Izdvojeno

Marko: Red Bullova šasija je sada najbolja na gridu

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 24 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

VN Malezije bila je najbolja utrke sezone za Red Bull Racing gdje su Max Verstappen i Daniel Ricciardo osvojili prvo i treće mjesto, jedini puta ove sezone da su oba vozača austrijske momčadi bili na postolju. Motorsportski savjetnik Helmut Marko tvrdi da njegova ekipa sada ima najbolju šasiju na gridu.

“Ferrari je imao probleme, ali naša brzina u utrci je bila usporediva jer je Sebastian na kraju bio na supersoft gumama, a vidjeli ste da je bio preblizu kada je lovio Ricciarda te je uništio prednje gume, tako da je to razlog zašto je morao zaustaviti svoj napad.”

“Ali velika satisfakcija je prestići Mercedes i otići naprijed. To pokazuje da se isplaćuje rad koji smo napravili od našeg slabog starta u Melbourneu, a razvoj ide u pravom smjeru. Što se tiče šasije, sigurno smo sada najbolji.”

“Krećemo se u pravom smjeru i postajemo brži i brži, bolid je stvarno dobar. Ako sve ostane na svom mjestu, onda Max ili Daniel mogu doći do postolja, a možda jedan ili drugi može pobijediti.”

Međutim, to će im bitno otežati kazne za promjenu komponenti pogonske jedinice.

“Bili smo brzi u Monzi, ne zaboravite. Bili smo brzi u Spa. Ali uvijek nesretne situacije, znate.”

“Suzuka bi trebala biti dobra staza, ali naravno da ćemo imati još kazni. Međutim, važna stvar je da je Maxovoj lošoj sreći došao kraj.”

Komentiraj

24 komentara

  1. Ono što mene veseli je to da očito uz dobru šasiju se može pokriti i Renaultov deficit u odnosu na motore Mercedesa i Ferrarija, a do iduće godine Renault će unaprijediti i motor jer očito da je Mercedes po tom pitanju došao blizu maximuma. To je i jedan od razloga ovogodišnjeg Ferrarijevog napretka (uz očito dobru šasiju) jer su i oni znatno unaprijedili motor ove godine. Renault bi to mogao postići iduće godine ili barem biti na razini Ferrarija ove godine. Mclaren treba samo napraviti dobru šasiju i možda ćemo stavrno imati četveroboj iduće godine. A sezona u kojoj se bore za naslov Alonso-Hamilton-Ricci-Max-Vettel.. Uh, to bi bio pravi gušt za gledati!



    12

    0
    • Mislim da ćemo na žalost do godine usprkos boljem motoru u MCL vidjeti koliko je Bojler zapravo unazadio MCL u svojoj eri. Nadam se da sam u krivu.


      0

      0
    • Koja je ovo gomila gluposti. Teško se tu da izvadit nešto pametno, ali ovo da je “Mercedes došao blizu maximuma” :D


      0

      0
      • kad si ti tako pametan prosvjetli me i ispravi.. naravno da imaju još prostora za napredak, ali razvijaju motor od 2014. i od one prednosti koju su imali nije ostalo ništa.. razlog tome može biti jedna stvar, a to je da su došli s razvojem motora do neke granice nakon koje je daljnje razvijanje znatno teže i pomaci koji se pokazuju su minimalni.. ferrari je od 2014. do danas imao ogromni deficit za mercedesom i naravno da sada kada su došli na pravi put rapidno raste njihov razvoj, ali će se u jednom trenutku dogododiti isto što i mercedesu.. do 2020. ćemo imati vrhunac motorne tehnologije za ovu eru V6ica..
        dokaz tome ti je npr ovo https://www.f1puls.com/21496/mercedesov-motor-dosegnuo-stopu-ucinkovitosti-od-50/



        3

        0
      • @Matek, problem je sto nisu svi ljudi isti, ima malo pametnijih ljudi, a ima i malo ogranicenijih, pa nemogu bas povezati neke stvari, dobro ovako inace, ali mi nije nikako jasno kako kad im sve detaljnije pojasnis (kao sto si ti u ova dva komentara), a oni opet ne kontaju.



        2

        0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Ja bi rekao da je Mercedesov osnovni problem ove sezone to što su ima mjesec dana prije sezone zabranili prednji ovjes (njima i RB).
      Tome u prilog govori da kad god su ove sezone imali problema to je gotovo uvijek bilo vezano za gume i pregrijavanje istih.
      Zbog toga usprkos tome što imaju najbolji paket kad sve klikne imaju jako uzak setup window.
      RB nije bio u konkurenciji u početku sezone, pa su mogli si dopustiti više resursa da otklone taj problem.
      Dok Mercedes mora iz trke u trku u borbu sa Ferrariem, pa će se tek kad završi sezona moći skroz posvetiti tom problemu.
      Još uvijek Mercedes ima prednost u motoru, pogotovo Q3 mode, zato kad im paše sve ko u Monzi ili Silverstoneu zgaze sve oko sebe.
      Suzuka će puno toga reći, trebala bi puno više pasati Mercedesu od Malezije, a i biti će puno hladnije, ako tamo razvale onda ispada da stvarno jesam u pravu.



      4

      0
  2. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Ko fol najbolja šasija a dosta toga kopiraju upravo od Ferarija. RB bi bio debelo iza Ferrarija da nije bilo problema s Kimijem i kazne za Vettela. Jbt Vettel ga je stigao sa začelja…Naravno da su popustile gume jer je stiskao.



    18

    0
  3. Ovako je i Bulijer govorio tamo nekad kad su tek počeli sa Hondom.



    10

    0
  4. Formula1
    f1zd Prikaži

    važna stvar je da je Maxovoj lošoj sreći došao kraj.

    Reče Marko i triput kucne o drvo :D



    12

    0
  5. Maurizio Arrivabene
    Firemarshall Donator Prikaži

    Zbilja su već dosadni…



    17

    0
  6. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Meni se cini da je Ferrarijeva sasija zasada najbolja na gridu…Imaju mali deficit po snazi motora u odnosu na Merc, ali vidimo da su ipak tu s njima pa cak i bolji u nekim utrkama (bodovno stanje nije takvo zbog nedavnih problema i Kimijevog sezonskog sna). Mclaren se cini ima odlicnu sasiju jer izvlace bodove manje vise zbog nje, ali ne mozemo usporedivati sad Mclaren i vodece do sljedece sezone…Bilo kako bilo Rbr ne moze ovo govoriti po dobrim rezultatima i malim zaostatcima sa zadnjih par utrka, a bi li oni bili ispred Ferrarija u Maleziji to nikad necemo saznat….Napredovali jesu, ali ove sezone mislim da nisu uskladili sasiju i motor…Ricci je fantastican ove sezone bas zbog toga sto se drzi podalje od incidenata i iskoristi svaku priliku, ali ona pobjeda i vecina postolja, barem po mojem misljenju, nije proizvod Red Bullove brzine



    9

    0
  7. Realno, ipak su iza Ferrarija i Mercedesa, Vettel je očito bio brži od njih, a Merc je imao loš dan



    15

    0
    • Točno. Pa i ona truba Kimi bi ih prebio samo tako. Seb je na istim gumama radio sekundu brže od Redbulla i to u “lošem” zraku.. Inače je bio sekundu i pola brži na čistom.
      Šasija redbula, daj ne serite.



      4

      0
      • Sebastian Vettel 5
        Schumi Prikaži

        Ovo je ipak staza sa dugim pravcima. Tu motor ima veliku prednost. A svi znamo da je Renault daleko od najboljeg motora. S tim da Red Bull pravi kompromise, skidajući downforce, i postavljajući bolid za maksimalne brzine. Ali im i dalje ostaje dovoljno downforcea da se nose sa Mercedesom. To su pokazali i u Monzi, sa onim žiletom od zadnjeg krila.



        3

        0
  8. E neznas koji je veci biser Marchionne ili ovaj Marko.



    3

    0
  9. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Je, i šasija moje Hondice Civic, kako su godine prolazile
    i kako je bila sve više i više izudarana sa svih strana,
    tako je bila sve brža i brža.
    Bar u mojim snovima.



    3

    0
  10. Sebastian Vettel 5
    Schumi Prikaži

    Nema sumnje da imaju najjaču šasiju. Ne znam šta ovi dole prate, što kažu da čovjek priča gluposti. Ali Formulu 1 očito nisu…



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni