Izdvojeno

4 stvari na koje treba paziti na VN Japana

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

1. Forma Red Bulla

Red Bull je ove sezone odradio fantastičan posao oko nadogradnji na bolidu. Očigledno i Renault radi svoj dio posla jer pogonska jedinica izgleda drastično bolje nego je to bio slučaj prošlih par godina, a i vozački dvojac je bez sumnje među najjačima na gridu trenutno. Oni su na sigurnom trećem mjestu u poretku konstruktora i male su šanse da napreduju ili nazaduju, stoga mogu utrkama pristupati bez prevelikog opterećenja i ići na maksimalan rizik.

To bi se moglo pokazati izuzetno važno u borbi Mercedesa i Ferrarija. Ako Red Bull bude u kombinacijama na vrhu, prvenstvo bi se moglo vrlo brzo preokrenuti ili u potpunosti rasplesti. Logika je jasna – koja god momčad bude ispred, Mercedes ili Ferrari, Red Bullovi će ovom drugom krasti vrijedne bodove. Suzuka je najbolje mjesto gdje ćemo vidjeti kako stvari stoje.

2. Neobičan slučaj Valtterija Bottasa

Drugi dio sezone donekle je obilježio neobičan slučaj Valtterija Bottasa. Finac je uskočio u Mercedes i činilo se priviknuo se bez većih problema, a na nekim utrkama u prvom dijelu sezone bio nevjerojatno uvjerljiv protiv svog timskog kolege. Ipak, u posljednjih par utrka – ne može se pohvaliti dobrom berbom bodova. U Maleziji je u potpunosti podbacio petim mjestom, u Singapuru je bio treći, u Italiji drugi i u Belgiji peti. Mercedes će od njega trebati puno više i Toto Wolff je u pravu kad kaže da njihov prioritet mora biti pronalazak Bottasove forme.

3. Borba za peto mjesto u konstruktorima

U sredini poretka vodi se jako izjednačena bitka za petu poziciju. Trenutno ju drži Williams sa 65 bodova, ali samo 13 bodova manje ima Toro Rosso i očigledno je kako čine sve da ih dostignu. Tako je Daniil Kvyat platio zbog svoja mršava 4 boda u prvih 14 utrka i doveden je GP2 prvak i trenutno drugoplasirani čovjek iz Super Formule – Pierre Gasly. Razlika u bonus novcu na kraju sezone je negdje oko 4 milijuna američkih dolara.

To peto mjesto još više želi Renault koji je također svim silama pokušao dovesti sposobnog vozača pokraj Nice Hulkenberga. Tu je već ozbiljna cifra u pitanju čak i za takve renomirane ekipe. Renault je trenutno sedmi i za taj plasman bi dobili oko 24 milijuna dolara. Međutim, ako dostignu Williams i zatvore trenutni deficit od 23 boda – njihov bonus iznos bio bi 35 milijuna dolara.

4. Stoffel Vandoorne i napredak Honde

Rasplet situacije McLarena i Honde podudario se s preporodom Stoffela Vandoornea. Belgijac je u Formulu 1 došao s jednim od najimpresivnijih rezimea u nižim kategorijama, ali sve u početku nije najbolje snašao. Međutim, kako se bliži kraj godine – njegova prva puna sezona izgleda sve bolje i bolje. U Singapuru je završio na sedmom mjestu, ali je tu utjecao i kaos na startu, kao i karakteristike staze. No, sedmo mjesto u kvalifikacijama i u utrci na stazi poput Malezije – to je pokazatelj da je Stoffel napokon došao na onu razinu koja se od njega očekivala. Također, napredak Honde je neosporan. Da je netko nakon predsezonskih testiranja rekao da će McLaren u vrućim uvjetima Malezije i na takvoj stazi biti sedmi po čistoj brzini bez pretjerano kaotične utrke – rekli bismo da je to suludo. Sad slijedi Suzuka i tu bi mogli biti barem jednako jaki.

Komentiraj

6 komentara

  1. Kamo srece da se redbullovi umijesaju izmedu Seba i Hama naravno u korist Seba…

    Jedino tako i vidim neku sansu Seba da uzme naslov ukoliko se Hamov mercedes nenade u problemima pa npr. u nekoj od narednih utrka ostane bez bodova…

    Nebi bilo lose da Max u jednom trenutku uzme “previse rizika” pa malo zakaci Hama…

    Navijaci Hama nemojte me krivo shvatiti, samo malo sanjam otvorenih ociju jer mi je kao navijacu Ferrarija jako stalo da uzmu vozacki naslov ???



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni