Izdvojeno

Službeno: Budkowski se pridružio Renaultu!

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 9 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Kao što je bilo špekulirano i kao što smo već pisali – Marcin Budkowski se upravo pridružio Renaultu i to na poziciji izvršnog direktora.

Bit će zadužen za nadgledanje svih aktivnosti vezanih za razvoj i produkciju šasije.

“Proteklih mjeseci Renault je jako napredovao: ubrzali smo rast u Enstoneu, rekonstruirali smo naš pogon za motore u Viryju obzirom da ćemo 2018. imati dvije vodeće ekiep s našim motorom, tri titule u sve kompetitivnijem okruženju u Formuli E (…) i to sve u sezonama koje postaju sve duže i intenzivnije.”

“Bilo je jasno da moramo ojačati i upravljačku strukturu. Marcin Budkowski će imati misiju nastavka rasta i razvoja u Enstoneu kako bismo do 2020. postali jedna od vodećih ekipa. U tome će mu pomoći već dokazana imena poput Boba Bella, Nicka Chestera ili Roba Whitea.”

“Ova akvizicija je odlična vijest i dokaz naše posvećenosti ovom projektu,” izjavio je Cyril Abiteboul.

Komentiraj

9 komentara

  1. Ako slucajno sezona na stazi ne bude toliko zanimljiva, svakako bi mogla biti ona van staze..



    2

    0
  2. U prevodu Renault ima sada covjeka koji zna sve o svima.



    5

    0
  3. Mclaren
    KERS Prikaži

    Koja idiotarija. ovo bas i nije moralno ali koga briga.



    4

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    smetalo bi me da je iso u merc fer ili rb
    odlazak u renault odobavavam. bice konkurentniji



    6

    0
  5. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Nije mi baš ovo fer potez, ali mi je drago što se Renault polako vraća u vrh. Mnogi ne razumiju količinu posla koji je morao biti završen iza zavjese, u restrukturiranju zaposlenika, primanju novih stručnjaka i poboljšavanju infrastrukture. Ali u pitanju je kompanija na zdravim nogama i s pravim ljudima na čelu. Svaka čast! :)



    1

    0
  6. Sebastian Vettel 5
    Schumi Prikaži

    Ne znam zašto ljudi pretpostavljaju da ovaj lik sve zna o svima. On se brine o tome da li neka riješenja prolaze tehnički pregled. Odnosno zadovoljavaju li pravila. Što ne znači da on razumije kako ta riješenja funkcioniraju. Pogleda dali neka stvar krši pravilnik, i zdravo. A vidimo da svaka stvar koja je u sivoj zoni obično prođe FIA-inu inspekciju. Tek dodatnom intervencijom nekoga od konkurencije, FIA dodatno pogleda neko riješenje, i uz argumente koje konkurencija predstavi, ponovo analiziraju zadovoljava li riješenje FIA-in pravilnik. Evo na primjer ovaj ovjes koji su imali Mercedes i Red Bull. Po FIA-i je bio sasvim u redu, dok im Ferrari nije objasnio na koji način krše pravilnik. Po Marcinu, to je bez problema prošlo provjeru. :D



    2

    0
    • Mattia Binotto
      Har Kl Donator Prikaži

      Ne znam zašto ljudi pretpostavljaju da ovaj lik sve zna o svima

      Ne pretpostavlja niko ništa.
      Glavni ljudi Mercedesa, Ferrarija se bune zato što znaju šta on zna.
      Mi se samo ravnamo prema njima.
      Meni lično i ne smeta. On poznaje ovogodišnju tehnologiju.
      Taman da pogura Renault prema vrhu. Samo opet će oni kasniti sa razvojom za slijedeću sezonu.
      Ove godine imamo dvije ekipe tu negdje.
      Dogodine bi to moglo biti četri ili pet.



      1

      0
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Nemam ni ja ništa protiv. Ali nisam baš uvjeren da će baš ovaj čovjek igrati toliku ulogu. U svakom slučaju, izgleda da bi tek mogao od aprila biti u Renaultu, a ne od januara, što su isto mogli uraditi po pravilima. Ali nisu. Opet su uzeli malo u obzir ljutnju konkurencije.

        Ne vjerujem ni ja da baš mogu sljedeće godine se uključiti u borbu za vrh. Ali svejedno će dosta napredovati. Ipak je to fabrička ekipa. I ove godine su napravili žestok napredak. I ekipa su sa velikim budžetom, što će ubrzati napredak. Samo im fali dosta ljudi u odnosu na top timove.
        Po meni, mnogi pogrešno pretpostavljaju da će se McLaren uključiti u vrh. Siguran sam da će se pokazati da nisu ni blizu Red Bullu po šasiji. Pogledaj koliko samo Renault i Toro Rosso zaostaju za njima. A i McLarenov budžet će biti prosječan sljedeće godine sa odlaskom Honde. Vjerujem da će Renault biti bliži vrhu od McLarena. Mislim da već imaju bolji bolid, a napreduju brzo.



        2

        0
      • Mattia Binotto
        Har Kl Donator Prikaži

        Slažem se sa tobom za McLaren.
        Mada vidjet ćemo. Nikad se ne zna kako će koja ekipa poklopiti stvari preko zime.
        Mislim da zastoj pregovora sa Alonsom uopšte nije vezan za konkurentost bolida.
        U pitanju je plata. Sad kad nema Honde njegova plata je veliko opterećenje za ekipu koja se bori za bodove.


        0

        0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni