F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Hasegawa: Alonso nema namjeru ostati ako uskoro ne pokažemo napredak

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Hondin motorsportski šef Yusuke Hasegawa tvrdi da je potpuno jasno da Fernando Alonso ne želi produljiti svoj ugovor s McLaren Hondom ako japanski proizvođač ne pokaže vidljiv napredak u narednim utrkama. Budući da je Alonso nekoliko puta ponovio kako će odluku o svojoj budućnosti donijeti ovog ili sljedećeg mjeseca, Honda nema još puno vremena da uvjeri Španjolca u ostanak.

Druga opcija je bila potražnja Mercedesovih ili Ferrarijevih pogonskih jedinica, što su ove dvije ekipe odbile. Momčad iz Wokinga je naposljetku tražila uslugu francuskog Renaulta, ali vjeruje se da ni ta strana nije zainteresirana.

U intervjuu za GPUpdate.net, Hasegawa je rekao da Alonso nema nikakvu namjeru sljedeće godine voziti bolid pogonjen Hondinim motorom ako se uskoro ne zabilježi drastičan pomak.

“Veoma je jasno da on trenutno ne želi ostati s Hondom – to je jasno. Isto tako, složio se da jednom kada bude imao neku, kako da kažem, nadu, neko očekivanje ili ako bude postojala neka mogućnost da se Honda može poboljšati… čim prije mu budemo mogli to pokazati, možda će promijeniti svoje mišljenje.”

Na pitanje koliko su posljednja Hondina poboljšanja važna kako bi Alonsa uvjerila u ostanak, Hasegawa dodaje:

“Da. Ne možemo stati s donošenjem nadogradnji, trebamo mu pokazati nekakav napredak. Stvari su jasne, ako ne uvedemo ništa i ako ostanemo na trenutnim performansama, McLaren ili Fernando neće željeti ostati s nama – to je potpuno jasno.”

Fernando Alonso je isprobao specifikaciju 3.7 Hondine pogonske jedinice tijekom prvog slobodnog treninga u Italiji, čime će dobiti 35 mjesta kazne na gridu.

No, ni McLaren niti Alonso nemaju puno opcija ako se žele riješiti Honde. FIA-in sportski pravilnik kaže da (u idealnom slučaju) svi ostali proizvođači (Mercedes, Ferrari i Renault) imaju jednak kroj klijenata za 2018. (što trenutno jest slučaj), McLarenov dobavljač za 2018. bi se odredio glasovanjem, među predstavnicima svih proizvođača pogonskih jedinica, FIA-e i dotične momčadi.

No, taj je postupak trebao biti formaliziran do 1.8. ove godine, iznimka je jedino pristanak svih ostalih momčadi i FIA-e, za što su šanse gotovo nikakve.

Međutim, sve bi to vrijedilo u idealnom slučaju, odnosno da McLaren nema dobavljača za 2018., što trenutno nije slučaj. Konkretno, čini se da je Honda jedina McLarenova nada za 2018. jer nemaju nikakvih drugih opcija za sljedeću sezonu ako odluče raskinuti ugovor sa svojim trenutnim partnerom.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

4 komentara

  1. Mclaren wilson Prikaži

    Kakva pat pozicija za sve gore spomenute. Honda radi najbolje što zna i umije, ostali bi u F1, ne želi ih ni McL ni Alonso. A opet, kakvo je stanje stvari, moraju skupa. Alonso danas pomirljivih tonova, Eric šuti. I onda 7. I 8. mjesto na FP2. A Sainzu kihnuo motor, Nico imao probleme. I kod njih pouzdanost nije zavidna. Što još više otežava ionako zeznutu situaciju. Bit će vrlo zanimljivo idućih dana, tjedana.



    10

    0
    • Pastor Maldonado pero Prikaži

      3 godine razvoja bi trebalo biti dovoljno pravom proizvođaču motora
      da napravi konkurentan motor.
      Treća godina prolazi, pomaka nema.
      Ako će tako ostati do kraja
      Alonsa ćemo gledati u INDY-car klasi
      možda baš u Hondi,
      s eventualnom mogućnošću povratka u
      F1 ako slijedeće sezone McL-Honda napokon prorade.
      To nije velika matematika.
      Čudi me od novinara da to nisu zaključili.



      3

      0