Izdvojeno

Sebastian Vettel najbrži na prvom treningu na Suzuki

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sebastian Vettel odradio je najbolji posao na prvom slobodnom treningu u Japanu postigavši najbolje vrijeme na supersoft gumama, ali sa samo 2 desetinke sekunde prednosti ispred Lewisa Hamiltona. Treći je bio Daniel Ricciardo u Red Bullu.

Trening je nakratko prekinut 51 minutu nakon početka jer je Carlos Sainz zabio svoj Toro Rosso u barijere. Bolid je bio dobro oštećen i do kraja više nije mogao izići na stazu.

Kimi Raikkonen se žalio na kočnice i završio je tek na četvrtom mjestu, ali ispred Valtterija Bottasa i Maxa Verstappena koji je također imao jedan opasan izlet u šljunak, ali je prošao bez oštećenja na bolidu.

Top 10 zatvaraju Ocon, Hulkenberg, Grosjean i Vandoorne.

Drugi slobodni trening vozi se u 7 sati po našem vremenu.

# Vozač Bolid Vrijeme Zaostatak Krugovi
1 5 Sebastian Vettel Ferrari 1’29.166 23
2 44 Lewis Hamilton Mercedes 1’29.377 0.211 29
3 3 Daniel Ricciardo Red Bull-TAG Heuer 1’29.541 0.375 27
4 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1’29.638 0.472 22
5 77 Valtteri Bottas Mercedes 1’30.151 0.985 30
6 33 Max Verstappen Red Bull-TAG Heuer 1’30.762 1.596 26
7 31 Esteban Ocon Force India-Mercedes 1’30.899 1.733 22
8 27 Nico Hulkenberg Renault 1’30.974 1.808 24
9 8 Romain Grosjean Haas-Ferrari 1’31.032 1.866 22
10 2 Stoffel Vandoorne McLaren-Honda 1’31.202 2.036 24
11 20 Kevin Magnussen Haas-Ferrari 1’31.216 2.050 15
12 14 Fernando Alonso McLaren-Honda 1’31.235 2.069 19
13 11 Sergio Perez Force India-Mercedes 1’31.530 2.364 23
14 18 Lance Stroll Williams-Mercedes 1’31.602 2.436 22
15 30 Jolyon Palmer Renault 1’31.757 2.591 22
16 19 Felipe Massa Williams-Mercedes 1’31.912 2.746 20
17 55 Carlos Sainz Jnr Toro Rosso-Renault 1’32.252 3.086 14
18 10 Pierre Gasly Toro Rosso-Renault 1’32.501 3.335 18
19 94 Pascal Wehrlein Sauber-Ferrari 1’32.897 3.731 29
20 9 Marcus Ericsson Sauber-Ferrari 1’33.397 4.231 28

Komentiraj

6 komentara

  1. Prvi trening nista neznaci ali ipak lijepo je vidjeti…
    FORZA FERRARI



    6

    0
  2. Kaj Red Flag za FP2


    0

    0
  3. Znam da ce se Red Bullovi boriti rukama i nogama, ali Vettelu treba nikada bolji Kimi.



    13

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni