F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

McLaren još uvijek ne zna hoće li Vandoorne biti kažnjen u Singapuru

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Marina Bay Street Circuit bi barem na papiru trebao odgovarati McLarenu i njihovom MCL32, no šanse bi im uvelike mogla pokvariti FIA-ina odluka o kažnjavanju Stoffela Vandoornea. Naime, Belgijac je na prošloj utrci odustao zbog kvara MGU-K, a Honda još uvijek nije potvrdila može li se on popraviti ili će Stoffel jednostavno trebati novu komponentu, što bi značilo pet mjesta kazne na gridu.

“U Singapuru imamo jednu od najboljih šansi kada govorimo o usklađivanju našeg paketa s karakteristikama ove ulične staze”, rekao je McLarenov trkaći direktor Eric Boullier. “Naporno smo radili kako bismo pokušali izbjeći bilo kakve kazne koje bi ovdje mogle zaustaviti naš napredak, te se nadamo da nakon Stoffelovog odustajanja u Monzi nećemo morati koristiti novi element pogonske jedinice, iako to tek treba biti službeno potvrđeno.”

Francuz se zatim osvrnuo i na samu stazu i McLarenove ambicije.

“Druga najbolja nakon Budimpešte”, odgovorio je Boullier na pitanje kako će staza odgovarati McLarenovom bolidu. “U Singapuru bi cilj trebala biti oba bolida u Q3.”

Kada je riječ o utrci pored glavnog grada Mađarske, McLaren je tamo zabilježio uvjerljivo najbolji rezultat ove sezone. Fernando Alonso je utrku završio na šestom, a Stoffel Vandoorne na 10. mjestu, čime je britanska momčad osvojila devet od ovogodišnjih 11 bodova.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Pitanje je i ako promjene tu komponentu dali će uopče taj motor izdržati cijjelu utrku, jer kod Honde je sigurno jedino da ništa nije sigurno.



    8

    0
  2. Mclaren wilson Prikaži

    Na kvarove su već navikli. Mi isto. Kakva li je atmosfera u momčadi nakon tolikih kvarova, vjerojatnom prelasku na Renaultove motore, nedostatku povjerenja? Završetak sezone je tako blizu a opet jako daleko.



    1

    0
  3. Ja sam uvjeren da ce fernando do pola utrke pokazat da je i dalje vozacina i onda ce honda vrisnut



    3

    0