F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Force India svojim vozačima više neće dati slobodu u međusobnim duelima

Crankshaft

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Novi incident između Sergija Pereza i Estebana Ocona donio je neka nova razmišljanja u taboru ekipe iz Silverstonea kada je riječ o međusobnim duelima ove dvojice vozača.

Meksikanac i Francuz su se sredinom utrke našli u borbi za poziciju nakon La Sourcea. Perez je stisnuo svog timskog kolegu uz zid nakon čega je došlo do kontakta između dvije Force Indije; Ocon je oštetio prednje krilo, a Perezu je pukla stražnja desna guma. Ovaj je dvojac kontakt imao i ranije ove godine u Bakuu nakon čega je momčad ponavljala da se njihovi vozači i dalje smiju međusobno utrkivati, ali nakon današnjeg incidenta stvari su se promijenile. Operativni direktor Otmar Szafnauer je nakon utrke rekao:

“Vidio sam ono što ste i vi vidjeli na televiziji, ali izgledalo je da je Sergio pritisnuo Estebana prema zidu i da je izvukao deblji kraj. Oni ubuduće nikad više neće imati takvu priliku. Do sada smo im dopuštali da se utrkuju. Ako to ne mogu izvesti na način koji je dobar za momčad, onda se više neće utrkivati. Ne bi se trebali dodirivati. Dali smo im prostor za utrkivanje i to sam uvijek govorio. Rekli smo im da ako se to ponovno dogodi, tip incidenta kao u Bakuu, onda ćemo ubuduće utrku odlučivati s pitwalla.”

“Ako ostanemo četvrti, to nas ništa neće koštati, ali sigurno nas košta bodova.”

Szafnauer zna da svi žele vidjeti utrkivanje, ali smatra da su njegovi vozači otišli ipak predaleko.

“Naravno, zato smo ih puštali da se utrkuju. Ali kada dođe do granica sigurnosti i udaranja jednoga u drugog, onda stvari moramo uzeti u svoje ruke.”

Ovo nije bio jedini incident ove dvojice vozača na VN Belgije. U prvom krugu su se na istom mjestu našli u istoj situaciji, no došlo je ‘samo’ do dodira kotačima te su oba vozača nastavila dalje.

Ocon je utrku na Spa-Francorchampsu završio na devetom mjestu, dok je njegov momčadski kolega odustao dva kruga prije kraja.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Crankshaft
Pulsmedia autor
642 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

5 komentara

  1. Formula1 f1zd Prikaži

    Stroll u FI, Ocon u Renault, Wehrlein u Williams.
    Problem riješen :D



    9

    0
  2. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Ja prije mislim da druge momčadi mogu za slijedeću utrku sigurno, a i vjerojatno do kraja sezone
    računati s bar jednim Esteban Perez safety carom po utrci.



    3

    0