Izdvojeno

“Ružan” vikend u Monaku riješio je Mercedesove probleme

Piše: Ante Vetma

Prije 5 godina, 2 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

“Ružan” vikend u Monaku pomogao je Mercedesu da identificira i riješi slabosti njihovog ovogodišnjeg bolida, tvrdi James Allison.

Iako je Mercedes pobijedio na 3 od 5 utrka prije Monaka, na toj utrci su izgledali relativno loše i Valtteri Bottas je završio četvrti, dok je Lewis Hamilton bio tek sedmi. Kvalifikacije su bile za Bottasa vrlo solidne jer je bio unutar desetinke od Ferrarija, dok je Hamilton bio na 13. poziciji.

Nakon Monaka je Mercedes pobijedio na 3 od iduće 4 utrke, te je 17 bodova zaostatka za Ferrarijem pretvorio u 39 bodova prednosti prije ljetne stanke.

“Monako je bila utrka gdje se nisu toliko isticale dobre strane našeg bolida, a sve slabosti su bile u prvom planu,” izjavio je Allison za Autosport.

“To nam je jako pomoglo jer smo se mogli fokusirati na prave probleme.”

“Bilo je to odlično za nas. Prije Monaka smo pobjeđivali par puta, ali smo bili na pole u skoro svim kvalifikacijama.”

“Očigledno je da smo imali brz bolid i možete si laskati da će biti sve u redu, ali je jako pomoglo vidjeti gdje su točno naši problemi s kojima se trebamo pozabaviti. Nije nam se svidjelo kako je to izgledalo u Monaku.”

Allison kaže da je najveći zadatak bio razumjeti bolid, a ne stvarati nekakve revolucionarne nadogradnje.

“Od Monaka zapravo nismo imali lošu utrku. U Kanadu nismo donijeli nikakve nadogradnje.”

Mercedesov šef Toto Wolff je dodao da je 10 dana nakon Monaka bilo vjerojatno najkorisnije za ekipu ove godine.

“Imali smo slične trenutke u prošlosti, poput Singapura 2015. godine.”

“Ekipa cijelo vrijeme radi na vrlo visokom nivou, ali kad se dogode takvi slučajevi onda je veći fokus na tome da se pronađe što je pošlo po krivu. Vrlo sam impresioniran kako je ekipa podnijela tu situaciju.”

“No, to se događa svakog vikenda. Svakog vikenda pokušavamo identificirati probleme, pronaći rješenja, pronaći načina da optimiziramo performanse.”

“Stalno se suočavamo s problemima, a većina od njih nije vidljiva javnosti.”

Komentiraj

2 komentara

  1. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Baš me zanima kako su indetificirali i dogovorili strategiju rješavanja mogućih problema u Bakuu.
    Botas – Ako je Kimi brži od tebe i pretiče te, zalupaj ga u zid. Dodali smo ti posebno bočno pojačanje.
    Hamilton – safeti car – Vettel ti diše za vratom. Brži je. Preći će te do kraja utrke.
    Kada suci daju znak “safety car in this lap” nakon najoštrijeg zavoja naglo zakoči i slomi mu krilo.



    12

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni