Vodeći motor u Formuli 1 od uvođenja novih pravila 2014. godine je upravo onaj u tvorničkoj momčadi Mercedesa, a na internetskim stranicama njemačke momčadi je potvrđeno da je on sada dosegnuo stopu učinkovitosti od 50%, što pogonsku jedinicu M08 EQ Power+ čini najučinkovitijim trkaćim pogonskim sklopom u povijesti.
Toplinska učinkovitost je postala jedna od ključnih stavki kod trenutnih proizvođača pogonskih jedinica u Formuli 1, tim više jer maksimalni protok goriva dozvoljen tehničkim pravilnikom samo 100 kg goriva po satu iznad 10 500 okretaja u minuti, a ispod 10 500 još i manji. Stoga ovo postignuće stručnjaka iz Brixwortha taj motor svrstava općenito među najučinkovitije motore s unutarnjim izgaranjem na svijetu.
Kada je ova formula pogonskih sustava uvedena 2014., Mercedesov motor je imao stopu učinkovitosti od 44%, a skok do 50% je njemačkoj momčadi do ovog trenutka, uz ostala poboljšanja, podario novih 109 konjskih snaga iz iste količine goriva i uz veću pouzdanost.
“Stari atmosferski motori su imali stopu toplinske učinkovitosti od 29% tijekom V8 ere, dok smo zadnji puta ovu snagu u Formuli 1 vidjeli 2005. s V10 koji je gutao gorivo ogromnom stopom od 194 kilograma po satu. Prepoloviti protok goriva uz istu snagu je doista impresivno”, navodi momčad na Mercedesovoj službenoj F1 stranici.
“Tri i pol godine nakon svog debija, Mercedes-AMG F1 pogonska jedinica je sada dosegnula učinkovitost veću od 50% tijekom testiranja na dinamometru u Brixworthu.”
“Drugim riječima, sada proizvodi više snage nego gubitaka – značajna prekretnica za bilo kakav hibrid, pogotovo trkaći motor. U usporedbi s 2014., snaga je porasla za 109 konja koristeći istu količinu goriva.”
Mercedes je verziju svog F1 motora ugradio u novi cestovni automobil Project ONE koji je javnosti prikazan na salonu automobila u Frankfurtu, a ima toplinsku učinkovitost od 40%.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Divno je biti Mercedes ovih dana,razvijas motor buducnosti za cestovna vozila i to ti je jos placeno preko bonusa u F1.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
osim što je meni mercedes i mclaren zbog nj partnerstva zapravo bratska ekipa gdje su se braća posvađala, sudeći po izgledu navedenog project one, merc će preuzeti mclarenovu reputaciju odnosno palicu i nastaviti tamo gdje je mclaren stao. ako to nismo zaključili od 2014 onda evo sad izgledom project one-a definitivno trebamo
:D
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koliko god bili prljava i omražena momčad zbog tih zakulisnih radi, s inžinjerskog aspekta ovo je remek djelo. Skidam kapu, divim vam se!
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I to je cijela priča zašto MGU-H ostaje i dalje,
osim ako ga u slijedeće dvije godine ne dovedu do
robusnog savršenstva, koje bi za sobom nosilo
posljedicu mogućnost ugradnje i u obične modele
auta – ciljanu želju od prvoga dana.
Tek bi tada priča oko MGU-H bila gotova i
ta naprava bi mogla letjeti van iz bolida bez velikih nesuglasica.
Do tada ostaje samo lažna nada.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Iz koje godine je taj motor u Project ONE kada ima toplinsku učinkovitost od 40% ?
0
0