F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

“Ružan” vikend u Monaku riješio je Mercedesove probleme

Ante Vetma

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

“Ružan” vikend u Monaku pomogao je Mercedesu da identificira i riješi slabosti njihovog ovogodišnjeg bolida, tvrdi James Allison.

Iako je Mercedes pobijedio na 3 od 5 utrka prije Monaka, na toj utrci su izgledali relativno loše i Valtteri Bottas je završio četvrti, dok je Lewis Hamilton bio tek sedmi. Kvalifikacije su bile za Bottasa vrlo solidne jer je bio unutar desetinke od Ferrarija, dok je Hamilton bio na 13. poziciji.

Nakon Monaka je Mercedes pobijedio na 3 od iduće 4 utrke, te je 17 bodova zaostatka za Ferrarijem pretvorio u 39 bodova prednosti prije ljetne stanke.

“Monako je bila utrka gdje se nisu toliko isticale dobre strane našeg bolida, a sve slabosti su bile u prvom planu,” izjavio je Allison za Autosport.

“To nam je jako pomoglo jer smo se mogli fokusirati na prave probleme.”

“Bilo je to odlično za nas. Prije Monaka smo pobjeđivali par puta, ali smo bili na pole u skoro svim kvalifikacijama.”

“Očigledno je da smo imali brz bolid i možete si laskati da će biti sve u redu, ali je jako pomoglo vidjeti gdje su točno naši problemi s kojima se trebamo pozabaviti. Nije nam se svidjelo kako je to izgledalo u Monaku.”

Allison kaže da je najveći zadatak bio razumjeti bolid, a ne stvarati nekakve revolucionarne nadogradnje.

“Od Monaka zapravo nismo imali lošu utrku. U Kanadu nismo donijeli nikakve nadogradnje.”

Mercedesov šef Toto Wolff je dodao da je 10 dana nakon Monaka bilo vjerojatno najkorisnije za ekipu ove godine.

“Imali smo slične trenutke u prošlosti, poput Singapura 2015. godine.”

“Ekipa cijelo vrijeme radi na vrlo visokom nivou, ali kad se dogode takvi slučajevi onda je veći fokus na tome da se pronađe što je pošlo po krivu. Vrlo sam impresioniran kako je ekipa podnijela tu situaciju.”

“No, to se događa svakog vikenda. Svakog vikenda pokušavamo identificirati probleme, pronaći rješenja, pronaći načina da optimiziramo performanse.”

“Stalno se suočavamo s problemima, a većina od njih nije vidljiva javnosti.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3325 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Pastor Maldonado pero Prikaži

    Baš me zanima kako su indetificirali i dogovorili strategiju rješavanja mogućih problema u Bakuu.
    Botas – Ako je Kimi brži od tebe i pretiče te, zalupaj ga u zid. Dodali smo ti posebno bočno pojačanje.
    Hamilton – safeti car – Vettel ti diše za vratom. Brži je. Preći će te do kraja utrke.
    Kada suci daju znak “safety car in this lap” nakon najoštrijeg zavoja naglo zakoči i slomi mu krilo.



    12

    0