Vjerojatan prelazak McLarena na Renault, te Toro Rossa na Hondu, mogao bi ovih dana za sobom povući još nekoliko raskida suradnji te dogovaranja novih. Britanski Autosport uz još nekoliko stranih medija tvrdi da Renault nema namjeru svoje pogonske jedinice dobavljati Red Bullu nakon kraja 2018., što znači da će austrijska momčad najvjerojatnije koristiti usluge japanske Honde, bez obzira kakve performanse motor iz Sakure pokaže iduće godine.
Autosport tvrdi da su Red Bull i Renault svoj trenutni ugovor sklopili do kraja 2020., no da on nikada nije bio službeno dogovoren i objavljen.
Ferrari i Mercedes će u budućnosti imati po dva klijenta osim vlastitih momčadi, tako da nisu kandidati za bivše četverostruke svjetske prvake, što Red Bull ostavlja praktički bez ikakvog izbora osim Honde.
Red Bull će se u tom slučaju suočiti i s pitanjem vozačke postave. Danielu Ricciardu ugovor također istječe krajem 2018., pa je pitanje želi li Australac produljiti sa svojom ekipom (i novim dobavljačem motora) ili će prijeći u drugu momčad kao slobodan vozač. Slično je i s Maxom Verstappenom, s tim da njegov ugovor traje najvjerojatnije jednu godinu dulje. Ricciardu se tako otvara velika prilika u Ferrariju za 2019., dok će slično biti i u Mercedesu s obzirom na to da je Valtteri prije par dana produljio ugovor na jednu godinu.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 20 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je sfzd.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bas mi je drago. Mislili samo tako preveslati Renault. Pohvale Brownu za postignuti deal.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Eto Ricciarda u ferrariju..barem se nadam..najveseliji vozac trenutno i mislim da bi bas dobro lego ferrariju
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je istina,naj simpatičniji lik na gridu,pratim ga malo na nekim kanalima i baš je tip super…
https://www.youtube.com/watch?v=6aGu8O4wpcs
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekivano, Renault im ne može osigurati borbu za naslov prvaka, a tko zna što može puknuti u Hondi pa da naprave motor spreman boriti se za naslov prvaka.. A u drugu ruku rizik jer bi mogli ostati bez oba svoja vozača..
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slabo ti pališ, a?
Ne daje Red Bull nogu Renaultu, nego Renault Red Bullu.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nebi se čudio da to bude dobitna kombinacija za 2-3 godine.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trese se Red Bull, čini se da su na velikoj prekretnici. Znači pitanje motora, pitanje vozača i zainteresiranost Dietera za F1.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma Dieter kenja o svojoj zainteresiranosti svaki put kad treba sklopiti ugovor s nekim.
On samo računa koliko reklame za svoj brand dobije za novce koje troši u F1. Dok je to dobar deal on će biti tu.
Ovaj prekid suradnje s RB ima jedino smisla ukoliko RB ima bolji motor nego što ga Renault smije isporučiti samom sebi.
Ja cijelo vrijeme tvrdim, tko hoće naslov u F1 mora raditi i motor ili imati motoristu u suvlasništvu momčadi, sve ostalo je kuku lele.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull i Porsche – opcija?
neki sajt piše, ne navodeći izvor: U julu je Porsche najavio odlazak iz kategorije LMP1 te je potvrdio predanost električnoj seriji Formuli E za 2019.
Ali Lutz Meschke, financijski šef kompanije iz Stuttgarta je u Monzi potvrdio da Porsche razmišlja o povrtku u F1, premda samo kao dobavljač motora. Meschke je priznao da su trenutni planovi za V6 motor s dvostrukim turbom nakon 2020. zaintrigirali njemačkog proizvođača da razmisli o povratku u sport.
„Moramo smanjiti troškove u F1, i to je dobar način za postizanje ovog cilja,“ rekao je Meschke.
No, paddockom Formule 1 trenutno kruže glasine koje ukazuju na to da bi Porsche mogao uložiti novac u stvaranje punopravne tvorničke ekipe koji bi uključivao otkup Red Bull Racinga. No, trenutni menadžment tima bi ostao nepromijenjen. Christian Horner bi nstavio upravljati timom, a Newey bi nastavio predvoditi tehnički odjel i sučelje s Porscheovom tvornicom u Weissachu.
Zanimljivo da čak neke ‘sveznalice’ iz paddocka sugeriraju da Toro Rossova odluka da pređe na Hondine motore od 2018. može biti dio plana da Red Bull eventualno proda momčad iz Faenze japanskom proizvođaču.
Uz Porscheovu moguću kupnju Red Bulla, Dietrich Mateschitz bi se mogao povući sa pozicije vlasnika Red Bulla, ali bi u F1 ostao uključen kao sponzor.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prema dosadašnjim uspjesima ove mlade momčadi (RB), nebi se uopće čudio da honda proradi i da to partnerstvo bude jako uspješno
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Red Bull će da dominira!
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što sam napisao prije.
I Merc i Ferrari imaju drugoga vozača s jednogodišnjim ugovorom.
Čim se jedna ekipa odluči uzeti drugog podjednako jakog vozača
učiniti će to i druga, pogotovo ako Ferrari to prvi napravi.
Mercedesu je jako bitna momčadska titula.
Momčadska titula je za kompletnu kompaniju,
od auta, kamiona i ostalih gospodarskih vozila, do teških strojeva……
najjača reklama, jača od osvajanja vozačkog prvenstva.
“radimo najbolje aute i motore” im više donosi kao kompaniji nego
samo “naš je momak osvojio prvenstvo”
Ferrari je malo druga priča, ali opet i iza njih stoji velika kompanija……
11
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nevidim kako netko može željeti nešto više od bottasa.
dečko je u stopu iza Luje, ali ničime neće ugroziti Luju osim ako mu ekipa ne kaže da je prvi vozač.
nevidim s kime bi merc mogao zamjeniti bottasa a da napravi značajnu razliku. jer značajna razlika bila bi izbacivanje luje iz njegovog equilibriuma i štetnost ciejloj ekipi. ako dovedu alfa mužjaka jednog umjesto bottasa moraju automatski tražiti i drugog jer lujo i još jedan alfa neće funkcionirat
0
0