Ferrarijev predsjednik Sergio Marchionne kaže da je njegova ekipa “zabrljala” danas na domaćoj utrci. Mercedes se bez ikakvih problema prošetao Monzom i došao do dvostruke pobjede, pola minute ispred Ferrarijevog Sebastiana Vettela.
Tjedan dana prije Italije vozila se utrka u Belgiji i sve je izgledalo vrlo pozitivno za ekipu iz Maranella, ali su Mercedesi opet bili u svojoj ligi i podsjetili na dominacije od protekle tri godine kakve ovaj sport ne pamti.
“Mislim da smo jednostavno zabrljali,” kaže Marchionne.
“Setup bolida je bio potpuno pogrešan. Mislim da smo podcijenili stazu.”
“Zabrljali smo od Belgije, od Spa do tu. Sad se trebamo vratiti u tvornicu i shvatiti gdje je pošlo po krivu. Ali, vratit ćemo se u Singapuru.”
Ferrarijevi vozači su se mučili ovog vikenda s kočenjem, zagrijavanjem guma i balansom bolida.
“Promijenili smo setup nakon petka i očigledno – u utrci smo ga prvi put isprobali,” rekao je Raikkonen.
“Nedostajalo nam je brzine i balans nije bio dobar.”
“No, ni s pravim setupom ne bi bilo drastično drukčije. Ovo je nešto na čemu moramo raditi da riješimo problem na stazama s niskom razinom downforcea.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hmmmm, čim se G-din Džemper oglasio, očito je da je izuzetno nezadovoljan (koliko god izjave bile u nekom PR tonu), kako bodovima, a pretpostavljam još više predstavom.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma rezultat je više-manje jako dobar. Čisto sumnjam da bi ijednoga skinuli i da su pogodili setup..prije nastavka sezone sam pročitao da Ferrari cilja na 33 boda u ove dvije utrke (za Vettela) i točno toliko je i uzeo..sasvim OK
Mene zabrinjava tih 30ak sekundi razmaka..no nadam se da je to do setupa, a ne do nečeg drugog.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bit će bolje, nije nikakva drama…..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam u nekom bedu,već u onom baš me briga modu,pa si ljepo u miru božjem mogu izanalizirati dosadašnji tijek prvenstva.
S početka sezone Ferrari se buno bolje snašao oko razumjevanja guma,većih gabarita bolida , aeropomagala i tu se stvorio privid nekakve jednakosti Ferrari vs Mercedes ali srce,iliti PU, oko kojeg se u hibridnoj eri sve vrti zaostaje za Mercedesom.
Kako sezona prolazi stvari dolaze na svoje.Mercedes posloži kockice i počinje ono što radi već 3 sezone,brutalno konkurenciji proljeće kroz guzove.Nisu u Ferrariju pogriješili nigdje,već se Marchionne,neznam iz koji razloga,pravi blesav.
A neka,padaju rekordi,stvaraju se neke nove urbane legende,koje su ljudima zanimljivije od samih okolnosti u kojima su nastale……..i da ne duljim LP
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Italijane je ovo stvar ponosa, jasno je zašto je Marchionne bio oštar. Srećom, nakon ove loše predstave dolazi staza koja bi Ferrariju trebala ležati mnogo više nego Mercedesu. Tu bi 1-2 legao kao kec na desetku. Forza!
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
kad smo zadnji puta imali 1-2 ?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
prije dvije utrke
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
@Alonso
Da ,ali u Mađarskoj je nemoguće prestizati, da je bilo moguće nebi bio 1-2.
U Singapuru bi bar trebalo teoretski biti moguće, a i RB bi se trebao ubaciti u priču.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Lakše je preticat u Mađarskoj nego u Singapuru :chill:
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
“Marchionne: Zabrljali smo!”
Bome jeste, & dali dreku debelu šamarčinu.
Ne preostaje nam ništa drugo nego reč optimistično: Idemo dalje, i već u Singapuru konkretno vratiti udarac Mečki sa istim rezultatom 1.2 – ako je to moguće.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Spa i Monza su jedne od najbržih staza u kalendaru i ako na jednoj visiš pobijedniku na guzici cijelu trku a drugu zabrljaš do bola jasno je da se nije toliko poboljšao onaj tko je prvi nego je ukakio onaj iza. Ferrari je ovdje fulao setup i to jako. Pričaju u niskoj razini downforcea a u kvalama su ga trebali više zbog kišnih uvijeta pa su i tu ukenjali. Uostalom objasnio je i njihov sef sam, mjenjali su setup i nisu ga do utrke niti probali. Stoga rezultat je takav kakav je.MErcedes sigurno nije našao 7,8 desetinki po krugu u odnosu na Ferrari u tjedan dana. Imali su odličan vikend a Ferrari slab i onda je razlika ovakva. Da se razumijemo, Mercedes je bolji bolid ali ovoliko da pobijedi sa 35 sec prednosti …nije…
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moje misljenje je da se bas po kisi vidjela jacina snage Mercedesovog motora pa su tako odlicni bili i Ocon i Stroll. Kad se vrijeme promjenilo na bolje Vettel ih je mogao prestici jer ocito Ferrari ima odlicnu sasiju
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikada na kiši motor nije taj koji dolazi do izražaja jer ne idu ni blizu punog gasa a bitno je kako bolid drži u skliskim uvjetima a tu dolazi do izražaja aerodinamički potisak i šasija bolida.
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Davore, vecu glupost nisam u zivotu procito, cuj po kisi je vazna snaga motora, a na dijelovima staze u Monzi gdje se po suhom vozi preko 300 km/h, oni su u kisnim kvalifikacijama u subotu vozili 180 km/h.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na kišnim utrkama ukupni grip bolida je puno važniji od snage motora bez obzira o kojoj stazi da se radi. Negdje više negdje manje ali motori se vrte na cca 60% (možda forumaši bolje znaju koji je omjer od stvarne snage baš konkretno za Monzu).
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Netko je neki dan nakon Spa napisao da će biti vatreno u Monzi (aludirajući da će Ferrari hebeno zaprijetiti Mercedesu), našto sam ja napisao malo morgen, Mercedes će ih oderat ko Drele vepra, ismijavalo se moj komentar i pisalo kako je Vettel cijelu trku u Belgiji bio Lewisu na guzici, što i jest, ali ljudi očito ne shvaćaju da je Monza daaaleko najbrža staza u kalendaru, Spa je neusporediva sa Monzom.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina je to što govoriš za stazu ali Mercedes nije toliko brzi da ostavi Vettela 35 sec i Kimija za 60 sec. Red Bull je bio brzi a ima slabiji motor od Ferrarija. Crveni su fulali setup to se vidi iz aviona. Sigurno ne bi ni pobijedili da su ga pogodili ali ne bi ni blizu ovako kasnili po krugu.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zabrljali ste vi jos kad ste prihvatili V6 motore za F1 .Nikada i nitko nece uspjeti prevazici Mercedes koji je razvoj tog motora zapoceo jos prije donosenja pravila .
4
0