Boullier: Alonso želi ostati u McLarenu

Izdvojeno

Marko Rakić

Prije 7 godina 1 min 21 komentara

Šef momčadi McLarena, Eric Boullier, tvrdi da Alonso želi ostati u momčadi nakon što je postignut dogovor s Renaultom. Podsjetimo, Alonso je rekao da će do kraja rujna odlučiti što dalje želi, a nakon rastanka s Hondnom izgledi su puno veći da će ostati u McLarenu, budući da mjesta u konkurentnijim momčadima nisu otvorena. Evo što Boullier kaže na novonastalu situaciju:

“Fernando želi ostati. To možete vidjeti po njegovom govoru tijela, način na koji govori. On je zainteresiran samo u slučaju da ima konkurentan auto. Naš DNK je da budemo konkurentni – uvijek smo bili u top 3. I sada je naša šasija među tri najbolje. Naravno, napravili smo ovu odluku (prelazak na Renault) zbog nas, ali nije samo motor dovoljan, trebate imati i vozača. To je onaj dio u kojem dolazi Fernando Alonso.”

 


Odgovor

21 komentara

  1. Mclaren
    wilson Prikaži

    Ima li drugog izbora? Možda za 2019, ako uspije potpisati samo na jednu sezonu.



    5
    5

    0
  2. Ayrton Senna
    Beethoven87 Donator Prikaži

    Gledajuci okolnosti i kako Alonso diše (po izjavama), njemu bi idealno bilo da dogovori ugovor “od utrke do utrke”, kao sto je npr Senna imao 93 u Mclarenu… Dakle, mogucnost prekida suradnje nakon bilo koje utrke.
    Iako, cisto sumnjam da je danas tako nesto moguce…



    5
    5

    0
  3. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Ma nema on kamo. Potrošio je cijeli grid u F1.



    7
    7

    0
  4. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Sada je naša šasija među tri najbolje …
    Mogli smo biti prvi u Singapuru …
    McLaren kao da vode naši političari…



    9
    9

    0
  5. Fernando Alonso
    Tab F1 Prikaži

    Alonso / Ham / Vet su daleko najbolji vozači i da bilo koji od njih ode ova današnja F1 bi puno izgubila.
    Vozači koji dolaze iz nižih serija su kao neki “prvaci”, a svi su nedovoljno pripremljeni za F1. Kod ovih momaka to nije bio slučaj. Možda Riki nije daleko od ovoga, ali kad pogledam ostale koji zadnjih godina dolaze u F1, praktički su svi nedovoljno pripremljeni. Svaka čast Maxu, ali već je nekoliko sezona u F1, definitivno ima brzinu, ali totalno pogrešan način utrkivanja. Izgleda da se u nižim kategorijama danas uči kako se gurati po stazi. Definitivno podržavam agresivnost jer se bez nje ne može biti najbolji, ali ova mladost je ošla u neku svoju krajnost.
    Neka se uče kako to rade majstori Alo/Ham/Vet pa i Riki.
    Ovo drugo mi sve liči na PS.
    Sve u svemu, veliki plus za Alonsov ostanak i jurišanje na podije iduće godine.



    15
    15

    0
    • F1puls Portal
      Sarma Donator Prikaži

      Max je budući prvak. Max je strašan vozač s obzirom na godine, jedini problem Maxu je što je nestrpljiv, i kao klinac nema iskustva. Stavi Maxa u Mercedes ovakav kakav je godinama, a Hamiltona u RB, razvalit će ga Max isto tako kako Lewis njega sada, bez jakog bolida svi su oni ništa. Moraš imat sreće da ti kašika upadne u med, kao Hamiltonu sa Mercedesom.



      5
      5

      0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Max je možda budući prvak, možda nije. Nakon pobjede u Španjolskoj je najavljivan kao drugi silazak Isusa na Zemlju, a te druge pobjede nikako pa nikako. Pole position? Ništa. Brzina je tu, u to nema sumnje, ali brzina bez kontrole ne vrijedi ništa – kako kaže Pirellijev slogan. Kontrolu će steći sa iskustvom? Ok, ali koliko iskustva je potrebno? Ovo je njegova treća sezona u F1 sa punim GP vikendima, vrijeme je da ga se prestane tretirati kao neiskusnog klinca jer to više jednostavno nije. Pravo pitanje jest – pokazuje li sad dovoljan (ili ikakav) napredak u odnosu na prve utrke u F1 ili u odnosu na prve utrke u Red Bullu ili je još uvijek pod utjecajem “bully” mentaliteta svog ćaleta i gura glavom zid?

        Stavi Maxa u Mercedes ovakav kakav je godinama…

        Ovo ja zovem “Alonsovim argumentom”. Ne “stavlja” se nikad nikoga u bolid jer se mjesto ne dobiva nego zaslužuje. Velika razlika. Ako Mercedes odluči da je Max dovoljno brz, da je dovoljno spretan da ne razbija svoj ili tuđi bolid svako treću-četvrtu utrku, ako odluče da je karakter s kojim se da raditi u ekipi, ako odluče da je pokretačka sila i da ih neće prozvati ako kojim slučajem bolid ne bude dominantan; i ako se kraj toga poklopi još tko zna koliko uvjeta koje imaju za zapošljavanje novog vozača – onda će on imati priliku pokazati što zna u Mercedesu. Nema to ama baš nikakve veze sa srećom.



        12
        12

        0
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        Pravo pitanje jest – pokazuje li sad dovoljan (ili ikakav) napredak u odnosu na prve utrke u F1 ili u odnosu na prve utrke u Red Bullu

        Verstappen ove sezone pokazuje značajan napredak u odnosu na prošlu sezonu.
        Prošle sezone je Ricciardo bio očigledno brži vozač u Red Bullu, dobio je Maxa u kvalifikacijama 11-6 , a i u utrkama je nerijetko bio brži od Maxa iako se Max u utrkama držao puno bolje nego u kvalama. Također, Max je prošle sezone imao nekoliko glupih poteza (borba protiv Raikkonena u Spa, borba protiv Raikkonena u Mađarskoj, tri sudara u Monacu).
        Ove sezone Verstappen je okrenuo kvalifikacijsku borbu u svoju korist i vodi s uvjerljivih 10-4. U utrkama je u većini slučajeva brži od Ricciarda te se može reći da je ove godine on brži vozač u Red Bullu iako ima 100 bodova manje od timskog kolege. Neki će reći da je ta bodovna razlika rezultat Maxove nesreće/Riccijeve sreće, a neki će reći da Max tobože sam uništava svoje motore preagresivnom vožnjom.
        Sve u svemu vidi se veliki napredak.

        Ako Mercedes odluči da je Max dovoljno brz, da je dovoljno spretan da ne razbija svoj ili tuđi bolid svako treću-četvrtu utrku

        Ne znam impliciraš li ovime da Max trenutno razbija bolide na svakoj trećoj-četvrtoj utrci, ali to nije istina.
        Max je ove godine skrivio jedan sudar. Sudar u Španjolskoj je bio trkaći incident u kojem se ipak veći dio krivice može svaliti na Bottasa. Sudar u Austriji je bio Kvyatova krivica, a o sudaru u Singapuru je već dovoljno toga rečeno u zadnja dva-tri dana. Sudar u Monzi je bio Massina krivica. Znači Max je u cijeloj sezoni skrivio jedan sudar, no to ne sprječava ljude da ga nazivaju kamikazom.



        2
        2

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        @Avetma svaka ti čast.
        Bio sam i ja krenuo da repliciram, ali sam odustao.
        Kontam nema svrhe …
        Ovo bih ja samo dodao na tvoj post
        Nije mi jasno zašto se uvijek uzima Luis kao “moraš biti sretan kao on”.
        Više bi valjda trebalo se reći sretan kao Max. Max je imao oca koji ga je progurao u F1 (na stranu talent koji ima).
        Luisov otac je bio niko i ništa koji je radio dva posla, nakon što su ga ubijedili da njegov sin ima potencijala, da ga finansira do prvog profesionalnog ugovora.
        Al kažem opet nema svrhe.
        Ja čitam komentare internet korisnika od recimo 2004. Nikad nisam ulazio u rasprave jer malo ljudi ovaj sport gledaju sa ljubavlju.
        Većina su hejterski nastrojeni prema nekom drugom. Bilo ekipi, bilo vozaču, čak i navijaču.
        Ali ni prema jednom vozaču nisam vidio veću nepravdu, od protivničkih navijača, kao što je to slučaj za LH. Pretpostavljam zato što me je se “potrefilo i upala kašika u med” da je mlatnuo dvostrukog svjetskog šampiona u svojoj rookie sezoni.
        Od tada se non stop osporavaju njegovi uspjesi, a veličaju greške.
        Grešaka je imao dosta, ali u cijeloj karijeri nije napravio toliko sranja koliko Max u tri sezone.
        I opet će za dva dana izletiti neki novi post istog sadržaja.
        Zato kažem nema svrhe …



        15
        15

        0
      • F1puls Portal
        Sarma Donator Prikaži

        Ante, sve 5, sve točno. Vidjet ćemo kada vjerojatno ode u Mercedes ili Ferrari. Gdje će osvajati PP U RB?! U kvalifikacijama je dosta bolji od Riccija, dok je Ricci u utrci. Imao je mnogo pehova i kvarova, tako isto je znao bit kreten, a isto gdje nije kriv. Uglavnom, da skratim htio sam reći gore @Tab F1 da nabrojani trojac i Ricci nisu puno bolji od Maxa, kao što je naveo. Sezona mu je poput Vettelove u RB kad je Ricci došao, puna sranja.


        0
        0

        0
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        @Har Kl
        Kad sam već Anti replicirao, red je da i tebi repliciram :mrgreen:

        Max je imao oca koji ga je progurao u F1 (na stranu talent koji ima).

        Rođenje u bogatoj obitelji u kojoj ti je jedan od roditelja bivši F1 vozač je sigurno velika privilegija koju mali broj ljudi ima, no ne bih se složio s tobom da je Jos progurao Maxa u F1. Dobra pozadina je važna u nižim kategorijama, no i takva pozadina je nedovoljna za progurati nekog u najviši rang. Za proguravanje u F1 ti je potreba pozadina koju čak niti Max nije imao, pa nije Jos baš takav faktor u F1, pao bi u zaborav kroz sljedećih 5-10 godina da nije do Maxa.
        Max je u F3 pokazivao nevjerojatne rezultate i bilo je dovoljno samo pola godine da se za njega zainteresiraju Mercedes i RB. Mercedes je te 2014. izgledao kao puno bolja opcija od RB-a te je Red Bull morao ponuditi nešto izuzetno da ga pridobiju. Ponudili su mu mjesto u Toro Rossu za 2015. Nije tu bila riječ o nikakvom Josovom pogurancu.



        2
        2

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        @DaveGilmour
        Ne znam ko ga je pogurao ali neko jest. Bilo je, a i sad ima klinaca koji su možda i bolje rezultate imali u mlađim serijama ali ih nema u prvom razredu.
        Naravno da Jose nije imao toliki uticaj da ga progura bez talenta.
        Napisao sam na stranu talent. On je jako talentovan vozač.
        Max je meni jako drag vozač. Pravi racer. Nisam ja njega zavolio dok je vozio za RB već za TR.
        Bilo je utrka u Monaku, ne sjećam se koje godine (lako je provjeriti) kad je obilazio vozače tako što je pratio vozača koji je preticao za cijeli krug. Maestralno je to uradio nekoliko puta na stazi u kojoj često … svi znamo kakva je to staza.
        Za ponudu Mercedesa ne znam ništa tako da to nisam ni komentarisao.



        1
        1

        0
      • Max Verstappen
        DaveGilmour Prikaži

        @Har Kl
        Ako Maxovu sezonu u F3 gledamo bez uzimanja šireg konteksta u obzira, onda to treće mjesto i ne izgleda toliko impresivno.
        No postoji nekoliko stvari koje moramo uzeti u obzir. Max je u trenutku ulaska u F3 imao 16 godina. Također, ta sezona u F3 mu je bila prva sezona vožnje u nečemu što nije karting, dakle Max je direktno iz kartinga (u kojemu je osvojio sve što se da osvojiti) prešao u F3 što je ogroman skok. I opet usprkos te dvije otegotne okolnosti Max se super snašao u F3 i osvojio treće mjesto u poretku pritom pobjedivši u 10 od 33 utrke. Izgubio je od Ocona kojemu je to bila treća sezona van kartinga i koji je vozio u Premi (najjačem timu) i od Blomqvista kojemu je to bila peta sezona van kartinga.

        Vidjevši kako je Maxov put bio uspješan, RB je 2015. prebacio jednog drugog vozača, Caluma Illota, iz kartinga u F3. Illot je isto bio jako uspješan u kartingu, no skok u F3 se pokazao kao prevelik zalogaj te je prvu sezonu završio s jednim postoljem na 12. mjestu. Znači Maxova sezona u F3 je ipak bila nadprosječno dobra.

        Max je meni jako drag vozač. Pravi racer. Nisam ja njega zavolio dok je vozio za RB već za TR.

        Max je prvi vozač za kojeg baš srčano navijam u svojih skromnih 13 godina praćenja ovog sporta. A ona utrka koju spominješ je Monte Carlo 2015.



        1
        1

        0
      • Ayrton Senna
        Beethoven87 Donator Prikaži

        @DaveGilmour, svaka cast, lijepo replicirano i sa svime se slazem.



        1
        1

        0
      • Dietrich Mateschitz
        Ante Vetma glavni urednik Prikaži

        Puno je pitanja ovdje otvoreno, žao mi je da nemam trenutno puno vremena za odgovor, a ovo je tema o kojoj uvijek s guštom prodiskutiramo Beethoven87 i ja. Samo kratko neke sitnice –

        1) kad se kaže da je Max nevjerojatan talent, ja se ne bih složio s tim. Svi su oni talentirani, samo što kod Maxa tu u igru upada Jos koji ga je od kolijevke vjerojatno učio da cilja apex. Kad netko razvija jedan te isti talent od druge godine života – to će mu biti ogromna prednost pred nekim tko kasnije krene. U gotovo svim aktivnostima je tako. Jednostavno se sjediniš s tom aktivnošću. Ako si učio hodati paralelno kad si učio voziti, onda će ti za 20 godina biti sasvim prirodno izvoditi ludorije s bolidom. Nije to nikakav bogom dan talent, već rad. A da bi netko bio najbolji u onome što radi, treba krenuti rano. Nadalje, da bi krenuo rano – netko ga treba usmjeriti, a to je napravio Jos. Isto kao Keke kod Nice, recimo, što mi se ovako na prvu čini da je Keke karakter s kojim bi Nico uživao, a Jos karakter koji bi Maxa dobro nalemao kad bi ovaj fulao apex. To je već neka druga tema, nagađanje i špekulacije jer ih ne znamo, ali karakterne crte u bolidu i van njega to sugeriraju. S druge strane – rano usavršavanje isključivo jednog talenta uz sve prednosti donosi i neke probleme koji sad polako izlaze na vidjelo.

        2) čitam ove sezone konstantno da su RIC i VER nevjerojatno dobri na kočenju. Je li se još netko od vas pita gdje su nestale one stare dobre kritike “to je Neweyev trik”? Gdje je nestala ona parola “vidjet ćemo ga u nekom drugom bolidu” koja se mantrala po portalima 2010-2013? Odavno to nisam vidio…

        3) @DaveGilmour: Nisam vodio računa o Maxovim incidentima i greškama ove godine, samo pamtim ovako paušalno da je lomio krilo i bušio gume u Italiji na Massi i Grosjeanu čini mi se, prije toga je nokautirao Ricciarda u Mađarskoj, slomio prednje krilo Vettelu u Kanadi u prvom zavoju i izgubio mjesto u Kini kad se iz čista mira prekočio. To pričam isključivo o situacijama koje bi vrhunski vozač morao moći riješiti čisto, a on to rješava u pravilu kao bully koji raširi ramena i krene se gurati, ali kao da ne može shvatiti da ovo nije F3. Uz svu brzinu, on u svojoj trećoj još uvijek nije u stanju takve situacije čisto riješiti.



        4
        4

        0
    • Daniel Ricciardo
      MALAK Prikaži

      Slažem se da su Ham,Alo,Vet najjači trenutno vozači ali se ne slažem s učenjem mladih jer mislim da se od prve utrke vidi kakav si ti kalibar i da su ova trojica od samih početaka svoje karijere pokazivali da su rođeni prvaci,može se nešto naučiti ali prvak se rađa.
      Svi ovi ajmo reč pay driveri neče nikad naučiti biti prvaci evo recimo jedan osrednji Grosjan on za mene nikad neće biti prvak ili Ericson ili Palmer. Max e to je tip koji pokazuje da bi mogao Vandoren hmmm možda ako tko trebao imati bar jednu titulu a nema je jer je u slabijem bolidu ja bi rekao de je to Hulkenberg.


      0
      0

      0
  6. Davor7 Prikaži

    Ono sto ce mene najvise zanimati je borba između McLarena i Red Bulla koja ce sljedece sezone pokazati tko zaista pravi bolju sasiju i aerodinamicke dodatke



    6
    6

    0
  7. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    @DaveGilmour
    Sve pet.
    Bolje poznaješ niže serije od mene :)
    Slažemo se da je super talent.
    U biti nemam šta tebi ni replicirati,
    Ja sam samo podržao Antu gdje je objasnio zašto Max se ne može ubaciti u isti koš sa gore pobrojanim vozačima.
    Čak sam bio i odustao od replike na Sarmin post.
    Sa tobom bi mogao danima pričati (ovo je pozitivno npr uz kafu) ali otići ćemo u spam.



    4
    4

    0
  8. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Jasno je da ostaje u McL a 2019 ili Renault ili Mcl.



    2
    2

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.