F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Singapura

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Momčad Red Bulla je prošlog trkaćeg vikenda posegnula za novim komponentama Renaultove pogonske jedinice; kod Maxa Verstappena zbog kvara s VN Belgije, a kod Daniela Ricciarda imajući u vidu ovotjednu VN Singapura gdje austrijska momčad očekuje dobar rezultat.

Nove komponente se u Italiji uzele i ostale momčadi s Renaultovim motorima, tako da McLaren Hondi društvo u tablici (po pitanju prekoračenja limita i obojene podloge) prave Red Bull, Toro Rosso i Renault.

McLaren barem za sada može lakše disati jer je Honda danas potvrdila da neće biti potrebe za novom MGU-K jedinicom na bolidu broj 2, budući da je upravo ona otkazala u Italiji. Japanci su ugradili novu, vjerojatno jednu od ranije korištenih, tako da Vandoorne barem za sada nema nikakvih kazni za nedjelju. Bez obzira na to, statistika im nikako ne ide u prilog – Honda je uvjerljivo najnepouzdaniji dobavljač s obzirom na to da je njihov partner do sada u prosjeku koristio 7.42 pogonske jedinice po bolidu.

Drugi najlošiji je ranije spomenuti Renault čije su momčadi prosječno koristile 3.69 jedinica po bolidu, što je i dalje dvostruko manje od McLaren Honde.

Ferrari i Haas su u prosjeku koristili 3.29 ovogodišnjih specifikacija ekipe iz Maranella po bolidu, dok je najpouzdaniji i dalje Mercedes čije su ekipe do ovog trenutka koristile prosječno 2.75 pogonskih jedinica po bolidu.

Uljez u ovoj statistici je Sauber koji ove godine nastupa s prošlogodišnjom specifikacijom Ferrarijevog motora. Švicarci su do Singapura u prosjeku koristili 3.5 jedinica po bolidu.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 4 4 4 3 2 2
Mercedes Bottas 4 4 4 3 2 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 5 5 6 3 2 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 5 5 5 2 3 3
Ferrari Vettel 3 4 3 3 3 3
Ferrari Raikkonen 3 4 3 3 3 3
Force India Mercedes Perez 3 3 3 2 2 2
Force India Mercedes Ocon 3 3 3 2 3 2
Williams Mercedes Massa 3 3 3 2 2 2
Williams Mercedes Stroll 3 3 3 2 2 2
McLaren Honda Alonso 7 9 9 7 6 5
McLaren Honda Vandoorne 7 10 10 7 6 6
Toro Rosso Renault Kvjat 5 5 5 2 4 4
Toro Rosso Renault Sainz 3 3 5 3 2 3
Haas Ferrari Grosjean 4 4 4 3 3 3
Haas Ferrari Magnussen 4 4 3 3 3 3
Renault Hulkenberg 3 4 5 3 3 3
Renault Palmer 4 5 5 2 3 3
Sauber Ferrari** Ericsson 4 4 4 3 3 3
Sauber Ferrari** Wehrlein 4 4 4 3 3 3

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj