F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vasseur otkrio zašto je Sauber otkazao dogovor s Hondom

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Sauber F1 Team je prije manje od pola godine objavio vijest da će njihovi bolidi od sljedeće godine biti pogonjeni Hondinim pogonskim jedinicama. Dva mjeseca nakon toga, šefica momčadi Monisha Kaltenborn napustila je kormilo ekipe, da bi na njeno mjesto došao bivši Renaultov trkaći direktor, a zatim šef momčadi, Frederic Vasseur. Upravo u to vrijeme su se pojavile priče da je otkazan dogovor između Saubera i Honde za 2018., a samo dva tjedna kasnije ta je vijest i potvrđena, uz dodatak da će švicarska momčad od sljedeće sezone koristiti aktualnu specifikaciju Ferrarijevih pogonskih jedinica, svog dugogodišnjeg partnera.

Može se reći da razlog nije trenutno stanje u Sakuri, odnosno Sauberova briga zbog nekonkurentnosti proizvoda japanskog proizvođača, već problem po pitanju isporuke mjenjačkih kutija. Potvrdio je to šef Frederic Vasseur.

“Analizirali smo gdje smo, napravili smo analize svakog odjela, a prva odluka je bila držati se partnerstva s Ferrarijem. To je vjerojatno bila najvažnija odluka jer će to biti srednjoročno partnerstvo. Ne možemo zauvijek mijenjati motore iz godine u godinu. Ostat ćemo s Ferrarijem do kraja tog perioda, to je bila krucijalna odluka.”

“Ostavljajući sa strane trenutne probleme koje Honda ima s pouzdanosti ili performansama, budući da znam da će se vratiti u jednom trenutku, najveća briga nam je bila to što nismo mogli preuzeti odgovornost za mjenjačke kutije. Nemamo resurse kako bismo konstruirali vlastite mjenjače pa smo znali da se moramo držati nekoga.”

“S Hondom bismo se morali držati McLarena, ali nisam bio tako uvjeren da će McLaren nastaviti s Hondom, pa bi to stvorilo čudnu situaciju; tražiti McLaren da nam isporuči mjenjače za Hondin motor dok bi McLaren mogao voziti s drugim motorom.”

“Ovakvim scenarijem uopće nisam bio zadovoljan. Prema tome, ponovno obrađivanje teme oko dogovora s Hondom je bio jedan od najvećih problema.”

“Sauber je već započeo s dizajnom bolida za 2018. prije nego što sam ja donio odluku, i to je bio razlog žurbe, tako da ne bacamo izdašne svote novca na napuštene projekte. Dizajn je već bio u tijeku, zatim je uslijedio period gašenja tvornica, tako da smo odmah morali donijeti odluku”, rekao je Sauberov šef Fred Vasseur.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

6 komentara

  1. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Bar je iskren.
    A iskren je jer nema što skrivati.
    Svi znaju za twigy iizgled njihovog novčanika u odnosu na ostale i sve – ili bar većinu njihovih problema,
    skupa sa famoznim mjenjačkim kutijama.
    Jednostavno, nisu ih u stanju napraviti js trenutnim zaposlenima.
    Dečki ne znaju jer sebave drugim stvarima.
    To znači zapošljavanje novih.
    I to otvaranje još jednog cijelog pogona.
    Od ideja preko nacrta, 3D simulacija do pogona sa skupim strojevima.
    A sve to ne garantira ništa.
    Kada bi i pokušali moglo bi im se desiti 19 odustajanja u 20 utrka zbog mjenjača.
    Nije isto, ali primjer kako se Haas ove sezone muči sa kočnicama.
    Da nemaju taj problem bili bi stepenicu više.
    I ovako im čestitam.



    5

    0