F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Autosport: Aston Martin postaje Red Bullov naslovni sponzor

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Britanski Autosport piše kako će od iduće godine naslovni sponzor Red Bulla postati Aston Martin!

Spomenuti brendovi su povezani još od početka prošle sezone kad su surađivali na razvoju Valkyrie hiperautomobila, a ovaj dogovor trebao bi biti nešto poput onog što je Red Bull imao s Infinitijem.

Ipak, Christian Horner nije htio ništa potvrditi, barem ne još.

“Možete nagađati koliko želite, ali neću potvrditi ništa,” izjavio je Horner.

“Imamo odlične odnose s Astonom, očigledno radimo na razvoju Valkyrie hiperautomobila s njima.”

“Rade izvrstan posao, proizvod je odličan, a sprema se još dobrih stvari. Bit će vijesti u narednim tjednima.”

CEO Aston Martina, Andy Palmer, je otkrio da dvije kompanije spremaju čvršću suradnju:

“Mogu priznati da sam tu danas zato da dogovorimo kako će izgledati iduća sezona,” izjavio je jučer u Singapuru.

“U tom kontekstu – hoćemo li ili nećemo proizvoditi nezavisni motor za 2021? I onda povežite točkice. Volimo sport i mi smo firma koja želi biti vrijedna poput Ferrarija.”

“To ne znači da moramo kopirati Ferrari u svakom pogledu. Mi smo jači u WEC, ali prisutnost u F1 je zanimljiva.”

Palmer je već ranije pričao o interesu za nova pravila o motorima koja stupaju na snagu 2021. godine.

Slično kao s Porscheom, Aston bi bio zainteresiran samo u slučaju ako tehnologija i troškovi budu obuzdani.

“Ne znam što će se dogoditi s motorom. To ovisi o tome koliko će FIA ozbiljno shvatiti misiju povratka spektakla u sport.”

“Kao kompanija mi smo u jednu ruku u istom svijetu kao i F1, često s istim inženjerima. Prema tome, tehnički preduvjeti su tu, samo je pitanje novca.”

“Do neke mjere je u redu, ali ako ćemo i dalje imati sustave za obnovu toplinske energije, neograničene troškove i neograničene sate na dinamometru – onda ispadamo iz igre.”

“Ako postoji način da stvari funkcioniraju – mislim da bi sport bio puno bogatiji,” zaključuje Andy Palmer.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3318 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Svi veliki proizvodaci se slazu u tom da motor mora bit jeftiniji i jednostavniji..pa gdje je onda problem? Nek naprave to i eto opet f1 kakva je bila



    4

    0
  2. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    Ne kužim zašto se boje neograničenih sati na dinamometru,pa ako su tvornica i rade motore onda im ih to ne bi trebalo sputavati,to mi se više čini kao priča od ovih iz RBR koji nisu proizvođači motora nego napitaka pa se žele osigurati da motori budu uškopljeni i da se na njima ne radi.



    3

    0