ko više sviđa kao vozač..


        0

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni