F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Red Bull prati stanje u Hondi i vjeruje u bolje performanse japanskog proizvođača

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Honda će sljedeće godine svoje pogonske jedinice besplatno isporučivati Toro Rossu, Red Bullovoj juniorskoj ekipi. Posljednje vijesti sugeriraju da će godinu kasnije iste te motore imati i Red Bull, a motorsportski savjetnik momčadi iz Milton Keynesa tvrdi da nema mjesta strahu i panici unatoč katastrofalnom izdanju japanskog proizvođača u hibridnoj eri Formule 1.

“Kontaktirali smo Hondu te smo i sami napravili neka istraživanja. S obzirom na ono što smo naučili, imamo optimističan pogled na budućnost. Vidjeli smo oba McLarena u top 10 u Singapuru, vidimo motor koji se razvija i znamo što se događa u pozadini.”

“Honda ima financijski potencijal, potrebnu infrastrukturu, jednu od najmodernijih tvornica s pripadajućim testnim poligonima i potpunu predanost Formuli 1 i pobjeđivanju u partnerstvu. Ali isto tako moramo obratiti pažnju na japanski mentalitet, jer je on, naravno, malo drugačiji od našeg europskog.”

Iako je Aston Martin danas potvrđen kao naslovni sponzor za 2018., uz dodatak da bi britanski proizvođač mogao postati još jedan dobavljač u Formuli 1 od 2021., Marko tvrdi da je pogled ipak usmjeren na Hondu.

“To (suradnja s Aston Martinom) je financijska kooperacija koja nema ništa s pogonskim sustavom. Sada ćemo vidjeti kako će Toro Rosso i Honda funkcionirati. U rujnu 2018. ću moći reći što ćemo mi raditi u 2019., a do tada imamo dovoljno vremena da vidimo kako Toro Rosso i Honda rade.”

Izjave Helmuta Marka o Hondinim potencijalima i postrojenjima su kopija onoga što su Dennis i Boullier pričali krajem 2014. i početkom 2015., a riječi Austrijanca daju naslutiti ono o čemu je Autosport pisao prije nekoliko dana, činjenicu da je Renault otkazao Red Bullu nakon sljedeće sezone, te da ekipa iz Milton Keynesa neće imati nikakvih drugih opcija nego i sama prijeći na Hondine pogonske jedinice za 2019.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

13 komentara

  1. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Isjecak iz teksta Jamesa Allena.

    “All the noises from sources with knowledge of the Honda F1 project suggest that the fixes necessary to change the management culture and make that engine competitive are not in place and there is little sign of that changing. Another difficult year is in prospect for 2018 and it would take a massive leap of faith – or the ability for Red Bull and its proxies (like Mario Illien) to directly intervene in the programme in the next 12 months – to make it a viable bet for the main Red Bull team in 2019.

    […]

    If [Mateschitz] ends up with an uncompetitive Honda engine in 2019 and the new rules from 2021 don’t move the engine formula in what he considers the right direction, one can imagine him thinking of packing in F1. He has threatened it in the past, but if his key indicators are all in the wrong direction maybe this time he would quit.”


    0

    0
  2. Mercedes Jester Donator Prikaži

    U rujnu 2018. ću moći reći što ćemo mi raditi u 2019.

    Počet ćete kmečati da napuštate F1 ako vam se ne osigura konkurentan motor umjesto Honde. Kao i obično….



    8

    0
  3. Imam osjecaj da je Renault jedva cekao ovakav rasplet da im vrate za sva ona pljuvanja po njima…vidjet cemo tko ce se zadnji smijati?



    6

    0
  4. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Meni se ćini da s ovim raspadom Mclarena i Honde je najviše profitirao Red Bull. Ljepo preko Torro rosa mogu pratiti što Honda radi, as ako neće i dalje biti nikakvog napretka mogu ostat na Renaultu. Ako sam ja to dobro skužio!



    2

    0
  5. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    ovaj RB ima nos da to nije istina. pobrat će vrhnje koje je mclaren pravio. sigunoooo



    12

    0
  6. Red Bull će sigurno imati prste u razvoju Hondinog motora za iduću sezonu i tokom te iduće sezone da ih što bolje pripreme za 2019. TR je iduće godine testni poligon za Red Bull i priprema za 2019. To je jasno kao dobar dan.



    3

    0