Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Malezije

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 7 godina 2 min 3 komentara

Momčad Mercedesa je nakon VN Singapura prvi puta ove sezone prestigla svog glavnog konkurenta po pitanju korištenih komponenata pogonske jedinice, iako je početak sezone dao naslutiti nešto drugačiju sliku.

Za VN Belgije su uveli novu specifikaciju koja će moći sagorijevati nešto više ulja od onih koje budu uvedene nakon Monze. Force India i Williams ovog vikenda također dobivaju novi i posljednji motor za ovu sezonu, istu specifikaciju koju sada koristi i Mercedes. Ekipa konstruktorskih prvaka je novi motor najprije isprobala samo u svom bolidu, ali se pretpostavlja da ga nije bilo moguće ispostaviti svojim kupcima za VN Italije jer se radilo o samo tjedan dana razlike. Force India i Williams su onda odlučili nastupati s dotadašnjim motorima u Singapuru jer snaga motora tamo ne dolazi do velike važnosti, tako da će s motorom nešto boljih performansi nastupati od Malezije nadalje.

M08 je u prosjeku i dalje najpouzdanija pogonska jedinica na gridu, a momčadi koje s njom nastupaju su do ovog trenutka u prosjeku koristile točno 3 pogonske jedinice po vozaču.

Slijede ih ekipe s ovogodišnjom Ferrarijevom specifikacijom (3.37 jedinica po bolidu), te Renaultove (4 jedinice po bolidu).

Začelje uvjerljivo drži McLaren Honda s prosječno 7.42 jedinice za svakog od svojih vozača.

Sauber koristi prošlogodišnju Ferrarijevu specifikaciju te su njihovi vozači u prosjeku nastupali s 3.67 jedinica.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 4 4 4 3 3 3
Mercedes Bottas 4 4 4 3 3 3
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 5 5 6 3 3 3
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 5 5 5 3 3 3
Ferrari Vettel 3 4 3 3 3 4
Ferrari Raikkonen 3 4 4 3 3 3
Force India Mercedes Perez 3 3 3 3 2 2
Force India Mercedes Ocon 3 3 3 3 3 2
Williams Mercedes Massa 3 3 3 3 3 2
Williams Mercedes Stroll 3 3 3 3 2 2
McLaren Honda Alonso 7 9 9 7 6 5
McLaren Honda Vandoorne 7 10 10 7 6 6
Toro Rosso Renault Gasly 5 5 5 3 4 4
Toro Rosso Renault Sainz 4 4 5 3 3 4
Haas Ferrari Grosjean 4 4 4 3 3 3
Haas Ferrari Magnussen 4 4 3 3 3 3
Renault Hulkenberg 3 4 5 3 4 4
Renault Palmer 4 5 5 3 3 3
Sauber Ferrari** Ericsson 4 4 4 4 3 3
Sauber Ferrari** Wehrlein 4 4 4 4 3 3

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Odgovor

3 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Listam ja i vidim nesta se crveni…pomislim na prvu eto obojani Ferrarijevi vozaci, ali naravno da su to Alonso i Vandoorne koji koriste 67 PU po sezoni ?



    5
    5

    0
  2. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Imam dojam da u zadnjim utrkama ove sezone ce biti grid nakon kvalifikacija puno drugačiji od ostvarenog pasmana. Ne bi me čudilo da većina vozača pobere nekakve kazne.



    5
    5

    0
  3. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Vozači FI ili Williamsa su načeli 33 komponente (oba vozača) dok je dvojac Mclarena potrošio čak 89 komponeneti u zbiru.



    2
    2

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.