Nakon mjeseci nagađanja, čini se da bi mogli još malo pričekati dok Fernando Alonso donese odluku o tome gdje će nastaviti karijeru iduće sezone.
Dok se rasprave vode o tome treba li ostati u McLarenu ili otići u neku drugu ekipu, Alonso je natuknuo kako bi sreću mogao potražiti izvan Formule 1.
“Formula 1 je i dalje moj prioritet, to je moj život i nadam se osvajanju naslova svjetskog prvaka,” izjavio je za CNN.
“Ako ne vidim nijedan projekt koji će mi omogućiti borbu za pobjede – sreću ću potražiti izvan Formule 1. No, to je odluka koju ću donijeti oko 11. ili 12. mjeseca. Prije toga ću probati sve što je moguće.”
Fernando Alonso je prošlog mjeseca proslavio 36. rođendan, a iako je prošle tri godine proveo u nekompetitivnom McLarenu – njegova glad za pobjedama definitivno ne jenjava.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Definitivno zaslužuje barem borbu za pobjede ali bojim se, u stvari siguran da je to misija nemoguće. Honda definitivno neće imati PU koja bo mogla konkurirati Mercu a ostale ekipe imaju vozače kojima su zadovoljni. Tako da je prelazak u drugu ekipu samo želja. Svih nas navijača. I pred Hondom je još jako puno posla.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso ima masu fanova i odličan je vozač šteta da nije u nekom bolidu dostojnom barem postolja.
Šumaher nam je bio svima več malo dosadio s onom svojom dominacijom nekako kada je išao u penziju bilo je to drugačije a Alonso mi baš izgleda ostavlja dojam da ima ne dovršen posao u F1.
A popularnost mu je i dalje među vrhuncem.Njega žele uništiti neki glavonje jer im smeta što ima veči karakter i moč ili karizmu neznam kako bih to nazvao od njih .
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
moj vozac u vrijeme kad je bio u ferrariju…kad se samo sjetim utrke u spanjolskoj i s 11 mjesta na 1. ???
14
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne bih duljio pa cu samo reci kako se nadam da je tu Alonsov menader medu nama i neka poruci Alonsu da ce jedan decko bit hodajuca depresija i clan ludare ukoliko ode…Hvala na razumijevanju vas Alonso king ?
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako te išta tješi dobit ćeš njegov onaj krevet na kojem je ležao u Vrapču :D
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije da ga nešto pretjerano volim ali vozač takvog kalibra bi definitivno jako nedostajao u F1.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaista je prava steta sto Honda toliko luta jer izgubit Alonsa iako mu je skoro 36 na leđima bi bio udarac za F1. Mozda ce i ostati u McLarenu ako sljedece specifikacije Hondinih motora pokazu vise konja i vecu brzinu no nekako sumnjam u to. Nije samo Alonso u toj prici jedini koji se pati,meni je zao i inzinjera u McLarenu koji su ocito napravili dobru sasiju i po onim 3D prikazima strujanja zraka oko bolida jedna je od top 3 na cijelom gridu. Volio bih vidjeti ovaj Mercedes i Ferrari sa Hondinim motorom u utrci,imam osjecaj da bi se isto jako mucili da dođu do bodova unutar top 10
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma nema šanse da je top3 šasija, možda nije groblje od šasije ko prošle dvi sezone, ali top3. Evo ti reci koju ćeš označiti kao lošiju od McLarenove, Ferrarijevu, RB-ovu ili Mercedesovu.Ja nebi staviju ruku u vatru da i FI nema bolju šasiju od McL.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako Honda poboljsa motor na Renaultovu razinu to bi znacilo da ce McH biti ispred Red bulla po pitanju brzine…..Kazem to jer Rbr bi onda imao jednak motor Hondinom a sasija bi bila losija jer koliko se prica Rbr ove sezone ima problema sa sasijom za razliku od prosle sezone, no meni je taj scenarij toliko nemoguc i nit vrijedi sanjarit o tom kad vec vidim da ce im COTA bit najbolja prilika da ostvare 5-6-7 mjesto kao sto je bio slucaj i prosle sezone…..Nekako mi nakon 3 sezone sav taj tim izgleda izgubljeno, nesposobno i kao da ne znaju sto rade…Dosli ste u F1 vrh motorsporta sto znaci da si jedan od najboljih, a koliko vidim to je ne pripremljeno i svakom nadogradnjom kako kazu se trebaju priblizit vodecima i biti tu zajedno s njima, ali ja ne vidim nikakav pomak jer su jos uvijek zadnji…Nek se posloze vise jer ovo bi im mogla biti zadnja nadogradnja i prilika za ostanak u f1
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Vidio si ti prije tri godine isto projekt od mclaren honde i mislia da je pobjednicki pa nakraju corak. Nek se strpi pa ako upali upali… Bar ce zaradit kojih stotinjak miliona dolara tu, a drugdi ce manje zaradit a isto nece bit prvak jer au top momcadi pune. A isto mu je borba za 7.misto il za 12.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Realno, šanse da Alonso nađe takav projekt za 2018. su vrlo male. Mislim da se samo najžešći hejteri Fernanda Alonsa neće složiti kad kažem da on zaslužuje mjesto u top bolidu, ali šanse za to (barem iduće sezone) ne izgledaju dobro.
Top 3 momčadi su nedostupne. Ferrari i Red Bull sigurno neće mijenjati vozačke postave, a ni Mercedes najvjerojatnije neće ništa mijenjati s obzirom da oba vozača rade odličan posao bez međusobnih razmirica.
I što osim toga ostaje? Dvije opcije od kojih nijedna neće biti u samom vrhu, već u sredini poretka uz šansu za možda pokoji podij. Govorim naravno o Renaultu i McLaren Hondi. Renault napreduje, ali ni sami ne očekuju borbu za naslov tako skoro, dok Honda očekuje borbu za naslov svake sezone, ali ne napreduje, već nazaduje. Čak i ako napreduju, iduće sezone mogu biti maksimalno u rangu s Renaultom i ostalim momčadima sredine poretka.
Iako mi je F1 bez Alonsa nezamisliva, Australija 2015. i Bahrein 2016. bili su mi nekako bljutavi i prazni u samom početku bez Alonsa na gridu, ali s druge strane više ne želim ni gledati Alonsa u bolidu koji nije dostojan ni Jolyona Palmera već treću godinu zaredom. Zbilja se nadam da će naći dobro mjesto za iduću sezonu u F1, ali stvarno ne vidim gdje bi to moglo biti osim u McLarenu ili eventualno Renaultu. Ukoliko ne nađe dobro mjesto, bolje da ode u IndyCar gdje može pobjeđivati, pa nek se vrati 2019. kad bi se vozačko tržište trebalo protresti i otvoriti šansu za mjesto u top bolidu.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A Monaco 2017? ;)
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaboravih na tu utrku, ali tog vikenda je bar negdje vozio i javio se čak u F1 prijenos uživo pa mi to valjda zato nije ostalo toliko bljutavo u sjećanju :mrgreen:
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne znam kako su glavešine Honde zadužene za taj dio slagale plan povratka u F1.
U Mercedesu smo to imali priliku promatrati.
Imali su i dosta sreće sa Shumijem kao najboljom reklamom a bome i savjetrnikom
prilikom rješavanja problema u razvoju ili odabira između više rješenja…..
Odmah se vidjelo (po trogodišnjem ugovoru sa Shumijem i odabiroim drugog iskusnog vozača)
da im je plan razvijati motor i šasiju tri godine a onda sa novim vozačkim snagama krenuti u napad na prvaka.
Eh sada, da li je razlika u tome što je Mercedes razvijao i svoj bolid i svoj motor sa svojim vozačem – sunarodnjakom i što su uletjeli u pravo vrijeme miješanja karata (velikom električnom promjenom pravila) pa je bilo dosta toga na izbor ne znam. (zapravo znam -znamo)
Uglavnom mislim da je i Honda imala ideju višegodišnjeg razvoja, ali uzimanjem Alonsa kao top vozača za razliku od Shumija kao umirovljenika, htjeli su maksimalno skratiti vrijeme razvoja i
Japanski odlučno već do kraja prve sezone pokucati na vrata postolja.
Kada je otišlo k vragu, u Hondi je došlo do nekog previranja u kojemu su pobijedile sijede glave,
tupavo nastavljajući razvijati nešto što ne valja.
Samim početkom ove treće sezone može dati takvo mišljenje za potvrdu time što je motor
i ostalo što ga pogoni postalo užasno nesigurno i kvarilo se……. a u trećoj sezoni kakav god je motor
bar bi postao pouzdan.
Mislim da su ove godine krenuli ispočetka, da već sada imaju bar duplo manje zaostatka u snazi nego prije i da napokon napreduju.
Baš ta gomila kvarova to sugerira.
Pitanje je do kojeg će nivoa uspjeti nabrijati motor. Do nivoa trenutnog Renaulta ili Merc-Ferrarija.
Nastavak sezone bi nam mogao dati odgovor na ta pitanja i unaprijed znati što ćemo moići
očekivatri od njih slijedeće sezone.
Nastavak sezone da, ali Spa NE i nikako NE.
Nakon najpoznatije nam kombinacije zavoja, razvija se tolika brzina toliko dugo vremena, da jednostavno samo Sauber nema šanse ih preteći već va pola pravca.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Oprostite: nedostaje rečenica…… sijede glave,
tupavo nastavljajući razvijati nešto što ne valja. Gubeći cijelu jednu sezonu, tek su se u trećoj sezoni odlučili na radikalne promjene u vodsvu inženjerima ….
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Alonso odlazi ove sezone, nema šanse da će ga itko od top 3 momčadi uzeti, nebi to imalo smisla. Vozačina, ali jbg loše odluke, karma itd….. Može se desiti scenarij npr. da ode na sezonu-dvije u neku drugu seriju pa se vrati u slučaju odlaska Hamiltona iz Merca. Što i nije tako nemoguć scenarij. Pa eto ako Alonsovce to išta tješi, ja mislim da će uzeti pauzu od F1 dok se ne oslobodi jedno konkurentno mjesto. Siguran sam da može ostati u top vozačkoj formi još barem 3 godine.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako uzme pauzu onda sto se mene tice moze odmah u mirovinu.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možeš li malo obrazložiti svoje mišljenje @Mr.Spaceguy?
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nepada ni meni na pamet uspješan povratnik u F1, mozda je to Spaceguy mislio.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lauda.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zeko je spomenuo Laudu, a imamo i Alaina Prosta koji je također pauzirao jednu godinu prije nego je uzeo svoj posljednji naslov. Ne vidim razlog zašto Alonso ne bi uzeo pauzu od F1 (ne priželjkujem to, ali kao što sam napisao dolje u kometaru, bolje da je negdje gdje može pobjeđivati, nego da se muči u F1 kao zadnje 2 godine) i vratio se kad nađe konkuretno mjesto.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Odakle se širi taj mentalitet da ijedan vozač ima isključivo pravo na pobjednički bolid? Ovo je ekipni sport i ne funkcionira princip da se samo usadi vozač u ekipu koja je nekim čudom po defaultu pobjednička.
Ili, u Alonsovoj metafori – samuraj ne odustaje od bitke kad vidi da mu suborci nisu dovoljno jaki. Unutar ekipe djeluje koliko je u njegovoj realnoj mogućnosti, a na van se bori i šuti.
Bez obzira koliko je netko talentiran – ako voziš za McLaren Hondu onda si član McLaren Honde, a ne autsajder koji uzima za pravo javno kritizirati kad ne ide; a osvajati naslove kad ide. Ili jedno, ili drugo.
Po tome se slažem s ovim što je Mr.Spaceguy napisao. Ako uzme pauzu s namjerom da se vrati kad bude imao kompetitivniji bolid – onda se iskreno nadam da nakon tog povratka osvoji još manje bodova nego u ove prošle tri godine.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što želiš reći, da Alonso ili bilo koji drugi vozač nema pravo otići iz momčadi ako nije zadovoljan stanjem? Pa nije prodao dušu McLarenu ili Hondi da mora do kraja života biti odan njima i voziti isključivo za njih do kraja karijere. Alonsov ugovor ističe ove sezone i ako vidi da od McLarena nema ništa, zašto ih ne bi odj*bao makar mu bili i jedina opcija za 2018.? Zašto bi se mučio u jednom od najgorih bolida na gridu četvrtu godinu zaredom? Svaki vozač želi biti u najboljoj momčadi s najboljim bolidom, pogotovo oni najbolji u koje Alonso definitivno spada. I onda ako mu se otvori takva prilika u F1 za godinu ili dvije, zašto je ne bi smio iskoristiti, pa čak i ako ta prilika bude baš u McLarenu?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ima pravo otići, naravno. Ono što smatram da nema pravo jest pauzirati dok momčad napravi pobjednički bolid uz pomoć nekog “B” vozača koji bi mu čuvao mjesto.
Točno, a dok se to ne ostvari – šute i voze s onim što imaju. Recimo, Hulkenberg nema pobjedničko postolje u F1 karijeri, jesi od njega čuo da će pauzirati i pričekati da Renault dođe do nivoa da mu pruži bolid sposoban za to? Ne, šuti i vozi.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja ne pričam o pauziranju pod ugovorom, ja pričam o općenitoj pauzi od Formule 1. Zašto bi Alonso svoje posljednje dane karijere tratio vozeći za užasno nekonkurentnu momčad kao što je trenutno McLaren Honda? Zbog nekakve lojalnosti momčadi? To u Formuli 1 ne postoji, čim momčad krene nizbrdo, najbolji vozači se pokupe gdje je bolje.
Hulkenberg je sasvim drugačija priča, relativno je mlad i ima puno više vremena za čekanje za pravi bolid od npr. Alonsa. Ali nije ni on sjedio i čekao jednu momčad da napravi čudo, zato je i otišao iz Force Indije u Renault, jer je želio bolji bolid. Iz istog razloga je otišao 2013. u Sauber iz FI, pa se 2014. vratio u FI itd.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ne želi voziti neka uzme godišnji na godinu-dvije i onda se ponudi opet na tržište ekipama – to je njegova stvar, nema problema.
Jedna stvar je odlaziti u drugu ekipu kad vidiš da ima bolju perspektivu i potencijal, to rade svi vozači. Nešto sasvim drugo je nastupati sa stavom da ja zaslužujem pobjednički bolid i neću voziti ništa dok mi se to ne zagarantira.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Meni osobno nema smisla voziti se u katastrofalnom ili u najboljem slučaju osrednjem bolidu kojim možeš skupiti koji bod tijekom sezone na vrhuncu karijere, pogotovo ako imaš sposobnosti poput Fernanda Alonsa. Takav vozač nije tu samo da se vozi, on je tu, pogotovo pred karijere, da se bori za pobjede i za naslove. Ako to nije u stanju u F1, bolje je otići negdje gdje to može i vratiti se u F1 samo ukoliko nađe mjesto u pobjedničkoj momčadi kakvih u F1 trenutno imamo samo dvije.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi vozači su tu da se bore za pobjede i naslove, nije Alonso izuzetak. To se slažem, može otići i vratiti se ako se otvori mjesto u pobjedničkoj ekipi, ali onda je pitanje zašto bi ga te ekipe uzele i darovale mu naslov kad imaju vozače s kojima su uspješno strpljivo sagradili taj status pobjedničke ekipe. Naglasak na riječ “ekipa”, a ne “momčad koja slaže bolid i vozač koji sjedne u njega kad taj bolid postane kompetitivan”.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi ga te ekipe uzele? Pa valjda iz brojnih razloga zbog kojih se vozačke promjene stalno događaju. Alonso je za početak sjajan vozač koji može donijeti pokoju desetinku više u odnosu na većinu grida, veliko je ime koje iz marketinškog aspekta donosi ogromne dobitke (kakav je samo hype stvorio njegov one-off na Indyju). Kao što sam već spomenuo, nema u F1 svijetu puno lojalnosti, niti su vozači pretjerano privrženi momčadima, niti su momčadi privržene vozačima.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brzinu nitko ne osporava, ali to je samo jedan od nekoliko elemenata. Što misliš kako se Hondi isplaćuje publicitet i marketing koji im Alonso pruža zbog činjenice da su nekompetetntni? Misliš da bi Mercedes ili Ferrari mijenjali svoje vozače i dovodili Alonsa s kojom točno beneficijom? Da budu ismijani javno ako bolid ne bude dobar?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ne, Mercedes i Ferrari ne bi mijenjali svoje vozače i upravo zato i postoji mogućnost Alonsove pauze ili (ne daj Bože) kraja F1 karijere već 2018. Vozačko tržište za čas se može promijeniti, konačni rezultati ove sezone uvelike će na to utjecati, a s obzirom da je u top momčadima manje-više sve jasno za 2018., 2019. očekujem potres na tržištu i moguće brojne promjene u top momčadima gdje bi se i Alonso mogao uključiti. Samo jedan potez pokrenut će ludilo na tržištu.
Beneficije od Alonsa u momčadi su jasne – brzina i publicitet. Da, Alonso se ne srami kritizirati svoju momčad javno, ali svejedno je veliko ime koje McLaren Hondi u ovom trenutku, unatoč kritikama za koje su si sami i krivi i zaslužuju ih, donosi popriličnu marketinšku korist.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da, zato je bolid prepun naljepnica premium sponzora Nije to baš tako jednostavno, Honda jest kriva za loš bolid, ali nikom ne treba vozač koji će udarati na sva zvona s tim. Uostalom, kao što kažeš, vidjet ćemo 2019.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Na taj se bolid ne bi ljepili sponzori ni da Kim Kardashian vozi :mrgreen:
Naravno da nitko ne želi da ih se pljuje na sve strane, ali Hondino stanje je sramotno i takve kritike dobili bi od svakog vozača. Alonso je definitivno jedan od najpopularnijih vozača i mislim da imati takvog vozača nikako ne šteti momčadi. On zna pošteno udariti po momčadi, ali nije da mu je svaka izjava u stilu “Honda je smeće, GP2 engine” i sl., Alonso je često znao hvaliti njihov napredak i davati neke motivirajuće izjave za cijelu momčad i navijače, tako da ne vjerujem da bi nakon prve utrke u nekoj novoj momčadi počeo pljuvati po njima ako ne bi pobijedili i počeo širiti negativnu energiju/reklamu i sl.
2019. bi moglo biti svega u top momčadima, Hamilton ili Vettel mogli bi postati nezadovoljni svojim momčadima ukoliko izgube koji naslov, Verstappen je nestrpljiv s Red Bullom, Kimi je sve bliži penziji, Alonso o kojem cijelo vrijeme pričamo je tu…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ma s mclarenom prvak neće biti nikada
1
0