F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Japana

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ferrari je spletom okolnosti u Vettelov bolid prošlog vikenda ugradio većinu novih komponenti zbog kvara s početka kvalifikacija, te kasnije zbog starta sa zadnje pozicije zbog čega nisu izgubili dragocjena mjesta na gridu budući da je Nijemac svakako startao posljednji. Jedna strana garaže može lakše disati do kraja sezone, budući da imaju i novi turbo (prethodni najnoviji je bio u uporabi 10-ak utrka), ali pitanje je hoće li Raikkonen trebati nove elemente nakon kvara sa starta VN Malezije. Ako mu zatreba novi turbopunjač ili MGU-H, to je najmanje 10 mjesta kazne za Finca.

S druge strane, Mercedes se nalazi u nešto povoljnijoj situaciji, ali njihov posljednji motor je u opticaju od VN Belgije, dok su ga tek na posljednjoj utrci uveli Williams i Force India.

Mercedesova pogonska jedinica je u prosjeku i dalje najpouzdanija na gridu, a momčadi koje s njom nastupaju su do ovog trenutka u prosjeku koristile točno 3.33 pogonske jedinice po vozaču.

Slijede ih ekipe s ovogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom (3.83 jedinice po bolidu), te Renaultove (4.08 jedinica po bolidu).

Začelje uvjerljivo drži McLaren Honda s prosječno 7.42 jedinice za svakog od svojih vozača.

Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači u prosjeku nastupali s 3.83 jedinice.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 4 4 4 3 3 3
Mercedes Bottas 4 4 4 3 3 3
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 5 5 6 3 3 3
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 5 5 5 3 3 3
Ferrari Vettel 5 5 5 3 4 4
Ferrari Raikkonen 3 4 4 3 3 3
Force India Mercedes Perez 4 4 4 3 2 2
Force India Mercedes Ocon 4 4 4 3 3 2
Williams Mercedes Massa 4 4 4 3 3 2
Williams Mercedes Stroll 4 4 4 3 2 2
McLaren Honda Alonso 7 9 9 7 6 5
McLaren Honda Vandoorne 7 10 10 7 6 6
Toro Rosso Renault Gasly 5 5 5 3 4 4
Toro Rosso Renault Sainz 4 4 5 3 3 4
Haas Ferrari Grosjean 4 4 4 4 3 3
Haas Ferrari Magnussen 4 4 4 4 4 4
Renault Hulkenberg 4 4 5 3 4 4
Renault Palmer 4 5 5 3 4 4
Sauber Ferrari** Ericsson 4 4 4 4 3 4
Sauber Ferrari** Wehrlein 4 4 4 4 3 4

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

1 komentar

  1. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    Što se tiče komponenti Ferrari tj. SV je u dobroj poziciji ima 2 kompletna PU najnovije specifikacije s iznimkom turba. I nema više vremena za kalkulacije. Mislim da će vozit na nož kao ludak.
    Hamilton treba držati hladnu glavu i ne previše riskirati .



    4

    0