Porsche trenutno radi na razvoju visoko učinkovitoga motora koji je još u idejnom razvoju, a to bi mogao biti početak F1 projekta. Nedavno je svijet autosporta ostao šokiran nakon što se Porsche povukao s LMP1 kategorije Le Mansa. Zanimljivo je što je LMP1 ekipa ostala na okupu. Pojavile su se špekulacije da nakon Formule E Porsche namjerava ući u svijet F1.
“Trebamo sve ljude tu. Tim koji smo skupili za LMP1 je jako motiviran te posjeduju veliko znanje i iskustvo. Zato je dobra ideja imati konkretan plan za inženjere, mehaničare, čak i za vozače.”
Što će točno taj tim raditi nitko ne zna, takva situacija samo potpaljuje glasine o ulasku Porschea u F1.
“Na poziv FIA-e sudjelovali smo u diskusiji o budućnosti pogonskih jedinica u F1. Ali mi trenutno ne radimo na F1 motoru, radimo na visoko učinkovitom motoru koji još nema svoju svrhu”, rekao je Michael Steiner, šef razvoja u Porscheu.
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 21 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je HuMS32.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakva mašina na slici
:klanjam:
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slušao je uživo u San Marinu 1985. Poseban zvuk je imao taj motor za razliku od ostalih…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
:thumbs:
:pivo:
Nisam imao sreću/priliku čuti turbo mašine iz prve turbo ere (sa preko 1000ks, u kvalama da ne govorim), ali zato sam čuo atmosferski V12.
Iako se nije vrtio na 18-19000 rpm, već samo na 13000, svejedno je bilo nenadjebivo.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
-Radimo na visoko učinkovitom motoru koji još nema svrhu-Moram priznati da ovako zanimljiv opis nečega nikad u životu nisam čuo.
Ovo garant završava u F1 s tim da će za ovu visoko učinkovitu nesvrhovitost MGU-H ispasti mila majka.Toplo se nadam da sam u krivu.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da. To bi moglo završiti u F1. Kao novi motor za novu eru.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što vas je više to je bolje.
Samo naprijed.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bilo bi odlično.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocekivano.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tu lezi najveca popgreska McLarena koji nije ni pokusao uci u posao sa Porscheom ili Toyotom koji imaju znatno veca iskustva sa hibridnim motorima i sa kojima bi siguran sam imali sanse i za naslove. Ron Denis je zaista napravio ogromnu pogresku zeleci se igrati povijesti i to je na kraju platio svojom glavom
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nije zbog toga platio svojom glavom. Stovise to nema nikakve veze.
2
0