Ferrari je spletom okolnosti u Vettelov bolid prošlog vikenda ugradio većinu novih komponenti zbog kvara s početka kvalifikacija, te kasnije zbog starta sa zadnje pozicije zbog čega nisu izgubili dragocjena mjesta na gridu budući da je Nijemac svakako startao posljednji. Jedna strana garaže može lakše disati do kraja sezone, budući da imaju i novi turbo (prethodni najnoviji je bio u uporabi 10-ak utrka), ali pitanje je hoće li Raikkonen trebati nove elemente nakon kvara sa starta VN Malezije. Ako mu zatreba novi turbopunjač ili MGU-H, to je najmanje 10 mjesta kazne za Finca.
S druge strane, Mercedes se nalazi u nešto povoljnijoj situaciji, ali njihov posljednji motor je u opticaju od VN Belgije, dok su ga tek na posljednjoj utrci uveli Williams i Force India.
Mercedesova pogonska jedinica je u prosjeku i dalje najpouzdanija na gridu, a momčadi koje s njom nastupaju su do ovog trenutka u prosjeku koristile točno 3.33 pogonske jedinice po vozaču.
Slijede ih ekipe s ovogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom (3.83 jedinice po bolidu), te Renaultove (4.08 jedinica po bolidu).
Začelje uvjerljivo drži McLaren Honda s prosječno 7.42 jedinice za svakog od svojih vozača.
Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači u prosjeku nastupali s 3.83 jedinice.
Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.
Momčad | Vozač | ICE | TC | MGU-H | MGU-K | ES | CE |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mercedes | Hamilton | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
Mercedes | Bottas | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
Red Bull TAG Heuer* | Ricciardo | 5 | 5 | 6 | 3 | 3 | 3 |
Red Bull TAG Heuer* | Verstappen | 5 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 |
Ferrari | Vettel | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 |
Ferrari | Raikkonen | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 |
Force India Mercedes | Perez | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 |
Force India Mercedes | Ocon | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 |
Williams Mercedes | Massa | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 |
Williams Mercedes | Stroll | 4 | 4 | 4 | 3 | 2 | 2 |
McLaren Honda | Alonso | 7 | 9 | 9 | 7 | 6 | 5 |
McLaren Honda | Vandoorne | 7 | 10 | 10 | 7 | 6 | 6 |
Toro Rosso Renault | Gasly | 5 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 |
Toro Rosso Renault | Sainz | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 | 4 |
Haas Ferrari | Grosjean | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Haas Ferrari | Magnussen | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
Renault | Hulkenberg | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 4 |
Renault | Palmer | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 |
Sauber Ferrari** | Ericsson | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 |
Sauber Ferrari** | Wehrlein | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 |
* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice
ICE | Motor s unutarnjim izgaranjem |
---|---|
TC | Turbopunjač |
MGU-H | Motor Generator Unit-Heat |
MGU-K | Motor Generator Unit-Kinetic |
ES | Baterija |
CE | Kontrolna elektronika |
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se tiče komponenti Ferrari tj. SV je u dobroj poziciji ima 2 kompletna PU najnovije specifikacije s iznimkom turba. I nema više vremena za kalkulacije. Mislim da će vozit na nož kao ludak.
Hamilton treba držati hladnu glavu i ne previše riskirati .
4
0