Mercedes je već po završetku utrke u Italiji počeo s pričama kako je ispred njih teška utrka u Singapuru. Istina, Ferrari je imao prvi startni red i u Monaku i u Mađarskoj, na stazama koje su po osnovnim karakteristikama slične Singapuru, ali u kvalifikacijama je zaostatak Bottasa za pole positionom bio 0,25s desetinke sekunde u jednom slučaju i samo 0,045 u drugom. Ne treba napominjati da su kvalifikacije u Singapuru izuzetno važne.
Ne treba zaboraviti niti prijetnju Red Bulla koji je ovdje uvijek jako brz i postavlja se pitanje mogu li se i oni umiješati u potpunosti u borbu na vrhu i, ako da, na kojem točno mjestu? U ovom trenutku izgleda neizvjesno hoće li Mercedes biti treća najbrža ekipa ili će pronaći još malo brzine i tu se boriti za pobjedu. Ako to bude slučaj i ako se na nominalno na svojoj najslabijoj stazi u kalendaru budu borili s Ferrarijima – to je dokaz da su riješili sve svoje slabosti i do kraja sezone bi Lewis Hamilton mogao na raspolaganju imati najbrži bolid neovisno o karakteristikama staza.
Nekoliko tjedana prošlo je od prvog glasa o prelasku McLarena na Renaultove motore, a ta priča je napokon i potvrđena. Onaj drugi dio glasine – o odlasku Carlosa Sainza u Renault još nije potvrđen. U slučaju da se to službeno najavi ovog vikenda – bit će ovo vrlo vjerojatno posljednja utrka za Jolyona Palmera u Formuli 1, a čeka nas i dolazak Pierrea Gaslyja za sprint do kraja sezone u Toro Rossu. Gasly bi se time grebao za vlastitu karijeru jer su sve glasnije najave o mogućem dolasku Nobuharija Matshushite u Toro Rosso-Hondu iduće godine.
Priče o Robertu Kubici donekle su se stišale, ali je Poljak tražio razrješenje od Renaulta pa su mnogi zaključili kako se on nudi Williamsu za iduću godinu. Williams zbog Martinija ima obvezu angažirati barem jednog vozača koji ima dovoljno godina da može pustiti brkove – tako da bi Lanceu Strollu tu društvo dogodine mogao pratiti upravo Kubica, ma koliko Britanci trubili o golobradom Palmeru.
Singapur je staza na kojoj su pretjecanja jako teška, pogotovo kad se radi o istom bolidu. Jesmo li došli na lokaciju gdje ćemo po prvi put ove sezone vidjeti kako Kimi Raikkonen dobiva naredbu za propuštanje timskog kolege? Isto tako, hoće li Mercedes ponoviti strategiju iz Mađarske uz blagu preinaku i zadržavanje pozicija na kraju? Raikkonen zaostaje za Vettelom 97 bodova (138:235), a Bottas je iza Hamiltona 41 bod. Singapur je 14. od 20 utrka sezone i na vrhu se toliko zakuhalo da je vrlo vjerojatno kako su šefovi odlučili da je pravo vrijeme da se ova sezona svede na dvoboj Hamiltona i Vettela, a da njihovi kolege igraju pomoćne uloge. No, upravo bi drugi vozači mogli odlučiti titulu ove sezone.
Kad je pitanje unutarmomčadskih dvoboja, tu se ne može izostaviti Red Bull. Iako je Verstappen ove sezone nadmoćan nad Ricciardom u kvalifikacijama, u utrkama je to malo drukčija slika. Razlozi su dobro poznati. Hoće li Singapur donijeti neku novu priču ili ćemo gledati još malo istog?
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 29 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je Kenzo.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocekujem momcadske naredbe ako bude bilo potrebe za njima. Mislim da je vec svima jasno da su u igri za naslov Seb i Lujo. A rRed Bull se uvik vako ocekuje na slicnim stazama, a opet na kraju ih nema nigdje. Dao Bog da me iznenade.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Očekujem pobjedu Mercedesa. Bottas ili onaj drugi. Mercedesova pila naopako….. vidit’ ćemo – budimo strpljivi do nedilje poslijepodne…… iza ručka znati ćemo kako stoje stvari…..
EDIT: bojim se da će Britanci ugurati Palmera za 2018.-u u Williams….. šteta za Kubicu….. treba mu dati priliku…..
Jedva čekam vidi’t Gasly-ija na djelu…… a ovaj japanski vozač još nema SUPER-duper licencu, zar ne? On vozi F2? Ali ima jedan bolji Japanac – mislim da vozi u GP3 i da ima pobjedu….
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko god Max bio brži u tom jednom krugu,
Ricciardo ga je ove sezone rastavio na sastavne dijelove.
50% Maxovih kvarova bolida je garant izazvao sam
u prvom ili prvim krugovima ne slušajući box i
opterećujući bolid preko granice.
Sve to zato jer je isključivo htio dokazati da je bolji
od timskog kolege i sve pretpostavio tome – nije bitno koji je. Bitno je da je bolji od kolege.
A sve to zbog prošle sezone.
Mislio je da napredak dolazi samo njemu i ove sezone on mora biti bolji.
A napredak je pomazio Ricciarda.
Maxov jedini izlaz bez obzira da li bu bio dobar
ili u nekoliko utrka bolji od Riccija,
je da se sredi, smiri, ušuti i mentalno pripremi
za slijedeću sezonu.
Što je istina, istina je.
Mali je talent.
Šteta je gubiti talente.
Nema ih na bacanje.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne branim Maxa niti malo, ali cijeli ovaj tvoj iscrpni komentar stane u ovaj citat: “50% Maxovih kvarova bolida je GARANT izazvao sam.”, znači cijeli komentar je nekakva tvoja pretpostavka.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa kako mogu biti siguran?
Ne zovem se Max i ne vozim za RB……… na žalost, buhuhuhuhu
Ma da ok, nespretno napisano pa ispada tako.
Zapravo, jedino za kvarove sam nesiguran jer nema takvih informacija, ali ostalo je vidljivo.
Prošla, debitantska Maxova sezona.
Ova sezona. Imao mu je i kolega kvarova, mislim tri, a susret sa zidom……………. pa ipak ima toliko postolja.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Najjače su mi priče pila naopako… Ako je negdje do kraja sezone Ferrari favorit, to je onda ovdje, ovo moraju nekako dobit, ne kažem da Mercedes neće ili ne može dobit, ali očekujem PP Vettela i pobjedu, ako Mercedes ovdje uzme PP i pobjedu u nedjelju, onda svaka čast ima da razvale do kraja.
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
najgore je što je pritisak uspješno prebačen na ferari
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To i jest cilj čini mi se.
Po meni je Mercedes veći favorit za pobjedu od Ferrarija.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
užasna staza
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zato jer smo u Monzi zadnjih 4-5 godina gledali klasike, a Singapur je bila procesija :facepalm:
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kosooki Monte Carlo
0
0