F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Honda mijenja pristup razvoju svog motora

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Yusuke Hasegawa tvrdi da je Honda promijenila način pristupa razvoju svoje pogonske jedinice u Formuli 1.

Prošlog mjeseca je Hasegawa izjavio kako se muče po pitanju korelacije između dinamometra i performansa na stazi, a sada će se manje oslanjati na dinamometar.

“Mijenjamo način razvoja. Nećemo više toliko inzistirati ja jednocilindričnom razvoju. Sad shvaćamo da moramo provjeravati s V6 kako bismo završili određenu specifikaciju.”

“Nećemo se više toliko oslanjati na monocilindrične rezultate. Naravno da je taj test važan, ali ako želite pronaći performanse – trebate provjeriti V6 rezultate.”

MGU-H je ove sezone posebna glavobolja za Hondu, a nakon nadogradnje koja je stigla u Silverstone – Hasegawa vjeruje da je Honda napokon riješila taj problem.

“MGU-H je bio problem kojeg smo dugo rješavali. Imali smo puno malih problema i to je vrlo teško za razumjeti na dinamometru. Skoro smo to riješili, još samo moramo potvrditi na stazi.”

“MGU-H kojeg smo donijeli ima rješenje za taj problem i vjerujem da je OK.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3316 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

9 komentara

  1. Mclaren KERS Prikaži

    Koliko pizdarija kroz ovih par sezona..mora se okrenuti na bolje..pa to je vec i zakon velikih brojeva. Ajde razveselite me jednim podijem..vratite malo one emocije na koje sam vec i zaboravio.



    17

    0
  2. Chase Carey hattrick Donator Prikaži

    Jednocilindrični testovi su baza i njih je nemoguće izbaciti, pogotovo u dizajniranju izgarajućeg dijela mašine…. no oni imaju problem usklađivanja agregata koji su svi prolazili. Rekao bih da su to porođajne muke, no ova beba je debelo prenesena, i to kojih par godina od klasičnog porođajnog termina. Sa ginekološke strane to bi spadalo u neki vid porođajnog fenomena. :mrgreen:



    27

    0
  3. Blue Flag dFixxx3r Prikaži

    pa dobro šta im nije sad krenulo? odljepili su se od dna. i sad mjenjaju strategiju ?



    1

    0
  4. Kimi Raikkonen Das Problem vw Prikaži

    Mjenjajte vi Hondu a ne pristup, imali su previše vremena a nisu ništ napravili,vratite Mercedesov motor i riješili ste problem.



    1

    0
  5. Formula1 f1zd Prikaži

    Hmm, meni se čini da im je bolje da ne mijenjaju ništa. Napreduju, polako, ali ipak.
    Ove zime su mijenjali koncept motora i vidimo kako je završilo. Tko zna gdje bi sada bili da su nastavili razvijati ono od prošle godine.



    3

    0
  6. Pastor Maldonado pero Prikaži

    I Mercedesov razvoj je trajao tri sezone prije napada na titulu.
    Naravno s puno više rezultata sreće? u te tri godine.
    Kako god, nadam se da će napredovati.
    Nije baš velika gužva raznih motora i proizvođača na utrkama.



    2

    0