F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hamilton: O ovolikoj prednosti sam mogao samo sanjati

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon još jednog odustajanja Sebastiana Vettela, Lewis Hamilton je zahvaljujući pobjedi u Japanu svoju prednost u vozačkom poretku povećao na ogromnih 59 bodova, uz samo četiri utrke do kraja sezone. Britanac je priznao da se ovakvom raspletu nije mogao nadati ne tako davno.

“Iskreno, mogao sam samo sanjati o ovolikoj razlici. Ferrari je cijele godine zadavao veliki izazov. Moja momčad je napravila fenomenalan posao, pogotovo oko pouzdanosti. Jako su pedantni i to je razlog za rezultate i pouzdanost koju imamo”, rekao je trostruki svjetski prvak.

Do kraja sezone svakom vozaču na raspolaganju stoji 100 bodova, a Hamilton četvrtu titulu može osigurati već na sljedećoj utrci ako osvoji barem 16 bodova više od Vettela.

“Nevjerojatno je zamisliti da smo tu gdje jesmo. Bio sam uzbuđen što ću imati dobru utrku sa Sebom ovdje, kao što sam bio i na zadnjoj utrci, ali on očigledno nije imao sreće.”

“U današnjem svijetu, u Formuli 1, puno se toga svodi na pouzdanost – sve performanse, ne samo brzina na stazi. Momčad već dugo godina pokazuje da imamo čvrstu platformu.”

“Vodeći smo na tom području pa hvala svim u tvornici što mi pružaju bolid u kojem mogu pokazati svoje sposobnosti. Do kraja je još puno, 100 bodova na raspolaganju, u životu se svašta može dogoditi i nadam se da mogu nastaviti ovako.”

Što se tiče događanja na današnjoj utrci, Lewis dodaje:

“Pokušavao sam kontrolirati tempo i potrošnju guma. Staza je bila najtoplija ako gledamo cijeli vikend, a znajući da su Ferrari i Red Bullovi brzi u utrci, bilo je jako važno što sam u tim ranim trenucima pazio na gume.”

“Bilo je tijesno na kraju. Zbog zadnjeg virtualnog sigurnosnog automobila sam izgubio dosta temperature u gumama i ponovno zagrijavanje nije bilo jednostavno. Onda sam zapeo iza Masse i Alonsa.”

“Nikada nisam vidio njegov bolid tako velik u retrovizorima, bilo je jako tijesno par krugova prije kraja.”

Što se tiče konstruktorskog prvenstva, momčadi na raspolaganju imaju još 172 boda, a Mercedes ima 145 bodova prednosti nad Ferrarijem te su praktički osigurali četvrti uzastopni naslov svjetskog prvaka.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj