F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Alonso iznenađen tvrdnjama o namjernom odustajanju na VN Belgije

Lovro Andraka

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Fernando Alonso našao se na meti teoretičara zavjere nakon odustajanja na VN Belgije. Teoriju je pokrenula izjava iz Honde u kojoj su oni nakon utrke izjavili kako u telemetrijskim podacima nisu vidjeli nikakav problem.

Ulje na vatru toj priči dodala je i Alonsova komunikacija s momčadi neposredno prije odustajanja u kojem je Alonso pitao momčad o mogućnosti kiše, na što je momčad odgovorila da kiše nema na radaru.

Novinari su uoči VN Italije pitali Alonsa o priči o namjernom odustajanju na VN Belgije na što je Alonso odgovorio:

“Pročitao sam to te se iznenadio čitajući. Čini se da su ljudi zaboravili da se ja utrkujem ovdje tri godine, borim se u Q1, dajem svoj maksimum na startu, guram bolid uzbrdo u Mađarskoj u Q1 samo kako bih dobio novu priliku u Q2 te se pokušavam utrkivati sa slomljenim rebrom u Bahreinu.”

“Kad sam pročitao to, pomislio sam kako ljudi nisu dovoljno koncentrirani na stvari koje su se stvarno dogodile u Spa. Puno je više akcije bilo ispred mene nego iza.”

Novinari su tražili dodatno pojašnjenje, odnosno razlog zbog kojeg je Alonso odustao u Belgiji s obzirom da nije bilo kvara na motoru. Alonso je objasnio kako je odustajanje bilo preventivno.

“Imao sam nekoliko problema na pogonskoj jedinici u tri ili četiri kruga prije odustajanja. Događalo se to par puta ranije, određeni senzori bi počeli otkazivati, neke stvari bi davale čudan osjećaj i to bi odmah prešlo u eksploziju motora.”

“Ovaj put, nakon što smo imali prve probleme, zaustavili smo bolid i provjerili su cijeli motor. Čini se da je prema njihovom pregledu sve u redu. Pokušat ćemo koristiti taj motor sutra na drugom treningu. Ako eksplodira, promijenit ćemo ga, jasno. Ako izdrži, vjerojatno ćemo ga nastaviti koristiti.”

Motor iz Belgije bit će korišten na drugom treningu u Italiji, ali na prvom treningu će u Alonsov bolid biti ugrađena nova specifikacija, što sa sobom donosi kazne na gridu.

“Mislim da se zove 3.7. Kad sam jutros stigao pitao sam kakva je situacija. Rekli su da još nisu odlučili hoće li iskoristiti ovu utrku za ugradnju novog motora ili ne. Sad, prije deset minuta, odlučili su promijeniti motor i dobiti kaznu ovdje.”

 

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Lovro Andraka
Pulsmedia autor
693 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

16 komentara

  1. Pastor Maldonado Widowmaker Prikaži

    Ah, to iskreno lice. :)



    12

    0
  2. Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

    Pravi se englez a svima jasno da je španjolac.



    16

    0
  3. Emerson Fittipaldi diesel Prikaži

    Naravno da će branit sebe, neće reći da je namjerno odusta.



    7

    0
  4. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Slika:
    Uvrijeđen i iznenađen (čitati s vrlo mekim “đ”)
    Mada ga zbog toga ne treba previše zezati.
    Odustao je u trenutku kada je svima bili jasno da do bodova ne može doći
    a može samo dokrajčiti još jedan motor,
    pa u slijedećoj utrci oboriti kolegin rekord o 60 i nešto
    mjesta unazad.

    Nego jedno pitanje za noviju computersku memoriju pojedinih članova (moja još uvijek analognmo koristi tranzistore pa dolazi do grešeka i gubljenja podataka):
    Kada smo već kod tih kaznenih pomicanja unazad da li se ja točno sijećam da se prve sezone kada se to uvelo
    brojalo na drugi način?
    npr. ako neko dobije – 10 mjesta a kvalifikacije završi peti prije kraja
    ostalih -5 mjesta mu se prenašalo na slijedeću utrku?

    p.s. zamislite kako je FIA luda da su po pravilima morali crtati
    tih 60 i koliko već startnih pozicija.
    Jadan Van Done bi startao na pola staze iza svih.
    Mislim da su to i oni u SKY-u primijetili.


    0

    0
  5. Lica je kao da kaže: “Pojma nemam o čemu vi mene pitate!”



    5

    0
  6. Ako je odustao namjerno , sigurno neće to priznati.



    1

    0
  7. Stefan Bellof pigmalion Prikaži

    Čuli ste za ljude koji vas gledaju u oči i lažu?
    Nije nagradno pitanje: Znate kako zovu te ljude? :)



    1

    0
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Jel mene pamćenje vara ili je tebi donedavno stajala Alonsova kaciga pokraj imena tu na komentarima? :)



      3

      0
      • Stefan Bellof pigmalion Prikaži

        Haha…… prvo da budem iskren. Znam, malo će boljeti, ali……
        Nisam niti jednom koristio kacige za vlastiti bedž, ovdje na komentarima.

        Još jednom da budem iskren: opet šteka nešto na stranici f1puls.

        I da budem jako iskren: još uvijek sam u uredu i ne mogu gledati prijenos drugog slobodnog treninga. E, to mi je već previše realnosti, u ovome trenutku.

        I za kraj: ja sam navijač Fernanda Alonsa.



        1

        0
  8. sve da je ovo napravija i namjerno , bez razloga treba li fernandu ovo zamjeriti ? od početka mu McLH obećava brda i doline i onda … ćorak . čak dosada i “najbolja” sezona McLH od povratka je fernandu “omogućila” najlošiji plasman u karijeri ako zanemarimo njegovu rookie sezonu u minardiju 2001. u 15 sezona ( ne računam ovu sezonu ) to 10. misto mu je drugi najlošiji plasman u karijeri . u 48 trka od prelaska u McLH čak u 19 je odustaja ( u trkama ) 16 X zbog teh problema , otprilike 34 % , a u trkama koje je završija bolid najčešće nije bija konkurentan i oni bolji plasmani ( npr mađarska ) su bili plod konfuzije , sriće , a ne snage ili brzine bolida . vozač koji je navika ulazit u Q3 , završavat na podijima ( nijedno nije ostvarija od 2014. tj od odlaska iz ferraria di nije osvojia titulu ali je sakupija 44 podija ) sad “slavi” ako uđe u Q 3 ?!?!?? pa koga ovo ne bi frustriralo ? umisto rasnog trkačeg grla on “jaši” neuhranjenu ( po snazi ) ragu …. jedino šta mu još pokazuje da vridi su dobiveni novčići no virujem da bi ih fernando rado minja za konkurentni bolid sa kojim bi ponovno moga penjat se na postolje i pobjeđivat . virujem da bi mnogi od nas na njegovom mistu stjerali McLH u kur , a ne samo ovako odustali . kad znaš da po kvaliteti spadaš u sam vrh , a voziš iza npr ericsona ( španjolska 2017. ) , kad imaš 7 odustajana u 11 odvoženih trka ove sezone onda … di je motiv , nada da će bit bolje uzevši u obzir da je fernando “zagazija” u 37. ?



    3

    0