F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda se boji da ne može nagovoriti McLaren na nastavak suradnje

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Honda se boji kako više ne može napraviti dovoljno kako bi nagovorili McLaren da nastave partnerstvo i iduće sezone, ali isto tako kažu kako neće prestati pokušavati.

Očekuje se da bi konačna odluka mogla pasti već ovog tjedna, a razlozi za razlaz sasvim su jasni jer Honda u ovoj novoj eri pogonskih jedinica nikako ne uspijeva napraviti solidno brz i pouzdan proizvod.

Ako McLaren odluči da ne želi nastaviti s Hondom, pretpostavlja se da će uzeti Renault koji će u tom slučaju vjerojatno ostati bez Toro Rossa.

“Još uvijek se trudimo pokazati dobre performanse iako nisam siguran da će to biti dovoljno,” iskren je Yusuke Hasegawa.

“Honda nikad nije odustala od naše suradnje.”

Iako mnogi misle da je ova nesigurnost negativno djelovala na Hondine zaposlenike, Hasegawa tvrdi suprotno:

“Ovo ubrzava naš razvoj. Postalo je kao motivacija.”

U Hondi su optimistični zbog performansi koje su pokazali nakon Austrije.

“Kad smo uveli 3. specifikaciju u Austriji naš razvoj se ubrzao i vrlo je dobar.”

“Primijetili smo dobitak performansi sa svakom idućom nadogradnjom i to je vrlo ohrabrujuće.”

McLaren je uzeo taktičke kazne u Belgiji i u Italiji kako bi imali vikend bez problema u Singapuru gdje bi njihova šasija trebala doći do izražaja.

“Vjerujemo u dobar vikend u Singapuru. Već smo odlučili da će postojeći motor ići u Singapur. Možda bude nakakvih manjih promjena postavki, ali ne možemo napraviti velike nadogradnje u ova dva tjedna.”

Vrijedi spomenuti kako su oba McLarena odustala iz utrke u Italiji. Fernando Alonso je imao problem s mjenjačem, što je McLarenova komponenta, a Stoffel Vandoorne je imao zasad neidentificirani problem, iako se pretpostavlja da bi moglo biti također pitanje mjenjača.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3340 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

20 komentara

  1. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ajde pokrenite se vise.



    2

    0
  2. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Kako god završilo
    FIA neće dopustiti odlazak i svim će se sredstvima
    boriti da Honda opstane u F1.
    Dobavljača motora je nikad manje,
    a to znači manje popularnosti manje novotarija,
    u krajnoj liniji manje neizvjesnosti oko naslova prvaka.
    A natjerati neku drugu veliku firmu koja ima svoje planove,
    da ih promjeni i odvoji milijardu dolara za par sezona
    u F1……ako ne nikako onda bar ne ide to lako.



    7

    0
    • kako ovo objašnjenje dobro zvuči . a koliko je dobavljača motora bilo npr 2010/11./12./13.. ? ili 2014. ih je npr bilo tek 3 … mercedes , ferrari , renault ;) je li npr 2009. bilo uzbudljivije nego danas jer je bilo 5 dobavljača motora ? da , kako ne … u borbi za titulu su bili 2 vozača brawna GP sa mercedesom i 2 vozača RB sa renaultom u “repu”. di su bili bolidi/timovi sa motorima ferraria , toyote , BMW – a ? u borbi za titulu ? čak i McL sa mercedesom istim ka u brawnu GP je zaosta za brawnom u konstruktorskom 46 bodova . slabiji vozač brawna rubens je ima 28 bodova više od lewisa , a onda se za pobjedu dobivalo 10 bodova . “preračunato” na današnji sitem bodovanja lewis bi za rubensom zaosta sa istim motorom 69 bodova jer samo jedna “novotarija” je odnila prevagu … DD . zašto nije bilo 20 % “novotarija” više jer je bilo 5 umisto 4 dobavljača ? je li 2000. npr sa 6 dobavljača ( u dobavljače ne računam playlife , supertec jer to su bili zapravo renaultovi motori koje su ovi radili , petronas koji je zapravo ferrari ili hondu mugen koja je zapravo honda , fondmetal zapravo ford zetec ) bila uzbudljivija , neizvjesnija ? kako ne … glavnu rič su vodili motori ferraria i mercedesa ka i danas . williams sa motorom BMW -a sa ralfom i buttonom je “pušija” , skupili su tek 36 bodova manje čak i od barrichella ( 62) koji je prvenstvo završija 4. ! amo se pravit da je bilo 11 dobavljača , zanemarimo da su playlife , supertec , petronas , honda mugen bile recimo “kopije” … di su bili bolidi/timovi/vozači koji su koristili te motore ? fisichella sa playlifom 6. sa 18 bodova ( 90 manje od pobjednika ) , villeneuve 7. sa hondom i 17 bodova , frentzen 9. sa mugen hondom i 11 bodova itd . jesu li navedeni doprinjeli neizvjesnosti u borbi za naslov i uz 11 dobavljača ? di su bile novotarije kojih danas nedostaje ? a testiranja nisu bila ograničena ka danas … znači , moglo se zar ne … šta bi se prominilo da 2018. u F 1 “uđu” npr cosworth , BMW , toyota ( ponovno ) ili možda audi pa imaju slične “porođajne muke” ka honda ? imali bi 8 dobavljača , , a 5 bi ih bilo za kur tj nekonkurentnih ( jer honda ulaže ali već 3. sezonu nije riješila probleme ) … bilo bi uzbudljivije jer bi broj dobavljača bija viši ili sve isto ? teško je objektivno “pričat” ako se i kroz povjest F 1 gleda samo broj dobavljača u sezonama , a ne i rezultati tih dobavljača tj konkurentnost njihovih motora . vozači koji su vozili sa motorima ferraria , forda , renaulta , honde i mercedesa su osvojili 53 od 67 titula . a znaš koliko je kroz povjest F1 “prodefiliralo” dobavljača ( računajući i one “kopije” tipa mecachroma , petronasa ili one koji su “igrali” tek jednu sezonu ) ? 86 !!!!!!! 80 % titula sa tek 5 dobavljača !!! a šta su radili , di su bili preostalih 81 ? pridonili su neizvjesnosti , uvođenju novotarija ? od “ostatka” jedini vridni spomena su climax ( 4 titule ) , TAG porsche ( 3 titule ) , maserati ( 2 titule ) , alfa ( 2 titule ) , repco ( 2 titule … repco iz 1966. sa kojim je brabham osvojia titulu je zapravo bija oldsmobil tj “kopija ) . znaš li npr da je 1974. čak 10 od 12 timova koristilo motor ford coswortha pa ipak je sezona bila poprilično neizvjesna ;)



      1

      0
      • Blue Flag dFixxx3r Prikaži

        treba staviti jednog proizvođača i njemu zabraniti da ima svoj team.
        npr honda na sve bolide :D



        2

        0
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        E svaka ti čast na trudu.
        Uglavnom ne može niko natjerati nikoga da uradio nešto što neće.
        Vidjet ćemo šta će iz ovog ispasti.
        Po meni je za McLaren prelazak na Renault korak unazad.
        Umjesto borbe za bodove 1-3 borit će se za bodove 1-10.
        Ovako bar ostaje im nada da će biti konkurentni mada teško da proradi za pola godine



        1

        0
  3. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Ne sjeda mi nikako McLaren Renault xD
    Cudno se osjecas dok izgovaras



    10

    0
  4. Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

    F1 agregat mora imati 3 osnovne karakteristike:
    1. snažan
    2. pouzdan
    3. štedljiv

    S obzirom da su ta svojstva suprotna treba naći kompromis. Ako nisi u sve tri dobar imaš mjesta za napredak i znaš u kojem smjeru mora ići razvoj. Naprimjer ako imaš jak motor i štedljiv pouzdanost ćeš povećavati svakom nadogradnjom. Honda nema ništa od toga jer je prve dvije sezone sje..la s McL size zero konceptom i tokenima. S druge strane MB ih je sve navuko na zaključak da im je jedina prednost odvojena turbina dok su dobar dio snage izvlačili iz visokotlačne pumpe, korištenjem ulja kao goriva i izgaranja bez svijćice.
    Mislim da je McL (Ron Dennis) jaaaako pogriješio kad je dao veto na isporuku Honde RB. Mislim da bi sada bili puuno bolji. Ovako će biti slična situacije tj. imati će isti PU kao i RB s jednom razlikom sada oni ne vode više glavnu riječ. RB-u je sjekira pala u med ako Honda proradi prebacit će ju u RB ’19 i postati tvornička momčad a u suprotnom nema nikakve direktne štete za njih.



    3

    0
    • Ferrari mljac Prikaži

      Točno tako, Ron si je pucao u nogu tim inzistiranjem na ekskluzivi na Hondu. Sa više timova napredak bi bio puno brži.



      1

      0
    • 1. snažan
      2. pouzdan
      3. štedljiv potpis ! a šta honda “ispunjava” od navedenoga ? jbš dobavljača koji mora nagovarat neki tim da nastavi koristit njihov motor , koji ne može pronači još makar jedan tim kojem će “dobavljat” svoj motor . umisto da snagom , pouzdanošću , štedljivošću “natjeraju” timove da se “bore” za njihov motor oni NAGOVARAJU ! na niske je grane spa nekad moćni dobavljač ….. ron je puno napravija za slavu McL ali nažalost svojim postupcima prije “mirovine” je uspija bit i “grobar” tima . bar kako sad stvari stoje .



      2

      0
  5. Marlboro McKruno Donator Prikaži

    A nekad davno je Mercedes htio kupiti McLaren a Denis to nije dopustio. Onda je Mercedes kupio Brawn a nastavak znate.



    2

    0
  6. Mclaren wilson Prikaži

    Pa, kad jednom vozaču kihne MGU-K, zbog toga se promijeni cijela PU, i nakon tridesetak krugova opet kihne ta ista komponenta….o čemu se tu ima debatirati? Koliko komponenti je već potrošeno ove sezone a da je to još uvijek kvarljiva roba? Koliko im još treba da sve poslože kako treba?



    3

    0
  7. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    ove izjave uopće ne zvuče japanski nego zvuče ko da ih daju hr političari ili trump. ono nema veze s vezom. treća godina loših rezultata. i oba bolida dožive kvar dok su bila u samoj sredini poretka u najboljem slučaju. jako loše



    2

    0
  8. Ma cijela ova era hibridnih motora je totalna pogreska. Uvelo ih se kao da smanje financijska izdavanja momcadi,a na kraju se ispostavilo da su komponente za ove motore daaaaaaaaleko skuplje nego prijasnje i sve je odletilo u nebo sa razvojem motora. Ne zelim braniti Hondu jer to nema smisla nikakvog,ali ponavljam ovo je greska od samog pocetka i uslo se svjesno u nju samo da bi se prekinula dominacija Red Bulla sa Renaultovim motorima i omogucila Mercedesu za kojeg se znalo da je daleko odmakao u razvoju hibrida i da ce imati znatnu prednost pred Renaultom i Ferrariem od samog pocetka. Nazalost Honda je usla jos kasnije u sve to sa nekih 2.5 godine zaostatka i sve to je jako tesko za stici pogotovo jer ostali ne stoje nego i dalje razvijau svoje motore na nacin na koji Honda to jednostavno ne moze sustici. Ne znam za vas ali ja osobno bih volio najvise vidjeti McLaren-Porche, to mi zaista zvuci jako jako sexy



    2

    0
    • Adrian Newey zgrobnika Donator Prikaži

      Nemoguce McL i Porche su direktni konkurenti na cesti. Prije ce bit RBP jer da proizvodis motor iskreno mi reci koga bis uzeo za partnera?



      2

      0
      • Porche nema zelju imati vlastitu ekipu poput Mercedesa trenutno i ako zele pobjeđivati McLaren im je ponajbolja opcija jer je to ipak velika ekipa bez obzira na rezultate u zadnje 3 sezone. Spoj McLarena i Porchea u F1 zaista nema nikakve veze sa njihovim mozebitnim rivalstvom u proizvodnji cestovnih vozila i mislim da i tu grijesis jer ne mogu bas reci da su te dvije kompanije bas toliki rivali jer svaka kompanija ima svoje trziste



        3

        0