Izdvojeno

Renault uvodi nadogradnje motora za Spa i Monzu

Piše: Crankshaft

Prije 5 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Renault je odustao od uvođenja velikih nadogradnji pogonske jedinice za tekuću sezonu, već su se odlučili za manje korake prije još jedne promjene arhitekture za 2018. Jedne od manjih promjena će se dogoditi na VN Belgije i VN Italije, stazama na kojima je snaga motora od presudne važnosti. Potvrdio je to šef za motore Remi Taffin izjavivši da njegova momčad priprema softverska i hardverska poboljšanja za sljedeće dvije utrke.

“Na Spa i u Monzi ćemo vidjeti nove softverske i hardverske nadogradnje. Na Monzu gledamo kao na mjerilo jer bi mogla dati jasnu sliku o rangiranju motora.”

“Plasman u prvih 10 će biti dobar rezultat jer iduće dvije staze traže snagu. Nakon Monze imamo više utrka i više stvari koje pripremamo, sljedeća dva mjeseca će biti važna za ishod ovogodišnjeg prvenstva”, rekao je Taffin.

Francuska momčad će i u nastavku sezone dati sve od sebe kako bi zabilježila što bolji plasman u poretku konstruktora.

“Znamo da nismo najbrži na gridu, ali kao momčad pokazujemo da smo sila nakon prve tri momčadi. Kvalifikacijski tempo je izgledao dobro u Velikoj Britaniji i Mađarskoj, čime smo pokazali našu mogućnost da budemo četvrta najbolja momčad. Samo trebamo graditi na tome i poboljšavati tempo u utrci.”

“Imamo dobar trend te ćemo nastaviti dodavati performanse aerodinamici i motoru, pa se nadam da to može biti uočeno u nadolazećim utrkama.”

Što se tiče trkaćeg vikenda na Spa-Francorchampsu, Taffin vjeruje da Renault ima dobre izglede iako staza traži dosta od pogonske jedinice.

“Imamo potencijal za dobar rezultat. Na posljednjih nekoliko utrka naši su se bolidi ponašali dobro i ne vidim nijedan razlog zašto se u Spa taj trend ne bi nastavio.”

“Staza će biti teška za pogonsku jedinicu budući da se 67% kruga vozi punim gasom. Međutim, imamo vozače koji dobro voze, šasiju koja se ponaša dobro i motor koji je na pravom putu; sve se kreće u pravom smjeru.”

Renault se trenutno nalazi na osmom mjestu konstruktorskog prvenstva s 26 bodova, 15 više od McLarena i tri manje od Haasa.

Komentiraj

3 komentara

  1. nadam se da nije ništa ozbiljno…i tako su rekli kako nema velikog upgradea do 2018. kad dolazi potpuno novi pu.



    1

    0
  2. Šta kaže Remi?

    Međutim, imamo vozače koji dobro voze, šasiju koja se ponaša dobro i motor koji je na pravom putu; sve se kreće u pravom smjeru.”

    Ahaha, jbte, oplakah na ovu množinu, ROFL
    :rofl:



    6

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni