Iako još službeno nisu započeli pregovori, glasine kruže kako bi se Formula 1 mogla 2019. godine vratiti u Argentinu i iz tog razloga je Charlie Whiting navodno prije 3 tjedna bio u Buenos Airesu o čemu smo već pisali na F1pulsu.
Argentinski portal Carburando.com tako ekskluzivno donosi dizajn staze koju je inspekcija analizirala. Radi se o djelu Diega Mese, a staza je preinaka njihovog Autodroma de Buenos Aires.
Bila bi dugačka skoro 6 kilometara, a budžet s kojim raspolažu za uređenje iznosi oko 45 milijuna dolara.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kajtijaznam.
Argentina, zašto ne?
Staza, bar na ovoj slici
unatoč duljini, izgleda mi kao da nema dovoljno veliku
ravnicu nakon koje dolazi oštar – spori zavoj,
trenutno jedinu suvislu kombinaciju za mogućnost pretjecanja
bez DRS-a ili 200ks jačim motorom od suparnika.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Onaj Oscar Galvez iz 1996. je bio dug tek nešto preko 4 km ako se dobro sjećam.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zadovoljan sam dizajnom, odradio sam kompletni test staze i najbolje vreme kruga mi je 1:44.766. Mapa staze koju sam nacrtao i po kojoj sam vozio https://c1.staticflickr.com/5/4395/36376584754_d3979c601e_o.jpg
Prvi sektor tj. krivine 1, 2 i 3 mi daju utisak kao da vozim proširenu verziju prvog sektora s Hungaroringa. Prosto neverovatna sekcija krivina gde moraš sve lepo potrefiti u milimetar inače ćeš izgubiti vreme ili zadnji kraj bolida (još gora verzija). Krivine 4 i 5 me malo podsećaju na ekstremniji i mnogo ravniji Eau Rouge, setap je ovde jako ključan ako je misliš da je prođeš pod punim gasom, aerodinamika zalepi bolid za asfalt (ludilo jedno). Krivine 6, 7 i 8 kao da su replika Stowe i šikane posle nje s Silverstona. Kasnije slede Krivine 9, 10 i 11 koje su izuzetno brze što zahteva od vozača maksimalnu preciznost, izlaz iz Krivine 11 otkriva koliko dobro si odradio tu šikanu tj. ako prebrzo prođeš istu sledi ti izlet na ivičnjak što dalje znači oštećenje guma i krilaca difuzora. Krivine 12, 13 i 14 su unikat unikata, priprema za Krivinu 12 je ključ prolaska kroz tu sekciju krivina, kočenje prilikom naglog skretanja i dalja priprema za levu krivinu se mora perfektno odraditi inače se izvrtiš ili nešto mnogo gore. Krivine 15 i 16 su čudne voćke, nezgrapne i nerviraju ako pogrešiš tačku kočenja za istu jer to znači da ćeš naleteti na ivičnjak što ti oduzima trakciju nakon čega ćeš biti spor na pravcu.
Po mome moguća mesta preticanja su krivine 6, 7, 8, 15. Uz neki lud potez ili grešku protivnika možeš preteći na krivinama 1 i 13.
Video klip kruga https://www.youtube.com/watch?v=zocfS8lVMBo
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
super samo nemojte je usporiti neka bude brza kao 70ih,ono iz 90ih je bilo presporo
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
previše šikana.
0
0