VN Malezije bila je najbolja utrke sezone za Red Bull Racing gdje su Max Verstappen i Daniel Ricciardo osvojili prvo i treće mjesto, jedini puta ove sezone da su oba vozača austrijske momčadi bili na postolju. Motorsportski savjetnik Helmut Marko tvrdi da njegova ekipa sada ima najbolju šasiju na gridu.
“Ferrari je imao probleme, ali naša brzina u utrci je bila usporediva jer je Sebastian na kraju bio na supersoft gumama, a vidjeli ste da je bio preblizu kada je lovio Ricciarda te je uništio prednje gume, tako da je to razlog zašto je morao zaustaviti svoj napad.”
“Ali velika satisfakcija je prestići Mercedes i otići naprijed. To pokazuje da se isplaćuje rad koji smo napravili od našeg slabog starta u Melbourneu, a razvoj ide u pravom smjeru. Što se tiče šasije, sigurno smo sada najbolji.”
“Krećemo se u pravom smjeru i postajemo brži i brži, bolid je stvarno dobar. Ako sve ostane na svom mjestu, onda Max ili Daniel mogu doći do postolja, a možda jedan ili drugi može pobijediti.”
Međutim, to će im bitno otežati kazne za promjenu komponenti pogonske jedinice.
“Bili smo brzi u Monzi, ne zaboravite. Bili smo brzi u Spa. Ali uvijek nesretne situacije, znate.”
“Suzuka bi trebala biti dobra staza, ali naravno da ćemo imati još kazni. Međutim, važna stvar je da je Maxovoj lošoj sreći došao kraj.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono što mene veseli je to da očito uz dobru šasiju se može pokriti i Renaultov deficit u odnosu na motore Mercedesa i Ferrarija, a do iduće godine Renault će unaprijediti i motor jer očito da je Mercedes po tom pitanju došao blizu maximuma. To je i jedan od razloga ovogodišnjeg Ferrarijevog napretka (uz očito dobru šasiju) jer su i oni znatno unaprijedili motor ove godine. Renault bi to mogao postići iduće godine ili barem biti na razini Ferrarija ove godine. Mclaren treba samo napraviti dobru šasiju i možda ćemo stavrno imati četveroboj iduće godine. A sezona u kojoj se bore za naslov Alonso-Hamilton-Ricci-Max-Vettel.. Uh, to bi bio pravi gušt za gledati!
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim da ćemo na žalost do godine usprkos boljem motoru u MCL vidjeti koliko je Bojler zapravo unazadio MCL u svojoj eri. Nadam se da sam u krivu.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koja je ovo gomila gluposti. Teško se tu da izvadit nešto pametno, ali ovo da je “Mercedes došao blizu maximuma” :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad si ti tako pametan prosvjetli me i ispravi.. naravno da imaju još prostora za napredak, ali razvijaju motor od 2014. i od one prednosti koju su imali nije ostalo ništa.. razlog tome može biti jedna stvar, a to je da su došli s razvojem motora do neke granice nakon koje je daljnje razvijanje znatno teže i pomaci koji se pokazuju su minimalni.. ferrari je od 2014. do danas imao ogromni deficit za mercedesom i naravno da sada kada su došli na pravi put rapidno raste njihov razvoj, ali će se u jednom trenutku dogododiti isto što i mercedesu.. do 2020. ćemo imati vrhunac motorne tehnologije za ovu eru V6ica..
dokaz tome ti je npr ovo https://www.f1puls.com/21496/mercedesov-motor-dosegnuo-stopu-ucinkovitosti-od-50/
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Matek, problem je sto nisu svi ljudi isti, ima malo pametnijih ljudi, a ima i malo ogranicenijih, pa nemogu bas povezati neke stvari, dobro ovako inace, ali mi nije nikako jasno kako kad im sve detaljnije pojasnis (kao sto si ti u ova dva komentara), a oni opet ne kontaju.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja bi rekao da je Mercedesov osnovni problem ove sezone to što su ima mjesec dana prije sezone zabranili prednji ovjes (njima i RB).
Tome u prilog govori da kad god su ove sezone imali problema to je gotovo uvijek bilo vezano za gume i pregrijavanje istih.
Zbog toga usprkos tome što imaju najbolji paket kad sve klikne imaju jako uzak setup window.
RB nije bio u konkurenciji u početku sezone, pa su mogli si dopustiti više resursa da otklone taj problem.
Dok Mercedes mora iz trke u trku u borbu sa Ferrariem, pa će se tek kad završi sezona moći skroz posvetiti tom problemu.
Još uvijek Mercedes ima prednost u motoru, pogotovo Q3 mode, zato kad im paše sve ko u Monzi ili Silverstoneu zgaze sve oko sebe.
Suzuka će puno toga reći, trebala bi puno više pasati Mercedesu od Malezije, a i biti će puno hladnije, ako tamo razvale onda ispada da stvarno jesam u pravu.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko fol najbolja šasija a dosta toga kopiraju upravo od Ferarija. RB bi bio debelo iza Ferrarija da nije bilo problema s Kimijem i kazne za Vettela. Jbt Vettel ga je stigao sa začelja…Naravno da su popustile gume jer je stiskao.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Maxa nebi bilo nigdje da je bar jedan Ferrari startao iz prvog reda pa bio to Kimi ili Seb… Bilo laganih 20+ sekundi u cilju u korist Ferrarija….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A baš… Brojke su jedno, tutlani su drugo. Seb je na 12. mjestu vozio .8 brže od Ricarda.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina da je Ferrari ovdje bio brži, ali Ferrari ima i motor i šasiju među najboljima. Red Bull ima samo šasiju. A ovo je staza sa dugim pravcima…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovako je i Bulijer govorio tamo nekad kad su tek počeli sa Hondom.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Reče Marko i triput kucne o drvo :D
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Captain Obvious.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zbilja su već dosadni…
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni se cini da je Ferrarijeva sasija zasada najbolja na gridu…Imaju mali deficit po snazi motora u odnosu na Merc, ali vidimo da su ipak tu s njima pa cak i bolji u nekim utrkama (bodovno stanje nije takvo zbog nedavnih problema i Kimijevog sezonskog sna). Mclaren se cini ima odlicnu sasiju jer izvlace bodove manje vise zbog nje, ali ne mozemo usporedivati sad Mclaren i vodece do sljedece sezone…Bilo kako bilo Rbr ne moze ovo govoriti po dobrim rezultatima i malim zaostatcima sa zadnjih par utrka, a bi li oni bili ispred Ferrarija u Maleziji to nikad necemo saznat….Napredovali jesu, ali ove sezone mislim da nisu uskladili sasiju i motor…Ricci je fantastican ove sezone bas zbog toga sto se drzi podalje od incidenata i iskoristi svaku priliku, ali ona pobjeda i vecina postolja, barem po mojem misljenju, nije proizvod Red Bullove brzine
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako si gledao Maleziju, jasno ti je da bi tu kantu od RB Ferrari pretekao u prvom krugu.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kimi bi pobjedio prvi put od 2013 e to bi onda bio jos veci sou ?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kantu?
daj pripazi malo na rječnik.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realno, ipak su iza Ferrarija i Mercedesa, Vettel je očito bio brži od njih, a Merc je imao loš dan
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Točno. Pa i ona truba Kimi bi ih prebio samo tako. Seb je na istim gumama radio sekundu brže od Redbulla i to u “lošem” zraku.. Inače je bio sekundu i pola brži na čistom.
Šasija redbula, daj ne serite.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je ipak staza sa dugim pravcima. Tu motor ima veliku prednost. A svi znamo da je Renault daleko od najboljeg motora. S tim da Red Bull pravi kompromise, skidajući downforce, i postavljajući bolid za maksimalne brzine. Ali im i dalje ostaje dovoljno downforcea da se nose sa Mercedesom. To su pokazali i u Monzi, sa onim žiletom od zadnjeg krila.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E neznas koji je veci biser Marchionne ili ovaj Marko.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je, i šasija moje Hondice Civic, kako su godine prolazile
i kako je bila sve više i više izudarana sa svih strana,
tako je bila sve brža i brža.
Bar u mojim snovima.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema sumnje da imaju najjaču šasiju. Ne znam šta ovi dole prate, što kažu da čovjek priča gluposti. Ali Formulu 1 očito nisu…
3
0