Izdvojeno

Vettel: Imamo najbolji bolid, ne bojimo se nijedne staze

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon što je na 12. ovogodišnjoj utrci u Belgiji osvojio drugu poziciju i konstantno visio na repu Lewisu Hamiltonu, Sebastian Vettel je sretan zbog Ferrarijeve forme.

Iako su mnogi tvrdili da će Ferrari pasti u razvoju unutar sezone, momčad pokazuje da to nije slučaj, a Vettel nije propustio iskoristiti priliku i pohvaliti svoje kolege.

“Da, mislim da je jučerašnji pole odlučio današnju utrku. Da smo ih kojim slučajem uspjeli prestići, mislim da bi zadržali tu poziciju.”

“Pratio sam Lewisa jako blizu cijelu utrku. Bio je jako brz u srednjem dijelu staze, ali sam mogao ostati blizu u prvom i posljednjem sektoru, ali onda su mi se gume već potrošile pa nije bilo prave prilike.”

Prava prilika za pretjecanje pojavila se ponovo nakon što je sigurnosni automobil otišao sa staze, ali je Vettel rekao da je bio preblizu tamo gdje to nije bilo potrebno.

“Imao sam nekakvu polušansu nakon restarta. Bio sam malo ljut na sebe jer sam u prvom zavoju došao preblizu. Pokušao sam malo zaostati u Eau Rougeu, ali je bilo preteško jer je postojala opasnost da me uhvate dečki koji su bili iza.”

“Znao sam da nemamo maksimalnu brzinu kao oni, pa se nisam smio previše odvojiti, a pošto sam bio preblizu – morao sam rano izići iz zavjetrine. Bilo je jako teško naći savršen trenutak.”

Sve u svemu, Vettel kaže da je ovo bio fantastičan vikend za Ferrari jer su mnogi mislili da je Silverstone bio znak kako će patiti na brzim stazama.

“Ovog vikenda smo imali toliko dobrih vijesti. Bolid je toliko kompetitivan da se ne moramo bojati nijedne staze. Mislim da imamo najbolji bolid. Znamo sve jake strane Mercedesa i čestitamo im. Znamo da nam fali par konja, ali dečki u Maranellu su izvrsni i znam što rade. Mi smo najviše napredovali ove sezone.”

Iduća utrka je njihova domaća – VN Italije na Monzi, i to samo za tjedan dana.

Komentiraj

14 komentara

  1. Nigel Mansell
    ujac Prikaži

    Sto ce biti vatreno u monzi!!



    11

    0
  2. Kad počnete uzimati PP tad se može sa sigurnošću reći da imate najbolji bolid.
    A to će se teško odrađivati sa nekih (lupam) 20-30 KS manje.
    Ali raduje ova izjava i ovakav optimizam.
    Forza Ferrari



    11

    0
    • Nigel Mansell
      pero Prikaži

      Ne mora biti da je motor toliko slabiji.
      Mercedesov bolid je duži, samim time i
      lakše podesiv na dugim pravcima za max. brzine,
      ali zato malo pate po zavojima.
      Međutim, ipak mislim da je Mercedes najviše napredovao u
      ljetnoj pauzi.
      Imao sam osjećaj da Ham. većinu utrke nije vozio na samoj granici.
      Da je trebalo, mogao je još povući kao u Q3.
      Jednina panika mu je bila dugo ostajanje safery cara na stazi
      zbog težeg zagrijavanja tvrđe mješavine guma.
      Brinuo ga je restart i prva ravnica nakon znamo već koje kombinacije zavoja.
      Čulo se jako dobro preko radija kako kuka kada mu nije sve kako bi htio.



      7

      0
      • mercedesi su vozili sa 80 % i da je trebalo mogli su puno brže dok je ferrari vozija na granici raspadanja motora . okladija bi se da je bottas moga prestič kimija i ricciarda , vjerovatno i seba samo da su mu sa pit walla to “naredili” … za vrime predsezonskih testiranja ferrari je bija odličan pa se pričalo kako je mercedes brži ,bolji ali to kriju . sad , posli 12 trka seb je stalno u vodstvu ( osim posli kine di su on i lewis bili bodovno izjednačeni ) , spa je navodno trebala bit “mercedesova staza” di je treba “uništit” ferrari , a kad se to svelo na 2,4 s zaostatka seba za lewisom onda englez nije vozija na samoj granici … a izgleda ni bottas :) jbte koliku “zalihu” snage i brzine ima mercedes i kako to uspješno kriju !?!?! toliko dobro da seb/ferrari već 12 trka vode u prvenstvu . valjda će sad u monzi mercedes konačno pustit sve “konje iz štale” , a onda pobjedit u svih preostalih 8 trka . samo … čudi me nervoza , “brbljavost” lewisa tokom SC s obzirom da zna kako i koliko su bolji i brži ferraria samo šta su se do sada zaje*avali sa taljanima .



        29

        0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Ma dobro, nisam baš napisao 80% i nemaju zalihu brzine kao prošlih sezona ili nekada kao Ferrari sa Shumijem.
        Sada je ta razlika mala.
        Ali, čini mi se da je u pojedinim djelovima utrke Ham mogao i brže.
        Ne bi trebali zaboraviti i stavku čuvanja motora zbog kazni.



        2

        0
      • pero…. ključno je ovo “čini mi se da je u pojedinim djelovima utrke Ham mogao i brže.” činilo se i meni da je seb u pojedinim dijelovima trke moga i brže ali jbga . uostalom dobro je primjetija Montoya da je mercedes na pravcima bija tek nekoliko km brži od ferraria no možda ni to nije relevantno jer seb je vjerovatno zna da nije dovoljno blizu za napad , a vožnja u prljavom zraku nije baš forte ovogodišnjih bolida . ma nije bila nikad samo šta je sad problematičnija . vožnjom tik iza LH ( npr mekoliko desetinki ) samo bi sebi stvorija probleme vezane uz turbulenciju i povečano grijanje motora jer današnji motori “isijavaju” i hlađenje zna bit problem u ovakvim “tik” situacijama ako se duže vozi u nečijem “repu” .



        2

        0
    • Williams
      Montoya Prikaži

      Top speed na kraju najdužeg pravca je Hamiltonu i Vettelu obično bio u 2,3 km razlike.



      3

      0
      • Nigel Mansell
        pero Prikaži

        Znaš i sam da to ovisi o puno faktora.
        Top speed najčešće imaju slabije momčadi,
        ok kod sporijih utrka s više zavoja.
        To je zato jer se vjerojatno ne mogu popraviti
        u zavojima s više downforcea, pa saniraju štetu na
        pravcima zbog težeg pretjecanja.
        Naravno sve je to samo na papiru, jer
        glavni im je problem jača potrošnja guma, a time
        i anuliranje prednosti top brzina na pravcima zbog kasnije
        mogućnosti ubrzanja nakon zavoja.


        0

        0
  3. Mercedes
    hrcfaca Prikaži

    Vettel ne lupaj, ipak je Merrcedes taj koji ima največi broj pp-a ove godine! a što se tiće utrke rekao bi da ste podjednaki, ali da je Ferrari baš brži…



    2

    0
    • Pirelli Hard
      Monty Prikaži

      Potpuno si u pravu.Ne samo ove godine,već četvrtu godinu ove hibridne ere,Mercedes vozi svoju ligu a ostali sudjeluju u igri napretka,što god to značilo.Korektan si navijač Hamiltona,ali nebi bilo zgorega prisjetiti se početaka ovog hibridnog cirkusa u kojeg je Mercedes uletio totalno spreman a ostali sretni ako su ostali u istom krugu,pa tokeni-razvoj koji je zapravo zabranjen-.Dal je to sve bilo slučajno?Teško.U Ferrariju su to nakon tri sezone donekle stigli ali se bojim da će im trebati još tri kako bi ih prestigli.



      5

      0
  4. Daniel Ricciardo
    MALAK Prikaži

    Vetel dobro govori, jer u sektorima 1 i 2 je mogao pratiti Hamiltona dok ga je gubio u 2. sektoru gdje ima više zavoja.
    Što znači da je Ferrari brz a u zavojitom sektoru je očito Mečka bolja.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni