Već je neko vrijeme poznato da će pravilo o broju korištenih komponenti biti još drastičnije iduće sezone, a FIA je danas to i službeno potvrdila.
Maksimalan broj korištenih komponenti pogonske jedinice smanjuje se sa 4 na samo 3 ili čak 2 po sezoni.
Vozači će na raspolaganju imati 2 MGU-K, 2 baterije i 2 kontrolne elektronike, a obzirom da ćemo imati 21 utrku to znači da će neki od navedenih morati izdržati čak 11 GP vikenda.
Od ostatka elemenata bit će dozvoljeno po tri motora, turbopunjača i MGU-H. Oni će stoga morati pokriti 7 GP vikenda.
Trenutno stanje u ovoj sezoni je kritično. Stoffel Vandoorne je tako koristio čak i po 10 jedinica pojedinih elemenata iako smo tek prošli 14. GP vikend.
U Monzi je to bilo najizraženije pa su tako vozači u zbroju imali čak 150 mjesta kazni na gridu od čega je većina bila upravo zbog novih elemenata pogonske jedinice.
Osim što će ovakva promjena definitivno dovesti do povećanja broja kazni, ovo će biti značajno i za nadogradnje tijekom sezone jer će momčadi imati manje prilike za donošenje novih pogonskih jedinica.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nisu normalni.
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Golemo.
Znači samo jedna nadogradnja po sezoni (bez kazne).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Next step da se malo razbacaju brze staze s laksim pretjecanjima da Mecke i Ferrari mogu koliko toliko bezbolno podnijet kazne..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ko zna šta će bit dogodine pajdo moj, možda neko od ostala dva proizvođača napravi jaču zvijerku od Mečke, a pogotovo Ferrarija…opet govorim, MOŽDA
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Fantastično za Mercedes.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne razumijem tvoj komentar . Pa Mercedes ako je nize od 4-5 mjesta ne moze nikoga obici sem ako im izadje SC .
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ti si očito zaluto u ovaj sport
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Honda će u Australiji imati kazne :rofl:
Bit će zanimljivo gledati Ferrarije i Mercedesu kako startaju od iza bar jednom, vjerojatno i više puta.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Obzirom da su svi u istoj kasi tesko da ces to vidit.. Pratit ce se tko ce se kad odlucit za kaznu…. Ali bi svakako bilo zanimljivo gledat 2 mecke i 2 Ferkana iz zadnjeg reda ili iz sredine grida..
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moja sućut toro rossu
25
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da se broj motora smanji sa 4 na 3, uz drastično smanjenje mguk – h,n,č,ž i inih komponenti zbog uštede, ulupa se pet puta veća svota za testiranje novih komponenti da izdrže tu idiotariju. Još ako blesimetar ekipa FIA-e (tu ne mislim na Brawna) ostavi ovakve ili slične kazne za promjenu komponenti…..Očito pojedinci ništa nisu naučili.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:facepalm:
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I sad ce vozaci naj..biti ce kaznjeni niti krivi niti duzni..imamo utrku izdrzljivosti.. sad bi trebalo se dogovoritit untar momcadi da svi uzmu nove motore i kazne isti GP vikend..mislim to je nemoguce ali zvuci dobro. :)
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nek se sve momcadi dogovore da npr. Na 5 staza sve uzmu novi motot i budu kaznjene i poredak ostaje isti. A sto se tice stednje novaca svaka momcad ima budet koji ce potrosit do kraja bilo jedan ili sto motora po sezoni
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne vidim razloga zašto bi Williams ili TR izlazili u susret Mercedesu ili Ferrariju.
E sad zamisli da se Honda posloži i proradi na startu sezone (malo SCi mašte).
Koji bi to lom bio …
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je najlogičnije rješenje. Jedan dogovor među ekipama da se uzmu novi motori svako petu utrku recimo. Ali, šanse da se ekipe bilo što jednoglasno dogovore su nikakve…
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, više šansi imam ja “za prolaz” kod Adriane Lima ili Alicie Vikander,….., Gal Gadot,…., Svejedno :chill:
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ono što nas kao pratitelje ovog sporta zanima jest dobro utrkivanje a ne da se zamaramo koliko je tko potrošio motora i dali će i koliku kaznu pokupiti onaj za kog navijam.
Znači dali će moj Alonso biti u Maleziji na 2 ili 8 motoru zaboli me k… ja želim da bude dobra utrka,lijepi bolidi i dobar zvuk.
Ako se vratimo u doba Senne i Prosta što svi jako volimo (zlatno doba F1),zanima me dali se onda pričalo o tome koliko je potrošio motora,guma itd. ono što sam siguran je da nije bilo ovih luđačkih kazna od 10 mjesta itd.
Ja sam bio klinac i nisam baš tada to pratio pa ako ima koji stariji ljubitelj ovog sporta (ali baš da zna) neka mi kaže kako je onda bilo s potrošenim motorima i dali je bilo kazni i dali se uopče o tome pričalo…
Hvala
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne.
Bilo je “deri Miško, kol`ko te volja”.
Čak si imao i rezervne bolide, pa ako zayebeš na startu (ili te neko syebe), mogao si sjesti u rezervni i ponovo startati.
Ili ako si syebao svoj bolid i ranije (u kvalama, ili ujutro na nedjeljnom warm-upu, koji mi jako nedostaje).
Testiranja bila neograničena, čak se i ginulo na testiranjima.
Jedina “mana” (kako kome) je što je sve bilo manje pouzdano nego danas, ali i to je imalo svojih čari….
Kazni za promjene komponenti nije bilo.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hvala na odgovoru,znači ispada da je sada F1 okrenula i izdržljivosti što dovodi do tih glupih kazni a opet s druge strane ako ideš kažnjavat momčad nisi napravio ništa jer će opet bogati moći primat kazne i tu bi opet bila onda napravljena razlika.
Sport se drastično promijenio jer je ta napredna tehnologija skupa i onda dolaziš do toga da bi trebalo se vratiti u nazad a to opet nije dobro ….
Neznam a očito ni9 ti silni stručnaci neznaju …kako opet približiti SPORT F1 malom čovjeku koji prati i nogomet i druge sportove da voli F1…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni osobno najbolja mi je bila utrka u monaku gdje se je pola grida skršilo i u trenutku kada su ovi čistili stazu vidiš vozače kako bježe prema box-u po rezervni bolid… danas nezamislivo…
Razlika onda i danas sve nekakve teze oko nečega ali učinak nikakav, evo primjera: promjenili su da je zabranjeno testiranje radi troškova kao slabiji budu mogli bolje konkurirati, pa koliko ja vidim da slabiji ostaju slabiji i jakima koji imaju love nemogu doči ni blizu i danas, ušteda na motorima manje motora a oni nikad skupljiji.. Mislim da to nema smisla. Nekoliko puta sam več napisao po meni oni trebaju dati gabarite vozila širina,visina,dužina a kako bude bolid izgledao imao ovakva ili onakva krila napred ili odotraga motor kaj to koga briga, isto tako i za motor ok daj broj cilindara i kubikažu ostalo je na vama 1 turbo 2 ovaka baterija onakva koga briga. I deri tko ima veče kuglice taj bude bolji…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ovo je ludo. Pa ja se slažem da treba štedjeti koliko je to moguče, ali ovo je brate previše. Razmišljam si da sad neko dijete počne pratiti f1 i njegov vozač osvoji pole, no zbog kazne mora startat skroz dolje nisko daj sad ti to njemu objasni. Neznam mislim da je to glupo i prekomplicirano, jednostavno i ja kad sam počeo pratit sve je bilo full jednostavno. Vozači su vozili kvale ko i slobodne treninge i utrke također cijelo vrijeme bez čuvanja goriva, pa gumas, pa motora pa mjenjača, ljepo su sjeli u te zvjerke i deri brate. a ovo danas je natjecanje ko će više toga sačuvat! Ma katastrofa!
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znači da ćemo od polovice sezone redovito imati cirkus s ovogodišnje VN Italije gdje (gotovo) nitko neće startati s mjesta na koje se kvalificirao :facepalm:
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja zaista vise ne razumijem ove celnike koji toliko razvodnjavaju F1 da to postaje negledljivo. Znaci sad cemo imati prvenstvo u kojem ce kazne odlucivati i nakon kvalifikacija vise necemo znati tko je na kojem mjestu
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Glupo je navoditi Hondu kao primjer, jer je očigledno da nisu ni blizu ostalima po pouzdanosti. Ostali su još uvijek u nekim granicama, sa tek ponekim timom u blagim problemima sa komponentama. A sljedeće godine će se to još dodatno unaprijediti. Tako da po meni će ovo biti izvodljivo za najbolje motore i timove.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nista onda, neka bude samo jedan motor i 24h da se utrkuju, upssss.. pa to ima vec!
Btw. ovo me vise i ne stresira. Sve dok se timovi ne bune oko ovoga (a oni svakako daju svoj glas), necu ni ja. Sto se mene locno tice, neka i vozacima zabrane da piju vodu ili da prde tokom utrke, briga me.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
znam da su se bunili horner i lauda. možda i još neko, ne da mi se guglat.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oni su na neki nacin nebitni likovi u cijeloj prici. Horner sve zivo kritikuje (do duse sta god da je kritikovao, podrzavao sam ga), ali vecinom od toga nema nista. Ako se ovo vec izglasalo ili ti ga potvrdilo, onda je jasno da timovi MORAJU imati nekakvu korist od ovoga, sad kakvu, to niko ne zna, jer su ovo totalni apsurdi.
Nije mi jasno kako Hondi ovo odgovara? Ko ima pravo veta? Istina jeste, da je Honda jedini problem u ovoj zamisli, jer ostali motori, nisu bas skloni kvarovima, ali na ovako rigorozne mjere ici, to mi nikako nije jasno!
Ovo nije sport izdrzljivosti, ovo je nesto drugo, ovo je maximum auto – moto sprta i treba da bude unikatat! Brzina, adrenalin, dueli, to je ono sto krasi F1, a ne da gledamo kako “analiticari” prognoziraju da “neciji” motor bi trebao riknuti na to i toj utrci! Vozaci ce morati da kalkulisu sa bolidima (motorima), neke utrke se nece namjerno forsirati, jer se cuvaju itd… itd…
Zbog ovakvih stvari, najvise ce kladionice trljati ruke, a mi cemo da grizemo nokte!
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nema se tu šta izglasati. Ovakav je plan od početka ovih novih pravila. Pa odmah se znalo da će smanjivati broj motora po sezoni svake godine. A Honda je ušla na već dogovorena pravila.
Ne radi se samo o izdržljivosti, nego i o smanjenju troškova. Zbog toga su i tokeni bili uvedeni.
Normalno da su ovi nikad viđeni do sada motori skupi za izradu. I ovo su bile neke od ideja za smanjivanje troškova.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Karikiram, ne mislim stvarno da se radi o izdrzljivosti. Ono sta aludiram, jeste taj akcenat na izdrzljivost. 3 motora za 1 sezonu je bas extreman poduhvat. Da bi usli u ovaj sistem, ova hibridna era mora biti perfektna, no ona je i dalje klimav zub. Sta ako iduce sezone opet neki padnu na testu, a mjesta za razvoj ima malo, zar to isto nisu troskovi? Ulozen novac mora da se vrati, da li kroz bodove, pobjede ili sponzore, prihodi moraju odnekud biti, a odakle ih crpi Honda? Daleko je ovo od minimiziranja troskova, hibridna era je skupa, tehnologija iste je skupa i slozena, no i kao takva koja jos nije dokucena do svoga maximuma, zavrce joj se ruka! Honda je kljucna za ovaj sampionat, no nikako joj se ne pomaze, jer svi gledaju svoj interes, svaki tim bi volio dominaciju, a da svi ostali crkavaju, jednostavno to za show nije dobro, ali za njih je itekako.
Jednostavno tu se ne pitam nista, niti bilo ko od nas, ako timovi tako zele, onda neka bude tako. Sta serviraju to cemo da jedemo ili ti ga gledamo!
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U Mercedesu nema ništa klimavo od prve sezone hibrida. A i svi ostali su do sada trebali riješiti dječije bolesti. I Ferrari je prilično stabilan već od druge sezone. Renault tu i tamo. Prošle godine (Ilmor) su bili stabilniji nego ove…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sta znaci stabilni? Jesu li brzi? Veca brzina – vece sanse za neki kvar. Mercedes je svoju zadacu davno odradio, a sta je sa ostalima? Ferrari i Renault jesu napredovali, ali svi nagadjaju koliko, na trkacim stazama (brzim) jasan im je deficit, a to je brzina! Pa se sad opet vracamo na ovo predhodno, Ferrari i Renault trebaju da nabace jos misica, a nikad ne znas kako ce se motor ponasati, sve dok ga ne vidis na stazi. Sve u svemu cekanas opet neko ludilo, a Hondi neka je Bog na pomoci…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Od 2021 se ukidaju ovi motori i prebacuje na solarni pogon…U slucaju kise utrka se odgada hehe pa nismo ni sad daleko kad ne dopustaju voznju po kisi….Cudim se da u Singapuru nisu proglasili izvanredno stanje. Sto se tice zastite vozaci ce bolidma upravljat na daljinski upravljac s kontrolnog tornja gdje je i Charlie pa ce fino onaj tko zasluzi kaznu je odma i odraditi, a to ce biti u slucaju jump starta ili ako pocesu jaja tijekom utrke. Kazne za promjenu mjenjaca dozivljavaju manje promjene i vozac odsada starta 77 mjesta iza, a posto nema toliko mjesta onda starta 3 kruga kasnije od sviju kako bi se odrzala “savrsena” brojka za ove kazne kao danas….Kalendar ce imat 48 utrka, smjet ce se koristiti 1 set guma po 3 utrke jer kako vidimo FIA odjednom pocinje stedjeti na ovim stvarima, ali potpuno j nebitno sto cijeli paket kosta ko 30 mojih kuca plus desni bubreg, ali kako je tako je…Zvuka nece ni biti pa ako pozelite stari zvuk f1 bolida igrajte igre ili ga sami proizvedite jer FIA zabranjuje prikaz f1 videa jer kako kazu ne zanima ih sto navijaci misle. Vodeci u prvenstvu ce imat majicu njezno ruzicaste boje s jednorozima na kragni i vraca se nadolijevanje gor…ups kojeg goriva pa dolazi new tecnology uz koji je zagarantiran sou u f1 sve dok zabrane i prijenose dok ne dignes kredit da bi mogo platit prijenos prvog slobodnog treninga petkom u 5 ujutro….
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
… umjesto slobodnih treninga vozaci ce bosi trcati po stazi ,a kvalifikacije ce odrađivati u istim Puma tenisicama cijelu sezonu trceci jedan krug za mjesto na gridu
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Šta rade ovi jbt?
1
0