Daniel Ricciardo kaže da Red Bull treba napraviti veliki korak unaprijed iduće godine ako ga žele zadržati nakon što mu krajem 2018. istekne ugovor.
Australac je svjestan da će odluka o idućem ugovoru biti možda i ključna u karijeri ako želi naslov svjetskog prvaka. Njega se povezuje s Mercedesom i Ferrarijem, ali je veliko pitanje kako će izgledati vozačka postava tih dvaju ekipa, obzirom da Valtteri Bottas još nema novi ugovor, a i ne zna se što će Ferrari s mjestom kojeg trenutno zauzima Kimi Raikkonen.
“Prošao sam kroz tu nestrpljivu fazu, apsolutno, i još uvijek osjećam to jednim dijelom zato jer ne želim otići iz F1 bez naslova,” kaže Ricciardo.
“Sad barem znam da to apsolutno mogu ostvariti. Želim to – prije bolje nego kasnije.”
“Mislio sam da ćemo ove godine imati zaista dobru priliku, ali to nije tako ispalo. Možemo se boriti ponekad za postolje, ali realno gledajući nismo u utrci za naslov. To se zaista treba dogoditi s Red Bullom iduće godine – barem iz mog kuta gledanja.”
“Želim li pobijediti s njima? Apsolutno. Mislim da bi to zaključilo priču također. Seb je trenutno jedini tip koji je to uspio zaključiti. Moje srce bi to htjelo, ali, vidjet ćemo.”
“Želim priliku da pobjeđujem iz vikenda u vikend dok vjerujem da sam još na vrhuncu moći.”
Ricciardo će 2019. biti slobodan vozač i to bi mogao biti važan faktor na vozačkom tržištu, a istovremeno jedan od razloga zašto Mercedes i Ferrari ne žele obojici svojih vozača dati dugoročne ugovore.
Kimi Raikkonen trenutno je zauzet do kraja 2018., a za Valtterija Bottasa se očekuje da bi također mogao dobiti jednogodišnji ugovor.
“Recimo samo da ću morati donijeti neke odluke jednom kad ugovor s Red Bullom istekne.”
“Ovo je prvi put u karijeri da ću biti slobodan vozač, to zapravo prije nisam nikad imao. Bio sam s Red Bullom od početka, to je bilo sjajno i tako dalje… Na njima je također odluka žele li nastaviti sa mnom, a onda ću ja odlučiti što je najbolje za mene.”
“Idući ugovor, bilo da je produljenje s trenutnom ekipom ili odlazak u novu – vjerojatno neće biti jednogodišnji nego najvjerojatnije na tri godine. To je veliki korak u mojoj karijeri.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 16 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je toky13.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Imam osjećaj da dođe u Ferrari ili Mercedes da bi u roku u dvije sezone osvojio naslov, neovisno o Vettelu ili Hamiltonu, možda nisam u pravu, vrijeme će pokazati..
15
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
heheh malo je nestrpljiv. još nije sezona završila on već priča o kraju sljedeće. ne grizi ruku iz koje jedeš :)
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Malo je nestrpljiv? Nakon koliko? 7 godina karijere u F1?
Baš je nestrpljiv taj momak kao Max, Danil ili Palmer.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što je je. Ovo je Ricciju blistava vozačka sezona.
Definitivno daleko najbolja, daleko s najmanje grešaka,
što u bravurozno riskantnim potezima,
što u teniski rečeno “neprisiljenim pogreškama”
Timskog kolegu bez obzira na “čudnu” sklonost kvarenju njegovih bolida
i nesrećama u prvome krugu, rastavio je na sastavne djelove.
Pokazao mu je mjesto u momčadi kao npr: Alonso svojem kolegi,
s razlikom da je Wehrlein pametno pristao na to jer zna ako će biti dobar i pomagati
da ima najboljeg učitelja kojeg je mogao dobiti.
A Max?
Max uporno misli i želi da svi ostali misle o njemu kao o novoj i prvoj zvijezdi – violini RB-a.
Toliko se unio u to da je, siguran sam, u bar 50% kvarova bolida sam i jedini krivac.
F1 nije GP2 – F2 da možeš sve gumbiće koji su mu u dohvatu ruke za bolje performanse
odmah odvrnuti do kraja i da to bolid preživi.
Ne želi priznati poraz, pa i pod cijenu nabijanja kolege u zid.
Sada mi je žao što nisam kroz godine bolje pratio razvoj Ricciarda, pa ne znam
da li je do ovosezonskih izvanserijskih vožnji na razini Vettela i Hamiltona
došao postepeno, i svake sezone bio sve bolji ili mu je ova sezona
jednostavno bljesak karijere s žalosnom činjenicom što kao i Alonso
(dobro, ne baš kao Alonso. Njegova je situacija toliko strašna…)
nema šanse se boriti za naslov.
Ali toliko postolja s bolidom koji realno dijeli 5-6 mjesto s Maxom.
Svaka čast.
Ako neko zna više o mojoj dilemi glede Riccija neka mi se smiluje i napiše.
Ne zanima me broj bodova i mjesto u pojedinoj sezoni, nego da li
je stalno rastao ili je imao krivulje rasta i pada u svojih koliko? 7 sezona?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Daniel Ricciardo je stvarno rastao iz sezone u sezonu – pomalo nezapaženo sve do junačke debitantske u RB 2014. Od nastupa u HRT-u 2011., pa u STR stalno je imao progres….. 2016.- je bila malo nes(p)retna zbog smotanosti same momčadi RB ( npr. Monaco )…… ali sezona ova 2017.-a je dokaz ako i RB kao momčad ima pehova – Daniel to savladava svojim intelektom i talentom, te čvrstim i veselim karakterom, šarmom. Tih i brz – strava.
I u tvome tekstu treba biti Vandoorne, a ne Wehrlein. Kužiš?
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jao da, Stoffel Vandoorne oprostite, pogreška.
Pojma nemam kako mi je uspjelo gurnuti Sauberovog vozača do Alonsa.
To je tako kada ti se vrti sto stvari od jednom u glavi, a pređeš pola stoljeća.
Mozak se definitivno prvih 50 godina napati sortirajući većinom hrpe besmislenih podataka.
Nije onda čudno što se mozgu nakon toliko godina počnu miješati baze podataka i pogrešne odgovore meni predstavi u tom trenutku pod asolutno ispravne.
Velika isprika.
Da, u međuvremenu sam malo pogledao njegov F1 put, pogotovo 2014-2017
Ono prije ionako nema smisla. Ti bolidi često nisu mogli niti do 107% koja je granica
kašnjenja za kvalifikaciju na utrku, pa bi ih progurali onako…
Imao je kao što i sam kažeš mali fijasko za koji….., ali isto tako je oderao vjerojatno tada indisponiranog Vettela.
Ove sezone Ricciardo je vozač koji mi se najviše dopao.
Za razliku od Ham-Vet, nema konkurentan bolid za borbu za postolja,
ali evo njega svako malo na postolju.
Svaka čast.
Užitak mi ga je gledati.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@pero
S obzirom na bolid, najbolji vozač prvenstva – naravno prema mojem subjektivnom osjećaju.
Isprika se uvažava. Ovaj put. :) :)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
2019
Mercedes: Max – Lujo
Ferrari: Ricci – Seb
Milina.
2
0