Nije tajna da su mnoge momčadi ove godine dosta radile kako bi smanjile težinu svojih bolida što je više moguće. Kod Sauberovog dvojca do izražaja dolazi razlika između jednog i drugog vozača, a momčad predviđa da je Ericssonov bolid stoga teži od Wehrleinovog između 4 i 8 kilograma. Sve se to, dakako, odražava i na vremena po krugu.
Wehrlein je ove sezone osvojio pet bodova, Ericsson niti jedan, a Šveđanin je i u kvalifikacijama lošiji (9:4 za timskog kolegu). Međutim, prosječni pace gap između dvojca iznosi samo 0.049%, što je najmanji razmak između bilo kojeg vozačkog para na gridu.
“Bili smo blizu, ali on ima lijepu bodovnu prednost, što mi se uistinu ne sviđa”, rekao je Ericsson. “Također je mi je bilo teško zbog nedostataka koje imam zbog veće težine. Na početku godine je to bilo manje, ali u zadnjih četiri ili pet utrka to je razlika od 10 kilograma. To je puno vremena u svakom krugu na svakoj stazi, obično kažu da je to tri ili četiri desetinke po krugu s 10 kilograma.”
Marcus je priznao da na sve načine pokušava izgubiti masu, ali teško uspijeva jer ‘visina ipak igra svoju ulogu’.
“To otežava. Wehrleinov tempo je moje mjerilo i trebam ga pobjeđivati koliko god mogu. Već je prošlo dosta godina da sam u Formuli 1 u najlošijem bolidu, a onda je teško pokazati vještine, a zbog toga je onda teže dobiti bolje mjesto.”
A što se tiče mjesta u Formuli 1 za 2018., situacija nije baš najbolja za Ericssona. U trenutnoj momčadi na vrata kucaju Ferrarijevi juniori Charles Leclerc i Antonio Giovinazzi.
“Williams nije izgledna opcija za mene, dok je Sauber trenutno vjerojatno najbolja. Uvijek postoje ljudi koji pokušavaju uzeti vaše mjesto i toga će uvijek biti.”
“Gledamo okolo na različitim mjestima, što mora raditi svatko tko za iduću godinu nema ugovor. Ovog trenutka ništa nije zaključeno. Moj menadžment naporno radi na tome i možemo vidjeti da postoje neke opcije.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Razlika visine njih dvoje je 5cm, koliko bi samo Hulkenberg triba kukat da je sporiji zbog svoje visine
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Height (from the tallest to the shortest):
Nico Hulkenberg 1m84
Daniil Kvyat 1m81
Jenson Button 1m81
Romain Grosjean 1m80
Marcus Ericsson 1m80
Max Verstappen 1m80
Nico Rosberg 1m78
Daniel Ricciardo 1m78
Carlos Sainz 1m77
Kimi Raikkonen 1m75
Lewis Hamilton 1m74
Sebastian Vettel 1m74
Valtteri Bottas 1m73
Sergio Perez 1m73
Pastor Maldonado 1m73
Fernando Alonso 1m71
Felipe Massa 1m66
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fora mi je ovaj podatak o visinama, cudo nisam se nikad sjetio pogledat…
Za Massu sam i stekao dojam da je mali, ali iznenadilo me za Alonsa da je toliko nizak i Maxa da je toliko visok…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo treba odmah na sud.
Kakva je ovo diskriminacija.
Nije više fora: “This is because I’m black”
Sada je: “This is because I’m not short enough” :)
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma da gubi on i do 2 sekunde samo sto ne uspije voznjom nadoknaditi svo vrime pa ostanu ove 3, 4 desetinke. 4 do 8 kg razlike medu vozacima nije stvarnih 4 do 8 kg razlike nego je toliko kg utega manje stavljeno u u bolid tezeg vozaca na dno bolida da mu spusti teziste.
2
0