Kao što je bilo špekulirano i kao što smo već pisali – Marcin Budkowski se upravo pridružio Renaultu i to na poziciji izvršnog direktora.
Bit će zadužen za nadgledanje svih aktivnosti vezanih za razvoj i produkciju šasije.
“Proteklih mjeseci Renault je jako napredovao: ubrzali smo rast u Enstoneu, rekonstruirali smo naš pogon za motore u Viryju obzirom da ćemo 2018. imati dvije vodeće ekiep s našim motorom, tri titule u sve kompetitivnijem okruženju u Formuli E (…) i to sve u sezonama koje postaju sve duže i intenzivnije.”
“Bilo je jasno da moramo ojačati i upravljačku strukturu. Marcin Budkowski će imati misiju nastavka rasta i razvoja u Enstoneu kako bismo do 2020. postali jedna od vodećih ekipa. U tome će mu pomoći već dokazana imena poput Boba Bella, Nicka Chestera ili Roba Whitea.”
“Ova akvizicija je odlična vijest i dokaz naše posvećenosti ovom projektu,” izjavio je Cyril Abiteboul.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako slucajno sezona na stazi ne bude toliko zanimljiva, svakako bi mogla biti ona van staze..
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U prevodu Renault ima sada covjeka koji zna sve o svima.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja idiotarija. ovo bas i nije moralno ali koga briga.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
smetalo bi me da je iso u merc fer ili rb
odlazak u renault odobavavam. bice konkurentniji
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije mi baš ovo fer potez, ali mi je drago što se Renault polako vraća u vrh. Mnogi ne razumiju količinu posla koji je morao biti završen iza zavjese, u restrukturiranju zaposlenika, primanju novih stručnjaka i poboljšavanju infrastrukture. Ali u pitanju je kompanija na zdravim nogama i s pravim ljudima na čelu. Svaka čast! :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam zašto ljudi pretpostavljaju da ovaj lik sve zna o svima. On se brine o tome da li neka riješenja prolaze tehnički pregled. Odnosno zadovoljavaju li pravila. Što ne znači da on razumije kako ta riješenja funkcioniraju. Pogleda dali neka stvar krši pravilnik, i zdravo. A vidimo da svaka stvar koja je u sivoj zoni obično prođe FIA-inu inspekciju. Tek dodatnom intervencijom nekoga od konkurencije, FIA dodatno pogleda neko riješenje, i uz argumente koje konkurencija predstavi, ponovo analiziraju zadovoljava li riješenje FIA-in pravilnik. Evo na primjer ovaj ovjes koji su imali Mercedes i Red Bull. Po FIA-i je bio sasvim u redu, dok im Ferrari nije objasnio na koji način krše pravilnik. Po Marcinu, to je bez problema prošlo provjeru. :D
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne pretpostavlja niko ništa.
Glavni ljudi Mercedesa, Ferrarija se bune zato što znaju šta on zna.
Mi se samo ravnamo prema njima.
Meni lično i ne smeta. On poznaje ovogodišnju tehnologiju.
Taman da pogura Renault prema vrhu. Samo opet će oni kasniti sa razvojom za slijedeću sezonu.
Ove godine imamo dvije ekipe tu negdje.
Dogodine bi to moglo biti četri ili pet.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nemam ni ja ništa protiv. Ali nisam baš uvjeren da će baš ovaj čovjek igrati toliku ulogu. U svakom slučaju, izgleda da bi tek mogao od aprila biti u Renaultu, a ne od januara, što su isto mogli uraditi po pravilima. Ali nisu. Opet su uzeli malo u obzir ljutnju konkurencije.
Ne vjerujem ni ja da baš mogu sljedeće godine se uključiti u borbu za vrh. Ali svejedno će dosta napredovati. Ipak je to fabrička ekipa. I ove godine su napravili žestok napredak. I ekipa su sa velikim budžetom, što će ubrzati napredak. Samo im fali dosta ljudi u odnosu na top timove.
Po meni, mnogi pogrešno pretpostavljaju da će se McLaren uključiti u vrh. Siguran sam da će se pokazati da nisu ni blizu Red Bullu po šasiji. Pogledaj koliko samo Renault i Toro Rosso zaostaju za njima. A i McLarenov budžet će biti prosječan sljedeće godine sa odlaskom Honde. Vjerujem da će Renault biti bliži vrhu od McLarena. Mislim da već imaju bolji bolid, a napreduju brzo.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa tobom za McLaren.
Mada vidjet ćemo. Nikad se ne zna kako će koja ekipa poklopiti stvari preko zime.
Mislim da zastoj pregovora sa Alonsom uopšte nije vezan za konkurentost bolida.
U pitanju je plata. Sad kad nema Honde njegova plata je veliko opterećenje za ekipu koja se bori za bodove.
0
0