F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Ericsson zbog veće mase gubi do četiri desetinke u odnosu na Wehrleina

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nije tajna da su mnoge momčadi ove godine dosta radile kako bi smanjile težinu svojih bolida što je više moguće. Kod Sauberovog dvojca do izražaja dolazi razlika između jednog i drugog vozača, a momčad predviđa da je Ericssonov bolid stoga teži od Wehrleinovog između 4 i 8 kilograma. Sve se to, dakako, odražava i na vremena po krugu.

Wehrlein je ove sezone osvojio pet bodova, Ericsson niti jedan, a Šveđanin je i u kvalifikacijama lošiji (9:4 za timskog kolegu). Međutim, prosječni pace gap između dvojca iznosi samo 0.049%, što je najmanji razmak između bilo kojeg vozačkog para na gridu.

“Bili smo blizu, ali on ima lijepu bodovnu prednost, što mi se uistinu ne sviđa”, rekao je Ericsson. “Također je mi je bilo teško zbog nedostataka koje imam zbog veće težine. Na početku godine je to bilo manje, ali u zadnjih četiri ili pet utrka to je razlika od 10 kilograma. To je puno vremena u svakom krugu na svakoj stazi, obično kažu da je to tri ili četiri desetinke po krugu s 10 kilograma.”

Marcus je priznao da na sve načine pokušava izgubiti masu, ali teško uspijeva jer ‘visina ipak igra svoju ulogu’.

“To otežava. Wehrleinov tempo je moje mjerilo i trebam ga pobjeđivati koliko god mogu. Već je prošlo dosta godina da sam u Formuli 1 u najlošijem bolidu, a onda je teško pokazati vještine, a zbog toga je onda teže dobiti bolje mjesto.”

A što se tiče mjesta u Formuli 1 za 2018., situacija nije baš najbolja za Ericssona. U trenutnoj momčadi na vrata kucaju Ferrarijevi juniori Charles Leclerc i Antonio Giovinazzi.

“Williams nije izgledna opcija za mene, dok je Sauber trenutno vjerojatno najbolja. Uvijek postoje ljudi koji pokušavaju uzeti vaše mjesto i toga će uvijek biti.”

“Gledamo okolo na različitim mjestima, što mora raditi svatko tko za iduću godinu nema ugovor. Ovog trenutka ništa nije zaključeno. Moj menadžment naporno radi na tome i možemo vidjeti da postoje neke opcije.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Michael Schumacher Miki-248 Prikaži

    Razlika visine njih dvoje je 5cm, koliko bi samo Hulkenberg triba kukat da je sporiji zbog svoje visine



    3

    0
    • Michael Schumacher Miki-248 Prikaži

      Height (from the tallest to the shortest):
      Nico Hulkenberg 1m84
      Daniil Kvyat 1m81
      Jenson Button 1m81
      Romain Grosjean 1m80
      Marcus Ericsson 1m80
      Max Verstappen 1m80
      Nico Rosberg 1m78
      Daniel Ricciardo 1m78
      Carlos Sainz 1m77
      Kimi Raikkonen 1m75
      Lewis Hamilton 1m74
      Sebastian Vettel 1m74
      Valtteri Bottas 1m73
      Sergio Perez 1m73
      Pastor Maldonado 1m73
      Fernando Alonso 1m71
      Felipe Massa 1m66



      6

      0
  2. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Ovo treba odmah na sud.
    Kakva je ovo diskriminacija.
    Nije više fora: “This is because I’m black”
    Sada je: “This is because I’m not short enough” :)



    1

    0
  3. Sebastian Vettel mzf1 Prikaži

    Ma da gubi on i do 2 sekunde samo sto ne uspije voznjom nadoknaditi svo vrime pa ostanu ove 3, 4 desetinke. 4 do 8 kg razlike medu vozacima nije stvarnih 4 do 8 kg razlike nego je toliko kg utega manje stavljeno u u bolid tezeg vozaca na dno bolida da mu spusti teziste.



    2

    0