Izdvojeno

Mercedes ne odbacuje ideju uvođenja timskih odredbi

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Toto Wolff je priznao kako Mercedes drži sve opcije otvorene u bitci s Ferrarijem, uključujući i fokusiranje na isključivo jednog vozača i uvođenje timskih odredbi.

U Mercedesu tvrde kako su uvijek preferirali jednak tretman među vozačima, posebno dok su obojica u borbi za naslov kao što je to sad slučaj s Lewisom Hamiltonom i Valtterijem Bottasom.

Uz prednost koju su imali protekle 3 godine – to nije bio apsolutno nikakav problem. No, ove godine je aktivna prijetnja Ferrarija i Mercedes se nalazi u za njih novoj situaciji.

Sve je to reakcija na VN Mađarske gdje je Bottas bio brži od Hamiltona u kvalifikacijama pa se onda u utrci našao ispred njega. Hamilton je imao više brzine i tražio da ga pute naprijed kako bi pokušao proći Kimija Raikkonena na drugom mjestu. Kada mu to nije pošlo za rukom, Hamilton je morao vratiti Bottasu njegovu poziciju čime se odrekao 3 boda.

“Proteklih tjedana smo puno razmišljali o tome.”

“Zaključili smo da ćemo držati naše opcije otvorene jer ne možete planirati sve scenarije. Uvijek se dogodi nešto drukčije od onog što očekujete,” kaže Wolff.

“Ferrari je u situaciji gdje Vettel ima ogromnu bodovnu prednost i jasno je da će ga Kimi podržati.”

“To nije bila naša filozofija proteklih par godina, ali ćemo tijekom utrke pratiti pozorno što se događa i što to znači za vozački i konstruktorski poredak.”

# Vozač Bodovi
1. Sebastian Vettel 202
2. Lewis Hamilton 188
3. Valtteri Bottas 169
4. Daniel Ricciardo 117
5. Kimi Raikkonen 116

Bottas je ovog vikenda očigledno u slabijoj formi i nije zadovoljan ponašanjem bolida što se jasno vidjelo po rezultatu kvalifikacija. Kasnio je čak 0,541 za svojim timskim kolegom. Odnos između dvojca ove sezone u kvalifikacijama je do Belgije bio 6:5 za Hamiltona, uz minimalnu prosječnu prednost od samo 0,05s.

“Mučio ga je općeniti nedostatak gripa,” kaže Wolff o Bottasu.

“Kao što ste mogli vidjeti – nije se radilo o nekom zavoju nego o malim zaostacima posvuda u drugom sektoru. Moramo pronaći razloge.”

“S druge strane, imamo vozača koji je imao fantastičan dan i osjeća se izvanredno.”

12. runda ovogodišnjeg prvenstva Formule 1 – VN Belgije je na rasporedu danas u 14 sati.

Komentiraj

7 komentara

  1. Mick Schumacher 47
    Sarma Donator Prikaži

    14 bodova ogromna bodovna prednost? LOL.



    1

    0
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Mnogi će možda popljuvati Mercedes, ali ja kao navijač Ferrarija kažem da je sasvim realno očekivati nešto tako. Samo bi budala od šefa pustila vozače da jedan drugom uzimaju bodove dok konkurent bježi malo po malo. Čist razum, ogromni novci su u pitanju, za sve kompanije je ovo biznis..



    9

    0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Što će sad reći lažni moralisti koji su pljuvali Ferrari zbog navodnih naredbi koje se nisu ni dogodile..



    3

    0
  4. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Pričam ti priču za novinarsku siću.
    I sada bi trebalo još vjerovati da je do sada Botas
    smio napadati Hamiltona.
    Aha, a ja sam bolji vozač od njih obojice.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni