F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Renault vjeruje da mogu ostvariti dobar rezultat u Belgiji

Vettel-Ferrari

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Renault je uvjeren da se mogu vratiti u osvajače bodova u Belgiji. Francuska ekipa je imala dosta uspona i padova tijekom sezone pa su prvu polovicu sezone završili kao osma ekipa u konstruktorskom poretku sa skromnih 26 bodova. Dok je njihov novopridošli vozač Nico Hulkenberg završio pet utrka u prvih deset, njegov timski kolega Jolyon Palmer još uvijek si nije priskrbio ni jedan bod.

Na Palmerovu lošu formu je prošlog mjeseca ukazao Renaultov šef Cyril Abiteboul, upozorivši ga da mora početi osvajati bodove ako misli zadržati sjedište za iduću sezonu.

“VN Belgije označava početak drugog dijela sezone i od vitalne važnosti je da se vratimo u bodove. Napravljeni su jasni koraci i idemo u pravo smjeru što se tiče tempa i pouzdanosti. Ljetna stanka je dobrodošla da se osvrnemo na par prethodnih mjeseci i da “napunimo baterije””, izjavio je Abiteboul.

Renaultov šef za motore, Remi Taffin, također je uvjeren da mogu ostvariti dobar rezultat ovog vikenda, potvrdivši da donose softverske i hardverske nadogradnje na pogonskoj jedinici.

“Imamo potencijala za dobar rezultat. Na nekoliko prethodnih utrka naš bolid je dobro izgledao i ne vidim ni jedan razlog zašto se na Spa neće nastaviti taj trend. Spa ima jako brzih zavoja kao i nekoliko prava koji će biti pravi test. Trebamo se suočiti sa zahtjevnom sekcijom između La Source i Les Combesa. Vozači su na punom gasu skoro 2 kilometra i susret s poznatim Eau Rouge će biti pun adrenalina u ovogodišnjim bolidima s lateralnom silom od 3G.”

“Spa će biti naporna za pogonske jedince s obzirom na to da se 67% kruga vozi na punom gasu. Ali imamo vozače koje voze dobro, bolid se ponaša dobro, kao i motor, na kojem će se u Spa i Monzi vidjeti nove softverske i hardverske nadogradnje, što pokazuje da se krećemo u pravom smjeru.”, zaključio je Taffin.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Vettel-Ferrari
Pulsmedia autor
43 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

3 komentara

  1. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Nadam se da je tako.
    Isto se nadam da dio zasluga za optimizam nosi i razvoj motora,
    što bi se onda odmah odrazilo i na Red Bull.
    Toplo se nadam (trenutno +35) da će stvari u nastavku sezone
    biti obrnuto proporcijalne prvome dijelu.
    Što će reći: što je slabija momčad ibila u prvome dijelu
    to će imati – donjeti bolje nadogradnje u drugom dijelu.
    Pa neka se naguraju po stazi ko sardine.

    p.s.
    mali dobronamjerni ispravak – lapsus linguae
    Spa ima jako brzih zavoja kao i nekoliko pravaCA koji će biti pravi test.



    3

    0
  2. David Croft Dome_Senna Prikaži

    Belgija je, rekao bih, po nekim stavkama slična Silverstoneu tako da se nadam se da će Nico Hulkenberg završiti barem na 8. mjestu. Što se tiče Palmera, meni je tog dečka zapravo i pomalo žao. Pritisak na njemu je poprilično velik i on zna da mu otkaz visi nad glavom. E sad koliko je sam kriv ili zaslužan, dalo bi se raspravljat. Ali konkurencija je jako velika i vozači i bolidi ove sezone (a i prošlih) su vrhunski i nema mjesta pogrješkama. Zbog toga ga ja djelomično ne krivim za njegov dosadašnji rezultat ma da je mogao osvojiti do sada bod ili dva. Ali u svakoj utrci teoretski prvih 8 mjesta su rezervirani za top tri momčadi + tu se uvijek uguraju Force Indie, jedan od Williamsa, Haasevi isto nisu za zanemarit, Torro Rosso kada im se sve posloži, a i njegov momčadski kolega Hulkenberg koji je zbilja kvalitetan i konzistentan vozač. Tako da samo u slučajevima DNF-a nekog od nabrojenih on možda i to samo možda ima šansu za osvojit bodove. Nadam se da ako ga otpuste iz Renaulta da ga čeka mjesto u nekoj slabijoj momčadi još barem jednu sezonu.



    1

    0