Izdvojeno

Porsche radi na nečemu što bi mogao biti F1 motor

Piše: Zvonko Vasilj

Prije 5 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Porsche trenutno radi na razvoju visoko učinkovitoga motora koji je još u idejnom razvoju, a to bi mogao biti početak F1 projekta. Nedavno je svijet autosporta ostao šokiran nakon što se Porsche povukao s LMP1 kategorije Le Mansa. Zanimljivo je što je LMP1 ekipa ostala na okupu. Pojavile su se špekulacije da nakon Formule E Porsche namjerava ući u svijet F1.

“Trebamo sve ljude tu. Tim koji smo skupili za LMP1 je jako motiviran te posjeduju veliko znanje i iskustvo. Zato je dobra ideja imati konkretan plan za inženjere, mehaničare, čak i za vozače.”

Što će točno taj tim raditi nitko ne zna, takva situacija samo potpaljuje glasine o ulasku Porschea u F1.

“Na poziv FIA-e sudjelovali smo u diskusiji o budućnosti pogonskih jedinica u F1. Ali mi trenutno ne radimo na F1 motoru, radimo na visoko učinkovitom motoru koji još nema svoju svrhu”,  rekao je Michael Steiner, šef razvoja u Porscheu.

Komentiraj

10 komentara

  1. Kakva mašina na slici
    :klanjam:



    6

    0
  2. Pirelli Hard
    Monty Prikaži

    -Radimo na visoko učinkovitom motoru koji još nema svrhu-Moram priznati da ovako zanimljiv opis nečega nikad u životu nisam čuo.
    Ovo garant završava u F1 s tim da će za ovu visoko učinkovitu nesvrhovitost MGU-H ispasti mila majka.Toplo se nadam da sam u krivu.



    7

    0
  3. Nigel Mansell
    pero Prikaži

    Što vas je više to je bolje.
    Samo naprijed.



    5

    0
  4. Tu lezi najveca popgreska McLarena koji nije ni pokusao uci u posao sa Porscheom ili Toyotom koji imaju znatno veca iskustva sa hibridnim motorima i sa kojima bi siguran sam imali sanse i za naslove. Ron Denis je zaista napravio ogromnu pogresku zeleci se igrati povijesti i to je na kraju platio svojom glavom



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Italija: Radio komunikacija Sainz-Ferrari

Radio transkript // Ante Vetma

Riccardo AdamiFive minutes, five minutes Three minutes All on medium apart from five starters on softs, included Verstappen at the front Closest soft starter is Ocon on soft, Ocon on soft, P14 Carlos SainzWho is on softs, Charles, Max, Ocon… George as well And De Vries Pit-limiter on, and focus on the lights Last car is on the grid Utrka kreće Checo 0,2s behind You are doing a good job, DRS...

Per Enzo

Oktanski koktel // Ante Maras

14081988, datum koji je duboko urezan u Ferrari i koji označava kraj jedne ere Ferrarija i početak jedne nove To je datum smrti Il Commendatorea, dan kad je ovaj svijet napustio Enzo Ferrari, jedan od najvećih ljudi svijeta autoindustrije i motosporta, a možda i najveći Sukladno njegovim željama, vijest o njegovoj smrti je objavljena dva dana poslije, kako bi "nadoknadio" zakašnjenje koje je nastalo prilikom prijave datuma njegovog...

Treba li mijenjati pravila za dobivanje superlicence?

Lociranje // Lovro Andraka

Kompleksna i poprilično stroga pravila za dobivanje superlicence stigla su u središte pozornosti tijekom posljednjih nekoliko dana zahvaljujući velikom interesu Red Bulla za već dosta razvikanim američkim vozačem Coltonom Hertom koji ne ispunjava sve kriterije za natjecanje u Formuli 1 iduće sezone Unatoč tome, 22-godišnji Herta nikako nije bezveznjak u svijetu utrkivanja - s 18 godina, 11 mjeseci i 25 dana postao je najmlađi...

Još kolumni