F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Verstappen: Zamislite da smo imali Mercedesov ili Ferrarijev motor

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Max Verstappen je na najbolji mogući način proslavio 20. rođendan ovog vikenda na Sepangu. Nizozemac je najprije u kvalifikacijama zauzeo treće mjesto, čime je samo popravio svoj ionako dobar kvalifikacijski skor protiv Daniela Ricciarda, koji sada iznosi 11:4 u koristi Nizozemca, s prosječno tri i pol desetinke bržim vremenom u posljednjoj sesiji prije utrke.

Sve je u nedjelju zaključio odličnom vožnjom te je došao do svoje prve pobjede u sezoni i drugoj u karijeri. Ovakav rezultat je za Verstappena bio od izuzetno velike važnosti budući da je odustao na čak sedam od 15 do sada održanih utrka, četiri puta zbog tehničkih problema, a tri puta zbog incidenata u kojima nije bio kriv.

No, Max je nakon utrke britanskim novinarima sugerirao da bi rezultat bio još upečatljiviji da njegova momčadi koristi snažnije pogonske jedinice.

“Možete li zamisliti da smo imali Ferrarijeve ili Mercedesove konjske snage? Oni nas ne bi vidjeli!

“Bolid je bio puno bolji. I dalje moramo ići na kompromis s downforceom, odlučili smo se za drugačiju strategiju ovog vikenda te se činilo da je to funkcioniralo, tako da sam jako sretan zbog toga.”

Budući da je Kimi Raikkonen imao probleme s pogonom, Nizozemac je imao jednu brigu manje nakon starta. Lewisa je napao vrlo brzo, a vodstvo je od tog trenutka čuvao do kraja.

“Bolid je bio dobar od samog početka. Vidio sam da se Lewis malo muči… naravno da on može više toga izgubiti u prvenstvu, tako da sam išao na napad u prvom zavoju. Od tog trenutka sam mogao voziti svoju utrku. Bolid je bio nevjerojatan, da sam morao ubrzati, mogao sam. Utrka je bila jako teška te je nevjerojatno pobijediti.”

Ovo je ujedno bilo tek drugo postolje za Nizozemca u 2017., te druga Red Bullova pobjeda ove sezone nakon slavlja Daniela Ricciarda u Bakuu.

Timski kolega Daniel Ricciardo je došao do svog sedmog postolja ove sezone. U utrci je prestigao Bottasa te se uspio obraniti od nadolazećeg Sebastiana Vettela.

“Daniel je bio fantastičan”, rekao je šef Red Bull Racinga Christian Horner. “Nije imao sreće što je startao s one strane staze gdje je bilo više vode, ali pretjecanje koje je napravio nad Bottasom i način na koji se obranio od Vettela, to je bilo izvrsno.”

Austrijska momčad trenutno drži treće mjesto konstruktorskog poretka s 270 bodova, 115 manje od Ferrarija i 137 više od četvrtoplasirane Force Indije.

No, na Maxovu žalost, Mercedesove ili Ferrarijeve pogonske jedinice njegova ekipa neće dobiti, a sve je izglednije da će nakon sljedeće sezone izgubiti i Renaultove.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Da Seb nije imao nesretne slucajeve kroz cijelu sezonu u vidu safety cara na nekoliko utrka, u vidu krsa u Singapuru pa i sad ovo u Maleziji, vjerojatno bi bio vodeci sa +20 bodova…

    Da je ovo da je ono….



    14

    0
    • S druge strane, budući da nisu isti suci na svakoj utrci, možda je imao i sreće što nije dobio kaznu za zauzimanje čudne startne pozicije za VN Kine, što nije diskvalificiran s VN Azerbajdžana i što nije zaradio kaznu za sljedeću utrku zbog navedenog udaranja u Hamiltona, a na toj je utrci pak imao i sreće što je Hamilton imao problem s headrestom pa je na kraju unatoč svemu utkru završio ispred njega.



      20

      0
  2. Kimi Raikkonen 7 Azavi Donator Prikaži

    Da je baba muško, zvala bi se Duško!



    7

    0
  3. Formula1 f1zd Prikaži

    Sve više mislim da problem nije u Renaultu. Kad oni nakrcaju toliko downforca i onda žele biti brzi kao Mercedes na pravcu. Vidjeli smo to u Bakuu, kad su bili daleko najbrži na pravcu (vjerojatno su tad išli s minimalnim df-om, ali ipak)
    Moguće da je slično i s McLarenom.
    Nadao sam se da će ih ovaj 1-3 ušutkati bar na koji mjesec, ali eto..



    4

    0
  4. I ovak ne moraju u tvornici brinut za motor jer ga ne proizvode..zamisli da moraju jos i to radit pa bili bi gori od honde..nije isto bit tvornicka momcad ili samo radit sasiju a da dobijes motor koji bi oni jos i birali..e ma nemoj



    12

    0
  5. Kimi Raikkonen 7 Iceman Donator Prikaži

    E Max….. zamisli da je Vettel startao sa PP, ne bi ti ovo govorio ;)



    25

    0
  6. Koji je ovo lik!
    Zamisli da vozim stojadina, pa pređem na Opel mantu!! Pa majmune, tu si gdje si. Dvogodišnje.



    12

    0
  7. Fernando Alonso Kimi Prikaži

    Da, da Vedrane, svaka stoji



    2

    0
  8. Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

    Isto ti mozes zamislit da si dobio par pljuski od kolega i par od sudaca prosle sezone da bi danas vjerojatno bio bolji vozac sa vise bodova na kontu..



    10

    0
  9. Ja neznam zasto vozaci poput Maxa ili ljudi koji komentiraju misle da RB mora dobiti Mercedesovom ili Ferrarijev motor. Oni su razvijali te motore da bi bili bolji od drugih. Kada Red Bull bude prodavao svoju sasiju i aerodinamicka rijesenja Ferrariju i Mercedsu mozda onda dobiju motore. Kad je to tako jednostavno neka naprave svoj motor. Tako i ja mogu reci gdje bi Mercedes i Ferrari bili da imaju sasiju Red Bulla? Uistalom ova utrka nije prikaz pravoga stanja i odnosa na gridu. Merc je na Bottasovom bolidu imao aero paket koji je ocito sporiji , a Lewis nije imao svoj dan. Vettel je startao zadnji i stigao do jednog Red Bulla. A znamo kako je prosao Kimi. Malo previse dignu nos ovi u Red Bullu nakon jednog dobrog rezultata . I zbog toga nikad nisam volio tu ekipu i mislim da mnogima idu na jetru sa svojim ponasanjem i smjesnim izjavama.



    9

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      razlika je u tome što merc i ferrari smiju ali ne žele prodati motor, dok red bull ne smije prodavati svoju šasiju/aerodinamička rješenja drugim momčadima po sadašnjim pravilima.



      3

      0
      • Da ali zasto bi prodali najvecoj konkurenciji nesto sto su godinama razvijali da pojacaju ekipu koja je 4 godine dominirala. Smiju prodati ali nezele i apsolutno ih podrzavam. RB nije sveta krava da preplacena na vrh poredka. To sto bi oni platili cijenu motora je smijsna cifra s obzirom koliko je razvoj iste kostao a da nepricam koliko je potrebno truda da imas PU konkurentnu Mercedesu. Uostalom kenjaju previse jer ni Renault nije smece. Da je tako nebi u nedjelju na stazi prelazili Mercedese .



        7

        0
      • Sve se na kraju svodi na ovu zadnju recenicu, tj. zadnje dvije. Bravo @Alonso1983, svaka cast!


        0

        0
  10. Fernando Alonso Tab F1 Prikaži

    A da je Mcl renault mažda bi i oni pobjedili!?
    Čekaj, čekaj, nešto sam zeznio više ne znam koja je šasija najbolja na gridu Fer/Mcl/Bull/Merc ajem razbibrige…; )
    Je ovaj renault u banani, završe prvi i treći, a bez značajnih nadogradnji cijelu godinu. Očajan motor!!!
    Baš ih Max voli hvaliti, vidi se da ga Marko savjetuje…
    Inače, bravo za pobjedu!



    4

    0
    • Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

      Red Bull i Ferrari definitivno imaju najjaču šasiju. Mislim da su tu negdje. Pa onda ide Mercedes. Ostali nisu u istoj ligi. Tamo dalje, u drugoj ligi su po meni Renault, McLaren, pa onda Toro Rosso, Force India. Onda ide treća liga Haas, Williams i Sauber. Jes, izgleda da je Sauber daleko iza ostalih, ali velika je razlika između Mercedesovog motora u Williamsu i starog Ferrarijevog u Sauberu. A opet Williams u zadnje vrijeme bude najbliži Sauberu na začelju. Ne raćunajući ovu zadnju, koja je power staza.


      0

      0