F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Potvrđena još drastičnija promjena pravila za korištenje motora iduće sezone!

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Već je neko vrijeme poznato da će pravilo o broju korištenih komponenti biti još drastičnije iduće sezone, a FIA je danas to i službeno potvrdila.

Maksimalan broj korištenih komponenti pogonske jedinice smanjuje se sa 4 na samo 3 ili čak 2 po sezoni.

Vozači će na raspolaganju imati 2 MGU-K, 2 baterije i 2 kontrolne elektronike, a obzirom da ćemo imati 21 utrku to znači da će neki od navedenih morati izdržati čak 11 GP vikenda.

Od ostatka elemenata bit će dozvoljeno po tri motora, turbopunjača i MGU-H. Oni će stoga morati pokriti 7 GP vikenda.

Trenutno stanje u ovoj sezoni je kritično. Stoffel Vandoorne je tako koristio čak i po 10 jedinica pojedinih elemenata iako smo tek prošli 14. GP vikend.

U Monzi je to bilo najizraženije pa su tako vozači u zbroju imali čak 150 mjesta kazni na gridu od čega je većina bila upravo zbog novih elemenata pogonske jedinice.

Osim što će ovakva promjena definitivno dovesti do povećanja broja kazni, ovo će biti značajno i za nadogradnje tijekom sezone jer će momčadi imati manje prilike za donošenje novih pogonskih jedinica.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3326 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

35 komentara

  1. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Golemo.
    Znači samo jedna nadogradnja po sezoni (bez kazne).



    2

    0
  2. F1puls Portal Sarma Donator Prikaži

    Fantastično za Mercedes.



    8

    0
  3. Formula1 f1zd Prikaži

    Honda će u Australiji imati kazne :rofl:
    Bit će zanimljivo gledati Ferrarije i Mercedesu kako startaju od iza bar jednom, vjerojatno i više puta.



    7

    0
    • Sebastian Vettel 5 Crash Donator Prikaži

      Obzirom da su svi u istoj kasi tesko da ces to vidit.. Pratit ce se tko ce se kad odlucit za kaznu…. Ali bi svakako bilo zanimljivo gledat 2 mecke i 2 Ferkana iz zadnjeg reda ili iz sredine grida..



      5

      0
  4. Mclaren wilson Prikaži

    Da se broj motora smanji sa 4 na 3, uz drastično smanjenje mguk – h,n,č,ž i inih komponenti zbog uštede, ulupa se pet puta veća svota za testiranje novih komponenti da izdrže tu idiotariju. Još ako blesimetar ekipa FIA-e (tu ne mislim na Brawna) ostavi ovakve ili slične kazne za promjenu komponenti…..Očito pojedinci ništa nisu naučili.



    6

    0
  5. Mclaren KERS Prikaži

    I sad ce vozaci naj..biti ce kaznjeni niti krivi niti duzni..imamo utrku izdrzljivosti.. sad bi trebalo se dogovoritit untar momcadi da svi uzmu nove motore i kazne isti GP vikend..mislim to je nemoguce ali zvuci dobro. :)



    6

    0
  6. Mika Hakkinen stoka Prikaži

    Nek se sve momcadi dogovore da npr. Na 5 staza sve uzmu novi motot i budu kaznjene i poredak ostaje isti. A sto se tice stednje novaca svaka momcad ima budet koji ce potrosit do kraja bilo jedan ili sto motora po sezoni



    9

    0
  7. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    Ono što nas kao pratitelje ovog sporta zanima jest dobro utrkivanje a ne da se zamaramo koliko je tko potrošio motora i dali će i koliku kaznu pokupiti onaj za kog navijam.
    Znači dali će moj Alonso biti u Maleziji na 2 ili 8 motoru zaboli me k… ja želim da bude dobra utrka,lijepi bolidi i dobar zvuk.
    Ako se vratimo u doba Senne i Prosta što svi jako volimo (zlatno doba F1),zanima me dali se onda pričalo o tome koliko je potrošio motora,guma itd. ono što sam siguran je da nije bilo ovih luđačkih kazna od 10 mjesta itd.
    Ja sam bio klinac i nisam baš tada to pratio pa ako ima koji stariji ljubitelj ovog sporta (ali baš da zna) neka mi kaže kako je onda bilo s potrošenim motorima i dali je bilo kazni i dali se uopče o tome pričalo…
    Hvala



    10

    0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      Ne.
      Bilo je “deri Miško, kol`ko te volja”.
      Čak si imao i rezervne bolide, pa ako zayebeš na startu (ili te neko syebe), mogao si sjesti u rezervni i ponovo startati.
      Ili ako si syebao svoj bolid i ranije (u kvalama, ili ujutro na nedjeljnom warm-upu, koji mi jako nedostaje).
      Testiranja bila neograničena, čak se i ginulo na testiranjima.
      Jedina “mana” (kako kome) je što je sve bilo manje pouzdano nego danas, ali i to je imalo svojih čari….
      Kazni za promjene komponenti nije bilo.



      13

      0
      • Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

        Hvala na odgovoru,znači ispada da je sada F1 okrenula i izdržljivosti što dovodi do tih glupih kazni a opet s druge strane ako ideš kažnjavat momčad nisi napravio ništa jer će opet bogati moći primat kazne i tu bi opet bila onda napravljena razlika.
        Sport se drastično promijenio jer je ta napredna tehnologija skupa i onda dolaziš do toga da bi trebalo se vratiti u nazad a to opet nije dobro ….
        Neznam a očito ni9 ti silni stručnaci neznaju …kako opet približiti SPORT F1 malom čovjeku koji prati i nogomet i druge sportove da voli F1…



        4

        0
      • Meni osobno najbolja mi je bila utrka u monaku gdje se je pola grida skršilo i u trenutku kada su ovi čistili stazu vidiš vozače kako bježe prema box-u po rezervni bolid… danas nezamislivo…
        Razlika onda i danas sve nekakve teze oko nečega ali učinak nikakav, evo primjera: promjenili su da je zabranjeno testiranje radi troškova kao slabiji budu mogli bolje konkurirati, pa koliko ja vidim da slabiji ostaju slabiji i jakima koji imaju love nemogu doči ni blizu i danas, ušteda na motorima manje motora a oni nikad skupljiji.. Mislim da to nema smisla. Nekoliko puta sam več napisao po meni oni trebaju dati gabarite vozila širina,visina,dužina a kako bude bolid izgledao imao ovakva ili onakva krila napred ili odotraga motor kaj to koga briga, isto tako i za motor ok daj broj cilindara i kubikažu ostalo je na vama 1 turbo 2 ovaka baterija onakva koga briga. I deri tko ima veče kuglice taj bude bolji…



        1

        0
  8. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Ovo je ludo. Pa ja se slažem da treba štedjeti koliko je to moguče, ali ovo je brate previše. Razmišljam si da sad neko dijete počne pratiti f1 i njegov vozač osvoji pole, no zbog kazne mora startat skroz dolje nisko daj sad ti to njemu objasni. Neznam mislim da je to glupo i prekomplicirano, jednostavno i ja kad sam počeo pratit sve je bilo full jednostavno. Vozači su vozili kvale ko i slobodne treninge i utrke također cijelo vrijeme bez čuvanja goriva, pa gumas, pa motora pa mjenjača, ljepo su sjeli u te zvjerke i deri brate. a ovo danas je natjecanje ko će više toga sačuvat! Ma katastrofa!



    15

    0
  9. Fernando Alonso Lovro Andraka urednik Prikaži

    Znači da ćemo od polovice sezone redovito imati cirkus s ovogodišnje VN Italije gdje (gotovo) nitko neće startati s mjesta na koje se kvalificirao :facepalm:



    7

    0
  10. Ja zaista vise ne razumijem ove celnike koji toliko razvodnjavaju F1 da to postaje negledljivo. Znaci sad cemo imati prvenstvo u kojem ce kazne odlucivati i nakon kvalifikacija vise necemo znati tko je na kojem mjestu



    9

    0
  11. Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

    Glupo je navoditi Hondu kao primjer, jer je očigledno da nisu ni blizu ostalima po pouzdanosti. Ostali su još uvijek u nekim granicama, sa tek ponekim timom u blagim problemima sa komponentama. A sljedeće godine će se to još dodatno unaprijediti. Tako da po meni će ovo biti izvodljivo za najbolje motore i timove.



    2

    0
  12. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Nista onda, neka bude samo jedan motor i 24h da se utrkuju, upssss.. pa to ima vec!

    Btw. ovo me vise i ne stresira. Sve dok se timovi ne bune oko ovoga (a oni svakako daju svoj glas), necu ni ja. Sto se mene locno tice, neka i vozacima zabrane da piju vodu ili da prde tokom utrke, briga me.



    6

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      znam da su se bunili horner i lauda. možda i još neko, ne da mi se guglat.



      3

      0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Oni su na neki nacin nebitni likovi u cijeloj prici. Horner sve zivo kritikuje (do duse sta god da je kritikovao, podrzavao sam ga), ali vecinom od toga nema nista. Ako se ovo vec izglasalo ili ti ga potvrdilo, onda je jasno da timovi MORAJU imati nekakvu korist od ovoga, sad kakvu, to niko ne zna, jer su ovo totalni apsurdi.

        Nije mi jasno kako Hondi ovo odgovara? Ko ima pravo veta? Istina jeste, da je Honda jedini problem u ovoj zamisli, jer ostali motori, nisu bas skloni kvarovima, ali na ovako rigorozne mjere ici, to mi nikako nije jasno!

        Ovo nije sport izdrzljivosti, ovo je nesto drugo, ovo je maximum auto – moto sprta i treba da bude unikatat! Brzina, adrenalin, dueli, to je ono sto krasi F1, a ne da gledamo kako “analiticari” prognoziraju da “neciji” motor bi trebao riknuti na to i toj utrci! Vozaci ce morati da kalkulisu sa bolidima (motorima), neke utrke se nece namjerno forsirati, jer se cuvaju itd… itd…

        Zbog ovakvih stvari, najvise ce kladionice trljati ruke, a mi cemo da grizemo nokte!



        1

        0
      • Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

        Nema se tu šta izglasati. Ovakav je plan od početka ovih novih pravila. Pa odmah se znalo da će smanjivati broj motora po sezoni svake godine. A Honda je ušla na već dogovorena pravila.

        Ne radi se samo o izdržljivosti, nego i o smanjenju troškova. Zbog toga su i tokeni bili uvedeni.
        Normalno da su ovi nikad viđeni do sada motori skupi za izradu. I ovo su bile neke od ideja za smanjivanje troškova.



        2

        0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Karikiram, ne mislim stvarno da se radi o izdrzljivosti. Ono sta aludiram, jeste taj akcenat na izdrzljivost. 3 motora za 1 sezonu je bas extreman poduhvat. Da bi usli u ovaj sistem, ova hibridna era mora biti perfektna, no ona je i dalje klimav zub. Sta ako iduce sezone opet neki padnu na testu, a mjesta za razvoj ima malo, zar to isto nisu troskovi? Ulozen novac mora da se vrati, da li kroz bodove, pobjede ili sponzore, prihodi moraju odnekud biti, a odakle ih crpi Honda? Daleko je ovo od minimiziranja troskova, hibridna era je skupa, tehnologija iste je skupa i slozena, no i kao takva koja jos nije dokucena do svoga maximuma, zavrce joj se ruka! Honda je kljucna za ovaj sampionat, no nikako joj se ne pomaze, jer svi gledaju svoj interes, svaki tim bi volio dominaciju, a da svi ostali crkavaju, jednostavno to za show nije dobro, ali za njih je itekako.

        Jednostavno tu se ne pitam nista, niti bilo ko od nas, ako timovi tako zele, onda neka bude tako. Sta serviraju to cemo da jedemo ili ti ga gledamo!



        2

        0
      • Sebastian Vettel 5 Schumi Prikaži

        U Mercedesu nema ništa klimavo od prve sezone hibrida. A i svi ostali su do sada trebali riješiti dječije bolesti. I Ferrari je prilično stabilan već od druge sezone. Renault tu i tamo. Prošle godine (Ilmor) su bili stabilniji nego ove…



        3

        0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Sta znaci stabilni? Jesu li brzi? Veca brzina – vece sanse za neki kvar. Mercedes je svoju zadacu davno odradio, a sta je sa ostalima? Ferrari i Renault jesu napredovali, ali svi nagadjaju koliko, na trkacim stazama (brzim) jasan im je deficit, a to je brzina! Pa se sad opet vracamo na ovo predhodno, Ferrari i Renault trebaju da nabace jos misica, a nikad ne znas kako ce se motor ponasati, sve dok ga ne vidis na stazi. Sve u svemu cekanas opet neko ludilo, a Hondi neka je Bog na pomoci…


        0

        0
  13. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Od 2021 se ukidaju ovi motori i prebacuje na solarni pogon…U slucaju kise utrka se odgada hehe pa nismo ni sad daleko kad ne dopustaju voznju po kisi….Cudim se da u Singapuru nisu proglasili izvanredno stanje. Sto se tice zastite vozaci ce bolidma upravljat na daljinski upravljac s kontrolnog tornja gdje je i Charlie pa ce fino onaj tko zasluzi kaznu je odma i odraditi, a to ce biti u slucaju jump starta ili ako pocesu jaja tijekom utrke. Kazne za promjenu mjenjaca dozivljavaju manje promjene i vozac odsada starta 77 mjesta iza, a posto nema toliko mjesta onda starta 3 kruga kasnije od sviju kako bi se odrzala “savrsena” brojka za ove kazne kao danas….Kalendar ce imat 48 utrka, smjet ce se koristiti 1 set guma po 3 utrke jer kako vidimo FIA odjednom pocinje stedjeti na ovim stvarima, ali potpuno j nebitno sto cijeli paket kosta ko 30 mojih kuca plus desni bubreg, ali kako je tako je…Zvuka nece ni biti pa ako pozelite stari zvuk f1 bolida igrajte igre ili ga sami proizvedite jer FIA zabranjuje prikaz f1 videa jer kako kazu ne zanima ih sto navijaci misle. Vodeci u prvenstvu ce imat majicu njezno ruzicaste boje s jednorozima na kragni i vraca se nadolijevanje gor…ups kojeg goriva pa dolazi new tecnology uz koji je zagarantiran sou u f1 sve dok zabrane i prijenose dok ne dignes kredit da bi mogo platit prijenos prvog slobodnog treninga petkom u 5 ujutro….



    13

    0
  14. Michael Schumacher StipeMata Prikaži

    Šta rade ovi jbt?



    1

    0