F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Vettel: Imamo najbolji bolid, ne bojimo se nijedne staze

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nakon što je na 12. ovogodišnjoj utrci u Belgiji osvojio drugu poziciju i konstantno visio na repu Lewisu Hamiltonu, Sebastian Vettel je sretan zbog Ferrarijeve forme.

Iako su mnogi tvrdili da će Ferrari pasti u razvoju unutar sezone, momčad pokazuje da to nije slučaj, a Vettel nije propustio iskoristiti priliku i pohvaliti svoje kolege.

“Da, mislim da je jučerašnji pole odlučio današnju utrku. Da smo ih kojim slučajem uspjeli prestići, mislim da bi zadržali tu poziciju.”

“Pratio sam Lewisa jako blizu cijelu utrku. Bio je jako brz u srednjem dijelu staze, ali sam mogao ostati blizu u prvom i posljednjem sektoru, ali onda su mi se gume već potrošile pa nije bilo prave prilike.”

Prava prilika za pretjecanje pojavila se ponovo nakon što je sigurnosni automobil otišao sa staze, ali je Vettel rekao da je bio preblizu tamo gdje to nije bilo potrebno.

“Imao sam nekakvu polušansu nakon restarta. Bio sam malo ljut na sebe jer sam u prvom zavoju došao preblizu. Pokušao sam malo zaostati u Eau Rougeu, ali je bilo preteško jer je postojala opasnost da me uhvate dečki koji su bili iza.”

“Znao sam da nemamo maksimalnu brzinu kao oni, pa se nisam smio previše odvojiti, a pošto sam bio preblizu – morao sam rano izići iz zavjetrine. Bilo je jako teško naći savršen trenutak.”

Sve u svemu, Vettel kaže da je ovo bio fantastičan vikend za Ferrari jer su mnogi mislili da je Silverstone bio znak kako će patiti na brzim stazama.

“Ovog vikenda smo imali toliko dobrih vijesti. Bolid je toliko kompetitivan da se ne moramo bojati nijedne staze. Mislim da imamo najbolji bolid. Znamo sve jake strane Mercedesa i čestitamo im. Znamo da nam fali par konja, ali dečki u Maranellu su izvrsni i znam što rade. Mi smo najviše napredovali ove sezone.”

Iduća utrka je njihova domaća – VN Italije na Monzi, i to samo za tjedan dana.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3322 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. Nigel Mansell ujac Prikaži

    Sto ce biti vatreno u monzi!!



    11

    0
  2. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Kad počnete uzimati PP tad se može sa sigurnošću reći da imate najbolji bolid.
    A to će se teško odrađivati sa nekih (lupam) 20-30 KS manje.
    Ali raduje ova izjava i ovakav optimizam.
    Forza Ferrari



    11

    0
    • Pastor Maldonado pero Prikaži

      Ne mora biti da je motor toliko slabiji.
      Mercedesov bolid je duži, samim time i
      lakše podesiv na dugim pravcima za max. brzine,
      ali zato malo pate po zavojima.
      Međutim, ipak mislim da je Mercedes najviše napredovao u
      ljetnoj pauzi.
      Imao sam osjećaj da Ham. većinu utrke nije vozio na samoj granici.
      Da je trebalo, mogao je još povući kao u Q3.
      Jednina panika mu je bila dugo ostajanje safery cara na stazi
      zbog težeg zagrijavanja tvrđe mješavine guma.
      Brinuo ga je restart i prva ravnica nakon znamo već koje kombinacije zavoja.
      Čulo se jako dobro preko radija kako kuka kada mu nije sve kako bi htio.



      7

      0
      • mercedesi su vozili sa 80 % i da je trebalo mogli su puno brže dok je ferrari vozija na granici raspadanja motora . okladija bi se da je bottas moga prestič kimija i ricciarda , vjerovatno i seba samo da su mu sa pit walla to “naredili” … za vrime predsezonskih testiranja ferrari je bija odličan pa se pričalo kako je mercedes brži ,bolji ali to kriju . sad , posli 12 trka seb je stalno u vodstvu ( osim posli kine di su on i lewis bili bodovno izjednačeni ) , spa je navodno trebala bit “mercedesova staza” di je treba “uništit” ferrari , a kad se to svelo na 2,4 s zaostatka seba za lewisom onda englez nije vozija na samoj granici … a izgleda ni bottas :) jbte koliku “zalihu” snage i brzine ima mercedes i kako to uspješno kriju !?!?! toliko dobro da seb/ferrari već 12 trka vode u prvenstvu . valjda će sad u monzi mercedes konačno pustit sve “konje iz štale” , a onda pobjedit u svih preostalih 8 trka . samo … čudi me nervoza , “brbljavost” lewisa tokom SC s obzirom da zna kako i koliko su bolji i brži ferraria samo šta su se do sada zaje*avali sa taljanima .



        29

        0
      • Pastor Maldonado pero Prikaži

        Ma dobro, nisam baš napisao 80% i nemaju zalihu brzine kao prošlih sezona ili nekada kao Ferrari sa Shumijem.
        Sada je ta razlika mala.
        Ali, čini mi se da je u pojedinim djelovima utrke Ham mogao i brže.
        Ne bi trebali zaboraviti i stavku čuvanja motora zbog kazni.



        2

        0
      • pero…. ključno je ovo “čini mi se da je u pojedinim djelovima utrke Ham mogao i brže.” činilo se i meni da je seb u pojedinim dijelovima trke moga i brže ali jbga . uostalom dobro je primjetija Montoya da je mercedes na pravcima bija tek nekoliko km brži od ferraria no možda ni to nije relevantno jer seb je vjerovatno zna da nije dovoljno blizu za napad , a vožnja u prljavom zraku nije baš forte ovogodišnjih bolida . ma nije bila nikad samo šta je sad problematičnija . vožnjom tik iza LH ( npr mekoliko desetinki ) samo bi sebi stvorija probleme vezane uz turbulenciju i povečano grijanje motora jer današnji motori “isijavaju” i hlađenje zna bit problem u ovakvim “tik” situacijama ako se duže vozi u nečijem “repu” .



        2

        0
    • Williams Montoya Prikaži

      Top speed na kraju najdužeg pravca je Hamiltonu i Vettelu obično bio u 2,3 km razlike.



      3

      0
      • Pastor Maldonado pero Prikaži

        Znaš i sam da to ovisi o puno faktora.
        Top speed najčešće imaju slabije momčadi,
        ok kod sporijih utrka s više zavoja.
        To je zato jer se vjerojatno ne mogu popraviti
        u zavojima s više downforcea, pa saniraju štetu na
        pravcima zbog težeg pretjecanja.
        Naravno sve je to samo na papiru, jer
        glavni im je problem jača potrošnja guma, a time
        i anuliranje prednosti top brzina na pravcima zbog kasnije
        mogućnosti ubrzanja nakon zavoja.


        0

        0
  3. Mercedes hrcfaca Prikaži

    Vettel ne lupaj, ipak je Merrcedes taj koji ima največi broj pp-a ove godine! a što se tiće utrke rekao bi da ste podjednaki, ali da je Ferrari baš brži…



    2

    0
    • Pirelli Hard Monty Prikaži

      Potpuno si u pravu.Ne samo ove godine,već četvrtu godinu ove hibridne ere,Mercedes vozi svoju ligu a ostali sudjeluju u igri napretka,što god to značilo.Korektan si navijač Hamiltona,ali nebi bilo zgorega prisjetiti se početaka ovog hibridnog cirkusa u kojeg je Mercedes uletio totalno spreman a ostali sretni ako su ostali u istom krugu,pa tokeni-razvoj koji je zapravo zabranjen-.Dal je to sve bilo slučajno?Teško.U Ferrariju su to nakon tri sezone donekle stigli ali se bojim da će im trebati još tri kako bi ih prestigli.



      5

      0
  4. Daniel Ricciardo MALAK Prikaži

    Vetel dobro govori, jer u sektorima 1 i 2 je mogao pratiti Hamiltona dok ga je gubio u 2. sektoru gdje ima više zavoja.
    Što znači da je Ferrari brz a u zavojitom sektoru je očito Mečka bolja.



    1

    0