Izdvojeno

Bottas: Ovo je možda najteži period u mojoj karijeri

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 19 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Valtteri Bottas kaže da se trenutno nosi s najtežim momentima u svojoj F1 karijeri, a sve to nakon što je na VN Malezije završio tek na petom mjestu s preko 40 sekundi zaostatka za svojim momčadskim kolegom.

Bottasu ne cvatu ruže u drugom dijelu sezone, a kaže da je izgubio povjerenje u bolid. Još traži konkretne odgovore na to zašto se muči, a nadogradnje koje je Mercedes spremio za Maleziju su ostale na njegovom bolidu dok je Lewis Hamilton odabrao vratiti se na prošlu inačicu aero-paketa.

Unatoč tvrdnjama Tota Wolffa da su nadogradnje dobre i da će ih donijeti opet u Japan – teško se oteti dojmu da je to također u nekoj mjeri utjecalo na lošu formu Valtterija Bottasa ovog vikenda.

“Naravno da je teško. Iskreno, ovo je moguće najteži period u mojoj karijeri, gledajući kako se osjećam svaki put kad sjednem u bolid.”

“Samo želim voziti. Želim biti na dobrom nivou i tamo nisam bio već neko vrijeme iz različitih razloga. Postoje mnoga pitanja koja muče i mene i ekipu. Definitivno ovo želim brzo okrenuti.”

“Ako se nastave ovakve utrke još dugo – to neće biti dobra stvar ni za koga. Ekipa treba bodove, ja trebam i želim bodove.”

“Želim učiniti puno više od ovog, definitivno želim brzo preokrenuti stvari. Moramo učiniti sve što je potrebno. No, kao što sam rekao – puno je upitnika.”

Glavni problem možda leži u činjenici da zbog lošeg balansa ne ostvariti idealne radne temperature guma, a to onda dalje utječe na ponašanje bolida.

“Za mene je glavni problem to što se mučim s prednjim krajem bolida, što često ove godine nije bio slučaj.”

“Usred zavoja gubim prednji kraj. Teško je natjerati bolid da skrene, pregrijava se prednja lijeva guma, a također se događa da bolid proklizava sa sva četiri kotača u brzim zavojima.”

“Ovo je bio slučaj cijelog vikenda u Maleziji za mene, a ja sam imao novi aero paket.”

“U utrci je bilo tako – ako sam pokušao ići brže samo sam više klizao po stazi i tako poremetio temperature guma. Sve se svelo na to da držim pod kontrolom temperature, što definitivno nije lijepo.”

Mercedes bi mogao biti u problemima

Za Mercedes bi to mogao biti ogroman problem ako se pokaže da su krenuli u krivom smjeru sa razvojem bolida. Slične probleme imali su i na utrci u Monaku još u svibnju, ali obzirom na specifičnosti te staze, to ih nije pretjerano uzrujalo. No, Malezija je trebala biti idealna za njih jer se sastoji gotovo isključivo od dva duga pravca i kombinacije brzih zavoja.

“Mislim da su sada sumnje još veće nego nakon Monaka. To je posebna staza i teško je tamo pogoditi setup. Na stazi poput ove, da dođemo i da se nadamo da ćemo biti kompetitivni, bilo je teško… Definitivno trebamo ovo shvatiti što prije.”

“Iduće utrke će biti zaista važne. Još ništa nije osvojeno za nas kao ekipu pa se nadam da ćemo pronaći neke odgovore kroz tjedan ili dva,” zaključuje Bottas.

Komentiraj

19 komentara

  1. Mozda je Rosberg bolji vozac nego sto nas je vecina mislila.



    21

    0
  2. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Da mi je malo tvoje probleme da se odmorim, ih…



    9

    0
  3. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    pazi ove žalopoljke a lik je došo 5.
    ajde da je došo deseti što opet nije smak svijeta.
    kaj bi kimi trebo? ridat suze?



    2

    0
  4. Prije par dana Botas negdje rece da se nada da ce prestici Vetela, mozda je mislio ako Vetel bude odustajao



    3

    0
  5. Formula1
    f1zd Prikaži

    Bolje bi mu bilo da gleda da ostane ispred Ricciarda..



    1

    0
  6. Mercedes definitivno nema najbolji bolid na gridu ove sezone,ali zato ima jednog od najboljih vozaca u povijesti F1 sto mogu slobodno reci jer i nisam bas neki fan Lewisa Hamiltona



    5

    0
    • Max Verstappen
      DaveGilmour Prikaži

      Trenutno Mercedes nije najbolji bolid, no ako gledamo sezonu u cijelosti mislim da je Mercedes ipak bio mrvicu bolji od Ferrarija.
      Rijetke su bile utrke u kojima je jedan tim bio vidno brži (Ferrari : Monaco, Mađarska, Malezija i vjerojatno Singapur. Mercedes : Silverstone, Monza i možda Kanada makar je to teško reći jer su oba Ferrarija imala problematičnu utrku). U ostalim utrkama su Mercedes i Ferrari imali sličan race pace, no u kvalifikacijama je Mercedes najčešće izvlačio 2-3 desetinke u Q3. Budući da je ove sezone mnogo teže preticati, ta prednost u kvalifikacijama se pokazala krucijalnom jer Ferrari u utrkama više nije uspijevao proći Mercedese makar su imali sličan race pace, a nekad i malo brži.
      Upravo zbog te kombinacije kvalifikacijske nadmoći i teškog preticanja smatram da je Mercedes kroz cijelu sezonu ipak bolji bolid.

      No sada se situacija zakomplicirala. Mercedes više ne izgleda tako dobro, a i RB je strašno napredovao. Mislim da nas čeka izuzetno uzbudljivih pet utrka. Daleko je ovo od rješene sezone.



      8

      0
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Davore, za covjeka koji “nije bas neki fan Lewisa” dosta cesto volis istaknuti kako je jedan od najboljih u povijesti i kako vozi traktor u odnosu na Ferrari



      7

      0
    • Sebastian Vettel 5
      Schumi Prikaži

      To što trenutno nisu najbolji ne znači da nisu najbolji ove sezone. A Hamilton nebi vidio prvog mjesta da nije bilo nesretnih okolnosti kod glavnog konkurenta. Toliko o najboljem vozaču…



      3

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni