Izdvojeno

Aston Martin sljedeće godine postaje Red Bullov naslovni sponzor

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Britanski Aston Martin sljedeće godine postaje naslovni sponzor Red Bull Racinga, a vijest su danas potvrdile obje strane koje od 2016. surađuju na razvoju superautomobila Aston Martin Valkyrie.

Momčad će se od sljedeće godine zvati Aston Martin Red Bull Racing, a suradnju je prokomentirao šef ekipe iz Milton Keynesa, Christian Horner.

“Nakon što smo u 2016. zajedno osmislili i stvorili uspješan Aston Martin Valkyrie, ove godine smo produljili naše partnerstvo te smo oduševljeni što ćemo ga dodatno ojačati i vidjeti momčad koja će se 2018. natjecati kao Aston Martin Red Bull Racing.”

“Više od 100 ljudi iz Aston Martina će raditi u novom Advanced Performance Centre u našem kampusu u Milton Keynesu, te će nam to omogućiti dublju suradnju s Aston Martinom na posebnim, jednako inovativnim novim projektima.”

Aston Martinov predsjednik i glavni izvršni direktor Andy Palmer je rekao da je njegova kompanija do ovog trenutka imala velike koristi od suradnje s Red Bullom. Osim toga, britanski proizvođač bi mogao biti zainteresiran za dobavljanje pogonskih jedinica od 2021., ali samo ako se tehnologija i troškovi svedu na razumnu razinu.

“Naslovno sponzorstvo je sljedeći logičan korak u našem inovativnom partnerstvu s Red Bull Racingom. Pregovori oko pogonske jedinice su nam zanimljivi, ali samo ako okolnosti budu dobre. Nećemo ulaziti u rat oko motora gdje ne postoje ograničenja troškova ili sati na dinamometru, ali vjerujemo da bismo mogli biti zainteresirani ako FIA može stvoriti pravilno okruženje”, rekao je Palmer.

Komentiraj

4 komentara

  1. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Toliko o konstatnoj kuknjavi koja dolazi svako malo od strane RB-a s već folklornom prijetnjom:
    “Odlazimo iz F1 ako………”
    F1 im je tako jako mjesto za reklamu branda, koje im vraća uloženi novac kao nigdje drugdje gdje ga lupaju u tu svrhu, bez obzira koji završe na kraju sezone.
    Kad smo već kod toga:
    RB kompanija 85-90% dobiti troši na reklame.
    To samo pokazuje koliki je stvarni odnos cijene troška proizvodnje toga napitka i dobiti
    nakon prodaje istoga. Što je još strašnije, pokazuje koliko je enormna ta dobit.
    I onda to svedite u okvire F1.
    Ispada da je kompaniji RB, (koliko god kukala o preskupim motorima……. preskupom sportu)
    F1-trošak samo još jedan kiki riki u tonu teškoj vreći punoj presoljenih kiki rikija.
    Presoljenih zato da kada ožedniš zgrabiš njihovo piće i ne pitaš zašto malo zašećerene vodice s kofeinom toliko bezobrazno previše košta.

    Zaključak
    Niti RB misli otići, niti mu je Aston Martin presudan za život.
    Samo još jedna dobra reklama više.
    Nadam se da će se iz te suradnje poroditi F1 motor, ali za to nema velike šanse.
    Zašto RB i ostali koji nisu auto industrija kukaju o skupim motorima?
    Zato jer im to nije posao – prihod nego trošak.
    F1 trenutno živi i pleše na tankoj žici preskupoga sporta, zbog inovacija koje su u današnje vrijeme spremni gurati i lupati pare najveći automobilski giganti.
    Treba im za osnovni posao i reklamu, za razliku od kompanije RB kojoj treba samo reklama.
    Zato nema šanse da pojeftinjuju motori, jer,
    čim se npr: famozni MGU-K, MGU-H dotjeraju do stanja robusnosti
    da ih mogu ugrađivati u seriske automobile, smislit će nešto novo.
    Dok auto industrija vodi kolo tako će biti.
    A nama, F1 je na kraju svega ipak zabava . (a sada sport i glazba)



    2

    0
    • mgu-k je u u serijske automobilie stigao puno prije prije nego u f1 bolide.


      0

      0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Frende, detalje ne znam previše. Nisam mehaničar niti niženjer.
        Znam da svi dižete – svi dižu – svi dižemo veliku buka oko komponenata koje pretvaraju toplinu u za bolid korisnu energiju, pa turbo puhalica s enormnim br. okretaja i temp……bla bla.
        Misliš da Mercedes i ostale auto kompanije ne razvijaju te komponente zato
        da ih sutra iskoriste i dignu cijenu svojim cestovnim vozilima?



        2

        0
  2. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    sexy

    iako mi ta 2 brenda nikako nejdu zajedno. RB mi ide više uz ovako mainstream brendove poput renaulta, pežoa, citroena, seata, škode :D



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Dueli timskih kolega 2022. – pregled kvalifikacija i utrka

Lociranje // Lovro Andraka

Usporedba rezultata timskih kolega često se u raspravama spominje kao "najčišći" mogući oblik komparacije između dvojice vozače Formule 1, stoga ovaj članak donosi pregled unutarmomčadskih duela iz nedavno okončane sezone Pregled je fokusiran na rezultate kvalifikacija i utrka, a vozačima je u duelima dodijeljen poen samo za sesije koje je i njihov timski kolega uspio dovršiti, odnosno, izuzete su kvalifikacije i utrke u kojima...

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Još kolumni