F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Mercedesovi vozači nisu sretni s dodatnom težinom “Halo” sustava

Vettel-Ferrari

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Usred svih kontroverzi i prigovora za “halo” sustav zaštite vozačeve glave koje su se uglavnom odnosile na njegovog vizualni izgled, sada su se javili novi “realniji” problemi koji taj sustav donosi. Naime, minimalna težina bolida od sljedeće sezone će biti povećana za 5kg sa sadašnjih 728kg na 733kg, što će u vremenima kad se na sve načine pokušava smanjiti težina bolida ekipama zadati ozbiljne glavobolje.

Govoreći o “Halo” sustavu Lewis Hamilton je priznao da se njegove sigurnosne prednosti ne mogu zanemariti, ali da nije sretan s novim ograničenjima težine.

“Ne možete zanemariti “Halo” ako poboljšava sigurnost za 17%. To samo ne izgleda dobro i dodatna težina nije dobrodošla,” izjavio je Hamilton.

Hamiltonov timski kolega Valtteri Bottas također je komentirao “halo”. Bottas je jedan od vozača koji je podržao kontroverznu odluku uvođenja ovog sustava zaštite na bolide od iduće sezone, ali je i on također zabrinut dodatnom težinom bolida.

“Ne mislim da će “halo” naštetiti Formuli 1. To će poboljšati sigurnost kao što je i mnogo ostalog u povijesti sporta, što je dobro za nas vozače. Jedini nedostatak je dodatna težina, jer su teži bolidi manje uzbudljivi,” dao je Bottas svoje viđenje za njemački Auto Bild.

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Vettel-Ferrari
Pulsmedia autor
43 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. sto mu gromova !!!!!! težina bolida će bit veća za čak 5 kg !?!?!? sada na KS ( ako uzmemo da je snaga PU 1000 KS ) dolazi 0,728 kg , a sa povećanjem težine to će iznosit 0,733 kg . bi li se to “ogromno” povećanje težine moglo kompenzirat povećanjem snage za 0,5 % tj za 5 KS … ako ka referencu uzmemo da današnji motori imaju 1000 KS . je li iko “žuga” kad se izmjenom bolida ove sezone njihova težina povećala sa 702 na 728 kg ? ili kad je u rezervar “dodano” 5 kg goriva više jer širi bolidi , šire gume povećavaju otpor zraka , a povećani otpor podiže potrošnju … je li ko “žuga” na to povećanje težine ? a sad je + 5 kg najednom problem !?!?!? e jbga …..



    3

    0
    • David Croft Frantic Donator Prikaži

      “Žulja” njih težina zbog toga što je W08 najdeblji na gridu tj. najbliži tih 728kg, pa imaju najmanje mjesta za balast.
      A ovako će dobiti još 5kg (nije to puno, slažem se), ali koje neće biti balast, već imaju visoko “težište”.
      A i neka se šta priča dok je ljetnje pauze…. :mrgreen:



      2

      0