08 Štajerska – live chat
08 Štajerska – live chat

AMuS: Mercedes i Renault žele zadržati MGU-H i nakon 2021. [anketa]

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

AMuS: Mercedes i Renault žele zadržati MGU-H i nakon 2021. [anketa]

Ante Vetma

Nakon što je 2014. godine uvedena nova generacija pogonskih jedinica, sad se sve češće priča o onom što nas čeka za 2021. godinu kada se očekuje nova promjena. Tri i pol sezone su iza nas i glavni zaključak je taj da se niti proizvođači najčešće ne mogu nositi sa zahtjevima koji su stavljeni pred njih.

Tako smo ove godine već na VN Italije imali potpuno promiješan grid, obzirom da su van svoje kvalifikacijske pozicije zbog prekoračenja dozvoljenog broja elemenata startali Max Verstappen, Daniel Ricciardo, Jolyon Palmer, Nico Hulkenberg, Fernando Alonso, Stoffel Vandoorne i Carlos Sainz.

Nadalje, utrka je pokazala da je Mercedes i dalje dominantna sila kad je u pitanju snaga motora i nijedna druga ekipa se ne može s tim ravnopravno nositi. Ferrari je ove sezone blizu na stazama koje nisu zahtjevne za motor, a Renault u svojoj četvrtoj godini još nije pružio pravu priliku Red Bullu za ravnopravan dvoboj na vrhu. U trećoj sezoni Honda jedva spaja kraj s krajem i još se bave početničkim greškama.

Kao da to nije dovoljno, neki izračuni kažu da je u Belgiji Mercedes bio značajno efikasniji po pitanju potrošnje goriva. 2,5% ispred Ferrarija, 4% ispred Renaulta i 7% ispred Honde. U ovoj eri potrošnja je ogledalo snage motora.

U Formuli 1 smo kroz prošlost najčešće vidjeli da period od 4 godine bude dovoljan za izjednačavanje snaga motora i do izražaja su dolazile inovativne šasije ili bolji vozači. Sada se apsolutno svi bave snagom motora. Zaključak svega bio bi da su motori jednostavno prekomplicirani.

3 motora na 21 utrku

Kao da ove godine stanje nije dovoljno loše, iduće godine bit će još gore. Imamo jednu dodatnu utrku i jednu pogonsku jedinicu manje. Za očekivati je da će već polovicom sezone sve ekipe biti duboko u crvenoj zoni i to će još više otežati praćenje startnih pozicija.

Zašto se ne poveća taj broj od 3 dozvoljene jedinice po sezoni? Zato jer bi se sve ekipe trebale složiti s tim, a Mercedes i Renault se ne slažu.

Kada se priča o 2021. godini opet su Mercedes i Renault u glavnoj ulozi. Prvotni prijedlog bio je da se motor pojednostavni, V6 biturbo, bez MGU-H, jači MGU-K i standardni dijelovi. No, kako su razgovori napredovali – tako je plan zastranio. Mercedes i Renault žele zadržati MGU-H jer se, po njihovim riječima, radi o tehnologiji budućnosti.

Dok s jedne strane Ross Brawn tvrdi da će MGU-H biti omogućen samo kao standardizirana komponenta, Red Bullov Helmut Marko uzvraća da će Red Bull otići ako motori nisu jednostavniji i jeftiniji.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Jhkuiz5 i zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako cijenite što radimo već 7 godina, podržite nas iznosom po volji ovdje.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3668 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

26 komentara

  1. Honda zekohonda Donator Prikaži

    protiv sam mgu-h u bilo kakvoj kombinaciji.



    13

    0
  2. Narain Karthikeyan F1 Karthikeyan Prikaži

    Raspat ce se F1



    10

    0
  3. Formula 1 villeneuve7 Prikaži

    koga boli briga za red bull, neka idu vise. Radije bi volio vidjeti Ferrari, McLaren i Williams u vrhu nego njih.



    6

    0
    • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

      U tome i je stvar, ako bude kako kazu Merc i Reno neces viditi ni Ferrari ni Mcl ni Williams u samom vrhu (a ni reno), Mercedes ce nastaviti nizati pobjede, pol, titule.
      Mercedes je jednostavno prejak na svim poljima.
      Imaju jake kadrove, najbolju opremu i najvece resurse.
      RB misli na sebe ali bar je donekle u dobrobiti sporta.



      3

      0
  4. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    Vratimo li se pet godina unazad vidjet cemo da je slicna situacija bila.
    MGU-H je nova tehnologija koja je veoma skupa. I Mercedes I Renault zele da razvijaju tu tehnologiju kroz F1 kako bi Dio troskova prebacili na ostale ekipe- klijente.
    Sumnjam da ce se tek tako odreci MGU-H.



    4

    0
  5. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Sta glumi ovaj tulavi Renault? Ukinuti MGU-H i gotovo. Pa da vidimo hoce li bleferi iz RBR otici.



    7

    0
  6. Nigel Mansell pero Prikaži

    Glede izmješanog grida i raspadanja dijelova tu je problem u kaznama.
    Često je bilo era sa hrpom odustajanja, ali je bilo no limit pa nije utjecalo na grid.
    Još nešto glede tih kazni. Svi se ionako vrate na svoje pozicije + – 1 jer su razlike velike.
    A to je zbog motora.
    Ako sam dobro shvatio iz članka, razlike u snazi motora su izražene zbog problema oko implementacije tog famoznog MGU-H. Pretpostavljam, visoke tremperature koje treba pretvoriti za bolide u korisnu energiju su nagurane u malo prostora…..
    Ako je tako, onda se i ja slažem s tim. MGU-H – van
    Međutim ako je prava razlika to što je trenutno Mercedes u svijetu auto kompanija dva koraka
    ispred svih, onda to neće pomoći.
    Sjetimo se dominacije RB-a, ili još bolje Ferrarija.
    Sada definitivno dominira Mercedes.
    Nekako mi se čini sa ili bez MGU-H

    Ono što ja hoću je ZVUK !
    I ne samo zato jer je sada drugačiji…. Mijenjao se on uvijek,
    Ali F1 je u odnosu na sve druge moto klase imala “The sound”
    Imam osjećaj kao da gledam dizanje utega hmmmfff.
    Slušam spikere kako pokušavaju prikriti tu nezgodnu činjenicu
    obasipajući nas hrpama podataka i usporenih snimaka.
    Tu ne mislim na ove naše domaće hehe.

    Uglavanom, dok razmišljaju o MGU-H nek im je to prvo na pameti.
    Zvuk je 50% F1. Slika je ostalih 50%
    Pokušajte isključiti zvuk i gledati utrke. Vidjet ćete da je tako.

    p.s.
    RB bu ponovo otišel ak mu nije sve ćeće?
    Koji je to puta?



    6

    0
  7. Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

    Ah jasno je za ovo laktanje, jer je buducnost autoindustrije na MGU-H. F1 se sve vise i vise poistovjecuje (ne fizicki) sa cestovnim automobilima, tako da su interesi jako veliki.



    4

    0
    • Honda zekohonda Donator Prikaži

      budućnost autoindustrije nije u mgu-h.



      11

      0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Još jedan potpis!



        3

        0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        @zekohonda

        Buducnost jeste kompletan elektricni automobil i ona je dosta daleka i nije bas za globalno trziste ili ti ga siroke mase. No dok je gorivo i dalje crno zlato, MGU-H sistemi ce i dalje biti kljucan faktor u hibridnoj tehnologiji, jer je naravno jeftinije. Takvog sto Mercedes i Renault ne zele da izgube jer oni idu na globalno trziste. Dakle sve ima svoje i sve su debeli interesi u ovome.

        Cak je i Ferrari pokleknuo zbog ovoga, jer nemaju izbora!



        3

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        @slaven
        meni izgleda kako ti brkaš mgu-k sa mgu-h.



        2

        0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        @zekohonda

        Ocigledno me ne kapiras, ja procam o auto industriji koja zeli F1 tehnologiju da preslika na cestovna vozila i obrnuto. Posto je MGU-H vec zastupljena u autoindustriji i u expanziji je kao E TURBO, i zabranom u F1 ocigledno bi se lose odrazilo na Mercedes i Renault, do sad dva najveca zagovaraca hibridne tehnologije. Logicno je da oni zele taj sustav i dalje u F1.



        3

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        e-turbo je e-turbo, mgu -h je mgu-h.



        2

        0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        E pa princip rada e turba kod cestovnih automobila je slican kao mgu-h kod F1. To su sve grane tehnologije koje su slicne ili rade po istom principu. Ne treba biti bukvalan kada se kaze F1 tehnologija u autu i da ce biti ista, ali da jedno od drugog ima koristi, to itekako, pogotovo sad Mercedes sa svojom dominacijom.



        2

        0
      • Honda zekohonda Donator Prikaži

        moja zadnja na ovu temu. prilažem vrlo zanimljiv citat iz prošle godine od strane boga & batine power unit f1 ere. spominje se i e-turbo i mgu-h.

        Another hypothetical question: if Cowell was
        suddenly and unexpectedly transferred by
        Mercedes-Benz to design the next C-class
        powertrain, what would he take from HPP
        to incorporate into a middle of the range
        powertrain? After some thought, but still just
        about off the cuff, these are the features he
        puts forward: 400cc, 90-degree V-twin, with
        200PS; electric turbocharger – but not exhaust
        energy recovery as this requires full throttle;
        an MGU-K integrated into the powertrain,
        with two energy recovery MGUs for each of
        the front wheels, giving 4WD when necessary;
        combustion know-how; lower RPM than the
        F1 internal combustion engine.



        2

        0
      • Michael Schumacher Slavenowsky Donator Prikaži

        Prvo danasnji midl hibridi su skupi, ali za razliku od full hibrida su jeftiniji. Drugo vecina auto proizvodjaca korosti e turbo, turbo koji na slican nacin radi kao mgu-h u F1 (NISAM rekao isti). Jedini problem kod ispusnih punjaca, jeste da bi u cilindar ubacio vecu kolicinu vazduha, mora da ubrizga i vecu kolicinu goriva i naravno to muze gorivo, to su neke stvari koje mozda nekada pobijaju tezu oko ekonomicnosti. No to su ipak extremi.

        Druga stvar, ovu tehnologiju u F1 ponajvise je nametnula auto industrija. Mercedes u ovom F1 plus tekstu govori da je mgh-u buducnost, sto odmah aludira i na njihova cestovna vozila, tj njihovu tehnologiju, a to je manja potrosnja i veca snaga iz manje zapreminskih motora i ekoloski osvjesteni su, tj manje zagadjuju zrak bla bla. S ovim mogu da se hvale jer su razvili savrsen hibrid.

        I za kraj, nemam vise namjeru da palamudim ovoliko da bi me neko opet pogresno shvatio. Nisam niti u jednom momentu podrzavao odluku Mercedesa i Renaulta oko ovoga, vec smatram da svi rade za svoj interes. Zaboli Mercedesa i Renaulta ona stvar sto se Honda pati sa svojim MGU-H. Sada kada je i Ferrari dosao do svoga “savrsenog” motora, stati ce na stranu Merca i Renaulta. To su neke bolne cinjenice koje mozda na neki nacin guse ovaj sport, no opet kako za koga, onaj ko voli Mercedes njemu je super, a ko voli Hondu najebo je…



        4

        0
    • Nigel Mansell pero Prikaži

      Uvijek.
      Točnije, otkada su ušle velike korporacije.



      2

      0
  8. Mercedes Jester Donator Prikaži

    Hahahah, zadnja rečenica je zakon. RB odlazi ako je motori neće biti jeftiniji, ako temperature staze ne prelaze 30°C, ako padne više od 2mm kiše po kvadratu, ako vjetar puše iz krivog smjera….pa dajte više nestanite iz F1 kad već to toliko najavljujete. Stvarno bi volio kad bi netko Marku začepio tu lajavu gubicu s odgovorom tipa ‘ako ti ne odgovara, što čekaš s odlaskom? Idi i ne vraćaj se više.’



    21

    0
  9. Pirelli Hard Monty Prikaži

    Mercedes i Renault žele zadržati MGU-H-anketa!?
    Prvo ako želiš o nečemu napraviti anketu,moraš ljude upoznati s tematikom inače anketa nema nikakvog smisla a to se je tu pokazalo u gotovo punom sjaju.Stoga Vetmi predlažem opis,funkciju i način na koji taj uređaj funkcionira da nebi bilo nekih zabuna pa tek onda anketa. Lp



    6

    0
  10. Cijela ova era je totalna pogreska po mom misljenju jer se kao htjelo ustediti na gorivu,a dobili smo puno vecu cijenu razvoja motora. Zao mi je sto je F1 postala kao neka modna pista za cestovne bolide i sto Mercedes diktira kako ce se F1 razvijati u buducnosti,F1 mora biti iznad toga jer je poseban sport koji nema pravog protivnika u toj konkurenciji. Ako i pricamo o toj famoznoj ustedi goriva zbog koje se kao preslo na ove uzasne motore onda je i to zanemarivo jer sama usteda nije tako drasticna kako ju se zelilo prikazati. Zastita okolisa je isto bila stavka prelaska na ove motore sto je također obicna floskula jer stado krava plinovima vise unisti ozonski omotac u jednoj godini nego F1 u 5 sezona sa bivsim motorima i to je potvrđena cinjenica. Jedina istina u svemu ovome je da se zeljela unistiti dominacija Red Bulla,a da se potom izravno pogodovalo Mercedesu za kojeg se znalo da je otisao dalje od ostalih u razvoju ovakvih motora i posto njihove konkurentne firme u tom razvoju Toyota i Porsche ne sudjeluju u F1 ovakav razvoj price je bio vise nego izvjestan sto smo znali svi mi koji samo malo dublje pratimo automobilizam. Ono sto je meni zao je to da cu jos 4 godine morati pratiti ovo silovanje jer volim F1, ali definitivno vise nisam zagrizen kao prije pa ne cekam nedjeljno popodne sa istim zarom kao do prije 4 godine



    2

    0
  11. Nigel Mansell pero Prikaži

    Evo i odgovora zašto, a i za nevjerne Tome koji misle da tvorničke momčadi F1 nisu tu zbor razvoja svojih civilnih verzija
    http://www.index.hr/auto/clanak/video-mercedesamg-project-one–zvijezda-salona-automobila-u-frankufrtu/993989.aspx


    0

    0
    • Pirelli Hard Monty Prikaži

      Je, pojavilo se ali bi trebalo bacit akcent na “modificirano”.Električni turbo,prilagođeno benzinu kojeg možeš kupit na benzinskoj pumpi,motori-generatoti na prednjoj osovini,2,5milki eura,pa ko voli nek izvoli.


      0

      0