F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Italije

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Osam utrka prije kraja gotovo da nema momčadi koja nije posegnula za posljednjim, četvrtim dozvoljenim elementom neke od komponenti pogonske jedinice. Iznimka su jedino Force India i Williams na Mercedesovim pogonskim jedinicama, momčadi koje su prošle godine sezonu završili s više od jednog paketa ušteđenih pogonskih jedinica koje su im bile dozvoljene pravilnikom. Ipak, ove godine je izazov nešto veći.

Tvornička momčad Mercedesa i talijanski Ferrari su se po broju korištenih elemenata izjednačili prošlog vikenda kada su u ekipi konstruktorskih prvaka posegnuli za posljednjim motorom (koji može sagorjeti više ulja nego što će biti dopušteno od VN Italije nadalje), turbopunjačem i MGU-H jedinicom, pa su sada ove dvije momčadi svojim vozačima dale po 19 komponenti. Mogu li ove dvije ekipe sezonu završiti bez kazni za nove elemente pogonske jedinice? Ako ne obje, koja momčad će i kada posegnuti za novim elementima, a time i kaznom na gridu? Može li čak i pouzdani Mercedes trebati nove elemente pogonske jedinice do kraja sezone? Poznato je da sve momčadi rotiraju upotrijebljene elemente kako bi maksimum dobile kada je to potrebno bez da uzimaju nove, ali valja imati na umu da je Vettelov posljednji turbopunjač u opticaju već 8 trkaćih vikenda, mada ipak ne znamo koliko je on iskorišten.

Što se tiče samih proizvođača pogonskih jedinica, najbolju pouzdanost i dalje ima Mercedes čije su momčadi do ovog trenutka u prosjeku koristile samo 2.75 pogonskih jedinica po bolidu.

Ferrarijeve ekipe s ovogodišnjom specifikacijom su zaključno s Belgijom prosječno koristile 3.25 pogonskih jedinice po bolidu.

Treće po redu su Renaultove momčadi s prosječno korištenom 3.31 jedinicom po bolidu, a posljednja i uvjerljivo najlošija je Honda budući da su McLarenovi vozači u prosjeku koristili 6.58 pogonskih jedinica.

Sauber F1 Team koristi prošlogodišnju specifikaciju Ferrarijeve pogonske jedinice, a za dosadašnjih 12 trkaćih vikenda im je u prosjeku trebalo 3.42 jedinice po bolidu.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 4 4 4 3 2 2
Mercedes Bottas 4 4 4 3 2 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 4 4 5 3 2 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 4 3 4 2 3 3
Ferrari Vettel 3 4 3 3 3 3
Ferrari Raikkonen 3 4 3 3 3 3
Force India Mercedes Perez 3 3 3 2 2 2
Force India Mercedes Ocon 3 3 3 2 3 2
Williams Mercedes Massa 3 3 3 2 2 2
Williams Mercedes Stroll 3 3 3 2 2 2
McLaren Honda Alonso 6 8 8 6 5 4
McLaren Honda Vandoorne 6 9 9 6 6 6
Toro Rosso Renault Kvjat 5 5 5 2 3 3
Toro Rosso Renault Sainz 3 3 4 3 2 3
Haas Ferrari Grosjean 4 4 3 3 3 3
Haas Ferrari Magnussen 4 4 3 3 3 3
Renault Hulkenberg 3 3 4 3 3 3
Renault Palmer 4 4 4 2 3 3
Sauber Ferrari** Ericsson 3 4 4 3 3 3
Sauber Ferrari** Wehrlein 4 4 4 3 3 3

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Kamui Kobayashi Multi 21 Prikaži

    Koristenost jedinica kod Honde na kraju sezone ce bit kvadrat istih kod mecke il ferrarija :D



    8

    0
  2. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Iznenadio me malo Ferrari. Dugo im drze komponente.



    4

    0
    • Pa po mnogima ispada da je Ferrari neko kvarljivo go.. a činjenice su malo drugačije. Ferrari nakon onoga 96-97 kada se pušio malo malo je postao bolid koji stvarno ima jako malo kvarova kroz godinu i takav je bio od Schumahera pa sada do Vettela. Nije to nikakvo čudo, ja ako sam išta zadnjih godina kod njjih znao je da su pouzdani .


      0

      0
  3. Formula1 f1zd Prikaži

    Negdje sam pročitao da Ferrari novi motor odgađa za Sepang…ima li kakvih informacija o tome?


    0

    0
  4. Ferrari pro5i vilin konjic Donator Prikaži

    Ispricavam se za OFF TOPIC, ali panika me hvata. Ostalo je jos 16 minuta a ja nemogu naći nagradno pitanje za 1 000 000 na puls manageru.

    Pogonske jedinice se troše mnogo.


    0

    0