F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Horner zabrinut zbog samo tri dozvoljena motora u 2018.

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ove godine će vozači za 20 utrka sezone Formule 1 na raspolaganju imati samo četiri pogonske jedinice, pa je četvero vozača ove sezone već imalo kazne zbog prekoračenja ovog limita, dok je čak 16 vozača uoči VN Italije načelo barem jedan četvrti i posljednji dopušteni element neke od šest komponenti pogonske jedinice iako do kraja sezone imamo sedam utrka.

Nove restrikcije po broju dozvoljenih motora uvode se 2018., što uvelike zabrinjava Red Bullovog šefa Christiana Hornera. Britanac je ranije ove godine na sastancima Strateške grupe predlagao ostavljanje trenutnog broja dozvoljenih pogonskih jedinica, ali u tome nije dobio podršku ostalih šefova. No, tvrdi da neće odustati.

“Mislim da ovaj motor Formuli 1 nije donio ništa pozitivno otkako je uveden. Ono što me zabrinjava je to da sada idemo na tri motora za sljedeću godinu s više utrka. Po meni bi to trebala biti tema broj jedan dnevnog reda na sljedećem sastanku Strateške grupe.”

“Pokušao sam to promijeniti na ranijem sastanku ove godine, ali nije bilo podrške. Nadam se da će ovaj puta biti drugačiji ishod, s momčadima koje se suočavaju s hrpom novih kazni od sada pa do kraja godine.”

Još jedan veliki problem Horner vidi u trenutnom sustavu po kojem se vozači kažnjavaju za prekoračenje dozvoljenog limita.

“Jako nam je teško razumjeti. Čak kada idemo na grid, pokušavamo odgonetnuti hoćemo li biti 12. ili 13. jer je Perez dobio kaznu, ali ne znamo je li ju dobio prije ili poslije nekoga. Previše je zbunjujuće.”

“Mislim da treba ozbiljno pogledati postoji li bolji način kažnjavanja proizvođača ili konstruktora umjesto brljanja po gridu, jer smatram da će samo postati gore. Bilo bi šteta da ovo prvenstvo odluče kazne na gridu.”

Uvođenje limita broja pogonskih jedinica po sezoni je najprije bila jedna od mjera štednje, no ispostavilo se da troškovi samo rastu kako proizvođači pokušavaju konstruirati dijelove koji mogu dosta dugo raditi pod punim opterećenjem.

“Svrha ovih ograničenja je također bilo i smanjenje troškova, ali naravno da ona neće smanjiti troškove. Motori u svakom slučaju idu na svjetsku turneju, koriste se, a vi samo dobivate kazne kao rezultat toga. Možda bismo se trebali vratiti pravilnoj ravnoteži, možda je pet motora pravi broj umjesto smanjenja s četiri na tri.”

Da stvari budu još gore za Christiana, ali i Formulu 1, sportski pravilnik Formule 1 za 2018. momčadima osim tri motora, tri turbopunjača i tri MGU-H jedinice dozvoljava korištenje samo dvije MGU-K jedinice, dvije baterije i dvije kontrolne elektronike, i to u sezoni od 21 utrke…

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Fernando Alonso Alonso king Prikaži

    Ima li kraja idiotizmu u vrhu ovog sporta….Pa Mercedes ce jedva uspjet izbjec kazne a sto je s Hondom, Renaultom….Placu tu da nema novog dobavljaca motora, Honda pred izlaskom, a oni umjesto da olaksaju i svima ucine uslugu oni jos samo pogorsavaju…Nekad su imali promjenu motora svake 2-3 utrke sad 2-3 komponente po sezoni pa se ozbiljno zapitam je li to normalno u sportu u ovoj eri u kojem motor trpi vise nego ikada prije…Ako je problem u novcima na neki nacin onda je jasno da opcenito ovim hibridima i elektronici nije mjesto u f1, ali ni oni sami ne znaju u cemu je problem.

    Mi koji volimo Alonsa,Stoffela, Mclaren i Hondu ocekujmo kazne vec u kini……



    8

    0
  2. Pirelli Hard Monty Prikaži

    https://youtu.be/KldKXaDmL0k

    A vidi ih s čim se kurče izvan F1!



    1

    0
  3. Mclaren wilson Prikaži

    Uvođenjem ovakvih PU poskupilo je ionako blesavo skupu F1. Koliko je samo love bačeno u vjetar za razvoj ovako komplicirane tehnologije? Imamo dvije ravnopravne momčadi plus jednu blizu, ostali kupe mrvice. Na trinaestoj utrci je bilo kazni ko u 3 priče, 170 mjesta u rikverc ako se ne varam. Koji komedijaši ovi iz FIA-e.



    3

    0
  4. Honda zekohonda Donator Prikaži

    ajde da se jednom složim s hornerom.



    4

    0