Na ovogodišnjem kalendaru Formule 1 nalazi se 20 utrka, jedna manje nego prošle godine, kada smo imali rekordnu 21 utrku. No zato ove godine rekordi krugova padaju svako malo, budući da su bolidi veoma brzi, moglo bi se reći najbrži ikada. Najviše ih trenutno ima Sebastian Vettel, dok drugo mjesto dijele Michael Schumacher i Kimi Raikkonen. Većina rekorada je i dalje iz V10 ere, no izgleda kako će novi bolidi do kraja sljedeće sezone zauzeti sve rekorde.
VOZAČ | REKORDI KRUGOVA |
|
1. | Sebastian Vettel | 4 |
2. | Michael Schumacher | 3 |
= | Kimi Raikkonen | 3 |
4. | Rubens Barrichello | 2 |
= | Juan Pablo Montoya | 2 |
= | Lewis Hamilton | 2 |
7. | Pedro de la Rosa | 1 |
= | Sergio Perez | 1 |
= | Daniel Ricciardo | 1 |
= | Nico Rosberg | 1 |
VN Australije – 1:24.125 (2004., Michael Schumacher, Ferrari)
VN Kine – 1:32.238 (2004., Michael Schumacher, Ferrari)
VN Bahreina – 1:31.447 (2005., Pedro De La Rosa, McLaren)
VN Rusije – 1:36.844 (2017., Kimi Raikkonen, Ferrari)
VN Španjolske – 1:21.670 (2007., Kimi Raikkonen, Ferrari)
VN Monaka – 1:14.820 (2017., Sergio Perez, Force India)
VN Kanade – 1:13.622 (2004., Rubens Barrichello, Ferrari)
VN Azerbajdžana – 1:43.441 (2017., Sebastian Vettel, Ferrari)
VN Austrije – 1:07.411 (2017., Lewis Hamilton, Mercedes)
VN Velike Britanije – 1:30.621 (2017., Lewis Hamilton, Mercedes)
VN Mađarske – 1:19.071 (2004., Michael Schumacher, Ferrari)
VN Belgije – 1:47.263 (2009., Sebastian Vettel, Red Bull)
VN Italije – 1:21.046 (2004., Rubens Barrichello, Ferrari)
VN Singapura – 1:47.178 (2016., Daniel Ricciardo, Red Bull)
VN Malezije – 1:34.223 (2004., Juan Pablo Montoya, Williams BMW)
VN Japana – 1:31.540 (2005., Kimi Raikkonen, McLaren)
VN SAD-a – 1:39.347 (2012., Sebastian Vettel, Red Bull)
VN Meksika – 1:20.521 (2015., Nico Rosberg, Mercedes)
VN Brazila – 1:11.473 (2004., Juan Pablo Montoya, Williams BMW)
VN Abu Dhabija – 1:40.279 (2009., Sebastian Vettel, Red Bull)
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari F2004 – jedan od najmoćnijih bolida ikad u F1, ako ne i najbolji. Stroj za pobjede
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nikada mi nije bila jasna ta logika da se rekord kruga uzima isključivo iz utrke. Rekord je rekord bez obzira kada je postavljen. To je kao da se u atletici gledaju samo rezultati finala, nema smisla.
Realno gledajući bolidi iz 2017. su dosada postavljali rekorde na svim stazama na kojima su vozili. U utrci se ne mogu približiti tim vremenima zbog raznih ograničenja: gume, ograničeni protok goriva, potreba da komponente PU-a izdrže određeni broj utrka…
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Upravo tako, po meni jedini relevantni rekord staze je onaj tokom kvalifikacija, jer službeno moraju imati točno određen minimum benzina… najbrže postignuto vrijeme tokom utrke u biti nema nikakvog smisla, jer su uvjeti i taktika otegotne okolnosti kako bi se održao ispravan race-pace na određenom stintu guma, te je nemoguće napraviti reprezentativni krug.
Znači, ako želimo vidjeti PRAVI rekord staze, obavezno uzeti vremena koja su napravljena tokom kvalifikacija.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se.
Vremena iz kvalifikacija bi se trebala uzimati kao rekordi kruga.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve ste se vi to ljepo dogovorili ali dal ste si postavili pitanje-Čemu zapravo služi F1?-Za postavljanje jednog brzog kruga ili za visokotehnološko proseravanje koje je samo sebi svrha?
Sramotno je da stoje rekordi iz nekih prastarih era,bez obzira na nadoljevanje goriva,kad se uzme u obzir kolki su resursi utrošeni na sigurnost-Kaj pozdravljam-i na nekakav PU,pod izgovorom kako se to razvija za upotrebu u visoko serijskim automobilima,kaj je notorna bedastoća.Uskoro opširnije :D
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ali bi u tom slučaju bilo još rekorda iz perioda najjačih V10 motora.
Zašto?
Upravo u vrijeme najjačih V10-ki, bilo je pravilo da se starta sa onom količinom gorivav sa kojom su se završile kvalifikacije. A to je bilo uvijek više goriva nego što je dovoljno za 3 kruga (ulazni, brzi i izlazni). Bilo je slučajeva kada su se ljudi kvalifikovali sa manje goriva na PP, pa ostajali bez vodstva nakon 10 krugova. Lupam sad, JPM ili Kimi uzmu PP ispred MSa, ali zato odu u box nakon 10 krugova, a MS tek u 25. krugu (i naravno, pobijedi na kraju).
Da nije bilo tog pravila imali bi još više rekorda iz npr. 2004., čak i ako bi se uzimale kvalifikacije u obzir , jer su se ljudi kvalifikovali sa 40-50-70 kg goriva više u bolidu (a Lewis bi se dodatno morao potruditi da skine MSa po broju PPa, jer bi ih ovaj imao barem 10-ak više, da su se kvale tih godina se vozile sa minimumom goriva).
Usput, ako uzmemo u obzir “referentnu”, 2004., te godine se nisu vozile Rusija, Azerbejdžan, Singapur, Abu Dabi, Meksiko, Austrija, SAD u Austinu a Silverstone je bio kraće konfiguracije.
Dakle, slažem se. I za mene je rekord onaj iz kvala, sa minimumom gkriva, ali takav slučaj nismo imali prije 12-13 godina.
Ali, svi motorsportovi uzimaju kao rekord staze onaj iz trke. Pored toga posebno navode rekord staze iz kvalifikacija. A pored toga nekad možemo naći “aposlutni, neslužbeni” rekord staze, ako je kojim slučajem postavljen na nekakvom testiranju, dakle, mimo GP vikenda.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ja se u potpunosti slažem s Daveom. I meni je totalna idiotarija da se kao službeni rekord utrke vodi onaj iz utrke. Kao što je Dave napisao, rekord je rekord, kad god je postavljen i zato smatram da bi daleko logičnije bilo da se uzimaju u obzir sva vremena s GP vikenda, dakle i treninzi i kvalifikacije i utrka ako želimo dobiti pravi rekord staze. Jedino što bih izuzeo bila bi testiranja.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Moze i testiranja, jer sto je trening nego neka vrsta testiranja, mogu izac na njega s bolidom kakvim zele al na kvalifikacije bome ne mogu ako ne zadovoljavaju pravila jer ce bit diskvalificirani. Ako se uzimaju treninzi onda mogu i testiranja. Rekord je rekord ma kakav on bio makar ga vozili biciklom ako mogu brze neka idu
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bolidi na testiranjima ne moraju zadovoljavati tehnički pravilnik. Moguće je testirati s bolidom koji bi bio ilegalan u utrci, pa zato rezultati testiranja nisu usporedivi s treninzima, kvalifikacijama i utrkom.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ista stvar je moguća i na slobodnim treninzima. Mogu vozit kako hoce i sto hoce. A doduse testiraju se samo na dvije tri trkace staze maksimalno…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zar rekord u Španiji nije iz 2008?
3
0