Lewis Hamilton pobijedio u Singapuru, Ferrariji i Verstappen se razbili u prvom krugu!

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 7 godina 3 min 155 komentara

Nakon odličnih kvalifikacija jučer uzbuđenje u Singapuru se nastavilo i danas na početku utrke kada je kiša pljusnula nekoliko minuta prije početka. Odličan start imao je Kimi Raikkonen koji je krenuo prestizati Maxa Verstappena. Verstappen je također imao relativno dobar start i Sebastian Vettel ga je krenuo zatvarati. Raikkonen s jedne i Vettel s druge strane i Verstappen u sredini po kišnim uvjetima značilo je samo jedno – sva tri vozača završila su svoje utrke nakon par stotina metara.

Vettel je uspio proći kroz prvi zavoj, ali je oštećenje na radijatoru bilo preveliko i odmah se izvrtio, slično kao Daniel Ricciardo s istim oštećenjem u Mađarskoj. Žrtva sudara bio je i Fernando Alonso koji je odradio odličan start i iskoristio prazan prostor s vanjske strane prvog zavoja. Ipak, sve to mu je bilo uzaludno jer ga je pokupio dvojac Verstappen/Raikkonen nakon čega je Alonsov bolid bio previše oštećen za nastavak utrke.

https://streamable.com/oanyl

Najviše sreće imali su Lewis Hamilton i Daniel Ricciardo koji su nakon prvih par zavoja izbjegli sav krš po stazi i probili se na čelo poretka gdje je neko vrijeme tempo držao sigurnosni automobil. Hamilton je zadržao uvjerljivo vodstvo do kraja utrke unatoč nekoliko prekida, te je tako svoju prednost u ukupnom poretku povećao na čak 28 bodova ispred Sebastiana Vettela 6 utrka prije kraja sezone.

Daniel Ricciardo je pokušavao cijelu utrku držati korak s Hamiltonom, ali u Red Bullu nije bilo dovoljno brzine i završio je na drugom mjestu, ispred Valtterija Bottasa.

Odlične bodove za Toro Rosso dohvatio je Carlos Sainz koji je odvezao izvanrednu utrku i imao nekoliko zanimljivih borbi u prvom stintu utrke. Iza njega je ostao Sergio Perez koji se približio u posljednjem stariju utrke zbog ultrasoft guma koje je imao na bolidu za razliku od supersofta kod Sainza, ali je Force India ipak ostala iza.

Zadovoljan će nakon današnje utrke biti i Jolyon Palmer, kao i Stoffel Vandoorne koji je došao do sedme pozicije.

Kevin Magnussen i Nico Hulkenberg su odustali zbog problema s bolidom. Marcus Ericsson se zabio u barijere i oštetio svoj bolid te tako izazvao sigurnosni automobil, a sličan scenarij je imao i Daniil Kvyat.

Iduća utrka vozi se za dva tjedna u Maleziji.

# Vozač Šasija Motor Zaostatak
1 Lewis Hamilton Mercedes Mercedes 2:03’23.543
2 Daniel Ricciardo Red Bull TAG 4.507
3  Valtteri Bottas Mercedes Mercedes 8.800
4 Carlos Sainz Jr. Toro Rosso Renault 22.822
5 Sergio Perez Force India Mercedes 25.359
6 Jolyon Palmer Renault Renault 27.259
7 Stoffel Vandoorne McLaren Honda 30.388
8 Lance Stroll Williams Mercedes 41.696
9 Romain Grosjean Haas Ferrari 43.282
10 Esteban Ocon Force India Mercedes 44.795
11 Felipe Massa Williams Mercedes 46.536
12 Pascal Wehrlein Sauber Ferrari 2 laps
Kevin Magnussen Haas Ferrari
Nico Hulkenberg Renault Renault
Marcus Ericsson Sauber Ferrari
Daniil Kvyat Toro Rosso Renault
Fernando Alonso McLaren Honda
Sebastian Vettel Ferrari Ferrari
Max Verstappen Red Bull TAG
Kimi Raikkonen Ferrari Ferrari

Odgovor

155 komentara

  1. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Od Kimija doslovce nikakve koristi xD



    4
    4

    0
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Pa nemoj baš njega.
      Super je startao i nahebo po tko zna koji puta ni kriv ni dužan.
      Sada kreće rat fanova i traženje krivca u paru Vettel-Max



      11
      11

      0
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Hehe.. A kad je uvijek tam di ne treba.. Ove godine starta ko moja umirovljena Fiesta iz 90e i dns se naso izletit ko iz topa :D Rado bi ja po Maxu al ovaj put ne mogu premda su obojica bila ispred kad je doslo do kresenda..



        8
        8

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Da je Max popustio — ionako je bio par cm iza Vettela ne bi bilo krša
        Da je Kimi zaspao – ne bi bilo krša
        Da je Vettel ostao na svojoj liniji ne bi bilo krša.
        Da je baba muško zvala bi se Duško.
        Žao mi je Alonsa.
        On je super startao, ostao skroz desno kao i Ham. ali za razliku od Hama dobio rasturenog Maxa u krilo.



        8
        8

        0
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Meni ja njegovo odustajanje highlight ove tmurne utrke :D



        2
        2

        0
  2. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    A sada udri slijedećih 10 dana po tome tko je kriv za krš u prvom zavoju.



    7
    7

    0
  3. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Čestitke Hamilton. Prvenstvo je 99% gotovo. Vettel će vjerojatno proći poput Alonsa u Ferrariju, bez naslova.



    16
    16

    0
  4. Kimi Raikkonen 7
    Azavi Donator Prikaži

    Nemogu opisati koliko sam bio bjesan nakon starta. Ostatak utrke sam presjedio zureci u ekran I razmisljao zasto, zasto



    9
    9

    0
  5. Dietrich Mateschitz
    Ante Vetma glavni urednik Prikaži

    Podsjetnik svima da se u komentarima ponašate cilivizirano, bez komentiranja članova međusobno.



    11
    11

    0
  6. Pierre Gasly
    Perica9 Prikaži

    Nikada ne treba odustati jer su čuda moguća , ja i dalje vjerujem da Vettel može jer ipak to Vettel , a i uvijek može riknuti motor Mercedesu i sve se vrati. Utrku nisam ni pratio nakon odustajanja , ali uvijek treba vjerovati. Never give up.



    6
    6

    0
  7. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    Max zasluzuje da ga se izvrijeda.Namjeno oso lijevo



    13
    13

    0
  8. Dan Gurney
    Crash Donator Prikaži

    Ma kriva FIA.. Da je Lujo bio prvi bio bi start pod safetom… Ovako su se nadali i pogodili xD



    8
    8

    0
  9. Shell
    Messa Prikaži

    Vettel se čini se sudario sa Kimijem ne sa Verstapenom,. Jesam li jedini kojem se to čini?



    7
    7

    0
  10. Davor7 Prikaži

    Vise nego zasluzena pobjeda Hamiltona no nekako mi je najvise zao Alonsa koji je mogao napraviti puno u ovoj utrci. Vettela ne treba zalit jer je upropastio utrku sebi i drugima. Mozda ima dobar bolid no jednostavno puca pod pritiskom natjecanja kojeg cemo iskreno nije imao dok je vozio za Red Bull posto mu je jedini konkurent bio tada prosjecni Webber. Sljedeca utrka je u Maleziji i ako ne bude kvarova ode Hamilton na 35-40 bodova razlike tako da ce se za drugo mjesto boriti Botas i Vettel. Jednostavno Ferrari nije dorastao Mercedesu i to je cinjenica, a sljedece sezone po najavama ocekujemo odlican motor Renaulta pa ce se u trku ukljucit i McLaren sto znaci da Vettel mozda nece vidjeti naslov prvaka sa Ferrariem kao sto to nije mogao uciniti ni Alonso



    18
    18

    0
    • Dan Gurney
      Crash Donator Prikaži

      U RBu mu jednini konkurent bio Webber.. Ti mora da si prespavo te 4 sezone ili barem 2 od 4..



      9
      9

      0
      • Davor7 Prikaži

        Da,Webber mu je bio jedini pravi konkurent tih godina posto je Red Bull imao daleko najdominantniji bolid. Mozda ga je pred kraj te Re Bullove dominacije malo stisnio Alonso no ne zbog Ferraria vec iskljucivo zbog svog umijeca izvlacenja najboljeg iz ne tako vrhunskog bolida. McLaren je imao dobar bolid,ali Mercedesov motor je tada bio kvarljiva roba od koje se nikad nije znalo hoce li doci do cilja pa Hamilton tada jednostavno nije mogao bolje iako je ponekad pobjeđivao. Ovo kako je isao zatvarati Verstapena mu ne sluzi na cast i definitivno je najveci krivac u svemu ovome jer je najvise napustio svoju liniju kako bi izbacio “leteceg holandeza”,luzere ne treba zalit



        6
        6

        0
      • Dan Gurney
        Crash Donator Prikaži

        Taj tvoj najveci konkurent nije niti jednom zavrsio drugi u prvenstu tako da tu sve pada u vodu.. Ti se malo izgubio.. Zadnja godina dominacija je ujedno bila i najveca dominacija, u vecoj mjeri nego 2011. 2010 i 2012 je bila poprilicno napeta utrka do kraja.. Ako mene pamcenje sluzi..



        4
        4

        0
      • avalon Prikaži

        Davor7 … baš bi volija znat ko tebi daje pluseve s obzirom na pisanje “McLaren je imao dobar bolid,ali Mercedesov motor je tada bio kvarljiva roba od koje se nikad nije znalo hoce li doci do cilja pa Hamilton tada jednostavno nije mogao bolje iako je ponekad pobjeđivao. ” u 4 sezone dominacije RB/seba LH je ukupno ima 14 odustajanja , a od toga tek PET zbog “mercedesove kvarljive robe” … znači u prosjeku 1,25 odustajanja po SEZONI ! PET odustajanja je ima zbog sudara . italija , singapur 2010. , kanada 2011. , španjolska 2012. i brazil 2012. kome ti prodaješ muda za bubrige pišući ovakove nebuloze ? jer … nije teško provjerit šta pišeš . u ciloj karijeri do sada LH je u 202 trke ima 25 odustajana ( u prosjeku svaku 8. trku je odustaja ) ili u postotcima 12,3 % . taj seb koji ti je izgleda “trn u oku” za razliku od lewisa kojeg favoriziraš je u dosadašnje 192 trke ima 30 odustajanja ( prosjek … svakih 6,4 trke je odustaja ) ili u postotcima 15,6 % . u 4 godine dominacije odustaja je 4 X zbog teh problema ( koreja 2010. motor , španjolska , italija 2012. alternator , engleska 2013. mjenjač ) … ako opravdavaš plasmane LH te 4 sezone “kvarljivom robom mercedesa” zbog 5 odustajanja onda je valjda ” kvarljiva roba” bija i renault u RB jer je ima 4 odustajanja samo … najbolji plasman LH te 4 sezone je bilo 4. misto ( 3 X ) dok je seb u tom razdoblju osvojia 4 titule u nizu , a razlog je 100 % to jedno sebovo odustajanje manje od lewisa zar ne ? :) :) :):) PS mercedes je izgleda i dalje ( od 2013. ) “kvarljiva roba i ne zna se hoće li doč do cilja jer u zadnje 4 sezone LH je ima čak 4 odustajanja zbog “tehnike” ( 2014. australija motor , kanada kočnice , 2015. singapur problemi sa gasom , 2016. malezija motor ) … tek jedno odustajanje manje od 2010. – 2013. koje spominješ . sa “kvarljivom robom” je ima 11 pobjeda u 4 sezone , a sa malo manje “kvarljivom robom” ( 1 odustajanje manje ) 31 u 4 sezone ( ova se još vozi pa je nisam računa ) … ti ćeš nam vjerovatno objasnit kako to sa skoro identičnom “kvarlivošću” takve razlike .. 20 pobjeda više . možda dijelom zbog neučestvovanja u sudarima ? 2013. – 2016. 0 sudara pa i 0 odustajanja zbog toga , 2010. – 2013. 5 sudara = 5 odustajanja ;) valjda je i za ove sudare kriva mercedesova “kvarljiv roba” :) :) :) e da … i seb puca pod pritiskom pa i zbog toga posjetitelji trka ( naročito dica ) nose slušalice da im sebovo gromoglasno pucanje ( pod pritiskom naravno ) ne ošteti sluh . kažu da slika govori više od 1000 riči samo … izgleda da je “tvoja” slika mutava :) ne “govori” da je “pucajući” seb skoro za cilu dužinu bolida ispred maxa , da hladnokrvni kimi ( koji ne puca pod pritiskom ) malko siluje stiskajući maxa ( koji takođe ne puca pod pritiskom ) mada ima još prostora desno no valjda je želija “zatvorit maxa , ubacit se ispred njega u nemogučoj situaciji … jedva pola bolida ispred … valjda gledamo različite sliku u članku “Horner: Verstappenovi kritičari trebaju provjeriti vid”



        2
        2

        0
    • Shell
      Messa Prikaži

      Druže Vettel je najmanje kriv. Vidi sliku. Velika šteta za šampionat i za Vettela.



      5
      5

      0
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Ferrari je ukupno slabiji od Mercedesa brojeći sve staze.
      Ali ne bih baš slušao toliko komentatore Sky-a koji naravno navijaju za Luju.
      Vettel je imao puno pravo napraviti obrambeni potez t.j. ući u trkaću putanju prije zavoja..
      Uostalom svi prvo pozicionirani na staru to rade.
      Ono je Maxov izgovor.
      Mogao je i on popustiti a ne otići u Kimija.
      Ionako je bio malo iza Vettela.
      Jedini Kimi tu ništa nije mogao, osim sam sebe zalupati u zid.
      Trkači incident.
      Po meni zato jer je među njima bio jedan mladac koji još ne zna da se utrka može samo izgubiti u 1. krugu.



      12
      12

      0
    • F1puls Portal
      Sarma Donator Prikaži

      Davore nemoj pretjerivat, namjerno pises protiv Vettela, kao i dole na moj komentar. Vettel se drzi sa slabijim bolidom, sada je vjerojatno gotovo, jedino se mogu slozit da Ferrari nije dosrastao Mercedesu. Bez obzira na sudar napocetku, Mercedes je i ovdje pokazao snagu na stazi kojoj im kao odgovara, najjači su.



      3
      3

      0
      • F1puls Portal
        Sarma Donator Prikaži

        *neodgovara


        0
        0

        0
      • Davor7 Prikaži

        Ne pisem namjerno protiv njega i otkud znas da je Ferrarijev bolid slabiji od Mercedesovog jer ne vidimo bas da je Botas dominantan na stazi prema Ferrariu ? Jednostavno Hamilton je bolji vozac,puno bolji vozac i to ti kaze osoba koja nije njegov osobiti fan. Lik je jednostavno vrh i slobodno ga se moze staviti rame uz rame sa najvecima,njegovi rekordi ce ostati mozda netaknuti za sva vremena. Vettel nije Hamiltonova razina, to polako postaje cinjenica



        4
        4

        0
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Daj ne baljezgaj..
        kakav to vazač ostvari Grand slam, a sljedeću utrku ga Bottas amater popiša (Rusija, Mađarska, Monako, Austrija)
        Svi su oni u dva grama, moje mišljenje je da je Vettel ‘zeru’ bolji



        3
        3

        0
    • David Croft
      Frantic Donator Prikaži

      Ah, što ne puče Vettel pod pritiskom u Abu Dabiju 2010.?
      Ili Brazilu 2012.? Nakon što su ga svi izbjegli na startu kad se okrenuo.
      Ne bi ja imao ništa protiv da je barem u jednoj od te 2 trke pukao pod pritiskom.
      A npr. mogli smo vidjeti kako Lewis prije 9 godina u Brazilu, puca pod pritiskom (dobro, bio je mlađi), ali ga je malo pomazila sreća (tj. Glockove gume).
      Što se tiče trke, incident na startu je bio trkaći i gotovo.
      Čestitke Lewisu na 60. pobjedi. Veliki korak je ovo ka osvajanju titule.
      Ferkan stvarno, između ostalog, nema ni sreće.
      Trka (osim za Ferrarijevce/Vettelovce) relativno zanimljiva, barem zbog ova 3 Safeta.
      Palmer nad Bottasom, smijeh.



      4
      4

      0
    • Nigel Mansell
      ujac Prikaži

      Ako netko nepuca pod pritiskom onda je to vettel, prije mesec dana je cak i horner to izjavio

      Kad je vettel izgubio naslov kad je imao priliku za njega? Nikad.

      I ne razumijem te govore da je prvenstvo gotovo. Pa vi odbacujete covjeka koji je deklasirao mercedes za pola sekunde, videcemo kad dodje novi motor


      0
      0

      0
  11. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Jednostavno nemamo srece, ovo je najgori moguci rasplet u sampionatu, no nadam se da jos nije gotovo, jer ovo treba muski da se rijesi, glava gore!!



    5
    5

    0
  12. Formula1
    f1zd Prikaži

    Pogledao start ponovo.
    95% Kimijeva krivica. Ostalo na Vettelu
    Prvo je došlo do kontakta između Maxa i Kimijeve stražnje gume što ga je poslalo u Vettela. Kontakta između Vettela i Maxa nije ni bilo, a niti bi bilo kontakta dvaju Ferrarije da Kimi nije skrenuo u Maxa.
    Neka paljba počne :D
    Lujo sretnik, prvenstvo vjerojatno gotovo..Bottas kriminalan, Ricciardo razočaravajuć. Pohvale za Palmera i Strolla, koji ponovo rastura u kaosu. Štetabza Hulka, Sainz odličan.



    5
    5

    0
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Jadan Kimi, baš ga ne voliš.
      Staza nije ravna. Došli su do 1. zavoja.



      4
      4

      0
      • Formula1
        f1zd Prikaži

        Sad pogledam PONOVO snimku i nije mi jasno. Kimi drži volan relativno ravno, a stražnjom desnom se zabija u Maxovu prednju lijevu. To ga katapultira u Vettela…Ili je Max skrenuo lijevo ili Kimi desno…obojica su držala volan donekle ravno.
        Jedino što je Vettel krivo napravio je što je išao lijevo…pusti ga na miru, morao je znati da je vanjska strana u Singapuru bolja. Ali nije on kriv za sudar, već je kriv što se upustio u nepotreban rizik.
        Pogledajte Rosberga prošle godine, Alonsa 2014. i 13. i Hamiltona danas…svi su dobili pozicije s vanjske strane.



        2
        2

        0
  13. Ferrari
    pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Po meni je jedini krivac stari smrad Charlie. Na utrkama gdje je bilo normalno startati po kiši uvodi start pod SC a ovdje gdje se prvi puta vozi kišna utrka odluči se za start bez SC.

    FU Charlie!



    11
    11

    0
  14. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Cestitke Luisu na osvojenoj 60. GP pobjedi.
    Majstorski odvezeno.
    Sto se tice starta – trkaci incident.
    Gubitnici Dana Alonso I Seb.
    Cestitke I Sainzu na proslavi :)



    10
    10

    0
  15. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    Vettel game over vise srece iduce sezone.



    12
    12

    0
  16. James Hunt
    Luca Badoer Prikaži

    Pobijedit najbolji bolid koji uz sebe ima i najvecu dozu srece na gridu jednostavno je nemoguce. Ja jednostavno ne mogu vise slusat tog Hamiltona i njegove “Zasto je uopce SC van?”. Bravo Palmer. Bravo Sainz. Malo sam razmisljao o Hulkenbergu i koliko mi je drag vozac, onda sam shvatio da toliko utrka odvozit bez postolja… jednostavno nije taj kalibar…steta



    6
    6

    0
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      Kakve veze ima sreca sa svim Tim sto si nabrojao?
      Inzinjersko remek djelo u rukama najboljeg vozaca



      9
      9

      0
      • James Hunt
        Luca Badoer Prikaži

        ? Nije sreca da na stazi koja ti namjanje pase padne kisa prvi put u povijesti i usput ti se svi ispred tebe razbiju??? Ili su i to mercovi inzinjeri imali vec u proracunima…



        6
        6

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Izvini molim te tri put Sam pisao tri put brisao. Strah me je da me neces razumiti.
        Uglavnom hoces da kazes da je Hamilton sreckovic, a Vettel luser ili baksuz?
        Kakve veze ima Hamiltonova sreca sa udesom ispred njega?
        Ili hoces da kazes da je se I on trebao da njima slupati da bi zadovoljio tvoje kriterijume vozaca Dana?



        1
        1

        0
      • James Hunt
        Luca Badoer Prikaži

        ? Kakav sad vozac dana? Da li bilo kakav dogadaj koji nije u moci momcadi ili vozaca a rezultira pomicanjem ne za jednu nego vise pozicija mozemo nazvati srecom? Stvarno ne razumim da treba uopce objasnjavat da je Hamiltona danas nemoguce poljubila sreca. Jer ode pricamo o sreci a ne o njegovim odlicnim vozackim sposobnostima. Alonso se probio ko zna koliko mjesta na startu i onda ga pogodi leteci bolid. Sta onda na to reci? Umjesto da ga je poljubila nesreca reci sto?



        3
        3

        0
  17. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Da se jedan ovako dobar dvoboj ove sezone izmedu Luje i Seba zavrsi ovakvom pizdarijom.
    Al eto, nada umire zadnja. Mozda se ponovi Malezija 2016.
    I pitanje:
    Sebovo izvrtanje, jel njegova amaterska greska ili posljedica sudara prije?



    4
    4

    0
  18. Ferrari
    zanzaro Prikaži

    Može Horner govoriti da je Max držao pravac, na trećoj snimci se vidi da Vettel kao prvi zatvara, doduše prilično agresivno, ali još je uvijek ispred i bira putanju, a Max skreće u Kimija. Kao što Max kaže da Seb nije očekivao Kimija sa lijeve strane, bogami nije ni on gledao retrovizor, niti je išao ravno. E sad…



    7
    7

    0
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      Sve si to super poslozio.
      Ali to je se sve desilo unutar pola sekunde pri brzini 250 km/h.
      Mislim da CE proglasiti ovo kao trkaci incident.



      2
      2

      0
      • Ferrari
        zanzaro Prikaži

        Najvjerovatnije, i biti će u pravu. Bar po mojem mišljenju. Više sam se htio nadovezati na onaj Maxov komentar gdje sitno podbada i skreće pozornost na ulog za prvenstvo, kako Seb nije vidio Kimija a i Hornerovog ubjeđivanja o držanju pravca. Ako već misliš da nisi kriv nema potrebe niti tražiti krivca. Reci jednostavno trkaći incident i gotovo.



        3
        3

        0
      • sennacher Prikaži

        Hahaha, pa čuli smo još jučer da RB nema što izgubiti. Na startu su držali 33 boda, ali su na kraju za 18 smanjili zaostatak za Ferrarijem, a za isto toliko se Ricci podebljao šred Kimijem



        1
        1

        0
  19. Ferrari
    racer 29 Prikaži

    Shit of race, barem za prvo mjesto…
    British boy Lewis se očito pretplatio na fortunu.. pih.. veselje na sky-u i veselje svih obožavatelja Mercedesa, prijašnjih zakletih Red- Bull-ovaca.. ;)



    3
    3

    0
    • sennacher Prikaži

      Nije potpuno veselje jer na Sky-u traže kaznu za Vettela. Valjda će Charlie usliišat….
      Što se tiče “zakletih RedBullovaca” ja sam deklarirani navijač Vettela, pa gdje on tud i ja. Red Bull mi je na tom putu ostao simpatičan dok mnogi vjeruju u tobožnje “institucije” poput Ferrarija, McLarena ili Williamsa na povijesnoj osnovi, ali očito je RB ili Mercedes trend budućnosti F-1, barem se Ferrari još uvijek donekle nosi s novim vremenima.
      “Shit of race, barem za prvo mjesto ? Zašto? Hamilton je odradio odličan start, a drugi koji su isto odradili jednako kvalitetno završili su u prvom zavoju (Kimi i Alonso- ovaj potonji malo kasnije)
      Postoji ovdje i relativni faktor sreće, ali što reći ta Riccija ili Bottasa koji su dovršili postolje. “Fenomenalni” Ricci mogao je samo staviti soli na rep Hamiltonu, a Bottas opet ima super rezultat iako ne znam na koju foru bez ikakvog “umjetničkog dojma”.
      Bizarnost današnje F-1 valjda se ogleda i u statističkoj činjenici kako je Hulk navodno dostigao rekord u omjeru nastupa bez osvojenih podija, iako je prema mojem mišljenju riječ o jednom od vrhunskih vozača



      3
      3

      0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Nevezano za trku. Ferrari, Mclaren i Williams se institucije (tim redom), bez onog “tobožnje”. Kakve god rezultate imali.
        RB se vrlo lako može povući kad marketinški stručnjaci ocijene da nemaju više ekonomske opravdanosti. Ili će se “prodati”/preimenovati (Aston Martin, Porsche,…..).
        Mercedes, hmmmm. Vidjećemo kad dođu u situaciju da ne budu ovako dobri, pa npr. kad im se zareda 3-4 godine sa po 1 pobjedom u sezoni, par podija, pokojom PP i FLom.
        Imali smo i Hondu (kao ekipu), Toyotu, BMWa, ….., pa i Jaguara (dobro, oni su nastali iz Stewarta, ali je Ford bio iza leđa, a u 5 sezona imali samo 2 podijuma). Imao je Benz takve sezone prije 2014., ali su očigledno Brawn, MS i Rosberg, pripremali teren za Wolffa, Hamiltona i Rosberg (sam sebi, jbga).
        I ako nekad odu i RB i Benz, pogodi ko će biti tu? Ferrari, Mclaren, a nadam se i Williams.



        7
        7

        0
  20. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Za mene Max nije kriv. Hamiltonu su se danas sve zvijezde poslozile, no svejedno je briljantno odvezao po kisi. Alonso nakon odlicnog starta zavrsio utrku ni kriv ni duzan. Bravo za Palmera i Sainza. A sramota od strane Ferrarija onakav tweet objaviti. Sve u svemu sad cemo vidjeti od cega su Vettel i Ferrari napravljeni.

    Evo malo humora za sve ljubitelje Gordona Ramsaya.
    https://i.imgur.com/2v0jlTs.jpg



    10
    10

    0
  21. Ferrari
    07drogo Donator Prikaži

    max je imao tri opcije…ravno pa u Vettela, lijevo pa u Kimia ili ravno, usporiti malo i biti treci a svi znamo sta je izabrao. Imao je dobar pregled jer su utom trenutku oba Ferraria ispred iako je Vettel dosta agresivno zatvarao ipak je ispred, bira putanju, ima pravo na obrambeni manevar a i ima slabiji pregled. E sad lako palamudit iza tipkovnice a ne iza volana pri 200+ kmh ali ipak je vozac i trebao je znat procijeniti ishod situacije a ne glavom kroz zid kao mnogo puta do sad. Max je dobar i samo dobar nista vise…pre impulzivan je, mnogo puta ide preko ruba. pa zbog toga sta nije htio popustit iako je bio iza je i Ricciarda isto izbacio a i druge. Mnogi su ga proglasavali najboljim do sad ali cak i osporavani Stroll ima bolje rezultate u nizim kategorijama od njega….Mislim da je taj stav prolazio samo Senni i Schumaheru koji su ipak klasa iznd njega… za sad, da me ne bi napali njegovi fun boysi. Na kraju Ferrari zajeb ali ipak veci postotak krivice je njegov



    17
    17

    0
    • Max Verstappen 33
      Mario Prikaži

      Vetel nije zatvarao Maxa,on se je zaletavao u njega. Max je automatski skrenuo malo u ljevo i pustio gas i to kada je bio malo ispred Rikija a u retrovizor ga od kiše i nije mogao viditi. Vetel stopostotni krivac. Znao je ako malac ode naprijed da nema šanse da ga stigne ni on ni nitko.



      2
      2

      0
      • Ferrari
        07drogo Donator Prikaži

        Kako se zaletava u njega kad je dobru duzinu ispred ajde mi objasni!!?? Pa na slici se vidi u trenutku skretanja Maxovo krilo nije jos ni u razini Vettelovih zadnjih kotaca. Vettel prvi skrece i bira putanju jer je prvi a i ima pravo na obrambeni potez. Max nikad nije popustio pa tako ni sad…zbog iste stvari je i momcadskog kolegu izbacio itd. Glavom kroz zid pa koliko ide ide!



        1
        1

        0
      • Ferrari
        07drogo Donator Prikaži

        Kako se zaletava u njega kad je dobru duzinu ispred ajde mi objasni!!?? Valjda Max bolje vidi nego on gdje ide i ide tamo kamo moze i kamo ima pravo. Pa na slici se vidi u trenutku skretanja Maxovo krilo nije jos ni u razini Vettelovih zadnjih kotaca. Vettel prvi skrece i bira putanju jer je prvi a i ima pravo na obrambeni potez. Max nikad nije popustio pa tako ni sad…zbog iste stvari je i momcadskog kolegu izbacio i nije bio ispred vec iza te je isao prebrzo, kotaci su mu bili od pijeska jer je nesto ranije zaplivao i kad je opalio po kocnici je proklizao itd. Znaci opet ili kriva procjena ili namjerno ne pustanje jer nije htio izgubit mjesto. Htio se progurat na silu kao i sad. Glavom kroz zid pa koliko ide ide!



        1
        1

        0
  22. Mclaren
    KERS Prikaži

    Bravo Lewis…sjajna voznja. Cisti tkaci incident. Znam da je navijacima ferraria tesko biti objektivan ali nije uvijek netko drugi kriv za loš rezultat.



    18
    18

    0
  23. David Croft
    Dome_Senna Prikaži

    Toliko mi je žao zbog sve trojice.. Svi volimo uzbudljive startove, ali ne na ovaj način. Ferrari najbolja šansa za začinit prvenstvo. Baš sam se veselio njihovoj pobjedi ili barem drugom mjestu Vettela (pod uvjetom da Ricciardo pobjedi, a Lewis ostane na 5. mjestu). Cijeli vikend neočekivano dobra brzina Red Bulla i odlične kvalifikacije. Zasmetao je Ferrarijima jako na toj poziciji i prijetio jako, već za prvi zavoj. Zato je Vettel odmah odlučio preofenzivno ga zatvorit. Međutim niti Seb niti Max nisu očekivali onakav vrhunski start od Kimmija. Čovjek se doslovno lansirao sa starta i normalno da će tražiti svoju poziciju. E sad, tko je kriv… Što se mene tiče Vettel. Verstappen je tvrda glava, pretvrda. Ponekad mi se čini da bi on radije poginuo nego prepustio svoju poziciju. Lewisa je danas poslužila velika sreća s bolidom koji nije konkurentan bio niti Ferrariju niti Red Bullu ovaj vikend. Žao mi je Alonsa koji je imao vrhunsku šansu ovaj vikend za ostvarit plasman u barem top 6. Isto tako najviše mi je krivo zbog meni osobno najdražeg vozača, Hulkenberga. Ovim neslavnim rekordom danas ne bih rekao da je loš. Konzistentan je u svakoj utrci i da nije bilo te pogreške njegovog tima, mogao je biti dobar rezultat.



    5
    5

    0
  24. Max Verstappen
    DaveGilmour Prikaži

    Pa zar opet… Ima li kraja ovom crnom nizu? Sad ga je već i Perec sustigao u bodovima :facepalm:

    Hamilton je odvozio jako dobru utrku iako se mora reći da je sreća danas bila na njegovoj strani. No čudi me gdje je nestala ona brzina RB-a koju su pokazivali cijeli vikend. Nakon prvog kruga sam očekivao da će Ricci glatko uzeti pobjedu.

    Nadam se da današnji incident ne znači kraj Vettelove borbe za naslov. Iako u borbi Hamilton vs. Vettel navijam za Hamiltona, volio bih vidjeti uzbudljivu brobu do kraja sezone i final showdown u Abu Dhabiu. No bojim se da je za takav rasplet nužno da Hamilton upadne u probleme u jednoj od preostalih utrka.



    7
    7

    0
  25. Niki Lauda
    Vordas Pretplatnik Prikaži

    Šteta za crvene ali po meni je kriv Ferari, njihov pitwall, trebalu su odrediti da Kimi ne napada Maxa ako je situacija čupava nego da brani leđa da netko iza ne umješa a Vetel da se može obračunati sam sa Maxom jer je on tvrda glava.



    3
    3

    0
  26. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    Verstapen je definitivno čudo od šmrkavca,racer od glave do pete,učesnik svih startnih pizdarija,a kad je Ferrari u pitanju,nikad kriv!?Kako je to moguće kad pogled na naslovnu fotografiju,koja pokazuje sam početak rusvaja govori da je kriv do jaja.
    Pustimo po strani brzinu-ona im je u opisu posla-po nekim forumašima ispada da su Vettel i Kimi krivi zato jer su dobro startali a za Verstappena,zlato mamino,to nije normalno i mora napravit reda čiji ishod je poznat,samo je pitanje tko će se to drznuti i na startu pokušati preteči rođenog racera Maxa Verstappena,koji ne trpi nikog ni iza ni ispred sebe!
    Čestitam svima koji se vesele još jednoj u nizu,majstoriji Maxa Verstappena a za iskrene Ferrarijevce-Prvenstvo nije gotovo u prvom zavoju!-



    14
    14

    0
  27. Adrian Newey
    zgrobnika Donator Prikaži

    Max nikako da shvati da osim gasa postoji kočnica. Realno bio je najviše otraga i jedini je vidio i Vetela i Kimija. Lijepo se vidi da umjesto da popusti gas skreće na Raikonena. Mali ne zna odustati i ide bez glave naprijed. Najprije bezuspješno napada SV, a onda se bezuspješno brani od KR. Od sve trojice samo je MadMax mogao kočenjem izbjeći sudar.
    Opet se pokazalo da se u prvom zavoju ne dobiva nego gubi trka. Ne navijam za Ferrari ali moram biti objektivan. Max je kao krava koja daje puno mljeka pa prevrne kantu.



    24
    24

    0
    • Max Verstappen
      DaveGilmour Prikaži

      https://www.youtube.com/watch?v=dGLYhxJf5DE

      Stavi na brzinu 0.25 i možeš uočiti kako Verstappen usporava u zadnjim trenucima prije sudara. Jednom kad mu je Kimi uletio s lijeve strane, a Vettel ga nastavio zatvarati s desne strane sudar je bio neizbježan. Ne razumijem kako to ne vidite.



      7
      7

      0
      • Ferrari
        zanzaro Prikaži

        Ali isto je prije toga počeo skretati lijevo, prije nego sto je Kimi bio ispred njega, a u trenutku skretanja Seb je bio od njega udaljen, cini mi se barem 1 m. Hocu reci skrenuo je sa putanje prilicno rano, naj vjerovatnije racunajuci da ce stici zatvoriti Kimija. Instinkt u djelicu sekunde!? Trkaci incident, ali da je bio svjestan situacije, vjerujem da jest. Da je mogao popustiti gas i to vjerujem, ali da izgubi poziciju to vjerujem da nije mogao, jednostavno je jace od njega.



        7
        7

        0
  28. Bmw
    Kuki Prikaži

    Ajde sta ste navalili na maxa bilo koji vozac na gridu bi isto napravio u ovoj situaciji…Vetel si je danas sam najvise kriv ili kimi svejedno



    13
    13

    0
  29. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Vrhunska utrka Hamiltona i lako moguće odlučujuća za naslov.
    Start odličan Ricciarda je već bio prešao do prvog zavoja, a nakon što je imao sreće da su se Ferrariji i Verstappen polupali, samo kontrolirano lagano do kraja.
    Opet je pokazao da je po kiši klasa.
    Sad FIA objavila da nema kazni za nikoga, da je bio trkaći incident tj. da nitko nije većinski krivac.
    Po meni Vettel nije kriv, ali je mogao biti mudriji, znao je da je Ham iza i da će preuzeti vodstvo u prvenstvu vrlo vjerojatno bio 1.ili 2., nije morao tako agresivno zatvarati Vers.
    Ako se dobro sjećam u Mađarskoj je Ham nakon restarta razmišljao o prelaženju Verstapena, pa je na team radio javio nešto u stilu: This kid is too dangerous it’s not worth it.
    Treba nekad razmišljati i o tome tko je kraj tebe na stazi, pogotovo jer su mi jučer rekli iz RB da nemaju što za izgubiti.
    Sainz i Palmer odlični, Hulk i Alo baksuzi.



    7
    7

    0
  30. Mclaren
    Mclarenreno Prikaži

    U Maleziji Palmer na postolju!



    4
    4

    0
  31. Marlboro
    f1fanatik Prikaži

    predlažem da se na startu iduće utrke Max skroz makne sa staze i pričeka jedno pola minute dok se svi ne razidju. možda ga onda ne bi nitko krivio.



    13
    13

    0
  32. Nando
    Matek14 Prikaži

    realno kriv je najviše vettel, a zatim i max al više kao posljedica vettelovog poteza.. kimi tu nije mogao ništa, on je imao odličan start i dobru poziciju da prođe ispred obojice.. imamo vettela koji skreće najviše i ne gleda kimija.. kriv je i max jer ne gleda kimija, al budimo realni fokusiran je na vettela koji skreće oštro u njega, max mrvicu al doslovno mrvicu okreće volan a kimi dolazi ko torpedo i jbg.. dogodi se to kaj se dogodilo..
    a iskreno ono što se meni čini po snimci, mišljenja sam da bi se oba ferrarija sudarila međusobno i da nije bilo kontakta s maxom.. realno kimi juri ravno većom brzinom nego vettel, a vettel skreće full oštro lijevo.. kočenje dolazi brzo i oštar zavoj, mokra staza.. šanse da bi kimi uspio zakočiti i smotati, a da ne naleti na vetelov bočni dio bolida su valjda bile 1%..

    a najveći gubitnik je definitivno alonso u cijeloj priči.. ovo doslovno podsjeća na belgiju 2012.. fun fact.. tada ga je to koštalo naslova u korist vettela koji se identično tada provukao kao hamilton danas, a ovaj put će 99% to koštati vettela u korist hamiltona.. ono karma is bitch, reklo bi se..

    što se utrke u globalu tiče.. razočaran sam procesijom.. hamilton je odvozio odlično.. razočarala me brzina red bulla u odnosu na mercedes.. nezz jel to bilo do kiše, ali bio sam uvjeren u riccijevu pobjedu danas.. i svaka pohvala sainzu.. vandoorne je nekako isto bio rezerviran.. mislimd a je realno mclaren trebao barem P4 danas ugrabiti, al ok.. da je alonso ostao nakon prvog zavoja na P2, borio bi se vjerojatno za P3, al ne vjerujem da bi izdržao protiv valterija



    10
    10

    0
  33. Kimi Raikkonen 7
    Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

    Nisam gledao utrku ali sam pogledao rasplet prvenstva.
    Koliko god navijao za Kimija i Seba oni i samo oni su krivi za ovaj trkači incident jer to nije ništa više od trkačeg incidenta (s malo većim posljedicama za Seba).
    Ja ne znam da li ima i jedna momčad više međusobnih incidenata, što direktnih što indirektnih od Ferrarija zadnje 2 sezone.
    Čestitke Sainzu i Palmeru.
    Više sreće (pameti) druge sezone jer ovo je ne nadoknadiv zaostatak protiv bržeg bolida.



    10
    10

    0
  34. Mercedes
    hrcfaca Prikaži

    Eto tako prošla nam i još jedna utrka. Teško je nešto pametno o startu reči jer svatko tko je navijač Ferrarija ili Red Bulla ima druggačije viđenje na ovu situaciju, a ja mogu samo reči da je ovo za mene trkači incident i teško je pronači pravog krivca jer po meni su svi pomalo krivi, a Hamilton je to ljepo iskoristio i sačuvao prvo mjesto do kraja utrke, ali ono što me iznenadilo kako je danas stalno imao najbolji tempo, naravno nije bilo Ferrarija, ali je uvijek s lakoćom uspio pobjeći Danielu i zasluženo pobjedio. Sad bi ćak se i usudio reč da je jednom nogom već zakoračio po 4x naslov.
    Još moram pohvaliti Sainza, Palmera. Ali po meni nekako Sainz među ostalima ostavio najbolji dojam.



    9
    9

    0
  35. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    jedan vikend van civilizacije i odma lude kvale i ludi start.
    sad kad sam pogledo sve, pročitao sve svezi starta:
    čisti racing incident kojeg si ferrarijevci jednostavno nisu smjeli dopustit.
    sad treba čekat odustajanje hama inače se bojim da je prvenstvo gotovo.
    čestitke sainzu, palmeru i stoffelu.



    15
    15

    0
  36. Ayrton Senna
    ayrton1791 Prikaži

    Da je vettel ostao na svojoj strani,mozda samo mrvicu otisao u ljevo,kimi bi dosao ispred maxa i tako presjeko mu putanju i dva ferrarija bi usla jedan uz drugog u prvi zavoj,ili cak kimi prvi,vettel lagano drugi
    Ali vettel nije dobro odreagirao defintivno jer nije vidio kimija
    Nema tu nekakvih krivica,ako vec treba nekog za nesto krivit to je vettel,za losu prosudbu i reakciju
    Nema se max u tom dijelicu sekunde kamo maknut jer sa obje strane su mu bolidi,a sigurno nece stat na kocnicu jer to nije na pameti niti jednom vozacu u takvim situacijama
    Veceg ferrarijevog navijaca od mene nema



    12
    12

    0
    • David Croft
      Dome_Senna Prikaži

      Prijatelju moj, ono što je najgore je to i da se dogodilo ovako kako si napisao i da ga Vettel nije išao zatvarat mislim da on ne bi mogao podnijet činjenicu da je Kimi imao bolji start od njega i da ga prestiže i ili bi ga izgurao sa staze ili bi došlo do nekakvog kontakta jer taj mali NE POPUŠTA… A samo mrvicu da se ohladi prilikom tih startova, on bi mogao svaku utrku osvojit bodove jer bi radio čuda na stazi s pretjecanjima. Ima smisla i za pozicioniranje bolida i za ofenzivnu vožnju i meni osobno je jedan od boljih vozača, ali ipak neki sportski mentalitet i briga za druge mora bit. Pa što ako je netko brži od tebe? Pustiš mu mjesta pa ako te prestigne, prestigne. I onda mu se uvučeš u zavjetrinu + DRS i povuče te još brže dok opet ne vratiš poziciju na pravcu ili u zavoju. A koliko bi tad poraso ljudima tek u očima. Ovako samo sranja izvodi i onda danas tj. jučer kad možda niti nije kriv svejedno će prvo istraživat njega prilikom ovog i svakog sljedećeg sudara. I u Monzi je isto moglo bit svega u onim dvobojima s oba Haasa. Čak je i s bolida Grosjeana otpao komadić prednjeg krila. Ma dobro je rekao Lujo na team radio u jednoj utrci: That kid’s dangerous so not worth taking the risk.



      7
      7

      0
    • zigorec Prikaži

      Ayrton1791, falio si u jednoj sitnici na kraju:
      sigurno nece stat na kocnicu jer to nije na pameti niti jednom vozacu u takvim situacijama”.
      Krivo, jer PAMETAN će vozač propustiti, vozi se još jako puno krugova nakon prvog zavoja. Možeš to nazvati inteligencijom, iskustvom, pameću, socijalnom inteligencijom, kako god, ali Verstappenu toga nedostaje u velikoj mjeri i stalno ponavlja iste stvari. Misli da je torpedo i krene kud puklo da puklo. Zato i je u takvoj bodovnoj situaciji ove godine, iako je u jednom krugu znatno brži o momčadskog kolege.



      5
      5

      0
  37. Ferrari
    Black Queen Prikaži

    Kakav tužan dan za Ferrari. Jednostavno jos uvijek sam tužna i razočarana sto je ovako završilo. Bas šteta. Iako su šanse jako male za osvajanje prvenstva,ako netko to može to je Vettel. Ali bit ce gotovo nemoguce.

    Sto se tiče samog incidenta mislim da tu nema neke filozofije. Trkači incident koji je najviše štete donio Vettelu. Da je moglo drugačije je. Od svih utrka kad očekujemo Kimija da se probudi on bas na ovoj starta fantasticno i ode sve u p.m. Iako možda Max nije najveći krivac,postavlja se pitanje kako je uvijek oko nekog incidenta njegovo ime.

    I za kraj,ne umanjujem pobjedu Hamiltona ali čemu hvalospjevi. Čovjek nista nije napravio. Samo sve dobije u ruke kao inače i jos jedan dokaz da je život nepravedan.



    12
    12

    0
    • Mercedes
      Har Kl Donator Prikaži

      “Čovjek nista nije napravio
      Pretpostavljam da si ugasila televizor odmah nakon sudara.
      Ne znam kako bih drugačije te opravdao.
      HAM. je u nakon odlaska SC bio dvije sec. brži od RIC po krugu.
      Da je i VET ostao ispred HAM pitanje je da li bi ga mogao zadržati iza sebe.



      29
      29

      0
      • Ferrari
        Black Queen Prikaži

        Nije ništa napravio. Uzeo ono što su mu poklonili. A teško biti brži od Red Bulla. Toliko se prijetili nakon subote, a nigdje ih nije bilo.



        3
        3

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Hamilton jeste uzeo ono što mu je poklonjeno. I to je neka sposobnost zar ne?
        Tako je i Vettel mogao uzeti poklon od Merc-a na VN Azerbajdzana pa svi znamo kako je završilo..
        Koliko je teško biti brži od Red Bulla najbolje zna Ferrari posljednih desetak godina.
        Čovjek napravi sve perfektno, vrti krugove za ne povjerovati kad ih uporediš sa konkurencijom, ni u jednom trenutku nije dozvolio da mu pobjeda dođe u pitanje i ti dalje tvrdiš nije ništa!!!!
        A Vettel je jadnik i nesretnik jer je šugavo startao u najvažnijoj utrci prvenstva?
        Da je on startao kako je se i očekivalo od njega ništa od svega ovoga ne bi ni bilo.
        Toliko od mene :)



        41
        41

        0
      • Ferrari
        Black Queen Prikaži

        Eto lijepo od tebe.

        Bojim se da čitaš samo ono što ti odgovara. Hamilton je pobijedio i dobro, nitko to ne osporava. To što ja mislim o njegovoj pobjedi je moje mišljenje, ti imaš svoje i to je to.
        U mom komentaru ne piše ništa o Vettelu osim da će mu biti teško nadokaditi to što je izgubio. Tvoja interpretacija je drugo.
        A za Red Bull sam mislila isključio na ovu utrku,ne prošle sezone. Čitati malo bolje.



        5
        5

        0
      • avalon Prikaži

        Har Kl … komentari su ti točni ka sveto pismo šta pokazuje i broj forumaša koji se slažu sa napisanim . čak 2 s bit brži od ricciarda nije mala stvar , dapače ! naročito kad se uzme u obzir da je staza bila dobro “natopljena” i da osim vodećeg svi ostali su imali vidljivost kakvu ? možda je Black Queen ugasila tv odma posli sudara no izgleda da neki uprkos upaljenog tv – a nisu čuli “obavjest” tota LH da u uvjetima kakvi su bili na početku samo treba bolid “sigurno dovesti kući” ;) e pa ako je takvu “obavjest” dobija vodeći možda se moglo zamislit kako je bilo svima iza njega vozit u “spray – u” guma . svi pratimo F 1 ali katkad mi se čini da neki ovo prate tu i tamo jer ne uzimati u obzir uvjete … hm . složija bi se sa Black Queen da je kimi koji češće “zaspe” na startu ovi put to uradija bez greške ( valjda mu iskustvo “govori” šta treba da se umanji problem spray -a ) no problem je u tome šta je pokraj njega bija max koji na startu ne “pušta” po cijenu sudara . sitimo se “troboja” seba , maxa i kimija kad se momčić želija provuć pa nedavnog slučaja ( mađarska ) kad je na silu se pokuša vratit na poziciju i izbacija ricciarda , tim kolegu iz trke . komentar daniela ( pisalo na ovom portalu ) “Verstappenov potez nij bio u redu i u najmanju ruku je bio amaterski.” i još ““On ne voli kad je timski kolega ispred njega. To je bila prilično loša pogreška.” zapravo , čini mi se da max ne voli da je itko isprid njega ako npr slabije starta obično bude “ups, moram to popraviti”, ( opet citiram ricciarda ) . u singapuru nije ima šta popravljat jer je dobro starta ali nije ni ima namjeru recimo uzmaknut da svi sigurno prođu . pri tom bi vjerovatno izgubija poziciju od kimija ali … u 57 krugova je moga to nadoknadit . u tom scenariju bi LH osta 5. i onda bi vidili kako bi se situacija odvijala s obzirom na poprilično vode ( i spray – a za one pozadi ) po stazi . ovako je bilo ko se najbolje snađe u kršu i dok su neki bolidi ” letali” ( kimi , max , alonso i na kraju seb ) po stazi . neke je tu srića “poljubila” npr pereza koji je starta sa P 12 , a već u prvom krugu je bija 4. , palmer koji u 13 trka nije ostvarija ni bod u 5. krugu je bija 5. i naravno lewisa koji je sa P 5 posli krša izbija na 1. misto sve u duhu poslovice ” dok jednome ne smrke , drugome ne osvane” čak i kad su otpali konkurent mu seb i bezkompromisni max prilikom zadnjeg izlaska SC nije mu bilo ugodno na stazi koja mercu ne paše jer ko je pažlivo gleda prenos čuja je njegov komentar o SC , grijanju guma , a i primjetija kako je nezadovoljno vrtija glavom vozeći za SC . prema tome šta je LH zapravo napravija ? uz malo sriće se uspješno provuka kroz krš koji je nasta na stazi i vozeči stalno na čelu ( jer ipak je merc bolji bolid od RB zar ne ? ) rutinski odvozija trku koristeči “poklon” koji su mu servirali seb , max i kimi . da se razumimo , ovakve stvari ( krševi ) su takođe sastavni dio trka i pobjedniku zamjerke nema samo … da je napravija čudo ovom pobjedom , vožnjom nije . odvozija je svoje “standardno” . po meni su čudo napravili npr palmer koji je sa P 11 završija 6. ili stroll koji je sa P 18 završija 8. mada je i njima pomogla ova konfuzija na startu te odustajanja seba , kimija , maxa , alonsa , hulkenberga ….



        5
        5

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Samo ću se osvrnuti na neke stvari iz tvog posta.
        Kažeš lako je biti 2 sec. brži od konkurencije kad si prvi. Naći ti 20tak primjera ukoliko želiš u kojima možeš naći demant na tvoju izjavu.
        Ne znam o kakvom “spray-u” pričaš. Riccardo nakon dva kruga nije Hamiltona vidio ni na startnoj ravnici. Imao je istu vidljivost kao i Hamilton. Isto vrijedi za Botasa.
        Da si rekao lako je biti brži jer je Riccardo imao problema sa bolidom (kao što jeste imao) to bio drugi par rukava.
        Što se tiče kišnih uslova, i vožnje iza drugih vozača najbolje je da pogledaš kišnu utrku Monaca 2008 ili 2009. Tu možeš naći dosta odgovora na vidljivost i kako se vozači bore sa njom. Kako od Hamiltona tako i od Vettela.
        Maxa ne bih komentarisao… Imaju posebne teme za ovo.
        Mislim da je Vettel trebao bolje startati, izaći kao prvi nakon prvog zavoja, a ostali nek se krpe. Odradio je kako je odradio.

        Kažeš da ova staza ne odgovara Mercu. To ti daje moje odgovore na standardnu vožnju i njegove žalbe na temp. guma.

        Nije on napravio nikakvo čudo. On je bio najbrži i najbolji vozač u promjenljivim uslovima na GP Singapura.
        Rutinski je odvezao do kraja ne dopustivši nikome da mu se primakne. Iskoristio je poklon.

        To je daleko od izjave da nije napravio ništa.

        I još nešto, ne znam u kojoj si ti kombinaciji izračunao da bi LH završio peti. To nikad nećemo saznati ali u onim uslovima LH bi sigurno bio na podijumu. Pitanje je samo mjesta.
        Žao mi je što sam prethodni komentar napisao malo hejterski prema Vettelu. On to nije zaslužio. Bezveze sam ga uveo u raspravu. Stavio sam upitnik da se vidi da je to pitanje.
        Kasnije sam htio izbrisati tu rečenicu kad sam se ohladio ali je kasno bilo.
        LP



        3
        3

        0
      • avalon Prikaži

        Har Kl … najviše volim komentare di me forumaš pristojno na kraju pozdravi sa LP mada bi bolje bilo da pažljivije i sa razumjevanjem pročita šta sam napisa . npr ova replika “Kažeš lako je biti 2 sec. brži od konkurencije kad si prvi. Naći ti 20tak primjera ukoliko želiš u kojima možeš naći demant na tvoju izjavu.” i ja to mogu napravit no kod ovoga je bitna jedna stvar koju sam napisa “čak 2 s bit brži od ricciarda nije mala stvar , dapače ! naročito kad se uzme u obzir da je staza bila dobro “natopljena” i da osim vodećeg svi ostali su imali vidljivost kakvu ? ” valjda je očito da pišem kako je lako bit brži 2 s kad te ne zasipa spray jer vodiš za razliku od onih pozadi koji su “okupani” tim spray – em i to još pod svitlom reflektora . probaj stavit kacigu po kiši ( na motoru naravno ) i vozi pod gradskom rasvjetom pa da vidiš kako je to fino , a vidljivost izvrsna . već štop svitla auta ispred tebe ti rade “kakofoniju” vida jer kapljice na viziru lome svitlo . treba znat da intermedie “izbacuju” 25 litara vode u s X 2 = 50 litara ( full wet 65 litara ) sad zamisli kojom količinom vode je ricciardo bija “zasipan” ( i svi pozadi ) svake sekunde ;) odatle zaostatak jer vjerovatno je i ricciardo zna ono šta je toto sugerira LH kao je najvažnije bolid ” dovest sigurno kući” šta ti narano “nisi čuja” zar ne ? a zašto mu je to toto kaza TR ? jer su uvjeti na startu bilo jako dobri ili …. ? ne mogu ja u MC ( kišnom ) pronač odgovore na vidljivost jer gledam trku iz fotelje ka i ti koji si valjda naša odgovore . meni je nekako relevantniji od tebe brundle jer ipak je odvozija nekih 12 sezona i 158 trka pa se valjda našla i neka kišna … posli udesa bianchia martin je ispriča svoj “doživljaj” iz prakse ( čini mi se baš iz kišnog japana … martin je kaza da je vidljivost bila tako loša da u pojedinim trenutcima nije vidija skoro ni volan bolida . valjda je bija papak pa nije zna kako se borit sa “vidljivošću” . naravno , maxa ne komentirat jer bi u tom slučaju treba oponirat onome šta je izjavija ricciardo posli mađarske ( ja citira ) . naravno da je seb loše starta na stazi koja je još i kod FT 3 bila donekle klizava , a njemački papak po kiši kad gume drže ko žvaka na suncu i kad je najlakše startat niju uspija niti cilu dužinu bolida ( jedva 90 % ) bit isprid maxa . jeb*eš fotku koja govori više od 1000 riči zar ne ? a ispod samog naslova je ….. nemoj se uvridit Har Kl ali moram te pitat … imaš li ti problema sa čitanjem ili nekakve halucinacije ? jer pišeš ” još nešto, ne znam u kojoj si ti kombinaciji izračunao da bi LH završio peti. ” a iz čega si izvuka zaklučak da sam ja u nekim kombinacijama izračuna da bi LH završija 5. ? na osnovu ovoga šta sam napisa ” u singapuru nije ima šta popravljat ( max … da ne bude opet greške kod tebe tj nerazumijevanja) jer je dobro starta ali nije ni ima namjeru recimo uzmaknut da svi sigurno prođu . pri tom bi vjerovatno izgubija poziciju od kimija ali … u 57 krugova je moga to nadoknadit . u tom scenariju bi LH osta 5. i onda bi vidili kako bi se situacija odvijala s obzirom na poprilično vode ( i spray – a za one pozadi ) po stazi .” da ti pojasnim ako to ne vrijeđa tvoju taštinu .. dakle , da je max malko stisnija kočnicu ili kimi otiša malko desno jer je ima još nešto staze ( mada je to po kiši riskantno ) start bi proša bez krša i LH bi u tom slučaju neposredno posli starta osta na 5. mistu , a onda bi vidili kako bi se situacija odvijala jer bi on ( LH ) bija “zalivan” vodom onih ispred sebe . jasnije ? nisam budala pa sam u ovakvim uvjetima izračuna da bi LH trku završija 5 . to ne bi moga ni nostradamus :) :) :) bi li u tom “idealnom” scenariju starta LH završija na podiju ne bi ni sad špekulira ali činjenica je da bi u tom slučaju treba preteč kimija ( ajde , to se da zamislit ) no ricciardo , možda još više max bi mu bili tvrd orah , a seb koji nije baš loš po kiši ( zar ne ? ;) ) mi odjezdija . opet … ako bi sve ostalo bilo isto tj izlazak SC ko zna kako bi na kraju završilo …. ne znam čemu “jogunjenje” jer u odgovoru na moj komentar si napisa ” Rutinski je odvezao do kraja ne dopustivši nikome da mu se primakne. Iskoristio je poklon.” , a ja ” uz malo sriće se uspješno provuka kroz krš koji je nasta na stazi i vozeči stalno na čelu ( jer ipak je merc bolji bolid od RB zar ne ? ) rutinski odvozija trku koristeči “poklon” koji su mu servirali seb , max i kimi .” u čemu je razlika zaključka ? u “diferenci” ? :) :) :) utješno u svemu je šta si ipak prizna da si prethodni komentar napisa malo ( ? ) hejterski prema sebu pa te ne “vadi” ni upitnik jer meni nije jasno njegovo stavljanje … možda da ti neko potvrdi da je seb , jadni nesretnik šugavo starta ? opet pišem , pogledaj fotku , seb PRVI ide prema PRVOM zavoju jer je 90 % bolida ispred RB/maxa . već u tom trenutku bolid je “okrenut” malko livo jer prva šikana je liva , znači valjda “priprema” za uči u nju ;) a onda pogledaj kimijev bolid … da ruba staze ima možda metar ali finac ga ne koristi ( valjda klizavost ) , stiska maxa koji je 3. u tom trenutku , udara ga i odbacuje na seba . ni po suhom se na samom startu ne postiže prednost od dvi dužine bolida ( često je gusto između 1. i 2. ) , a ovde je neko po kiši pokuša nešto riskantno .. ne , ne mislim na maxa …. ni na seba ….. vidiš , mene npr neki drže za hejtera LH , a zapravo nisam ni jednom riječi umanjija njegovu pobjedu ili vožnju za razliku od valjda vas neutralnih kojima je seb loše starta , napravija grešku itd … btw , nisam ni sebov fan ali me oči virujem dobro služe ;)



        3
        3

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        NIzvini za LP .
        Ne znam kad su ironican a kad ozbiljan.
        Zato fulam. Sorry


        0
        0

        0
    • Mclaren
      KERS Prikaži

      Kraljice glavu gore..nepravedan život i te fore su ti bezveze..to je F1. Tanka je ta crta između šampiona i gubitnika.



      7
      7

      0
    • Lewis Hamilton 44
      Berislav Donator Prikaži

      Jedini “objektivni” razlog koji bi opravdao tvoju predzadnju rečenicu je osobni debakl tvog favorita koji je bio toliko bezobziran u želji da ostvari svoj cilj, pritom ne birajući naćin upropastio ne samo sebi nego još dvojci vozača cijelu utrku. Zar ti je zaista to dovoljan razlog da podcijenjuješ drugog vozača, omalovažavaš njegov trud. Zar ti nije neugodno stvarati takvu sliku o sebi. Taj drugi vozač je u zadnjih devet kišnih utrka svojom zaslugom, bez ikakvog “poklona”, odnio kući pobjednički pokal. Tom vozaču je javljeno iz boksa da malo “pritegne ručnu”. Da nastavim?…….Nema smisla. Ti voliš “bezobzirne, nasilne…..”.Nek’ ti je sa srečom…..



      3
      3

      0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Prebroj malo tih 9 kišnih trka….
        Da li je tu uračunata i Riccijeva pobjeda u Mađarskoj 2014.?
        Da li je njegova zasluga i to što ga je timski kolega uredno propustio na VN Monaca 2016., jer je imao problema sa bolidom, a vodećem (opet Ricci) su tražili gume po boxu pola minute??
        Da ne govorimo o onome od prekjuče, kada mu se sve otvorilo zbog krša na startu (ok, dovezao je bolid bez problema do cilja i pobjede, ali ne bi bio bolji od 4-5. mjesta da je start prošao normalno).
        Doduše možda imamo i različito viđenje šta je to kišna trka.
        Sve i da je pobijedio zadnjih 9 kišnih trka “svojom zaslugom”, nije li to uradio u 3 najdominantnija bolida ikada, pored timskog kolege koji, možda brz po suhom, a pogotovo u jednom krugu, nije baš na “TI” sa kišom, i u četvrtom bolidu, koji nije dominantan kao prethodnici ali je ipak najbolji,a sve pored drugog kolege za kojeg se ispostavlja da mu je ipak vodnoša (što je po meni OK).
        Lewis je odličan po kiši, da se razumijemo, ali ništa bolji od npr. Vettela (sjetimo se VN Italije 2008.).
        Od njegovih “kišnih” vožnji mogu izdvojiti odličnu predstavu na VN VB 2008., ali mogu izdvojiti i loše predstave (upravo pomenuta VN Italije 2008., Brazil iste godine – umalo nije izgubio titulu).
        Npr. do Senne i MSa ima još mlijeka da popije, a Donington 1993. Ili Catalunyu 1996. teško da če iko više ponoviti.



        2
        2

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        Druze moj Tuzlanski :)
        Dobro si pripremio odgovor, nema šta drugo reći osim potpis :)
        Jedino to vađenje na najbolji bolid je malo postalo dosadno.
        Nije ni Vettel baš u kanti osvojio četri prvenstva. Bar dva su osvojena sa sličnom dominacijom.
        A za Sennu i MS samo da dodam to će generacije poslije nas ocjenivati, Nije Lujo daleko od njih. Nije ni Vettel da se razumijemo.


        0
        0

        0
      • Ferrari
        Black Queen Prikaži

        @berislav
        Nisam ni na koji način umanjila pobjedu Hamiltona nego nisam toliko impresionirana činjenicom da je pobijedio
        nakon sto su prva trojica odustala. To je MOJE mišljenje. Ono ne mora i dapače ne treba biti kao tvoje to je i svrha svega. Moje mišljenje ti može sviđati, ne sviđati, možeš se složiti s njim ili ne, ali ja na njega imam pravo.

        I za kraj,pokušaj se sjetiti 2011.kad vec govoriš da je Vettel bezobziran i divljak. Te 2011.tvoj Hamilton je svaku drugu utrku bio upleten u incident. Od toga 6 ih je imao s Massom i svaki put je bio kriv. Njegovo jedino opravdanje je bilo da ga sudci kažnjavaju jer je crn.



        3
        3

        0
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        @Black Queen
        Nadam se da nisam “dosadan” ali se ipak ispričavam što pišem odgovor na ovaj tvoj post. Potpuno se slažem s time da imaš pravo na svoje mišljenje ali uvijek i samo do momenta u kojem počinje nepristojnost, omalovažavanje, vrijeđanje, psovanje itd, itd. Tvoja predzadnja rečenica je sporni primjer ovog našeg dopisivanja (a i dugi učesnici ovog foruma su se na nju spotaknuli). Volio bih, ali bez ikakvih zlih namjera, da potražiš pojašnjenje smisla (ili efekta) te rečenice u pravopisu Hrvatskog Jezika. Vjerujem da ćeš promijeniti mišljenje.
        Idemo dalje. O Lewisu i Sebu ja govorim u 2017.g. Svoje mišljenje o Sebu sam kreirao na osnovi njegovog ponašanja u Bakuu. Zašto baš u Bakuu 2017.g? Za mene ( i ne samo zamene) je to jedna vrsta njegovog Rubikona (nadam se usrdno da je to i njegov klimaks) i da nakon toga neće nikad više ni pokušat napraviti nešto takvo ili “nedaj Bože”, još gore. Zar zaista misliš da je Lewis u svojoj prošlosti natjecanja ikada bilo kome napravio nešto takvo kao što je Seb učinio njemu 2017.g. u Bakuu? Slažem se stobom da je i Lewis imao svojih “cnih” dana, bilo svojom krivnjom, bilo krivnjom drugih. Ali molim te, upri prstom u bar jednog vozača u ovih, čini mi se, osamdesetak godina natjecanja u automobilizmu koji tako nešto nije doživio! Kad si već spomenula Massu, još dan danas čvrsto stojim iza toga da Lewis nije bio kriv u Monacu u onom zavoju kad je pri pretjecanju Masse, Massa zakvačio Lewisa iz razloga jer mu Lewis nije ostavio mjesta. A lijepo se vidjelo na snimci iz zraka da je bilo i više nego dovoljno mjesta za oboje. Odluka je bila da se u tom zavoju nemože pretjecati. Ovo sam naveo samo kao primjer što mu sve pripisuju. Zahvaljujem se na strpljenju.



        1
        1

        0
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        @Frantic
        Poanta tih “9”utrka je da je Lewis majstor kišnih utrka. Dapače bio je ovaj puta više nego sretan kad je vidio kakav će početak utrke biti jer se sada našao ravnopravnim ovoj četvorici ispred. Ove godine dokazao je (opet i opet) da nema konkurenta po kiši. Što je bilo prošlih godina, prošlih desetlječa, danas je zaista irelevantno za ovu sezonu. ….
        I tvoja zadnja rečenica……Dobro da nisi otišao u vremena prije ’56.g.(kad’ sam počeo gledati ORF). Zaista neznam što si htio sa svojim komentarom.


        0
        0

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Ako ne znaš šta sam htio reći svojim komentarom (a smatram da sam bio prilično jasan), žao mi je.
        Povrh toga, jesam li ja osporio Lewisovo umijeće vožnje po kiši (iako je imao i podbačaja po kiši)? Mislim da nisam.
        A ako te već ne interesuju prošle sezone (kao što sam kažeš, između ostalog) zašto onda pominješ 9 zadnjih kišnih trka (koje sežu unazad do 2014, ako sam ih dobro prebrojao.)?
        Ako već nisu relevantne za ovu sezonu?
        Tako da ti meni sad nisi jasan….
        Al hajde.
        Što se tiče toga da mu nema ravnog po kiši, to je tvoje mišljenje. Moje mišljenje je da na gridu imaju barem dvojica koja su mu ravna po kiši. (prvi dio poente mog komentara)
        E sad, zašto sam ja pomenuo npr. VN Španije 1996. i VN Evrope 1993.?
        Zato što su to trke u kojoj se pokazala ona vrhunska, top, najveća moguća, kako hoćeš, klasa vožnje po kiši, koju Lewis (iako odličan po kiši) još nije dostigao. To su trke u kojima su vozači u vidno lošijim bolidima (što nije slučaj u Lewisovih zadnjih 9 kišnih trka), deklasirali (da ne kažem osramotili) konkurente koji su bili u boljim bolidima.
        Takođe, šta npr. sa trkom u kojoj Lewis ima PP, koja počne po suhom vremenu, zatim pobjegne zajedno sa Rosbergom ostatku grida nekih pola minute, a onda počne kišiti, uđe u box po inter ili wet gume i lagano privede trku kraju? Ili sa trkom koja je od početka kišna, a on sa PP (izborenog u subotu po suhom, sa svojim dominantnim Mercedesom), baca drugoplasiranom, a ovaj trećeplasiranom (itd., nastavi niz), vodeni “spray” u “facu”, pa onda ostvaruje 2 sekunde bolja vremena po krugu od ostalih (jer on nema “spraya”; vidi @avalonov post malo iznad), prvih nekoliko krugova dok ne odmakne na dovoljno veliku razliku?
        Ja nisam baš toliko impresioniran njegovim vožnjama po kiši na tih zadnjih 9 trka, a pogotovo ovom zadnjom trkom ili onoj u Kneževini prošle godine (već sam i rekao zašto), kada su mu drugi servirali pobjede, koliko sam npr. impresioniran njegovom vožnjom na kišnoj VN VB 2008. (drugi dio poente mog komentara)
        Da se razumijemo, iako ne navijam za Lewisa/Mercedes (što se može primjetiti), nisam “hejter” (imam i previše godina da bi to bio), i ovo što sam napisao, bio sam maksimalno objektivan. I sve su ovo činjenice, osim mog mišljenja (to je subjektivni dio) da imaju barem dvojica na gridu (jednog sam naveo), Lewisu ravnih po vožnji na kiši. (ponovo prvi dio poente mog komentara).
        A ako se već dotičemo 1956., moj otac je tada bio 3-4 razred osnovne, a mama je, mislim, tek trebala da krene u školu, tako da ja nisam bio ni u kakvim planovima.
        Izvinjavam se na podužem postu i nadam se da sam bio malo jasniji.


        0
        0

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        @Frantic
        Sad vec izvrces cinjenice.
        I kakva je sad to prica o spray-u? Kad je to relevantno bilo? Da te Samo pobijem u Tim cinjenicema:
        Senni nije smetao spray u utrci kojoj si naveo.
        Schumacher-u nije smetao spray u drugoj utrcu.
        Vettel nije imao nikakvog spraya u VN Italije. Pobijedio je sa PP. Ne znam sta je onda tu spektakularno odvezeno (Po tvojim cinjenicema I zakljucima)?
        LH je cijelu utrku bio u spray-u. Zahvaljujuci losoj procjeni McL. Gubi postolje zavrsava u bodovima. I to je losa izvedba po tebi?
        A ta prica krenuo po kisi sa PP-a pa samo se odvezao do pobjede jos gore drzi vodu.
        Samo da te napomenem za zadnju utrku da po kisi nema favorita koji krecu SA PP.
        I opet se vadis na bolji bolid. Kao da je LH vozio ovakav bolid cijelu karijeru, a svi ostali su vozili traktore…
        Bilo bi toga jos Ali pocinje drugo poluvrijeme.

        LP.



        7
        7

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Ali to su Senna i Schumacher @Har Kl, u tome i jeste kvaka.
        I ne izvrćem ja nikakve činjenice.
        Kad se već kačiš na svaki post o Hamiltonu (a očekivao sam), redom, vezano za tvoje “pobijanje” činjenica.
        Već rekoh, Senna – dovoljno (ionako je na kraju prvog kruga bio prvi, pa ih ostavio lagano sve za minut i 20sec, pa nadalje).
        Već rekoh, Schumacher – dovoljno (nakon 11 krugova se probio na prvo mjesto, a odradio bi to dosta ranije da nije imao katastrofalan start, možda čak i na kraju prvog kruga kao i Ayrton, te zbog toga ostavio ostatak samo 45 sec, pa nadalje).
        Toro Rosso – dovoljno. Jedno 6.-7. bolid po “rangu” te godine. Činjenica.
        Naravno, nije ni Lewisu smetao spray, fino se probio na toj trci, nakon što ga je ekipa sjebala na kvalama (jbte, ko da pišem yiddish, jesam li igdje osporio Lewisovo umijeće vožnje po kiši??). Ali nije on izgubio nikakvo postolje. Nije mogao izgubiti ono što nije ni imao (tj. imao ga je samo zbog boxova drugih). Generalno, mogao/morao je bolje (neki su sa 16. startnog mjesta po kiši dolazili do pobjede, ili su pali na 11. mjesto zbog kiše, pa opet do pobjede, naravno sve u odličnom bolidu, da ne bude nejasnoća – takođe činjenice).
        I da, na tih famoznih 9 zadnjih kišnih trka (oko čega je počela rasprava), Lewis je vozio najbolji bolid (na većini njih daleko najbolji bolid), a na dvije trke od tih 9 (vidi čuda, obje gradske, sa vrlo malom mogućnošću preticanja), dobio je pobjede servirane kao na pladnju. Jel opet izvrćem činjenice?
        I da, itekako drži vodu kada imaš u rukama najbolji bolid, a startaš sa PPa po kiši (odnosno prođeš prvi zavoj kao prvi). Naivan je onaj ko misli da nije tako. Naravno, pored Lewisa, su to dokazali i drugi vozači prije (između ostalog i taj MS, i taj Senna, kao i mnogi drugi, koji i nisu tolika klasa po kiši), ali neki od tih drugih vozača (opet pomenuti dvojac), su napravili to što su napravili (osramotili konkurenciju po kiši) sa inferiornijim bolidima (osramotili i one koji su imali najbolji bolid i startali sa PPa), dok Lewis to dosada nije uradio. Najbliže je bio tome na pomenutoj VN VB 2008., ali je tada ipak vozio bolid sa kojim je osvojio titulu prvaka, plus što su se glavni konkurenti na toj trci izvrtali i izlijetali ko blesavi, dok u MSovom i Senninom slučaju nije bilo toliko izvrtanja i izlijetanja onih iza njih. Činjenice.
        A zašto Lewis to još nije uradio? Zato što samo u 2 sezone nije vozio bolid s kojim je mogao konkurisati za titulu (2009. i 2013., ali i ti bolidi su bili “kadri” da se s njima uzme pokoja PP ili pobjeda), u svim ostalim sezonama je vozio odličan/dominantan bolid. Takođe činjenice.
        Džaba si se nakačio na moj post.
        LP



        1
        1

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        @Frantic
        “Ali to su Senna i Schumacher “
        Ne može se on sa njima porediti samo iz razloga što je on još uvijek aktivan vozač. To ćemo pričati za 10god.
        “na kraju prvog kruga bio prvi, pa ih ostavio lagano sve za minut i 20sec”
        Ako je to mjerilo uspjeha, ne znam što se raspravljamo. Isto to je uradio I LH na VN Singapura. Ovdje ja ne govorim da Senna nije maestralno vozio, samo slušam tvoje riječi.
        Tvoj opis Schumachera meni izgleda identičan opisu LH u VN Monaka 2008. I on pogriješio na početku utrke I poslije satrao sve živo.

        “ti bolidi su bili “kadri” da se s njima uzme pokoja PP ili pobjeda” – Šta ti pa sad ovo znači?
        Evo koje si sezone uzeo za usporedbu (govorim o bolidima – konstruktorima) I zašto smatram da izvrćeš činjenice:
        Senna 1993. vozio McLaren (završio drugi na kraju prvenstva).
        Schumacher 1996. vozio Ferrari, (završio treći na kraju prvenstva).
        LH vozio 2009 Mclaren (završio treći na kraju prvenstva).
        LH vozio 2013 Mercedes (završio drugi na kraju prvenstva).
        Možemo spomenuti I 2008 kad već izbacivaš činjenice:
        LH vozio 2008 Mclaren (završio drugi na kraju prvenstva). To spada u dominantan bolid?
        Bolidi su znači bili tu negdje. Nije ni jedan bio dominatan. Ali nije ni jedan bio kanta.
        Bili su kadri da se bore…
        Kako bolid Senne i Sch. tako i bolid LH
        SV i VN Italije. Startao prvi iza SC-a. Nije bilo ni jednog pravog vozača blizu njega, jer su svi startali sa začelja. LH čini mi se da je bio došao do drugog ili trećeg mjesta ali su ga zovnuli u box na promjenu guma. Mislili su da će se opet kiša pasti ali nije. Tako da je opet kroz malo išao u box po gume za suho. Taj dodatni box mu je uništio šansu za postolje. Bolje poznaješ istoriju od mene, možda sam i pogriješio u opisu.

        Vidi sa dobrim dijelom tvoj posta se slažem (kao i sa drugim postovima).
        Nisi “hejter” tu si 100% u pravu.
        Odlično barataš činjenicama pa samim tim odlično I manipulišeš sa njima kad treba nekome osporiti vozačko umjeće, ili preuveličati.
        Imaš pravo na svoje mišljenje, naravno, ali imam i ja da je LH vanserijski vozač. I ne slažem se da imaju još dva vozača na gridu koji su isti na kiši kao i on.
        Na gridu ima još jedan vozač njegovog ranga. To je SV. Ali u ukupnom dojmu. Kad se vozi u promjenjljivim uslovima, LH je bolji .
        Nije to samo moje mišljenje. Dosta Ferrarijavaca će se složiti sa mnom.
        SV na nekim drugim poljima je bolji od njega.
        Da bi se to dokazalo treba ih staviti u isti bolid. Do tada ćemo se prepucavati
        LP


        0
        0

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Ehhhh, @Har Kl

        Vidiš, Lewis nije uradio na VN Singapura ono što je Senna uradio na Doningtonu. Ni blizu. Nebo i zemlja. Senna je PRETEKAO trojicu ispred sebe (odnosno četvoricu jer je odmah na početku izgubio jednu poziciju, ali je vrlo brzo vratio), sve u tom jednom (prvom) krugu, dok su se trojica, od četvorice koji su bili ispred Hamiltona na zadnjoj trci grupno skucala i odmah odustala. I nije pobijedio sa preko 80sec prednosti (Lewis ne bi nabio toliku prednost ni da nije bilo Safeta u Singapuru, a mislim da ta staza baš i “ne dozvoljava” pravljenje prednosti od 80sec ispred drugog). Ali to je nebitno, bitno je ono šta je uradio Senna u prvom krugu, a šta Hamilton. Neusporedivo. Tako da ti ne stoji konstatacija.

        Dalje. MS je u Španiji 1996. loše startao i izgubio 2 pozicije, pa je nakon 11 krugova bio prvi. Lewis je u Monacu 2008., napravio grešku (ali ne na startu, već u 6. krugu, dakle kad se trka već “razvila”), udario u barijeru, probio gumu, ali nije imao veća oštećenja (dakle, imao je sreće, čak i toliko da, em što nije ništa slomljeno prilikom udarca, em što nije ništa naknadno otišlo, od vibracija npr.). Zbog puknute gume ulazi u box na promjenu guma. Nepuna 2 kruga nakon toga desio se sudar (izguglati aktere), zbog kojeg izlazi Safet, sabija kolonu, i nakon što su svi koji su bili ipred Lewisa odradili promjene guma i doljevanje goriva, on dobija kao na pladnju servirano prvo mjesto (dakle, opet sreća). Digao je prednost na nešto preko 10-ak sekundi, koju je smanjio drugi Safet, a pobijedio je sa par sekundi ispred Masse ili Kubice, ….. Nikakvo satiranje konkurencije, već čista sreća koja ga je iz njegove greške zbog koje je “dlaka” falila da odustane došao do prvog mjesta. Dakle, ruku na srce, ne stoji ni ta konstatacija.

        Dalje, Lewis je 2009. završio peti (ne treći), a napravio je 2 pobjede i 4 PPa, dok je 2013. završio četvrti (ne drugi), sa 5 PPa, te jednom pobjedom i FLom. I to su bila jedina dva bolida s kojima Lewis relano, nije mogao jurišati na titulu, sa svim ostalim bolidima je mogao biti u borbi za titulu, a druga je stvar zašto nije (zato i ima 3 titule, 2x je bio viceprvak, a i ove godine, u najgorem slučaju može biti viceprvak).
        Tako da ne znam šta nije tačno u mojoj konstataciji da je Lewis izuzev te dvije sezone vozio uglavnom odlične i/ili dominantne bolide.
        I šta nije tačno u konstataciji da su ti bolidi (iz 2009. i 2013. koje je vozio) bili “kadri” uzeti pokoju PP i/ili pobjedu, kao i FL (ali yebeš FL, to nije neko mjerilo, samo statistika).
        Lewis 2008. nije bio drugi, već je bio prvak, u odličnom (ne i dominantnom bolidu, ja nigdje njegov bolid iz 2008. nisam nazvao dominantnim, ali je bio odličan – jedan od dva najbolja bolida, tu negdje sa Ferrarijem, dok njegove bolide iz 2014., 2015. i 2016. smatram dominantnim, čak i najdominantijim ikad, u odnosu na druge bolide u “dotičnoj” sezoni).

        Senna 1993. nije imao realno NIKAKVIH šansi za titulu (u onom Mclarenu) pored Prosta u onakvom Williamsu, bez obzira što je završio kao viceprvak.
        MS, takođe, 1996. nije imao realno NIKAKVIH šansi za titulu (sa onim bolidom Ferrarija) pored Hilla u onakvom Williamsu, bez obzira što je bio treći na kraju prvanstva.
        Zato su meni te dvije sezone možda najbolje vozačke predstave od nekih vozača koje sam vidio, jer su ljudi svojim umijećem nadoknađivali nedostatke bolida, a to se ponajviše vidjelo na te dvije vrhunske predstave po kiši.
        Naravno, na ove dvije sezone možemo dodati i pojedine Ayrtonove predstave iz Lotusa, te MSove iz žutog Benettona, kao i Ferdine iz 2010. i 2012., kao i još neke druge, da ne nabrajam…., ima ih i Lewis, da se razumijemo, ali to je sve ipak level ispod one dvije sezone (Senna 1993. i MS 1996.). Barem ono što sam ja pratio (posljednjih skoro 35 godina).

        VN Italije 2008., koliko se sjećam, Hamiltona su samo njegovi syebali u subotu na kavalifikacijama, kada mu nisu na vrijeme stavili prave gume (tada je bilo nešto kao “standard-wet” i “extreme-wet”….). Do postolja on nije mogao, imao je 2 standardna zaustavljanja u boxu.

        Ovo je ono što mogu komentarisati.

        Zadnji dio tvog komentara neću komentarisati, jer je to tvoje mišljenje (kao što i ja imam svoje). I to poštujem. Samo ću ti reći da se dobrim dijelom slažem, ali ipak ne u svemu.

        LP


        0
        0

        0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        @Frantic
        Duša ti izvrnut pa makar naopako :)
        Govorio sam o bolidima u nabrojanim sezonama (konstruktorski poredak):
        Razlog je tvoje omaložavanje LH-ovih pobjeda.
        “Evo koje si sezone uzeo za usporedbu (govorim o bolidima – konstruktorima)”

        Neću se sada vraćati na tvoj tekst pošto si krenuo od pogrešnih pretpostavki.
        Dodat ću ovo.
        Senna je bio u drugom najboljem bolidu. Prost je bio u boljem slažem se.
        Ta razlika nije ni blizu bila kao Mercedes vs. Redbull 2013. god.
        A to su godine koje ti uspoređuješ. Cijelo vrijeme uspoređuješ pogrešne godine. Uspoređuješ bolide iz dominantne ere Mercedesa sa bolidima koji nisu bili dominanti pa kažeš lako je to bilo.
        Pa onda i kad nije tako onda kažeš to su bili super bolidi koji su mogli bolje.
        Pa onda navodiš 2013. kao primjer gdje je on vozio super bolid.
        Te godine Vettel je pobijedio možda u 75% utrka. a LH je vozio ne u dominantnom bolidu već u bolidu sposobnom da se bori za prvaka ???

        Znam ja da se te utrke ne mogu porediti.
        Naveo sam samo da se vidi kako izgleda kad izvrćeš činjenice kako tebi odgovara. Još kad spomijnjao odustajanja kokurenata u tim utrkama koje si ti spomenuo gdje bi kraj bio.

        Za VN Italije mrsko mi je googlati kako je bilo. Ubijeđen sam bio da je došao do vrha (2. 3. mjesto) i da su ga pozvali u box da zamijeni gume, pa kroz nekoliko krugova opet na suhe.


        0
        0

        0
      • Lewis Hamilton 44
        Berislav Donator Prikaži

        @Frantic
        Za početak: 1956g.=6.raz. O.Š. Spomenuo sam taj broj da bih oponirao predhodnici u njezinom relativiziranju Lewisove pobjede. “Povukla me je za jezik”. Hi! Lewisa sam prvi puta vidio 2005.g. po kiši gdje je “oprao” Vettela. Lani je Max u Brazilu odlično vozio ali ima još dosta “palente” za pojesti da se može suprotstaviti Lewisu. Uz najbolju volju trečega ne vidim. Nadalje, ponovo govorim da želim ostati u ovoj godini, s ovim vozačima, s ovim bolidima, s ovim stazama, s ovim pravilima….. Mislim da je vrlo teško uspoređivati “kruške i jabuke”, ako ne i nemoguće-nepravedno. A i razbije nam se koji puta o glavu. Hi! Nisam hejter Seba ali mislim da si je u Bakuu zabio posljedni čavel u lijes korektnog vozača. Dapače! Branim ga u Singapuru od optužbi da je kriv. U svom nastojanju da dođe prvi do zavoja nikoga nije taknuo dok ga nije udario Ledeni. Mislim da sam desetak puta gledao tih desetak sekundi “Frame by Frame” (imam sreću da to mogu) nakon utrke. I ostala dvojca su mogla “lišo” proći da se je Ledeni pomaknuo desetak cm u lijevo i još bi ostalo dooovoljno mjesta do žute farbe. Do prvog zavoja bi tada došli Ledeni, Seb i Max. Ovo sve sam spomenuo samo kao primjer da bez obzira što navijam za Lewisa moram ostati fer prema ostalim vozačima, pa makar to bio i Seb.


        0
        0

        0
      • David Croft
        Frantic Donator Prikaži

        Previdio sam ono

        konstruktori

        (ali ne mijenja toliko poentu). Do mene. sorry. Ali nisam izvrtao činjenice, niti mi je to bila namjera, već sam previdio jednu (bitnu) riječ.

        A ti pročitaj još jednom šta sam napisao za 2013.

        Pa onda navodiš 2013. kao primjer gdje je on vozio super bolid.
        Te godine Vettel je pobijedio možda u 75% utrka. a LH je vozio ne u dominantnom bolidu već u bolidu sposobnom da se bori za prvaka ???

        Jel ti smatraš da je on vozio 2013. super bolid/dominantan bolid/bolid koji je bio sposoban za titulu? Ja ne smatram. Niti sam to igdje napisao. Pročitaj još jednom.
        Baš sam naveo da on 2013. nije mogao do titule, kao ni 2009. (BTW, kao ni Senna 1993, ili MS 1996.). A ti čitavo vrijeme tvrdiš da sam ja to napisao….. I to su prave godine za poređenje. Proguglaj, pa ćeš vidjet.

        Da se citiram

        I to su bila jedina dva bolida s kojima Lewis relano, nije mogao jurišati na titulu….

        Uporno pominješ kako ja izvrćem činjenice, a ti izvrćeš moje riječi, ili ne čitaš dobro moje postove, ne znam….

        Ja Lewisove pobjede nisam omalovažavao, sačuvaj Bože, samo sam konstatovao kakve je bolide vozio (uglavnom odlične/dominantne, a u te dvije pomenute sezone, solidne, s kojima se mogla osvojiti pokoja pobjeda ili PP i ništa više od toga).

        Razlog je tvoje omaložavanje LH-ovih pobjeda.

        , ti je totalno pogrešna pretpostavka.

        I velika je razlika između drugog mjesta među konstruktorima, Mclarena 1993, ili Ferrarija 1996, ili Mercedesa 2013., u odnosu na drugo mjesto Mclarena 2008. Svi su oni bili drugi u konstruktorskom poretku (i to je i jedino što im je zajedničko), a razlika između tih bolida i onih koji su odnijeli konstruktorski nalsov u slučaju 1993., 1996. i 2013. bila velika, dok je u slučaju 2008. praktički nije ni bilo (Kovalainen je prilično kaskao pa je Ferrari odnio na kraju konstruktorsku titulu, a Lewis vozačku).


        0
        0

        0
    • Max Verstappen 1
      Multi 21 Prikaži

      Ricci je od pocetka utrke mora paziti na mjenjac jer se dogodio nekakav kvar. Al donekle cu se slozit sa @Black Queen
      Hamsta nije napravio nista posebno, pokupio ostatke koji su mu na tanjuru bili servirani. Jedino sto ga se moze “dizat u nebesa” je sto je drzao bolid unutar barijera, al to se moze rec za ostalih 14 vozaca.

      Da je i VET ostao ispred HAM pitanje je da li bi ga mogao zadržati iza sebe.


      0
      0

      0
  38. Michael Schumacher
    thebear38 Donator Prikaži

    Seb je kriv jedino sto nije pokupio Luigija … ?



    4
    4

    0

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.