Vijesti

Vettel: Moram zaštititi svoju momčad

Piše: David Vidović

Prije 5 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

U samo sedam dana razmaka Ferrarijev bolid se iz jednog od najpouzdanijih pretvorio u problematičnog, budući da su u Maleziji imali problema dan prije na jednom bolidu te 20 minuta prije utrke na drugom bolidu. Srećom po Vettela njegov bolid se tada pokvario na vrijeme da bude spreman za utrku u kojoj je došao do četvrtog mjesta i u odnosu na Hamiltona izgubio samo 6 bodova. Danas je sreća i potpuno okrenula leđa njegovoj strani garaže te je kvar na svjećici, jako rijedak za Formulu 1 u ovo vrijeme, napravio preveliku štetu i Vettel je morao odustati nakon samo četiri kruga.

“Normalno je da vozači kritiziraju momčad, posebno ako stvari idu u pogrešnom smjeru ili imamo ovakve situacije u kojima smo isfrustirirani, to je i dio našeg posla, ali sada ih moram zaštititi. Šteta zbog zadnje dvije utrke i svih kvarova, ali postoje takvi periodi, naravno da boli, ali moramo se što prije odmoriti od svega i vratiti na posao. Sezona još nije gotova, i moramo biti spremni voziti punim gasom preostale 4 utrke.”

Vettel ne misli da su njegove šanse za titulu mrtve, iako zaostaje za Hamiltonom 59 bodova. Teoretski Hamilton bi svoju četvrtu titulu u karijeri mogao proslaviti već na VN SAD-a.

“I dalje imamo priliku, očito da stvari više nisu samo u našim rukama i nemamo kontrolu nad njima, ovisimo i od onoga što će se događati u preostalim utrkama. Sve u svemu mislim da smo zajedno na dobrim tračnicama i još uvijek ne odustajemo od nadogradnji i poboljšanja. Dogurali smo dulje nego što je većina mislila da možemo, ali mi se tu nećemo zaustaviti.

“Ima dosta pozitivnih stvari koje smo kao momčad uradili, ali sada ih neću nabrajati, nije dan u kojem gledaš na pozitivne stvari.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    pa istina
    to je samo sport
    glavu gore

    realno ferari nam je pruzio puno srece ove godine i bilo ga je divno gledati na celu prvio dio sezone ali trrba biti realan i reci da je merc idalje dominantan i superiroran. znali smo da nece biti lako kad je seb dosao i ovo je samo put prema cilju koji je ralno uspjesan jer se puno dobrog dogodilo sto nismo dozivjeli vec par godina od fer



    8

    0
  2. Mislim da bi borbu sa Mercom za titulu do oktobra objerucke prihvatili prije pocetka sezone, tako da glavu gore, strasan napredak u odnosu na proslu godinu i odvozit sportski i borbeno ovih par utrka. uvijek ima slj sezona.



    7

    0
  3. Ako nista drugo po ovom pitanju je bolji od Alonsa. To kazem kao osoba za koju predpostavljate da navijam. Alonso cesto kritizira a Vettel je evo tri godine bez naslova i bilo je tu svega i od losih bolida do kvarova i dalje je decko optimistican i podrzava i brani ekipu. Palac gore zbog toga



    17

    0
  4. Inace nisam bio navijac Seba dok nije dosao u moj Ferrari. Dok je bio u Redbullu nije mi bio ni blizu omiljenog vozaca ali kad covjek na ovakav nacin smirzje situaciju i nepritisce svoju momcad da su glavni krivci za neuspjeh onda ga mogu okarakterizirat sa samon jednim epitetom: LJUDINA…



    9

    0
  5. A najbolje da je neće štit, ugovor iz snova, suvozač po vlastitom izboru, krš u Singapore-u, skretanje u Stroll-a…Čista pristojnost, lijepo je vidjeti da je ima.



    2

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni