F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedesov motor dosegnuo stopu učinkovitosti od 50%

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Vodeći motor u Formuli 1 od uvođenja novih pravila 2014. godine je upravo onaj u tvorničkoj momčadi Mercedesa, a na internetskim stranicama njemačke momčadi je potvrđeno da je on sada dosegnuo stopu učinkovitosti od 50%, što pogonsku jedinicu M08 EQ Power+ čini najučinkovitijim trkaćim pogonskim sklopom u povijesti.

Toplinska učinkovitost je postala jedna od ključnih stavki kod trenutnih proizvođača pogonskih jedinica u Formuli 1, tim više jer maksimalni protok goriva dozvoljen tehničkim pravilnikom samo 100 kg goriva po satu iznad 10 500 okretaja u minuti, a ispod 10 500 još i manji. Stoga ovo postignuće stručnjaka iz Brixwortha taj motor svrstava općenito među najučinkovitije motore s unutarnjim izgaranjem na svijetu.

Kada je ova formula pogonskih sustava uvedena 2014., Mercedesov motor je imao stopu učinkovitosti od 44%, a skok do 50% je njemačkoj momčadi do ovog trenutka, uz ostala poboljšanja, podario novih 109 konjskih snaga iz iste količine goriva i uz veću pouzdanost.

“Stari atmosferski motori su imali stopu toplinske učinkovitosti od 29% tijekom V8 ere, dok smo zadnji puta ovu snagu u Formuli 1 vidjeli 2005. s V10 koji je gutao gorivo ogromnom stopom od 194 kilograma po satu. Prepoloviti protok goriva uz istu snagu je doista impresivno”, navodi momčad na Mercedesovoj službenoj F1 stranici.

“Tri i pol godine nakon svog debija, Mercedes-AMG F1 pogonska jedinica je sada dosegnula učinkovitost veću od 50% tijekom testiranja na dinamometru u Brixworthu.”

“Drugim riječima, sada proizvodi više snage nego gubitaka – značajna prekretnica za bilo kakav hibrid, pogotovo trkaći motor. U usporedbi s 2014., snaga je porasla za 109 konja koristeći istu količinu goriva.”

Mercedes je verziju svog F1 motora ugradio u novi cestovni automobil Project ONE koji je javnosti prikazan na salonu automobila u Frankfurtu, a ima toplinsku učinkovitost od 40%.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Divno je biti Mercedes ovih dana,razvijas motor buducnosti za cestovna vozila i to ti je jos placeno preko bonusa u F1.



    22

    0
  2. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    osim što je meni mercedes i mclaren zbog nj partnerstva zapravo bratska ekipa gdje su se braća posvađala, sudeći po izgledu navedenog project one, merc će preuzeti mclarenovu reputaciju odnosno palicu i nastaviti tamo gdje je mclaren stao. ako to nismo zaključili od 2014 onda evo sad izgledom project one-a definitivno trebamo
    :D



    3

    0
  3. Ross Brawn Tuzlaensis Prikaži

    Koliko god bili prljava i omražena momčad zbog tih zakulisnih radi, s inžinjerskog aspekta ovo je remek djelo. Skidam kapu, divim vam se!



    18

    0
  4. Pastor Maldonado pero Prikaži

    I to je cijela priča zašto MGU-H ostaje i dalje,
    osim ako ga u slijedeće dvije godine ne dovedu do
    robusnog savršenstva, koje bi za sobom nosilo
    posljedicu mogućnost ugradnje i u obične modele
    auta – ciljanu želju od prvoga dana.
    Tek bi tada priča oko MGU-H bila gotova i
    ta naprava bi mogla letjeti van iz bolida bez velikih nesuglasica.
    Do tada ostaje samo lažna nada.



    3

    0
  5. Sebastian Vettel 5 The Stig Prikaži

    Iz koje godine je taj motor u Project ONE kada ima toplinsku učinkovitost od 40% ?


    0

    0