Korištenost elemenata pogonskih jedinica uoči VN Belgije

Izdvojeno

Crankshaft

Prije 8 godina 3 min 0 komentara

Osim po bodovnom stanju svojih vodećih vozača te samih momčadi Mercedesa i Ferrarija, čini se da se ove dvije ekipe nakon ljetne pauze izjednačavaju i po pitanju korištenih elemenata pogonskih jedinica, gdje je Scuderia u prvom dijelu sezonu bila u nepovoljnijem položaju.

Tablica pokazuje korištene elemente uoči sutrašnjih slobodnih treninga, dakle zaključno s VN Mađarske. No, jučer je potvrđeno da će oba W08 u Belgiji biti opremljena novim motorima, turbopunjačima i MGU-H jedinicama, pa ako situacija u Ferrarijevoj garaži ostane ista kao i nakon Mađarske, to će značiti da su zaključno s Belgijom dvije vodeće momčadi načele jednak broj komponenti na svojim bolidima, 19 kod svih četvero vozača. No, treba vidjeti hoće li talijanska momčad mijenjati nešto po ovom pitanju u nastavku vikenda, budući da su im turbopunjači (pogotovo u Vettelovom slučaju) već neko vrijeme u uporabi.

Što se tiče ostalih Mercedesovih momčadi, Force India i Williams su na prošloj utrci načeli ono što Mercedes uzima sada, ali su i dalje u povoljnijem položaju. Ukupno gledano, momčadi s Mercedesovom pogonskom jedinicom su do ljetne pauze u prosjeku koristile 2.53 jedinica po bolidu.

Ferrarijeve ekipe su do ovog trenutka u prosjeku koristile točno 3 pogonske jedinice po bolidu, a slijede ih Renaultove momčadi s prosječno korištenih 3.11 jedinica po bolidu.

Stoffel Vandoorne će na svom domaćem GP-u imati potpuno novu pogonsku jedinicu, ali i bez toga je njegova (i McLarenova) statistika jako loša, s čak 5.75 pogonskih jedinica po bolidu za ekipu iz Wokinga.

Sauber, koji koristi prošlogodišnju specifikaciju Ferrarijeve pogonske jedinice, do ljetne je pauze prosječno koristio 3.08 jedinica po bolidu.

Podsjetimo, momčadima je u 2017. dozvoljeno koristiti samo četiri pogonske jedinice (odnosno po četiri elementa od svake komponente) u sezoni.

 

Momčad Vozač ICE TC MGU-H MGU-K ES CE
Mercedes Hamilton 3 3 3 3 2 2
Mercedes Bottas 3 3 3 3 2 2
Red Bull TAG Heuer* Ricciardo 4 4 5 3 2 2
Red Bull TAG Heuer* Verstappen 3 3 4 2 2 2
Ferrari Vettel 3 4 3 3 3 3
Ferrari Raikkonen 3 4 3 3 3 3
Force India Mercedes Perez 3 3 3 2 2 2
Force India Mercedes Ocon 3 3 3 2 2 2
Williams Mercedes Massa 3 3 3 2 2 2
Williams Mercedes Stroll 3 3 3 2 1 2
McLaren Honda Alonso 6 8 8 6 5 4
McLaren Honda Vandoorne 4 7 7 4 5 5
Toro Rosso Renault Kvjat 4 4 4 2 3 3
Toro Rosso Renault Sainz 3 3 4 3 2 3
Haas Ferrari Grosjean 3 4 3 3 2 2
Haas Ferrari Magnussen 3 4 3 3 2 2
Renault Hulkenberg 3 3 4 3 3 3
Renault Palmer 3 4 4 2 3 3
Sauber Ferrari** Ericsson 3 3 3 3 3 3
Sauber Ferrari** Wehrlein 3 4 4 3 2 3

* Ovogodišnja specifikacija Renaultove pogonske jedinice
** Prošlogodišnja specifikacija Ferrarijeve pogonske jedinice

ICE Motor s unutarnjim izgaranjem
TC Turbopunjač
MGU-H Motor Generator Unit-Heat
MGU-K Motor Generator Unit-Kinetic
ES Baterija
CE Kontrolna elektronika

10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku

Odgovor

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Pročitajte više o idućim temama:

Novo na forumu Otvori

F1 - 75 godina, Puls - 10 godina

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.