Abiteboul: Tajming je loš, ne želim frustriranog Alonsa u Renaultovom bolidu

Izdvojeno

Zvonko Vasilj

Prije 7 godina 2 min 26 komentara

Iako je Renault na putu prema gore, Cyril Abiteboul vjeruje da neće uspjeti napraviti dovoljno veliki napredak da zadovolje apetite Fernanda Alonsa.

U tom slučaju, Abiteboul smatra da Alonso ne dolazi u Renault obzirom na frustracije koje javno izražava zbog katastrofalnog stanja u Hondi.

“Moj odgovor Fernandu će uvijek biti isti,” izjavio je Abiteboul za Motorsport portal. “Najprije, on je dio velike ekipe koja je usred velikih strateških odluka.”

“Osim toga, mislim da treba pogledati svoj tajming i tajming ostalih ekipa. Stvari trebaju biti kompatibilne da bi suradnja bila uspješna. Prošli uspjesi ne jamče buduće uspjehe.”

“Mi smo zabrinuti zbog budućnosti – on ima svoju dinamiku i hitno želi biti u poziciji borbe za naslove.”

“Mi znamo da će nam trebati još vremena da naš bolid može biti na toj razini, a jedna stvar je jasna – ne želim frustriranog Fernanda Alonsa u Renaultovom bolidu, to je sasvim sigurno.”

Nico Hulkenberg bi iduće godine vrlo lako mogao imati novog kolegu ako Jolyon Palmer drastično ne popravi svoju formu. Za to mjesto se spominje par imena, uključujući Sergija Pereza, Carlosa Sainza, Estebana Ocona i Roberta Kubicu.

“Da nemamo ograničenja na testiranja unutar sezone – puno toga smo mogli napraviti. Ali, isto je kao i za mlade vozače koji tek pokušavaju doći u Formulu 1 – ograničenja postoje i to se neće promijeniti zbog Roberta.”

“Vidjet ćemo hoće li se ono što moramo napraviti s njim poklopiti s tajmingom ostalih promjena unutar paddocka. Već smo imali nekoliko objava o vozačkim postavama, siguran sam da ćemo u naredna dva ili tri tjedna čutu još novosti i mi moramo biti dio te priče.”

Odbacio je nagađanja da je Kubica plan B ili plan C za Renault.

“Nikad ga tako neću nazivati. Glavno pitanje je može li se opet utrkivati u F1. Trenutno to još nije sasvim jasno.”


Odgovor

26 komentara

  1. Fernando Alonso
    Alonso king Prikaži

    Alonsov sam navijac i ne bojim se to reći
    Situacija ja jasna, Alonso ne zeli biti treći.

    Bodovi ni na vidiku, frustracije su jake
    MCL32 sporiji od moje bake.

    Tko je tomu kriv vise nije stvar
    Vec postalo je uobicajeno da Honda ima kvar.

    Bili su na Spa u motoru snage nesta
    No jos je veci problem sto Alonso nema mjesta.

    Nitko ga ne zeli prava sumrak saga
    Al davne 2014 sve je otislo do vraga.

    Gledati idola takvog odma suza u oku viri
    Dok ja razbijam tanjure stari vice daj se smiri

    Al smirit se ne mogu i zivcira me svatko
    U problemima Mclarena moj idol odlazi polako

    Ja ipak jos uvijek sam tu i navijam k’o prvog dana
    Al priznati se mora da ova situacija je banana

    Ova McH polako nestaje u dimu
    Mislim da Alonsu nigdje nema mjesta osim u nekom Hrvatskom timu ?

    Idemo svi za 2018 sklopit tim i potpisat Alonsa, ispraznit drzavnu blagajnu i po mogucnosti ne potpisati Hondu kao dobavljaca motora



    27
    27

    0
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Honda je jedna od multinacionalnih kompanija koja ima u svome u vlasništvu druge multinacionalne kompanije.
      I dalje se nadam da će nakon par inzistiranja na tradiciji nakon neuspjeha – hara kiriju,
      doći nova mlađa ekipa koja neće spavati dok ne postignu zadani cilj bilo kojim sredstvima.
      Znanjem, 24 satnim radom, kupovinom, neprijateljskim preuzimanjem, špijuniranjjem, krađom, otmicom…….
      Japanci su čljudi čudnog mentaliteta.
      Kada im se nacrta meta i u sredini cilj ili će to učiniti ili se baciti s 50kata samo da potaknu ostale kolege na nove ideje.
      Nadam se nadam se nadam se nadam se nadam se………



      3
      3

      0
  2. F1puls Portal
    Sarma Donator Prikaži

    Mirovina!



    12
    12

    0
  3. Audi
    Alonso1983 Prikaži

    Moje mišljenje je da gledamo zadnje utrke Alonsa u F1 . Možda ne zadnju njegovu sezonu u F1 , ali mislim da s obzirom u kakvoj formi je McH da neće produžiti ugovor a kao što vidimo u Renault će jako teško. Solucija je bila ako Kimi ne dobije ugovor pa u Ferrariju završi Ricciardo isl solucije pa bi možda sa nekakvim rošadama bilo mjesta za Alonsa u Rb-u ( što je s obzirom na njihovu politiku jako teško) ili u Mercedesu. No sada kada su Ferrarijva mjesta popunjena, sumnjam da će se osloboditi ikoje drugo u nekoj boljoj ekipi a samim time mislim da su Alonsu šanse za borbu za vrh 0%.



    10
    10

    0
  4. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    …drugim riječima, Alonso je preskup način plaćene kritike iz vlastitih redova. Renault ima dovoljno problema po tom pogledu što imaju RedBull kao partnera, pa je logično da ne žele još jedan kamen oko vrata… koji mu uz to ne daje novac u džep već pošteno vadi iz njega.

    Sve mi se čini da će Alonso biti presretan ako se nastavi priča sa McLarenom, jer su oni jedini u stanju plaćati tu bezglavnu svotu novca sa bolidom koji ne može bodovno i sponzorski unovčiti (opravdati) taj iznos. A sve veće ekipe tipa RB, Mercedesa i Ferrarija imaju puno stabilniju situaciju unutar tima bez Alonsa.

    Pat pozicija za Alonsa.



    9
    9

    0
  5. Sebastian Vettel
    mzf1 Prikaži

    Ovo me vratilo u 2014. u srid Mattiaci/Alonso borbe, kad je jednom prilikom dižući si cijenu izjavija da kao najbolji vozač može birati za koju ekipu želi voziti. Ostatak priče znamo, i ono malo manevarskog prostora za pregovore što je ima, Vettel mu je objavivši da dolazi u Ferrari, sveja na McL i midfieldere… Par godina posli ništa bolja situacija, Ferrari Mercedes RB a sad i Renault ga ne žele, ostalima ga se ne isplati plaćati ni upola koliko traži.. Ovi koji ga imaju bolje bi im bilo da ga nemaju, pa da bar uštede na parama i ostatku reputacije dok se ne dovedu u red. Čak pomalo tužno..



    15
    15

    0
  6. mika Prikaži

    Ako ga Renault neće… mislim da je sve rečeno.



    11
    11

    0
  7. Narain Karthikeyan
    F1 Karthikeyan Prikaži

    Williams ili indycar



    4
    4

    0
  8. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    McLaren i gotovo. Sa Hondom ili bez.



    3
    3

    0
  9. Mclaren
    KERS Prikaži

    Ostat ce jadan jos godinu dana zatim naparviti prebjeg u Indycar a 2019 ce Mclaren -Honda proraditi za ozbiljno.



    4
    4

    0
  10. Fernando Alonso
    Tab F1 Prikaži

    Ovo je pila naopako samo da mu malo smanji cijenu i da se ne rasipa sa obećanjima, a s druge strane jedva čeka da dođe u Reno.
    Želi ga umiriti da ne očekuje čuda u prvoj godini, a ne kao McHonda koja mu je obećala naslov odmah po dolasku.
    Jako je pametan i odmjeren u izjavama Cyril.
    Ne bi me čudilo da potvrde Alonsa.



    5
    5

    0
  11. Mclaren
    wilson Prikaži

    Navijam za Alonsa no bojim se da situacija nije dobra za njega. I da je šah-mat vrlo izvjestan. Ostaju tri opcije. McH, Williams ako kuloarske priče imalo drže vodu ili odlazak. Pitanje je želi li Honda(ako ostane u F1, ništa tu nije nemoguće) uopće plaćati toliko novaca poslije svih kritika i da li ga uopće žele. Williams….čisto sumnjam. Niti bi dali toliko novaca, niti imaju resurse i bolid za sami vrh. Možda dolazak Paddya nešto promijeni ali sumnjam da to dovoljno za vrh. Mislim da je pobjeda u Spanjolskoj 2013. bila zadnja koju je ostvario. I da, odgovor Cyrila je bio vrlo diplomatski, odmjeren.



    2
    2

    0
    • Davor7 Prikaži

      Williams mu ne bi dao nikakav pomak sto je najgore. Imaju bolje motore,ali ocajnu sasiju sto se nekako i da popraviti ako cemo iskreno. Ja i dalje vjerujem da Mercedes ne odaje tajne svog motora momcadima koje ga uzimaju od njih jer ma koliko sasija bila losa ne moze biti losija toliko da imaju preko 2.5 sekunde po krugu zaostatka za Mercedesom samo zbog nje. Ipak sasije rade strucnjaci,a ne kovaci i limari pa sta sklepaju dobro je i nitko mi ne moze reci da je samo sasija glavni uzrok za po 2.5 sekunde kasnjenja u jednom krugu jer to je nemoguce u danasnje vrijeme moderne tehnologije kada sve ekipe raspolazu svim mogucim znanjima. Bas se u kvalifikacijama to najbolje vidi jer Mercedes uvijek dodatno nekako doda snagu motoru sto ostale ekipe koje od njih uzimaju motore jednostavno ne mogu u tolikoj mjeri i to nije u redu.



      4
      4

      0
  12. Davor7 Prikaži

    Ovo je jedna od najpametnijih izjava koju sam ikada cuo opcenito u sportu. Alonso zeli jos jedan naslov za kraj i sigurno ce traziti od Renaulta vise od onog sto oni mogu pruziti u ovom trenutku,a oni si ne zele dopustiti ovakve radio razgovore s njim u eteru jer bi to moglo narusiti marketinsku stranu Renaulta. Negdje sam procitao da je prodaja Hondinih vozila u Americi koja je njihov najveci uvoznik opala za 25% i to su ogromni novci u stotinama miliona dolara mjereni pa mi je neshvatljivo da Honda ne moze sastaviti konkurentan motor. Ovaj potpuno nespremni ulazak Honde u F1 bi mogao imati puno teze posljedice za cijelu kompaniju nego sto se to moglo ikada pomisliti,mogao bi ugroziti cak i opstojnost kompanije kakva trenutno jeste. Renault je isto velika kompanija i oni to sve znaju i prate jer ovdje nije u pitanju samo sport kao takav,ovdje je na liniji cijeli marketing i ugled Renaulta pa si ne smiju dopustiti da ih Alonso javno proziva kako to radi sa Hondom. Ne mogu braniti Hondu u ovome svemu jer su zaista zakazali potpuno. Mozda ne zasluzuju Alonsovo izrugivanje zbog rada ulozenog,ali definitivno ga zasluzuju zbog krajnjeg proizvoda koji je potpuno ispod svih kriterija. Nekada bi ljudi poput Hasagawe uradili harakiri nakon svega,a on i nakon evo 2. sezone teskog podbacaja ima svoj posao sto mi je neshvatljivo. Imam osjecaj da daju sredstva najboljim studentima strojarstva da bi oni sastavili bolji motor od trenutne ekipe u Hondi jer ovo je potpuno neprihvatljivo sto oni rade u McLarenu 3 godine



    6
    6

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.