F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Wolff: Znamo da će Singapur za nas biti teži od Monze, Spa ili Silverstonea

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ispred nas je VN Singapura, utrka na kojoj je Mercedes još 2015. imao puno problema i sudeći po stazama sa sličnim karakteristikama ove godine – ni sad ne bi trebala biti omiljena Mercedesova destinacija.

Marina Bay staza prepuna je oštrih i sporih zavoja i traži visoku razinu downforcea, a mnogi očekuju da će to odgovarati Ferrariju kao što je slučaj bio u Mađarskoj.

Mercedesov šef Toto Wolff vjeruje da je njegova ekipa naučila vrijednu lekciju iz prošlih izdanja Singapura, ali zna da ovo neće biti jednostavan vikend:

“Singapur za nas nije bio najbolja lokacija u prošlosti i bili smo oduševljeni kad smo pobijedili prošle godine jer smo se jako mučili 2015.,” kaže Wolff.

“Još uvijek vjerujem da određene karakteristike staze odgovaraju ili ne odgovaraju nekom bolidu, a kao što ste vidjeli – spore i zavojite staze ove godine odgovaraju Red Bullu i Ferrariju. Puno brzih zavoja s visokim downforceom odgovara našem bolidu.”

“Ne mislim da je to nešto što se ne može prekinuti. Sve se svede na razumijevanje bolida, a što više kilometara odradimo – to sve više učimo.”

“Ipak, očekujem da će ovo za nas biti vikend koji je teži od onog u Monzi, Spa ili Silverstoneu. Baš zbog tih karakteristika.”

Ipak, kaže da su u Belgiji saznali neke korisne informacije koje bi im tu mogle pomoći.

“S novim bolidom još pokušavamo simulirati najbolje moguće uvjete kao što će nas dočekati na stazi. Imali smo neke dobre sektore u Spa i žrtvovali smo čistu brzinu zbog tempa u utrci. Prema tome, falilo nam je performansi u djelovima s niskim downforceom, na kočenju, stabilnosti u vrhu zavoja i trakciji.”

“Pokušali smo to shvatiti i optimizirati za Monzu i vidite da te probleme tamo nismo imali,” optimističan je Wolff.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3316 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Na muci se poznaju junaci!



    10

    0
  2. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Ovo je must win za Ferrari, ako ne i 1-2



    14

    0